cristi 57 Postat Septembrie 28, 2012 Share Postat Septembrie 28, 2012 cristi, da te rog niste detalii.... Greu! Nu pot povesti decat ce am facut eu... Am luat un mare parbriz de scuter, l-am taiat pe toate partile pana am realizat un design ce mi s-a parut placut ca aspect. Apoi timp de cateva zile am tot modificat distanta(fata spate), inaltimea si inclinatia lui pana am stabilit pozitia optima. Totul este legat de viteza, la viteze mici nu conteaza, dar la viteze mari se simte cea mai mica modificare. Ce am obtinut? La choppere, la viteze de peste 90 km/h disconfortul incepe sa apara. Acum 120 - 150 km/h nu mai creaza disconfort. Praful TIR-urilor nu mai exista, mustele si alte insecte devin niste buline rosii sau pestrite, pot merge cu viziera ridicata la jumatate sau deschisa de tot. Picaturile de ploaie apar de la jumatatea vizierei in sus, iar eu raman cu tot pieptul uscat(o realizare nemaipomenita)! Nu am remarcat nimic legat de performanta, posibil ca dinamica sa fie chiar mai buna, nu am cum sa verific/masor. Initial l-am pus de proba, apoi nu am mai renuntat la el, chiar daca aspectul general are de suferit. A trebuit odata, mai demult sa-l scot si findca ma grabeam nu am avut vreme sa-l remontez, am plecat fara el. A fost aiurea, ma obisnuisem cu el, tot drumul nu am putut merge mai repede de 110 - 120... pur si simplu... cam asta este. Imi pare rau ca nu am incercat cu el intreg la inceput(de curiozitate), la vremea aia nu concepeam parbriz la copper... era dublu si la inaltime, si la latime. Revin: Daca se doreste pot face foto din mai multe planuri... nu pot da cote, este imposibil... fiecare parbriz are dinamica lui. Nu poti face decat teste repetate pe o anumita plaja de viteza. Am remarcat ca daca gasesti o pozitie sa-i zicem optima la 120 km/h, vei constata ca la 150 km/h o alta inclinatie si inaltime este mai buna, trebuie cautat un compromis cu care in scurta vreme te obisnuiesti. Da, merita sa incercati, utilitatea lasa in urma aspectul, parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Va salut, Deranjez si eu cu o intrebare, pentru cei care se pricep. Detin o virago de 250 cc. in august am constatat ca regulatorul imi incarca intre 13,5-18 v si bine inteles a fiert bateria. Dupa lungi cautari am gasit un regulator pe acelasi voltaj si amperaj respectiv 12 v cu 20 A, aceeasi mufa, de la un yamaha majesti 180 cc. L-am montat, am schimbat si bateria, iar la verificare imi incarca 13,8 V. Ieri in drum spre casa s-a ars siguranta centrala si am constatat ca regulatorul este in scurt si nu puteai tine mana pe el. Verificare magmnetou - pe toate cele trei faze imi scoate la relanti 10-11 V, iar la turatie aprox 40 V, Intrebarea mea este acest regulator s-a ars pentru ca nu este compatibil, a fost defect de la inceput sau alta cauza de la motor. Ps nu sunt singurul care a folosit inlocuitor, pe alte forumuri in strainatate au inlocuit cu succes regulatorul. Unul nou original este in jur de 700 lei, iar eu am dat pe el 60 lei. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Verifica si statorul dupa schema din manual. Daca e in regula probabil ca regulatorul nu a rezistat. Pune un altul facut pt Virago! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Am verificat magnetoul arata 0,1 omi pe fiecare faza. Acum merg pe cel vechi care incarac mult, merg cu faza lunga si la turatie foarte mica. Un regulator la noi pt virago 700 lei, iar pe ebay dureaza mult, aprox 3 saptamani. Ce am montat eu este SH640D-12 sau cel putin asa ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Verifica si daca nu are scurt la masa pentru ca daca are iti arde urgent regulatorul nou-nout. Eu am dat pe unul nou (e drept, de 1100) vreo 3 jumate acu cativa ani. Sunt sigur ca nu ai cautat/intrebat suficient de mult. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Multumesc, cum adica scurt la masa? adica faza sa dea la masa? daca este asa nu are. eu zic ca daca aveam probleme la motor il ardea si pe cel original, vechi, cu care merg acum. merci. stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Dacã te-ajutã cu ceva... http://www.ebay.co.u...#ht_2435wt_1024 E s/h,costã 51 $ cu transp. cu tot.Vine-n 2 sãptãmâni. Si uite si nou-noutz,un pic mai scump (60 $ cu totul).: http://www.ebay.co.u...0#ht_2333wt_799 Am gãsit simai ieftin,30 lire sterline,si cu transp. gratis...Doar cã vine din Hong Kong,si face-o lunã,pânã-aici... http://www.ebay.co.uk/itm/New-Yamaha-Virago-Vstar-XV250-125-Route-66-rectifier-Regulator-/180727866279?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2a143863a7#ht_5071wt_985 Da' pe-ãsta,l-ai vãzut...? E-o firmã de la noi,care-l are...http://www.piese-scutere.net/products/YAMAHA-regulator-tensiune-XV-VIRAGO-250.html Editat Octombrie 2, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Le-am vazut Dariane, multumesc mult. Eu ma intrebam de ce s-a ars, nu se potriveste sau o fi fost defect? Ca doar are acelasi amperaj si voltaj. Merci. Stima si respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) ..Eu ma intrebam de ce s-a ars... Uneori atat i-a fost dat sa traiasca, de cele mai multe ori insa cauzele sunt in instalatia electrica. Probleme ce apar inevitabil, in instalatii mai vechi de 10 ani. Dupa descrierea facuta anterior, generatorul este ok. Cumpara-ti un releu, apoi inainte de a-l monta mai stam de vorba... PS. Majoritatea generatoarelor(este un magnetou - chiar daca unii ii spun gresit alternator) sunt facute sa debiteze 150W. Poti utiliza aproape orice tip de regulator(eu am de scuter). Editat Octombrie 3, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Multumesc de raspuns, asta era si ideea mea de ca sa dau 700 lei, cand pot da 60 lei pe un produs ce face acelasi lucru. Nu stiu ce sa fac sa iau unul nou de 60 lei sau sa astept salariul si sa cumpar de pe ebay cu 40 euro? Sti cu este vorba suntem prea saraci sa luam lucruri proaste, daca iau unul de 60 lei si se arde iar? Cel din spania este sigur made in china 40 euro, cel de scuter este italian RMS la pagina 688 cod produs 4HMH19600000 Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Daca exista o anomalie in instalatia electrica, nu mai conteaza pretul sau producatorul... ve-i cumpara regulatoare la nesfarsit! La orice reparatie, in orice domeniu in primul rand cauti cauza si o remediezi, apoi repari/rezolvi efectul. Regulatorul il poti face si tu(diode si tiristori), sunt tot felul de scheme publicate - nu asta conteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 am gasit astea pe net si-am zis sa dau share si la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 ultima poza... ce-i cu motorul ala? e in bucuresti... cunoasteti proprietarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sunt curios si eu cum poti face motorul negru, din cromul ala original? Se vopseste sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 ca oricare piesa metalica (presupun) : se sableaza si se vopseste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 in camp electrostatic se pare... sau cu vopsea pentru temperaturi inalte.. da' nush cat de ok e.. si eu as vrea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 salut ! vreau sa elimin toba intermediara de pe virago xv 535 2yl 1994. a mai facut cineva asa ceva ? daca da se poate o solutie ? multzam fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 in camp electrostatic se pare... Sti ce inseamna camp electrostatic, unde se foloseste si dece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Sunt curios si eu cum poti face motorul negru, din cromul ala original? Se vopseste sau cum? Vopsea rezistenta la temperaturi ridicate. Se gaseste si pe Louis.... Doua modele care-mi plac al naibii de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Se vinde XV535 custom, din 1996, aprox. 38000 km reali, comenzi avansate, dragbar, dragpipes-sunet deosebit, imi zice oricine o aude, negru mat, transmisie pe cardan-intretinere minima. Motocicleta este adusa din Italia. Al doilea proprietar in Romania. ITP facut anul acesta, valabil pana in 2014. Cutiile laterale de sub sa, cele din poze au fost un experiment nereusit si au fost intre timp inlocuite cu cele originale. Am schimbat la ea anul acesta: semeringuri furca, releu de incarcare, pompa de benzina si filtre. Cu alte cuvinte, tot ce se putea strica pe termen lung a fost inlocuit. Asta o face perfecta din punct de vedere mecanic. Optic, se pot vedea semne ale vremii ce a trecut peste ea, de unde vine si pretul cu ceva mai scazut decat restul anunturilor de pe aici. Pret: 1550 euro. Motocicleta se poate vedea in bistrita/cluj, momentan pusa la iernat in garaj la bistrita. O vand pentru ca dupa doua sezoane simt nevoia de ceva mai mare si m-a cucerit un hornet Anuntul se gaseste aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-xv535-din-1996-483334.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 (editat) ...si pretul cu ceva mai scazut decat restul anunturilor de pe aici... deh... alea au totul original pe ele, chiar si vopseaua! Capacele au fost moka... Spor la vanzare. Editat Octombrie 21, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Octombrie 21, 2012 Share Postat Octombrie 21, 2012 deh... alea au totul original pe ele, chiar si vopseaua! Capacele au fost moka... Spor la vanzare. Cred ca nu esti chiar pe faza. Capacele eu le-am donat aici pe forum. Tocmai pentru ca nu-mi placeau si le-am inlocuit cu cele originale. Revopsirea s-a facut in camp electrostatic in urma cu un an, lucru care la motociclete pre-2000 eu nu il consider rau. Vopseaua aia, desi originala avea totusi 16 ani. Si cu tobele, asta e dupa preferintele fiecaruia. E trecut la chopper/cruiser/custom, unde custom implica elemente stock schimbate in detrimentul celor originale. In plus de asta, am mentionat acolo ca pretul e negociabil. Scuze daca m-am aprins prea tare da' am luat ce ai spus tu la modul peiorativ, si poate nu asta era intentia ta, sau sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 La capace m-am referit in mod expres, citind pe alt topik ca le-ai facut cadou ... Apoi chiar ma intereseaza daca gasesti client, fiindca si eu vreau sa o dau pe a mea(aprox acelasi pret), in favoarea uneia mai mare... si nu te aprinde, doar suntem din aceeasi tabara. Multa bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) La capace m-am referit in mod expres, citind pe alt topik ca le-ai facut cadou ... Apoi chiar ma intereseaza daca gasesti client, fiindca si eu vreau sa o dau pe a mea(aprox acelasi pret), in favoarea uneia mai mare... si nu te aprinde, doar suntem din aceeasi tabara. Multa bafta in continuare Tind sa exagerez cateodata cu reactiile. Dar ma calmez repede . Acuma, eu astept oferte ca am spus clar ca pretul nu e batut in cuie, cu atat mai mult cu cat sezonul e gata. Astept doar un cumparator serios si un pret corect Editat Octombrie 22, 2012 de zvoner5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 cum va descurcati cu frigul? a mea porneste foarte greu si a fost nevoie sa-i schimb bujiile. sper sa nu mai am probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.