Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Multumesc, o sa incerc sa-l schimb. Inainte trebuie sa-l cumpar.

Poate trece vre-o impuritate prin el si sa infunde vre-un jiglor din carburatoare?

Cu toate ca da scanteie la fiecare bujie, motorul parca merge intr-un piston, ca si cum n-ar avea benzina, nu se tureaza si nu are putere nici intr-a I-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mda... si eu vreau sa mai mesteresc la mobra mea. va zic si voo, poate va ajuta sau ma ajutati cu idei.

 

la ora asta e oarecum customizata dar nu in intregime pentru nevoile mele.

am asa fata de original: crash bar si scarite/comenzi avansate (la fel cu ale lui BiroCatalin), scarite spate in acelasi stil cu cele din fata, suspensii coborate cu cca. 5 cm - e lowrider, furtun frana de teflon, farul e o combinatie intre o oglinda/sticla de ceva suzuky si o carcasa de la o lampa de strung plus cozoroc (lumineaza excelent). farul e facut de mine cu mult timp in urma pt. simsonache, parbriz cu doar doo prinderi de jug (elegant zic eu) facut de mine dintr-un parbriz piaggio, ghidonul e de la ceva cross (gilera - am luat demult o fata intreaga pt. simson), mai scund dar totusi tip coarne care fata de original continua linia oblica a furcii - foarte comod, mansoane custom, topcase givi in care incape la fix o casca - am facut prinderea infigand doo tevi de calorifer (diametru 20) in capatul cadrului (nu se vad, sunt chiar discrete), am facut un spatar pe topcase pt. pasager si am si spatar pt mine ("pilotul") facut dintr-o tetiera. dudele de esapament sunt golite si suna super fain, desi la drum lung sunt cam galagioase.

 

cand am luat mobra avea un alt far foarte frumos, oval, tot custom, da' imi place mai mult cum lumineaza asta de pe simson.

am mai avut ghidon drept, da' nu imi era comod.

am mai avut sa dintr-o bucata da' era tare incomoda si am taiat-o pt. a face spatarul pasagerului. am luat sei originale si pot spune ca le-am adus la o forma foarte comoda. am pus spatarul ala din tetiera (de astra H - foarte fain, pot sa ii reglez inaltimea) care imi ofera un suport lombar exceptional. am experimentat pt. a face seaua mai comoda inaltindu-i varful - nu mai alunec in fata si e super. ori voi face o treaba mai permanenta modificand saua, ori voi face o perna la coiones sa ma tina acolo ma bine.

o sa-mi ziceti ca cioper cu topcase e naspa. ei bine eu vreau sa adul viroaga mea la o forma cat mai apropiata de un adevarat cruizer. i'oi face din fibra coburi. cam asta e ce mai am de facut si apoi ar merge o improspatare a vopselei... ador sa plimb martoaga dar imi trebuie de la ea si ceva utilitate. d'aia vreau "portabagaj".

 

bafta!

Pune si tu o poza cu frumusetea ta,te rog,m-ai facut curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat dimineata sa pornesc "mobra". Erau 5 grade afara si n-o mai pornisem de o saptamana. Am tras socul , i-am dat 2 spritzuri si n-a vrut nici moarta. I-am mai dat cateva sprituri, am mai dat la demaror ca nebunul si intr-un final porneste intr-un piston. Era clar, al doilea cilindru era inecat. A mers cam 30 de sec si a murit, dupa care n-a mai vrut sa porneasca deloc.....nici macar impinsa.

Sa fie de vina vreo sincronizare sau s-a evaporat benzina din carburatoare si datorita faptului ca i-am tot dat spritzuri s-o fi inecat?

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatia reglata prost este resimtita imediat ce scade temperatura afara. Dimineata se face condens pe bujii.

In astfel de situatie, pui bujiile de rezerva, incalzesti bine motorul si refaci reglajul carburilor. A doua zi sau peste o saptamana ve-i avea surpriza unei porniri usoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

De vanzare - post-25613-1287737847_thumb.jpg Pentru Yamaha Virago 535 Sisibar plus portbagaj 350 lei /Crashbar 200 lei /Esapament Unicat 200 euro fara schimb si 150 euro cu schimb cu cel original, Unicat!

O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat dimineata sa pornesc "mobra". Erau 5 grade afara si n-o mai pornisem de o saptamana. Am tras socul , i-am dat 2 spritzuri si n-a vrut nici moarta. I-am mai dat cateva sprituri, am mai dat la demaror ca nebunul si intr-un final porneste intr-un piston. Era clar, al doilea cilindru era inecat. A mers cam 30 de sec si a murit, dupa care n-a mai vrut sa porneasca deloc.....nici macar impinsa.

Sa fie de vina vreo sincronizare sau s-a evaporat benzina din carburatoare si datorita faptului ca i-am tot dat spritzuri s-o fi inecat?

 

 

Mama lor de ,,spritzuri"..Imi cade cerul in cap cand vad pe cineva ca roteste acceleratia de cateva ori inainte sa cupleze demarorul...!!! De ce faceti fratilor asa ?? Carburatoarele voastre nu au ,,pompa de spritz"...Asa ca rotiti degeaba...Cu timpul ,fiecare afla cam cat trebuie sa ,,traga"socul functie de cat de frig este afara .Eu incep cu el de la 1/2 vara la prima pornire.Acum ca este foarte frig tot de la 1.2 dar in timp ce ,,dau"la cheie mai ,,apas"pe el pana o ia .Daca tragi socul la maxim risti sa o ineci.Pleci de la mic la mare si o sa gasesti punctul ideal pt pornire.Si eu inecam cate o bujie la inceput vara ..2-3 zile si am prins spilul..fiecare motor are alta smecherie dar odata ce-l ,,fumezi"se rezolva.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi baietii! Vedeti ca sunt si bujii de iarna si de vara :laugh: poate va ajuta asta si compensati cu o baterie de gel si nu cred-ca o sa aveti probleme cu pornirea :D !

NGK - De vara BPR7ES , De iarna BPR6ES sau incercati variante una de vara una iarna!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era inecata......scos bujii, arse pe aragaz, pus la loc......pornit la sfert. E clar, doar soc.....fara spritzuri.

 

Mane...spritul nici nu ajuta nici nu face rau ,doar la incheietura.Spritzuirea inseamna ca in carburator ar exista o mica ,,pompa" (ca la carburatoarele auto clasice) pe membrana sau piston care ,,scuipa" un jet de benzina.La mobre (majoritatea ..cu carburatie) nu exista asa ceva .Faptul ca accelerezi sau nu cu motorul oprit nici nu ineaca nici nu ajuta .Inecatul este numai de la soc (in conditii normale).Probabil fiind obisnuit ani de zile cu masini cu carburator si soc manual faci aceeasi operatiune (trei spituri si cheie) si la motoreta.Multi fac asta din inertie.Poti sa rasucesti mansonul de 10 ori ca nu se intampla nimic rau dar nici nu ajuta.Cand ai motorul cald si pornesti te ajuta daca deschizi putin acceleratia pt ca exista posibilitatea sa se inece..Ti-am mai spus ,pana o ,,citesti" o sa mai patesti asta .Nu exista doua mobre acelasi model sa plece la rece la fel..una vrrea mai mult gaz alta mai putin..Tocmai de aceea trebuie sa ai in ,,gentuta" o perie de sarma si o bujie de rezerva.Aia uda o stergi cu o carpa o sufli putin si se usuca singura in trusa de scule.Sa fii fericit ca nu trebuie sa dai jos o caruta de ,,carene" ca sa ajungi la bujii. :D

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era inecata......scos bujii, arse pe aragaz, pus la loc......pornit la sfert. E clar, doar soc.....fara spritzuri.

Treaba asta cu bujiile pe aragaz parca nu era in regula..nu mai stiu de ce!..tot cel mai bine este cum zice serghei,un rand de bujii de rezerva si n-ai treaba.Si la fel de adevarat este si cu pornitul la rece,depinde de fiecare mobra in parte cat sa-i tragi socul.Si eu patesc la fel cand este rece,dar ma joc cu socul pana cand porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema asemanatoare ca cea de mai sus.... dupa o sapt si ceva sa zic am vrut ieri sa pornesc motocicleta si nu vrea... apas butonul de pornire, invarte motorul dar nu o ia. am incercat de cateva ori si apoi am lasato asa de frica sa nu mi se duca bateria. am tras si socul si degaba. ma gandesc ca nu mai sunt bune bujiile. motocicleta este yamaha virago 535 din 1994. ma puteti ajuta cu un sfat? stie cineva de bujii trebuie sa-i cumpar? motocicleta este a unui prieten ce mi a lasato mie pana ia si el permisul la anu si nu prea stiu despre ea... are cineva idee ce bujii sa ma duc sa cumpar? multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema asemanatoare ca cea de mai sus.... dupa o sapt si ceva sa zic am vrut ieri sa pornesc motocicleta si nu vrea... apas butonul de pornire, invarte motorul dar nu o ia. am incercat de cateva ori si apoi am lasato asa de frica sa nu mi se duca bateria. am tras si socul si degaba. ma gandesc ca nu mai sunt bune bujiile. motocicleta este yamaha virago 535 din 1994. ma puteti ajuta cu un sfat? stie cineva de bujii trebuie sa-i cumpar? motocicleta este a unui prieten ce mi a lasato mie pana ia si el permisul la anu si nu prea stiu despre ea... are cineva idee ce bujii sa ma duc sa cumpar? multumesc frumos.

:D Eu pornesc motorul cu socul tras la maxim, acum ce vremea s-a racit.Cum incepe sa urce in turatii , trag incet-incet socul la loc, treptat.Motorul cand ajunge la temperatura optima, cu socul deabia tras , sta in turatie ridicata.De acceleratie nu trag deloc.Cu ulei 20w40 Castrol, cea recomandata de carte, motorul necesita mai multa incalzire...., cel putin asa e la mine.Bujiile mi le-am schimbat asta vara cuChampion, deoarece n-am prea fost multumit de NGK BPR7ES. Am de rezerva si 6ES, dar inca nu sunt nevoit sa le schimb.In schimb acum din senin, nu mai am pozitie nici in far, nici in stop.Dupa cateva masuratori facute, s-a ajuns la concluzia , ca nu am + din intrerupatorul pt.lumini.Trebuie sa desfac blocul de contacte sa vad cum sta treaba acolo cu curentul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Eu pornesc motorul cu socul tras la maxim, acum ce vremea s-a racit.Cum incepe sa urce in turatii , trag incet-incet socul la loc, treptat.Motorul cand ajunge la temperatura optima, cu socul deabia tras , sta in turatie ridicata.De acceleratie nu trag deloc.Cu ulei 20w40 Castrol, cea recomandata de carte, motorul necesita mai multa incalzire...., cel putin asa e la mine.Bujiile mi le-am schimbat asta vara cuChampion, deoarece n-am prea fost multumit de NGK BPR7ES. Am de rezerva si 6ES, dar inca nu sunt nevoit sa le schimb.In schimb acum din senin, nu mai am pozitie nici in far, nici in stop.Dupa cateva masuratori facute, s-a ajuns la concluzia , ca nu am + din intrerupatorul pt.lumini.Trebuie sa desfac blocul de contacte sa vad cum sta treaba acolo cu curentul....

 

 

da si eu am trasul socul la maxim si degaba... invarte dar cred ca din cauza bujiilor nu sa scanteie. am sa ma duc sa iau niste bujii sa vad daca asta era problema. va multumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca bujiile sunt cauza. Azi dimineata mi-a pornit la sfert. Am tras socul, am pus contactul si doar am apasat scurt pe demaror. Problema este ca dupa o saptamana se evapora benzina din carburator si pana trage alta dureaza putin......necesita 2-3-4 actionari la demaror. Alta explicatie nu vad. Azi dimineata aveam aceleasi bujii, acelasi soc si erau doar 2 grade afara.

Acum imi dau seama ce-am gresit ieri......din "disperare" ca n-o sa tina bateria am incercat de mai multe ori s-o accelerez. Pana la urma a pornit intr-un cilindru si cand i-am dat iar gaz a murit si al doilea cilindru. E, din acel moment erau ude ambele bujii, fapt pentru care n-a mai pornit nici moarta. Dupa ce-am curatat bujiile, i-am dat curent de la masina si a pornit la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da si eu am trasul socul la maxim si degaba... invarte dar cred ca din cauza bujiilor nu sa scanteie. am sa ma duc sa iau niste bujii sa vad daca asta era problema. va multumesc pentru ajutor!

Omule nu te grabi sa cumperi bujii,incearca mai multe pozitii ale socului,ai rabdare putin cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva asa ceva? http://www.louis.de/_20621afa911400e5a13a6...tnr_gr=10034300

 

Ma gandesc ca vara e binevenit un astfel de ceas.... :D

 

E foarte util, am asa ceva. Virago poate porni mai greu la temperaturi peste 100, la peste 120 de grade se opreste motorul. Temperatura maxima la care porneste fara probleme e pana in 90, porneste si peste insa va fi solicitat mai mult starter clutch-ul asa ca merita sa fie lasata cateva minute sa ajunga macar la 90. Temperatura normala la drum intins e undeva intre 90 si 100, in functie de anotimp si de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema asemanatoare ca cea de mai sus.... dupa o sapt si ceva sa zic am vrut ieri sa pornesc motocicleta si nu vrea... apas butonul de pornire, invarte motorul dar nu o ia. am incercat de cateva ori si apoi am lasato asa de frica sa nu mi se duca bateria. am tras si socul si degaba. ma gandesc ca nu mai sunt bune bujiile. motocicleta este yamaha virago 535 din 1994. ma puteti ajuta cu un sfat? stie cineva de bujii trebuie sa-i cumpar? motocicleta este a unui prieten ce mi a lasato mie pana ia si el permisul la anu si nu prea stiu despre ea... are cineva idee ce bujii sa ma duc sa cumpar? multumesc frumos.

 

 

Ai tras socul la maxim si s-a inecat instant .Daca ai auzit pompa ,,baraind" inseamna ca benzina ai bagat in carburatoare.Si eu am patit asta ..Am scos bujiile ,erau ude..le-am uscat ..am pus socul la 1/2 si a pornit imendiat ..NU atingi acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Problema este ca dupa o saptamana se evapora benzina din carburator si pana trage alta dureaza putin......necesita 2-3-4 actionari la demaror....

Adevarata problema la tine, este carburatia. Ti-am mai scris o data! Dute la un mecanic sa-ti regleze relantiul si o sincronizare, vei vedea apoi efectele!

Nu conteaza cate zile sta nepotnita sau cat de frig este afara, tragi socul si la 3-4 rotatii cel mult trebuie sa porneasca. Nici un motor la rece imediat dupa pornire nu se accelereaza. Dupa pornire astepti cateva secunde si turatia motorului incepe sa creasca, reduci din soc treptat, apoi poti acelera.

La virago nu conteaza evaporarea ce are loc in carburi timp de o saptamana, la punerea contactului in 3 secunde pompa reface nivelul.

 

La pornire(motor rece) doar o parte din benzina este volatila, restul nu arde, doar spala cilindrii sau uda bujia apoi este evacuata. Din cauza asta este nevoie de un amestec imbogatit. In aceasta perioada accelerarea motorului este distructiva. Icalzirea este rapida, se observa dupa cresterea turatiei, reduci socul atat cat este nevoie ca motorul sa mearga rotund si regulat, saracind amestecul. In aceasta perioada electrozii bujiei sunt uzi scanteia este firava dar exista. Umezeala de pe electrozi este datorata condensului din aer marit in acest anotimp(umiditate) si a benzinei grele(greu volatile). Daca tragi acceleratia maresti cantitatea de aer, adica condensul. Daca condensul se depune si pe ceramica electrodului central, nu vei mai avea scanteie. Arzi bujia pe aragaz si rezolvi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...