Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Asa-i, rulmentii sunt identici.

 

Eh, o rasturnare de situatie. Aparent aceiasi rulmenti (dimensiuni) pe spate, unul mai mare altul mai mic (ca diametru) sunt si pe dragstar. Asa mi-a zis un fost posesor. Deci se pare ca a mea o fi fost fabricata prin tari mai calde si modelul este sub aceasta forma. Long live cele 1001 de variante de yamaha virago.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..Deci se pare ca a mea o fi fost fabricata prin tari mai calde si modelul este sub aceasta forma...

No, ai dreptate, m-am uitat pe un manual si se pare ca intradevar rulmentii sunt diferiti. Am tot cautat si indicativul lor dar nu l-am gasit trecut pe manualele pe care le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un Xv 750, model facut pentru americani ( e adus din america) si vroiam sa stiu pareri despre motor, ce poate si ce nu poate sa faca, viteze maxime atinse, consum, fiabilitate, probleme..etc.

 

Eu personal am bagat multi bani in el si vreau sa stiu daca a meritat.

Mai vreau sa stiu daca e in categoria chopper sau cruiser, personal mi se pare ca e spre cruiser, stau drept in sa si destul de sportiv.

Ms si astept sa ne cunoastem.

 

Catalin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt aspect: lantul este tip O-ring, iar cei de la DID spun ca poate fi inlocuit si de unul mai rezistent la uzura, banuiesc ca este vorba de X-ring, care sigur este si mai scump.

Daca ati trecut de la O-ring la X-ring, ati vazut vreo imbunatatire din punct de vedere al transmisiei ?

 

Salut,

 

Eu am schimbat anul trecut kitul de lant la viroaga mea (model 3LS din 97) - combinatia este 16/45 si la mine. Am comandat un kit de lant DID X-Ring. Nu stiu insa ce tip era lantul vechi (daca era O-Ring sau nu)... dingurul lucru cert e ca era praf :crack: se tot intindea pana a trebuit sa elimin o za ca sa nu risc sa-mi sara de pe pinioane in mers.

 

Nu pot sa zic ca am vazut vreo imbunatatire dpdv al transmisiei (avand in vedere ca experienta cu vechiul lant a fost foarte limitata - undeva pe la 2000-3000km, si aia au fost chiar primii mei km) - cert este insa ca in primele cateva mii km, lantul nou avea un zornait specific atunci cand era in sarcina (disparea cand intram in frana de motor sau cand strangeam ambreiajul). Zic asta ca sa nu te mire daca patesti la fel. Lantul are acum cam 14.000km si zgomotul ala aproape a disparut.

 

Daca mai ai intrebari specifice iti mai pot impartasi din experienta mea legata de schimbarea lantului - just ask.

 

numa bine

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut all ! Am un Virago XV 125 1997 si as avea nevoie de aripa spate,semnalizatoare si eventual oglinzi...

Cum pot goli tobele? :crack:

 

Ma poate ajuta cineva? czegeimmi@gmail.com

 

-Sunt din Arad!-

 

Mersi anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor,

lamuriti-ma si pe mine:vreau sa-mi aduc un motor din germania, din 2006 s-a mai schimbat ceva cu tpi sau a ramas tot ca nu mai trebe platita? care e ordinea chestiilor pe care tre sa le fac?numere provizorii, rar si inmatriculare, nu?altceva? cam cat costa astea? depinde de capacitatea motorului?orice sfat e bine primit.bafta si hai cu primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor,

lamuriti-ma si pe mine:vreau sa-mi aduc un motor din germania, din 2006 s-a mai schimbat ceva cu tpi sau a ramas tot ca nu mai trebe platita? care e ordinea chestiilor pe care tre sa le fac?numere provizorii, rar si inmatriculare, nu?altceva? cam cat costa astea? depinde de capacitatea motorului?orice sfat e bine primit.bafta si hai cu primavara :)

Ahoi! Poate urmatorul link iti va fii folositor :) : /index.php?showtopic=175443 vezi sa citesti partea de final ca precis mai sunt modificari, sau eventual urmatorul link: http://www.prefecturabucuresti.ro/permise-...i-auto/265.html

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu (nu sunt toate informatiile):

1) Fa-ti numerele permanente direct -- de ce sa te mai complici cu provizorii (si sa dai bani in plus)?

2) RCA-ul depinde de capacitate si trebuie sa-ti faci pe numele tau chiar daca ala nemtesc e inca valabil -- se asigura omul, nu fierul

3) La RAR te duci pentru autentificare (si certificatul aferent). ITP trebuie facut doar daca ala nemtesc expira inainte de data inmatricularii

4) Daca motorul este orice altceva decat model de serie si/sau este american (pozitii in semnalizatoare etc.), fie n-au sa-ti dea certificatul de autenticitate pana n-o modifici la standard european, fie (daca scapi atunci) au sa te infunde prima oara cand faci ITP-ul. Daca e custom sau daca vrei tu sa ramana cu luminile pe stil american, atunci mai bine te duci direct la omologare individuala la RAR, sa-ti dea aia hartie ca dupa parerea lor poate circula la noi. Dupa ce obtii hartia de la ei, nu mai ai discutii nici la inmatriculare, nici la ITP viitoare.

5) Asigura-te ca ai toate actele ca sa nu faci multe drumuri la DRPCIV. Fiind vorba de model adus de afara, asigura-te ca ai cu tine toata mapa cu documente care o sa ti-o dea neamtul (carte identitate, contract vanzare-cumparare, talon vechi cu mentiunea fostului proprietar "a fost instrainat lui ..." pe el si orice alta hartie oficiala despre motor care o mai are/o mai obtii cand o aduci aci -- cum ar fi declaratia vamala de import). De asemenea, trebuie sa treci pe la finante publice locale sa ti-o declari pentru impozit -- nu te primeste la inmatriculare fara certificatul fiscal eliberat de ei.

6) Despre taxa de prima inmatriculare in romania la motoare nu stiu absolut nimic dar banuiesc si eu ca nu exista.

7) Despre bani, eu as incerca sa am in buzunar cam 500RON in zilele cand ma plimb dupa acte. RCA pe 6 luni este intre 125 si 200RON, RAR (autentificare) este 100RON, numarul este ~35RON, hartia de la fisc este ~7RON, talonul nou este ~50RON etc. Daca se pune problema de platit vama (si cred ca se pune), atunci totul depinde de valoarea trecuta in contractul de vanzare cumparare ...

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Yamaha Virago XV 535 2YL '94

Vreau sa schimb uleiul la motor si la cardan, ce tipuri de ulei imi recomandati, va rog.

 

Zi buna sa sa aveti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Yamaha Virago XV 535 2YL '94

Vreau sa schimb uleiul la motor si la cardan, ce tipuri de ulei imi recomandati, va rog.

 

Zi buna sa sa aveti !

Exact alea recomandate de producator in manual (!)

 

Zi buna si dumitale,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact alea recomandate de producator in manual (!)

 

Zi buna si dumitale,

@Dexter

 

mda, bun raspuns, multzam.

am pus intrebarea gresit, producatorul ma intereseaza.

15W-30 SE SF, 20W-40 SE SF

dar marca: Castrol, Mol, Lukoil, Aral ?!?

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, bun raspuns, multzam.

am pus intrebarea gresit, producatorul ma intereseaza.

15W-30 SE SF, 20W-40 SE SF

dar marca: Castrol, Mol, Lukoil, Aral ?!?

Eu folosesc Motul si e bun. Am primit recomandari si pentru Mobil 1, dar inca nu l-am testat.

Iti recomand 10W-40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, bun raspuns, multzam.

am pus intrebarea gresit, producatorul ma intereseaza.

15W-30 SE SF, 20W-40 SE SF

dar marca: Castrol, Mol, Lukoil, Aral ?!?

Ahoi! De mai multi ani folosesc Castrol si sunt foarte multumit!

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam fain de raspunsuri, asfalte uscate, si radare putine !

Nu ai pentru ce :wacko: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am nevoie de o orientare ca nush exact ce tre sa cumpar

anu trecut cand am ajuns pe la un service m am trezit ca imi iesea o garnitura din etrier..era un zgomot ciudat de la o frecare da' crezusem ca e de la placute..atunci ma grabeam si n am mai luat o garnitura noua

e vorba de garnitura aia din spatele cilindrului..ziceau aia de la service ca daca iese imi ramane roata blocata cand franez..am gasit un kit pe Louis da' e vreo 90 de euro ca are o gramada componente

stiti ceva mai simplu..un kit doar cu garnituri sau cam asa ceva..si unde pot gasi in Bucuresti?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar urmatoarele maruntisuri de Virago 535:

  • Protectie cauciuc piulita axa spate (chestia aia neagra care sta precum cireasa pe tort in varful carcasei de la roata din spate, pe stanga, unde se termina cardanul)
  • Protectie cauciuc banjo superior frana fata (chestia aia neagra care vine peste surubul care fixeaza furtunul de frana de pompa de frana)
  • Intinzator superior cablu ambreiaj (surubul + piulita spintecate de la capatul dinspre ghidon al cablului de ambreiaj)
  • Protectie cauciuc intinzator superior cablu ambreiaj (burduful ala care vine peste intinzatorul de la ghidon)
  • Protectie cauciuc capat inferior cablul ambreiaj (burduful ala care vine peste lungimea de cablu dintre reglajul inferior si parghia care intra in motor)

 

Multumesc anticipat,

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am nevoie de o orientare ca nush exact ce tre sa cumpar

anu trecut cand am ajuns pe la un service m am trezit ca imi iesea o garnitura din etrier..era un zgomot ciudat de la o frecare da' crezusem ca e de la placute..atunci ma grabeam si n am mai luat o garnitura noua

e vorba de garnitura aia din spatele cilindrului..ziceau aia de la service ca daca iese imi ramane roata blocata cand franez..am gasit un kit pe Louis da' e vreo 90 de euro ca are o gramada componente

stiti ceva mai simplu..un kit doar cu garnituri sau cam asa ceva..si unde pot gasi in Bucuresti?

Multumesc

 

vezi acilea:

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...0/vehicle/21096

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, se pare ca am o experienta cam neplacuta cu noul far si anume de la caldura emanata de bec se cojeste suprafata reflectorizanta din interior. Astfel va trebui sa il trimit in garantie.

 

Pentru a nu sta 20 de zile fara far, are cineva un far de "imprumut"? Platesc si chirie...

Sau ceva cat de cat functional... un proiector... :P Prinderea sa se potriveasca pentru ca nu intentionez sa merg noaptea deocamdata.

 

IceLord.... mai ce tobe mi-ai dat... trebuie sa cumpar dopuri pentru mine si pentru pietoni... :bounce:

 

Asfalt uscat!!! si caldura daca se mai poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, se pare ca am o experienta cam neplacuta cu noul far si anume de la caldura emanata de bec se cojeste suprafata reflectorizanta din interior. Astfel va trebui sa il trimit in garantie.

 

Pentru a nu sta 20 de zile fara far, are cineva un far de "imprumut"? Platesc si chirie...

Sau ceva cat de cat functional... un proiector... :lol: Prinderea sa se potriveasca pentru ca nu intentionez sa merg noaptea deocamdata.

 

IceLord.... mai ce tobe mi-ai dat... trebuie sa cumpar dopuri pentru mine si pentru pietoni... :bounce:

 

Asfalt uscat!!! si caldura daca se mai poate...

Ahoi! Apoi eu am mers ceva cu ele asa si n-am facut rau la nimeni (numa la vreo cateva masini mai sensibile la care l-au pornit alarmele)!

Dar sa vezi astea noi pe care mi le-am tras de la un coleg de forum suna si mai si :P , cu astea am reusit sa pornesc alarma la masini bagate in garaj! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Salutari ! Deoarece n-am de gand sa belesc tobele stoc de pe Virago-ul meu, caut spre cumparare tobe gata preparate, adica "tunate", sau ceva custom ce sa se potriveasca la Virago 535.Merci anticipat ! A...., si mai cumpar sissy-bar pt. Virago, modelul acela mic, cam de o palma...., scund... :bounce:

L.E : Eventual dau la schimb parbriz , model american...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dear dudes, viragisti,

 

Iar am o pb cu gasirea uleiului!

 

Ala de la yamaha (din pipera) mi se pare prost calitativ. Motul...prea scump (si-au luat-o-n cap).

 

Cel mai bine m-am inteles cu Castrol (am prins la un moment dat un Syntec 20w50 si ..acum nu mai gasesc).

 

V-as ruga sa povestiti fiecare experientele avute cu uleiul de motor (ce ulei puneti, de unde va faceti rost, ..so on)

 

Numa' bine si asfalt uscat,

Frantz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-as ruga sa povestiti fiecare experientele avute cu uleiul de motor (ce ulei puneti, de unde va faceti rost, ..so on)

Tocmai intreba cineva in pagina trecuta...

Eu folosesc Motul si e ok. Am primit recomandari si pentru Mobil1, dar nu am incercat.

IceLord e cu Castrol...

Daca si tu ai folosit Castrol si e ok, baga in continuare tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...