BiroCatalin Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 ...pistonul din spate cam latra, se aude in toba si se simte daca tin mana la evacuare, nu stiu ce are.......parca nu merge rotund.......... Si eu am patit si dupa ce am schimbat bujiile nu a mai facut probleme. Poti verifica sa vezi in ce stare sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Ajuatati-ma care stiti unde gasesc sau aveti, am nevoie de 10 spite pentru roata din imagine. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 N-am gasit decat 2 modele, dar sunt complet modificate...Si un clip pe ytube cu Faine, multumesc. Uite, aici am gasit poze cu un virago bobberit frumos http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 cineva m-a intrebat mai inainte, la cati km trebuie refacut un motor de virago xv de 125? asta avea 47 000 km cat mai poate duce? era din 2003...km erau reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Dac este cineva interesat de un numar lateral pentru Virago 535 sa dea un semn..... Pret 200 ron (este din inox si ca bonus va primi doua leduri speciale pentru iluminat numarul......practic acestea tin loc si de sububurile de prindere a placutei de inamtriculare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Nu stiu sa existe un termen clar la motoarele in 4 timpi, masurabil in ore de functionare sau km. Cea care da necesitatea reparatiei motorului este uzura si ea se stabileste prin masurarea compresiei si compararea cu valoarea data la nou. Exista in manualele de service astfel de date si astfel se afla cat de mare este aceasta uzura. Compresia arata uzura segmentilor dar daca este necesara inlocuirea lor nu cred ca un mecanic nu va verifica si cuzinetii, pompa de ulei si inlocui toate simeringurile si garniturile pentru ca sunt operatiuni minore, usor de efectuat daca tot desfaci motorul. Stiu ca nu este un raspuns foarte clar dar din pacate conditiile de exploatare individualizeaza fiecare motor asa ca nu cred sa existe o limita clara care sa marcheze refacerea motorului ci trebuie ,,consultat" si decis in functie de cum se prezinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) corect ceea ce zici tu, dar unde sunt eu service-ul e f scump si depaseste valoare cu care a fost cumparat motorul ) deci tot friend to friend o sa fie treaba. btw, cica nu tzacane nimic in el. are doar o pata de ulei pe blocul motor pe partea cu ambreiajul, dar nu pica nimic pe jos sau n-am vazut. sper sa fie de schimbat numai garnituri si maruntisuri. Editat Octombrie 26, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Mi-am luat semnale pe leduri, dar imi trebuie rezistente si nu stiu de care. Becurile vechi consumau 21 W, iar ledurile 2W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 (editat) R=(UxU)/P (legea lui Ohm) adica (12Vx12V):(21W-2W) rezulta 7,578 ohmi problema apare ca rezistenta trebe sa fie de 19W adica v-a produce ceva caldura... poti utiliza cate o singura rezistenta de 3,3 ohmi/ 36W pe fiecare parte - dar nu cred sa gasesti la puterea asta. Mai bine faci un releu, un circuit bistabil(2 tranzistori), e mai usor. Editat Octombrie 28, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Mi-am luat semnale pe leduri, dar imi trebuie rezistente si nu stiu de care. Becurile vechi consumau 21 W, iar ledurile 2W. Pai semnalele alea nu sunt pe 12 v din fabrica??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Semnalele sunt alimentate pe 12 V.......ele se aprind in momentul de fata, dar raman aprinse. Am inteles ca pot pune o rezistenta in paralel.......dar de care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) .......dar de care? ..ti-am raspuns mai sus! Releul este astfel conceput, ca atunci cand unul din becuri este ars sa "clipeasca" diferit, anormal pentru a atrage atentia, fiind etalonat la un consum de cca 40W. Utilizarea unor consumatori mai mici, produce o anormalitate semnalata prin functionare defectuasa. In cazul tau, ori inlocuiesti releul cu altul confectionat, ori adaugi rezistente de 7,6 ohmi/19W(pe care n'o vei gasi nicaieri), in paralel cu lampile de semnalizare. Rezistenta o poti confectiona din nichelina de reseu(0,35-0,4 cca 20 spire), bobinata pe un suport ceramic. Releul relativ simplu, include 2 tranzistori, doua rezistente si 2 condensatori(trebe sa-l confectionezi) sau gasesti in piata la tarabe sau prin targ, o chestie de biciclete tot pe leduri, de la care poti lua modulul de comanda. Editat Octombrie 29, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 La mine semnalizarile pe stanga clipesc mai rapid decat cele pe dreapta. Teoretic e semn clar ca unul din becuri nu de care trebuie, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 ..ti-am raspuns mai sus! Releul este astfel conceput, ca atunci cand unul din becuri este ars sa "clipeasca" diferit, anormal pentru a atrage atentia, fiind etalonat la un consum de cca 40W. Utilizarea unor consumatori mai mici, produce o anormalitate semnalata prin functionare defectuasa. In cazul tau, ori inlocuiesti releul cu altul confectionat, ori adaugi rezistente de 7,6 ohmi/19W(pe care n'o vei gasi nicaieri), in paralel cu lampile de semnalizare. Rezistenta o poti confectiona din nichelina de reseu(0,35-0,4 cca 20 spire), bobinata pe un suport ceramic. Releul relativ simplu, include 2 tranzistori, doua rezistente si 2 condensatori(trebe sa-l confectionezi) sau gasesti in piata la tarabe sau prin targ, o chestie de biciclete tot pe leduri, de la care poti lua modulul de comanda. Pai daca pune rezistente nu a castigat nimic ..pardon..poate fiabilitate dar consumul ramane acelasi.Cea mai buna solutie este intr=-adevar procurarea unui releu sau modul cum ai spus tu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 ..te-ai prins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Pai asa stiam si eu ca ,,ritmul" de ,,clipoceala" este dat de suma rezistentelor becurilor..De aia cand se arde unul ritmul creste..!! In cazul asta releele clasice nu functioneaza..Acum zic si eu ca romanul...: nu gaseti mai usor un semnal clasic cu bec atunci cand o tavalesti decat unul cu leduri?? Unde mai pui ca bec gasesti la orice peco.Si eu m-am gandit sai pun pozitie pe leduri DAR..in cazul asta trebuie sa pun un proiector ceva care sa preia si sa ajute ,,alternatorul" sa nu mai oblig releul sa puna infasurarile la masa. PS-su oricum legislatia te obliga sa ai un set de becuri de rezerva la tine..) Mesaj completat La mine semnalizarile pe stanga clipesc mai rapid decat cele pe dreapta. Teoretic e semn clar ca unul din becuri nu de care trebuie, nu ? Ai un bec de putere mai mica...sau unul de putere mai mare ..pe una dintre parti..Releul de semnalizare doar asigura clipocirea.Tu ii dai din ,,buton" partea care vrei sa se aprinda ca el nu are intrari pt stanga sau pentru dreapta.. Editat Octombrie 29, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Unde este pozitionat releul de semnalizare la Virago din 1993? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Pai asa stiam si eu ca ,,ritmul" de ,,clipoceala" este dat de suma rezistentelor becurilor..De aia cand se arde unul ritmul creste..!! In cazul asta releele clasice nu functioneaza..Acum zic si eu ca romanul...: nu gaseti mai usor un semnal clasic cu bec atunci cand o tavalesti decat unul cu leduri?? Unde mai pui ca bec gasesti la orice peco.Si eu m-am gandit sai pun pozitie pe leduri DAR..in cazul asta trebuie sa pun un proiector ceva care sa preia si sa ajute magnetoul sa nu mai oblig releul sa puna infasurarile la masa. PS-su oricum legislatia te obliga sa ai un set de becuri de rezerva la tine..) Mesaj completat Ai un bec de putere mai mica...sau unul de putere mai mare ..pe una dintre parti..Releul de semnalizare doar asigura clipocirea.Tu ii dai din ,,buton" partea care vrei sa se aprinda ca el nu are intrari pt stanga sau pentru dreapta.. Releul de semnalizare il gasesti dupa sunet ..Pui contactul general,dai semnal si asculti: al meu este pe dreapta in carcasa aia rotunda cu vulturul ..in dreptul carburatoarelor.Cauta dupa sunet ca sigur il gasesti. Editat Octombrie 29, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 al meu este pe dreapta in carcasa aia rotunda cu vulturul In cazul clasic, in ovalul de pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Unde este pozitionat releul de semnalizare la Virago din 1993? la virago 750 e in spatele suportului de picior stanga spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Am gasit releul de semnalizare. Problema e ca are vreo 7-8 fire care intra in el iar cel recomandat de pe Louis are doar 2 fire (Cel care are plaja de lucru intre 1-30 W). Ma rog, daca e cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema (contra cost) il rog sa dea un semn. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Am gasit releul de semnalizare. Problema e ca are vreo 7-8 fire care intra in el iar cel recomandat de pe Louis are doar 2 fire (Cel care are plaja de lucru intre 1-30 W). Ma rog, daca e cineva care se pricepe sa-mi rezolve problema (contra cost) il rog sa dea un semn. Merci Mai cauta ca nu-i ala...Cred ca aia este ,,aprinderea" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Aprinderea nu cred ca tzacane..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Daca imi este permis: releul de semnalizare al Virago are si rol de releu de protectie, adica in el intra si senzorii de ambreiaj, cric lateral, neutru. El taie aprinderea daca nu sunt indeplinite regulile descrise mult mai sus (neutru-cric lasat, cric ridicat-in viteza-ambreiaj tras etc.) si prin urmare intra mai multe fire in el. Poti sa il recunosti usor pentru ca scrie pe el specificatiile lui (numarul de becuri si puterea lor) este chiar mare pentru un releu de semnalizare. Cel de pe louis este un releu de semnalizare si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Daca imi este permis: releul de semnalizare al Virago are si rol de releu de protectie, adica in el intra si senzorii de ambreiaj, cric lateral, neutru. El taie aprinderea daca nu sunt indeplinite regulile descrise mult mai sus (neutru-cric lasat, cric ridicat-in viteza-ambreiaj tras etc.) si prin urmare intra mai multe fire in el. Poti sa il recunosti usor pentru ca scrie pe el specificatiile lui (numarul de becuri si puterea lor) este chiar mare pentru un releu de semnalizare. Cel de pe louis este un releu de semnalizare si atat. Bai,asta nu o stiam..am mai invatat ceva..!!! Dar evident se pot indentifica firele semnalizarii si monta alt releu !? Mesaj completat Aprinderea nu cred ca tzacane..... Nici eu ...acum am aflat ca poate tacani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.