Sari la conținut

Acul Turometrului


Tomek
 Share

Postări Recomandate

salut!am sie u o problema!indiferent daca motorul e rece sau cald acul turometrului ba sta 1500rpm(cum e normal),ba sta la zero!Iar in mers cateodata indica corect turatia alteori o ia razna pur si simplu nu indica corect..sare de la 4000 la 7000 si tot asa!In rest nu am nici o problema nu pleaca in suturi sau altcv!Deodata a incput sa faca asa!care ar fii problema si daca se poate remedia!

 

Multumesc anticipat!

 

P.S.Asflat uscat si salutari cu faru`

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am sie u o problema!indiferent daca motorul e rece sau cald acul turometrului ba sta 1500rpm(cum e normal),ba sta la zero!Iar in mers cateodata indica corect turatia alteori o ia razna pur si simplu nu indica corect..sare de la 4000 la 7000 si tot asa!In rest nu am nici o problema nu pleaca in suturi sau altcv!Deodata a incput sa faca asa!care ar fii problema si daca se poate remedia!

 

Multumesc anticipat!

 

P.S.Asflat uscat si salutari cu faru`

daca e electronic e din centralina, daca e prin sufa e uzata sufa si mai mult ca sigur e cea din urma. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am sie u o problema!indiferent daca motorul e rece sau cald acul turometrului ba sta 1500rpm(cum e normal),ba sta la zero!Iar in mers cateodata indica corect turatia alteori o ia razna pur si simplu nu indica corect..sare de la 4000 la 7000 si tot asa!In rest nu am nici o problema nu pleaca in suturi sau altcv!Deodata a incput sa faca asa!care ar fii problema si daca se poate remedia!

 

Multumesc anticipat!

 

P.S.Asflat uscat si salutari cu faru`

ii o chestie de electronica ... unul din firele ce se duc la turometru ori face scrut pe udneva de iti indica nasol ori ai un contact imperfect pe undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o borna de la baterie nu sta tot timpul la locul ei. Verifica asta intai.

Borna de la baterie nu influenteaza acul turometrului odata ce motoru ii pornit;

 

In turometru din bord iti intra un fir care transmite niste impulsuri electrice la mecanismul din interiorul ceasului; verifica sa nu fie intrerupt undeva firul ala, vazi de unde vine si verifica sa fie contactele de la capete bine legate, sa nu fie corodate samd.

 

Cele bune!

Editat de Dan Cãta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, la DR, imi influenteaza, si inca intr-un mare fel. La 4000 de ture, in caz ca sare vreun surub de la borna, imi arata 7000-8000 si fluctueaza. Bine, eu pot merge 100% fara baterie, dar asta e alta discutie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie, imi influenteaza bateria 100% turometrul. Daca nu am bateria buna (s-a intamplat in trecut), turometrul o ia razna rau... Acum cand am bateria buna, functioneaza perfect. Acelasi lucru se intampla si cu senzorii de la benzina si temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Salut. Am si eu un turometru electronic care o ia razna (adica oscileaza pana la 1000-1500 de ture) dupa 30 min de mers sau dupa ce sar de 6000 de ture. Sa fie de la contacte sau s-o fi ars ceva in el? Tin sa mentionez ca motocicleta merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...