Sari la conținut

125 4t Super Economic


Postări Recomandate

Ma intereseaza, asa cum am zis si in titlul topicului, o motoreta de 125 ultra-economica (deci 4T) pentru naveta zilnica de 40km. Nu ma excita viteza maxima pe care o prinde, ci, mai mult, sa nu fie nevoie s-o tin in blana la 80km/h si sa consume undeva la 2%. De asemenea, sa fie model mai recent de 2004 si sa nu coste mai mult de 2000E. Am vazut mai multe CBR-uri care se incadreaza, insa prea putine supermotarde. Problemele la vitezana ar fi faptul ca trebuie sa-mi schimb echipamentul (am casca de enduro/touring si echipament de touring), pozitia (m-am urcat la prisma pe un R125 si imi ajungea putin mai sus de genunchi, eu avand 1.95 :() si faptul ca am vreo 500m de mers pe drum de pamant care, la ploaie, se innamoleste grav. Sugestii, va rog?

 

Scuter iese din start din discutie :)

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza, asa cum am zis si in titlul topicului, o motoreta de 125 ultra-economica (deci 4T) pentru naveta zilnica de 40km. Nu ma excita viteza maxima pe care o prinde, ci, mai mult, sa nu fie nevoie s-o tin in blana la 80km/h si sa consume undeva la 2%. De asemenea, sa fie model mai recent de 2004 si sa nu coste mai mult de 2000E. Am vazut mai multe CBR-uri care se incadreaza, insa prea putine supermotarde. Problemele la vitezana ar fi faptul ca trebuie sa-mi schimb echipamentul (am casca de enduro/touring si echipament de touring), pozitia (m-am urcat la prisma pe un R125 si imi ajungea putin mai sus de genunchi, eu avand 1.95 :() si faptul ca am vreo 500m de mers pe drum de pamant care, la ploaie, se innamoleste grav. Sugestii, va rog?

 

Scuter iese din start din discutie :)

 

incearca varadero..:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, nu cred ca am niste cerinte tocmai absurde atat timp cat DRu' meu imi ia 3% la 80km/h, iar Dominatorul mic (250) al unui prieten suge 2.5% la aceeasi viteza. Dar, lasand la o parte echipamentul, pozitia cocosata de pe o vitezana nu mi-a placut niciodata.

 

Varadero ar fi o solutie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea, nu cred ca am niste cerinte tocmai absurde atat timp cat DRu' meu imi ia 3% la 80km/h, iar Dominatorul mic (250) al unui prieten suge 2.5% la aceeasi viteza. Dar, lasand la o parte echipamentul, pozitia cocosata de pe o vitezana nu mi-a placut niciodata.

 

Varadero ar fi o solutie :P

e si capacitatea mai mare gogule :( :cheers: :rock: !Think :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duda, hai cu caterinca. Tocmai pt ca 350 consuma 3% si 250 ia 2.5% am presupus eu, cu neuronul personal, ca un 125 ia mai putin de atat. M-am inselat sau nu, fix din cauza asta am intrebat. Motivul vostru de caterinca nu-l inteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza, asa cum am zis si in titlul topicului, o motoreta de 125 ultra-economica (deci 4T) pentru naveta zilnica de 40km. Nu ma excita viteza maxima pe care o prinde, ci, mai mult, sa nu fie nevoie s-o tin in blana la 80km/h si sa consume undeva la 2%. De asemenea, sa fie model mai recent de 2004 si sa nu coste mai mult de 2000E. Am vazut mai multe CBR-uri care se incadreaza, insa prea putine supermotarde. Problemele la vitezana ar fi faptul ca trebuie sa-mi schimb echipamentul (am casca de enduro/touring si echipament de touring), pozitia (m-am urcat la prisma pe un R125 si imi ajungea putin mai sus de genunchi, eu avand 1.95 :() si faptul ca am vreo 500m de mers pe drum de pamant care, la ploaie, se innamoleste grav. Sugestii, va rog?

 

Scuter iese din start din discutie :)

 

Si mie mi se pare un consum inimaginabil asta de 2%. Si ma mir ca ai reusit sa mergi cu DR, pe carburatie fiind, cu 3%. Chiar sunt curios cum ai facut calculul, si daca ti-a iesit de mai multe ori consumul asta.

Nu am vazut la nici un producator de mobre de 125 consum declarat sub 3%. Si de obicei socoteala lor nu se potriveste cu socoteala ta, mai ales ca depinde si de kg tale (care la 1.95 nu or fi tocmai putine). In plus, ca sa scoti consumul ala trebuie sa mergi in regim "extern" si la o viteza constanta, ceea ce nu stiu daca va fi cazul la tine. Mie "naveta" imi sugereaza si fatait prin oras si aia 2-3 km de mers "urban" o sa faca diferenta.

 

Oricum un 125 4t e cel mai aproape de ce iti trebuie tie. Ca 125 de enduro, ai de ales intre Suzuki DR de 125, Honda XR 125 (nu prea am vazut prin Romania nici una nici alta) si Yamaha XT 125. Fiind mai inalt si avand in vedere problema cu pamantul, iti recomand varianta enduro XTR.

Varadero e V2 si nu cred ca se incadreaza la consum.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum constant la DR am de 3.5%, mers 110/70. De vreo 5 ori am scos 3-3.2% mers la 80/50 si o data 2.6% mers 70/60 din cauza de frig patrunzator. Si da, am 1.95, dar doar 75 kg :). M-am uitat la toate variantele SM de 125 si, combinate cu niste gume de scandal pietros, cred ca ar iesi exact mobra la care ma gandesc. Mai mi-a trecut prin cap si un mod la DR-ul meu sa-l fac SM. Ramane de vazut, oricum topicul a fost suficient de relevant pentru intrebarile mele incat sa am un punct de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu "gume de scandal pietros" o sa devina incet dar sigur "clasica" :) . Dar pe langa gume de scandal pietros iti mai trebuie si suspensii reglate pentru scandal pietros, si mai ales roti de scandal pietros.

Eu m-am urcat pe un XTX si e foarte mic si scund. XTR-ul e putin mai inalt fiindca are roata pe fata mai mare, de-aia am zis eu de varianta enduro. La cilindreea aia, nu e mare diferenta intre ele.

 

Asta voiam sa te intreb. Daca DR-ul tau consuma doar 3%, de ce vrei neaparat sa mai dai 2000 de Euro pe o alta mobra (la care o sa mai trebuiasca sa schimbi si una doua consumabile regulat)? Cea mai eleganta rezolvare a problemei tale e sa pastrezi DR-ul. Nu cred ca aia 0.5% litri la 100km o scoata "paguba" de 2000 de Euro, nici macar in timp.

 

Nici transformarea unui DR in sumo nu o sa iasa ieftin. Trebuie roti, cauciucuri, discuri, pinion, adaptor de etrier, eventual distantiere. Numai cauciucurile costa vreo 200E. Iar restul, chiar si second si tot costa inca vreo 300 - 400.

Tie ce iti trebuie mai exact? Sau mai precis, ce nu iti convine la DR pentru naveta? Gumele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum constant la DR am de 3.5%, mers 110/70. De vreo 5 ori am scos 3-3.2% mers la 80/50 si o data 2.6% mers 70/60 din cauza de frig patrunzator. Si da, am 1.95, dar doar 75 kg :) . M-am uitat la toate variantele SM de 125 si, combinate cu niste gume de scandal pietros, cred ca ar iesi exact mobra la care ma gandesc. Mai mi-a trecut prin cap si un mod la DR-ul meu sa-l fac SM. Ramane de vazut, oricum topicul a fost suficient de relevant pentru intrebarile mele incat sa am un punct de pornire.

eu iti recomand un DT 125...supermoto sau enduro :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tie ce iti trebuie mai exact? Sau mai precis, ce nu iti convine la DR pentru naveta? Gumele?

Nu as vrea DR-ul pentru naveta pentru ca vreau o mobra aproape noua cu care sa fac treaba asta, nu neaparat pentru un consum cu .5% mai mic. In plus, ar fi practic un schimb si nu as pierde multi bani. Iar motoreta mare (un TA, AT, GS sau LC4, ramane de vazut) sa ramana pentru ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica dai DR-ul si iti cumperi doua mobre? Ai unde sa le tii?

 

Din cate stiu eu, F650 GS pe injectie mai nou are si ala un consum nesimitit de mic, tot pe la 3% (dat de BMW). Oricum cred ca o sa fie foarte nasoala senzatia sa te dai jos de pe o mobra cu 60+ cai si sa te sui pe una cu 10.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica dai DR-ul si iti cumperi doua mobre? Ai unde sa le tii?

Nu degeaba imi fac garaj de 50mp, ci ca sa incapa astea doua plus nebuniile pe care le am in cap cu restaurari and shit :)

 

Cat despre caii putere, nu ma cramponez in ceea ce se vede din exterior, nici in viteza maxima pe care o poate prinde o anume mobra. Sa se uite in alta parte baietii cu vitezane daca au ajuns la punctul asta, dar un SS/naked este, in viziunea mea, doar o chestie de imagine, prea putin practica. Nu-i un argument solid, dar, in afara de nebunul cu R1, personal n-am vazut niciun astfel de motor facand un tur al lumii, de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu degeaba imi fac garaj de 50mp, ci ca sa incapa astea doua plus nebuniile pe care le am in cap cu restaurari and shit :)

 

Cat despre caii putere, nu ma cramponez in ceea ce se vede din exterior, nici in viteza maxima pe care o poate prinde o anume mobra. Sa se uite in alta parte baietii cu vitezane daca au ajuns la punctul asta, dar un SS/naked este, in viziunea mea, doar o chestie de imagine, prea putin practica. Nu-i un argument solid, dar, in afara de nebunul cu R1, personal n-am vazut niciun astfel de motor facand un tur al lumii, de exemplu.

 

ia-ti CBR 125 dar limitat la 80.Ala consuma cam 2,5 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti CBR 125 dar limitat la 80.Ala consuma cam 2,5 :)

 

consuma si delimitat daca vrei tu....

 

al meu consuma 4 in mers sportiv si il scoteam cam in 2.7-3 schimbat la 5-6500rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Omul a zis ca nu vrea cbr pentru ca e prea mic pentru el, in plus a zis ca nu prea ii pac racingurile, de ce aberati voi aiurea?

 

Desi nu am inca motor, ti-as propune un varadero (inalt, comfortabil, consum mic, v2 4t, 15cp) sau yamaha dt (2t, nu stiu exact consumul dar oricum ia in jur de 4-5 daca nu ma insel). Ai mai putea incerca si suzuki dr, yamaha xt, sunt in 4t si n-ai probleme cu ele. Multa bafta si sper sa alegi motorul potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu am reusit cu rasnita de formula first bike 125 sa scot cel mai economic mers la 75km/h constant in afara @1,9-2%...ea in mod normal ia 2,6-2,7%...acu nu se mai fabrica..am mers si pe formula 200cc cea noua si aia cica eco ar scoate 2,5%,si are un cuplu foarte bun pt tinut constant in a 5-a de la 40km/h in sus...se incadreaza si-n pret..dar ...mai prost stai la capitolu calitatea sasiului...oricum e cea mia solida si fiabila dintre toate ce vand ei...dar tot tb sa ai scule la tine mereu...motoarele in skimb sunt fiabile duc lejer 25000km...mai incearca si o yamaha xt 125 sau un ybr 125,cam astea ar fi variantele pt drumuri de romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...