bogdanawo Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Pai 1200-1500 are motorul dar pompa se invarte in functie de raportul care il are (Ex: VX800 are pompa actionata de un ax din cutie ce nu prea are mare turatie... Daca e legata direct pe motor si i-au dat destula turatie e alta treaba. Vis a vis de ce am scris, am zis ca pana nu misti mobra nu circula apa (de fapt circula dar foarte slab, si este parerea mea ca circula apa mai mult in sistem sifon) m-am referit tocmai la faptul ca nu ai turatie la pompa stand pe loc iar dupa ce pleci creste turatia. Oricum eu i-am dat o explicatie respectivului asa ca nu ma mai futeti la creier cu dobitoceniile voastre. hai, ca pana la urma esti comic rau am ras cu lacrimi, ia zi, cum e cu apa aia? circula sau nu circula? sau se invarte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Esti primul exemplar de manelist satanist..... Pe scurt esti varza !!!! Editat Iunie 26, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) ai strans vreodata o piulita sa deschizi gura?roiu de aici! Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze. Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar. Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine. PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine). Editat Iunie 26, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze. Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar. Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine. PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine). nu te mai obosi ... elemente ca el trebuie tratate cu ignore... de obicei cei care nu au facut nica in viata lor zbiara cel mai tare... si asta cred ca e cazu.... omu asta e off topic tot timpul ... ii place sa se certe si noi ii dam ocazia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Cine a pomenit ceva de AUTOVEHICULE? Suntem pe un forum de moto iar problema discutata se refera tot la o motocicleta. Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze. Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar. Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine. PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine). ia uite cum te mai contrazici tu inca o data, tot singurel! ai lav iuu! Editat Iunie 26, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) ia uite cum te mai contrazici tu inca o data, tot singurel!ai lav iuu! bai lache, daca esti mecanic trebuie sa stii sa repari orice are motor, e tare asta domne.... stiu sa repar mobre dar nu stiu sa repar altceva, pun pariu ca singura piulita care ai strans-o este cea de la oglinda cumparata de pe Louis PS: aici nu e vb de masini dar am vrut sa-ti arat ca stiu ce-i aia o piulita Editat Iunie 26, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) bai lache, daca esti mecanic trebuie sa stii sa repari orice are motor, e tare asta domne.... stiu sa repar mobre dar nu stiu sa repar altceva, pun pariu ca singura piulita care ai strans-o este cea de la oglinda cumparata de pe Louis PS: aici nu e vb de masini dar am vrut sa-ti arat ca stiu ce-i aia o piulita io nu sunt mecanic, sunt inginer, in al doilea rand, termina cu jignirile, in al treilea rand, io nu te-am intrebat daca stii ce e aia o piulita ci daca stii sa o strangi, sunt chestii complet diferite, sa stii. ok, io poate sunt lache, dar tu esti pafarist. ok? in al patrulea rand, am vrut sa subliniez faptul ca te contrazici singur. Editat Iunie 26, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 io nu sunt mecanic, sunt inginer Chestia asta cu "sunt inginer" e fumata demult, v-am vazut la RAR cat de buni ingineri sunteti. ok, io poate sunt lache, dar tu esti pafarist. ok? Multumesc pentru edificare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Chestia asta cu "sunt inginer" e fumata demult, v-am vazut la RAR cat de buni ingineri sunteti. Multumesc pentru edificare. inginer electronist sunt, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 inginer electronist sunt, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Aaaa ... si electronist fiind iti dai cu parerea la fiare mai abitir ca un inginer mecanic, du-te baiatule pe softpedia forum ca o sa gasesti acolo o sectiune de electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Aaaa ... si electronist fiind iti dai cu parerea la fiare mai abitir ca un inginer mecanic, du-te baiatule pe softpedia forum ca o sa gasesti acolo o sectiune de electronica. da tu de ce nu ramai in gps-urile tale? nu stiu cum se face ca vad ca pe topicul asta, cele mai "inteligente" capete au ceva de vanzare.....replici multe sa ne dam zmei sa mai vindem si noi ceva? aveti topic de vanzari, de ce nu aburiti acolo? apropos, ti-am citit o parte din posturi, te-ai pus in gura cu mult mai multi oameni decat mine, tot pe ambitii prostesti si tot fara argumente.....si, la fel, jignire cat cuprinde, plus vorbe de duh la adresa mamelor unora..... Editat Iunie 26, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) da tu de ce nu ramai in gps-urile tale?nu stiu cum se face ca vad ca pe topicul asta, cele mai "inteligente" capete au ceva de vanzare.....replici multe sa ne dam zmei sa mai vindem si noi ceva? aveti topic de vanzari, de ce nu aburiti acolo? apropos, ti-am citit o parte din posturi, te-ai pus in gura cu mult mai mti oameni decat mine, tot pe ambitii prostesti si tot fara argumente.....si, lafel, jignire cat cuprinde, plus vorbe de duh la adresa mamelor unora..... Ce treaba are gpsu' cu ce discutam aici? Pun pariu ca si la astea esti as(s). Te referi la r6soryn un dobitoc cu impresii de raiser care la fel ca si tine a zis ca se cuvine sa se adreseze ca un (cuvant urat) unui user pe care nu-l cunoaste. Tu si cu el sunteti singurii dobitoci cu care m-am certat pe acest forum si din cate vad sunteti ca doua picaturi de apa (a se citi p.i.p.i). Daca te osteneai sa citesti celelalte posturi ai fi vazut ca nu jignesc aiurea pe nimeni si ma adresez totdeauna civilizat nu "inginereste" ca tine, vai de scoala ta! Editat Iunie 26, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 plus vorbe de duh la adresa mamelor unora..... Asta de unde ai mai scos-o?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am mai gasit ceva: An important choice in the antifreeze industry today is between ethylene glycol (EG) or propylene glycol (PG) as the antifreeze base. For antifreeze formulations each glycol has supporters, although the best choice depends on the intended use. There are several considerations we make when choosing an antifreeze, the most important being performance. In the area of performance there is very little difference in EG and PG. Additives determine most performance criteria so all coolants supplied by a respectable manufacturer will perform well. The one major difference in EG and PG is toxicity. This paper looks at this topic and presents facts for consideration. Case closed, Q.E.D. IMHO, baietii astia de au scos "engine ice" (lol) s'au adaptat tendintei generale de trecere de la ethylene glycol la propylene glycol si, bazandu'se pe necunoasterea oamenilor si in special a americanilor care sunt ca vitele, au atribuit noului produs niste calitati de poveste. frumoasa demonstratie, sper ca prin asta sa se incheie si conflictul! merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Carapacea mai exact dopul din mijloc il desfaci ca sa invarti motorul sa potrivesti paletii intr-o pozitie in care poti desface cele 3 suruburi care tin pompa. Oricum banuiesc ca (,) cunosti pe cineva care repara japoneze si-ti va confirma altfel lungim discutia aici si ne contrazicem aiurea. Inca ceva, uita-te si la alte mobre si ai sa vezi unde este asezat pompa de apa. Ca sa rezumam, pompa de apa nu este actionata direct de motor (ca la auto, prin curea) ci prin intermediul cutiei de viteze, ori e pe ax, ori are un pinion care este invartit de unul din axe. Oricum nu asta este problema ca ea oricum se invarte, problema este ca turatia este f mica pe relanti si din cauza asta se incinge cand mergi prin oras si este mai aglomerat. uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus. ce ai zis, ma, oligo acolo? ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare? hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu? ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e? ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 :laugh: mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus.ce ai zis, ma, oligo acolo? ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare? hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu? ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e? ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine. de fapt, am uitat, cocalarii nu-si taie fata unul altuia decat daca e o blonda insipida la mijloc :laugh: mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? bueiii, nu am venit beat acasa, ci de la mare distanta, iar papagalul asta m-a provocat intr-un alt topic. asa ca era de datoria mea sa mai arat forumului cu multa placere despre prostia lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus.ce ai zis, ma, oligo acolo? ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare? hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu? ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e? ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine. Nu dobitocule, inseamna ca la fel ca la orice fier axele din cutie sunt actionate de motor dar tu ca un electronist care nu e in stare sa deosebeasca plus de minus sau o rezistenta de o dioda te legi de semantica la fiecare post al meu pt a dovedi ca de fapt tu ai dreptate. Ti-am trimis si schema motorului de VX800 si n-ai fost in stare sa o deslusesti. :laugh: mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? Are si el pasarelele lui... ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare?hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu? Bai inginerule, daca bagi mobra in viteza si invarti de motor se invarte roata??? Ce inseamna asta ca roata e actionata direct de motor?? Pentru inteligenta ta afla ca orice se misca pe o mobra sau o masina este actionat de motor in diverse moduri (curele, lant, cutie de viteze, transformarea lucrului mecanic in curent electric, etc). Hai pa ca mai am de lucru la harta. Editat August 17, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 si io care credeam ca s'a mai descoperit vreun mega giga tera ice cream care scade temp motorului cu 104grd.. neah, doar o râcă mai veche se pare... altfel, ma intreb daca tot ar fi asa bine ca motoarele sa functioneze la temperaturi scazute, de ce nu bagam azot lichid in instalatie? si de ce se chinuie tata cateodata cate un sfert de ora sa-si porneasca dacia lui din 84 cand e foarte frig afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura. si iar LOL Retardu dreaq ... besi in plm de aici @ riderontornadoes intreaba pe prietenii aia ai tai de solutia asta ca fierbe @iznicu acilea si nu are lichid de coborare a temperaturii Editat August 17, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 si iar LOL Retardu dreaq ... besi in plm de aici @ riderontornadoes intreaba pe prietenii aia ai tai de solutia asta ca fierbe @iznicu acilea si nu are lichid de coborare a temperaturii Bai hamalule, Ia de-aici, am pierdut 20 minute in seara asta ca sa-nvat niste retardati ca voi cate ceva. Mi-am demontat capacul la pompa de apa sa vedeti si voi ce si cum. In poza se vede clar distanta mare dintre pompa si arborele motor. Dupa structura carterului se vede clar ca nu e loc de lant pt pompa de apa (cum o sugea Belbody) sau pinioane montate pt a angrena pompa cum la fel o sugea si @bogdanawo. Pompa de apa e antrenata de unul din axele din cutie (cel mai probabil primarul) care oricum se invarte odata cu motorul, am masurat raportul si este in felul urmator, la o 1000 de ture ale motorului pompa are cam 400 deci de doua ori si ceva mai putin fata de auto de unde si deficitul de racire (de care se plang multi) la mersul in oras bara la bara. In capacul asta zicea @bogdanasshole ca e pompa de apa si ca prin gaura aia poti invarti pompa si asta dupa ce i-am dat linkul cu manualul de VX800. Sa vad acum ce prostii mai debitati ca sa dovediti voi ca aveti dreptate. auzi, lasa-ma, ca habar nu ai sa te uiti intr-o documentatiefara suparare, dar pompa aia de apa e actionata din motor. din pacate, nu se intelege foarte bine din acele manuale, dar, imi da impresia ca axul pompei de apa este antrenat chiar de arborele motor (daca te uiti cu atentie, vei vedea ca, pentru a demonta pompa de apa trebuie sa demontezi si "carapacea" magnetoului......) Vezi mai sus lache. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Bai hamalule, Ia de-aici, am pierdut 20 minute in seara asta ca sa-nvat niste retardati ca voi cate ceva. Mi-am demontat capacul la pompa de apa sa vedeti si voi ce si cum. In poza se vede clar distanta mare dintre pompa si arborele motor. Dupa structura carterului se vede clar ca nu e loc de lant pt pompa de apa (cum o sugea Belbody) sau pinioane montate pt a angrena pompa cum la fel o sugea si @bogdanawo. Pompa de apa e antrenata de unul din axele din cutie (cel mai probabil primarul) care oricum se invarte odata cu motorul, am masurat raportul si este in felul urmator, la o 1000 de ture ale motorului pompa are cam 400 deci de doua ori si ceva mai putin fata de auto de unde si deficitul de racire (de care se plang multi) la mersul in oras bara la bara. In capacul asta zicea @bogdanasshole ca e pompa de apa si ca prin gaura aia poti invarti pompa si asta dupa ce i-am dat linkul cu manualul de VX800. Sa vad acum ce prostii mai debitati ca sa dovediti voi ca aveti dreptate. Vezi mai sus lache. ba, tu pur si simplu nu te poti abtine in a radia prostie, nu? Editat August 18, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Esti atat de previzibil, am postat si am asteptat sa intervii, bineinteles ca n-a durat mult, dobitocii stau pe baricade. Raspunsul bineinteles evaziv si deturnant. "Ai sictir ca sunteti niste prosti" (Dorel Visan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Esti atat de previzibil, am postat si am asteptat sa intervii, bineinteles ca n-a durat mult, dobitocii stau pe baricade. Raspunsul bineinteles evaziv si deturnant. "Ai sictir ca sunteti niste prosti" (Dorel Visan). bai cretinul pamantului, tu nu poti intelege, pur si simplu ca pompa de apa NU este actionata de cutie???????? ce e asa de greu de inteles? pompa de apa este o anexa a motorului. tu esti retardat? handicapat? oligofren? vad ca ai depasit de multa vreme pragul maxim de prostie. deja te indrepti spre indobitocire. pe bune! Editat August 18, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator lznicu Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) bai cretinul pamantului, tu nu poti intelege, pur si simplu ca pompa de apa NU este actionata de cutie????????ce e asa de greu de inteles? pompa de apa este o anexa a motorului. tu esti retardat? hamdicapat? oligofren? vad ca ai depasit de multa vreme pragul maxim de prostie. deja te indrepti spre indobitocire. pe bune! Bai ingineru' poolii, ti-am pus dovada in fata si tot o sugi??, fii barbat si recunoaste ca esti prost. Exemplu de motor ce are pompa pe arborele motoruluio este Kawasaki R6n sau KLE500 bai handicapatule. Asta chiar e ultima oara cand iti mai scriu, o vreme am crezut ca esti mandru dar de fapt vad ca esti prost si asta nu ma mai amuza deloc. Editat August 18, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.