Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

...pistonul din spate cam latra, se aude in toba si se simte daca tin mana la evacuare, nu stiu ce are.......

parca nu merge rotund..........

 

Si eu am patit si dupa ce am schimbat bujiile nu a mai facut probleme. Poti verifica sa vezi in ce stare sunt :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dac este cineva interesat de un numar lateral pentru Virago 535 sa dea un semn.....

Pret 200 ron (este din inox si ca bonus va primi doua leduri speciale pentru iluminat numarul......practic acestea tin loc si de sububurile de prindere a placutei de inamtriculare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa existe un termen clar la motoarele in 4 timpi, masurabil in ore de functionare sau km. Cea care da necesitatea reparatiei motorului este uzura si ea se stabileste prin masurarea compresiei si compararea cu valoarea data la nou. Exista in manualele de service astfel de date si astfel se afla cat de mare este aceasta uzura. Compresia arata uzura segmentilor dar daca este necesara inlocuirea lor nu cred ca un mecanic nu va verifica si cuzinetii, pompa de ulei si inlocui toate simeringurile si garniturile pentru ca sunt operatiuni minore, usor de efectuat daca tot desfaci motorul.

Stiu ca nu este un raspuns foarte clar dar din pacate conditiile de exploatare individualizeaza fiecare motor asa ca nu cred sa existe o limita clara care sa marcheze refacerea motorului ci trebuie ,,consultat" si decis in functie de cum se prezinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ceea ce zici tu, dar unde sunt eu service-ul e f scump si depaseste valoare cu care a fost cumparat motorul :D)

deci tot friend to friend o sa fie treaba.

btw, cica nu tzacane nimic in el. are doar o pata de ulei pe blocul motor pe partea cu ambreiajul, dar nu pica nimic pe jos sau n-am vazut. sper sa fie de schimbat numai garnituri si maruntisuri.

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R=(UxU)/P (legea lui Ohm)

adica (12Vx12V):(21W-2W) rezulta 7,578 ohmi problema apare ca rezistenta trebe sa fie de 19W adica v-a produce ceva caldura...

poti utiliza cate o singura rezistenta de 3,3 ohmi/ 36W pe fiecare parte - dar nu cred sa gasesti la puterea asta. Mai bine faci un releu, un circuit bistabil(2 tranzistori), e mai usor.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......dar de care?

..ti-am raspuns mai sus! Releul este astfel conceput, ca atunci cand unul din becuri este ars sa "clipeasca" diferit, anormal pentru a atrage atentia, fiind etalonat la un consum de cca 40W. Utilizarea unor consumatori mai mici, produce o anormalitate semnalata prin functionare defectuasa.

In cazul tau, ori inlocuiesti releul cu altul confectionat, ori adaugi rezistente de 7,6 ohmi/19W(pe care n'o vei gasi nicaieri), in paralel cu lampile de semnalizare.

Rezistenta o poti confectiona din nichelina de reseu(0,35-0,4 cca 20 spire), bobinata pe un suport ceramic.

Releul relativ simplu, include 2 tranzistori, doua rezistente si 2 condensatori(trebe sa-l confectionezi) sau gasesti in piata la tarabe sau prin targ, o chestie de biciclete tot pe leduri, de la care poti lua modulul de comanda.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..ti-am raspuns mai sus! Releul este astfel conceput, ca atunci cand unul din becuri este ars sa "clipeasca" diferit, anormal pentru a atrage atentia, fiind etalonat la un consum de cca 40W. Utilizarea unor consumatori mai mici, produce o anormalitate semnalata prin functionare defectuasa.

In cazul tau, ori inlocuiesti releul cu altul confectionat, ori adaugi rezistente de 7,6 ohmi/19W(pe care n'o vei gasi nicaieri), in paralel cu lampile de semnalizare.

Rezistenta o poti confectiona din nichelina de reseu(0,35-0,4 cca 20 spire), bobinata pe un suport ceramic.

Releul relativ simplu, include 2 tranzistori, doua rezistente si 2 condensatori(trebe sa-l confectionezi) sau gasesti in piata la tarabe sau prin targ, o chestie de biciclete tot pe leduri, de la care poti lua modulul de comanda.

 

Pai daca pune rezistente nu a castigat nimic ..pardon..poate fiabilitate dar consumul ramane acelasi.Cea mai buna solutie este intr=-adevar procurarea unui releu sau modul cum ai spus tu ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa stiam si eu ca ,,ritmul" de ,,clipoceala" este dat de suma rezistentelor becurilor..De aia cand se arde unul ritmul creste..!! In cazul asta releele clasice nu functioneaza..Acum zic si eu ca romanul...: nu gaseti mai usor un semnal clasic cu bec atunci cand o tavalesti decat unul cu leduri?? Unde mai pui ca bec gasesti la orice peco.Si eu m-am gandit sai pun pozitie pe leduri DAR..in cazul asta trebuie sa pun un proiector ceva care sa preia si sa ajute ,,alternatorul" sa nu mai oblig releul sa puna infasurarile la masa.

 

PS-su oricum legislatia te obliga sa ai un set de becuri de rezerva la tine..:laugh:)

Mesaj completat

La mine semnalizarile pe stanga clipesc mai rapid decat cele pe dreapta. Teoretic e semn clar ca unul din becuri nu de care trebuie, nu ?

 

Ai un bec de putere mai mica...sau unul de putere mai mare ..pe una dintre parti..Releul de semnalizare doar asigura clipocirea.Tu ii dai din ,,buton" partea care vrei sa se aprinda ca el nu are intrari pt stanga sau pentru dreapta..

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa stiam si eu ca ,,ritmul" de ,,clipoceala" este dat de suma rezistentelor becurilor..De aia cand se arde unul ritmul creste..!! In cazul asta releele clasice nu functioneaza..Acum zic si eu ca romanul...: nu gaseti mai usor un semnal clasic cu bec atunci cand o tavalesti decat unul cu leduri?? Unde mai pui ca bec gasesti la orice peco.Si eu m-am gandit sai pun pozitie pe leduri DAR..in cazul asta trebuie sa pun un proiector ceva care sa preia si sa ajute magnetoul sa nu mai oblig releul sa puna infasurarile la masa.

 

PS-su oricum legislatia te obliga sa ai un set de becuri de rezerva la tine..:laugh:)

Mesaj completat

 

 

Ai un bec de putere mai mica...sau unul de putere mai mare ..pe una dintre parti..Releul de semnalizare doar asigura clipocirea.Tu ii dai din ,,buton" partea care vrei sa se aprinda ca el nu are intrari pt stanga sau pentru dreapta..

 

 

 

Releul de semnalizare il gasesti dupa sunet ..Pui contactul general,dai semnal si asculti: al meu este pe dreapta in carcasa aia rotunda cu vulturul ..in dreptul carburatoarelor.Cauta dupa sunet ca sigur il gasesti.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit releul de semnalizare. Problema e ca are vreo 7-8 fire care intra in el iar cel recomandat de pe Louis are doar 2 fire (Cel care are plaja de lucru intre 1-30 W). Ma rog, daca e cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema (contra cost) il rog sa dea un semn. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit releul de semnalizare. Problema e ca are vreo 7-8 fire care intra in el iar cel recomandat de pe Louis are doar 2 fire (Cel care are plaja de lucru intre 1-30 W). Ma rog, daca e cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema (contra cost) il rog sa dea un semn. Merci

 

Mai cauta ca nu-i ala...Cred ca aia este ,,aprinderea" ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: releul de semnalizare al Virago are si rol de releu de protectie, adica in el intra si senzorii de ambreiaj, cric lateral, neutru. El taie aprinderea daca nu sunt indeplinite regulile descrise mult mai sus (neutru-cric lasat, cric ridicat-in viteza-ambreiaj tras etc.) si prin urmare intra mai multe fire in el. Poti sa il recunosti usor pentru ca scrie pe el specificatiile lui (numarul de becuri si puterea lor) este chiar mare pentru un releu de semnalizare. Cel de pe louis este un releu de semnalizare si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: releul de semnalizare al Virago are si rol de releu de protectie, adica in el intra si senzorii de ambreiaj, cric lateral, neutru. El taie aprinderea daca nu sunt indeplinite regulile descrise mult mai sus (neutru-cric lasat, cric ridicat-in viteza-ambreiaj tras etc.) si prin urmare intra mai multe fire in el. Poti sa il recunosti usor pentru ca scrie pe el specificatiile lui (numarul de becuri si puterea lor) este chiar mare pentru un releu de semnalizare. Cel de pe louis este un releu de semnalizare si atat.

 

 

Bai,asta nu o stiam..am mai invatat ceva..!!! Dar evident se pot indentifica firele semnalizarii si monta alt releu !?

Mesaj completat

Aprinderea nu cred ca tzacane..... :laugh:

 

Nici eu ...acum am aflat ca poate tacani. :D ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...