Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Deci ramane in picioare ce am zis eu si anume ca mobrele sunt deficitare in aglomeratie mai ales ca ele n-au fost gandite sa stai pe loc.

:) Asta e din putul gandirii, plin cu apa din dejectii. Incep sa inteleg trioul de nebuni de mai sus.

 

Se ridica prea mult, de fiert nu fierbe. E noua mobra, nu de la antigel.

prea mult comparativ cu alt R6? sau cu impresiile tale despre cat de "mult" ar trebui sa se ridice temperatura? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 321
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa este dar numai la modelele relativ recente, pana in anii 90 nu pupai 100 grade la un motor.

 

Se ridica prea mult, de fiert nu fierbe. E noua mobra, nu de la antigel.

 

pana s-a facut sistemul de racire sub presiune si a ridicat punctul de fierbere

 

daca nu fierbe e normal, de oscilat si la masini oscileaza mereu dar acul ramane pe 90 si cand temp. motorului ajunge la 110 e solutia tehnica adoptata de constructori sa nu le mai vina masinile in service si sa ii explice lui "ghita" ca e normal, el crezand ca vrei sa-l pacalesti si nu vrei sa ii repari masina in garantie

Editat de icv45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:blink: Asta e din putul gandirii, plin cu apa din dejectii. Incep sa inteleg trioul de nebuni de mai sus.

 

Sa te intreb eu din putul gandirii, tu vrei sa zici ca mobrele sunt facute sa stai in coloana la semafor? sau sa traversezi orasul in doua ore? sa fim seriosi.

Ai pomenit de radiatorul imens de la Honda, oare de ce are nevoie de un radiator imens? Nu cumva ca sa raceasca mai bine?

 

despre cat de "mult" ar trebui sa se ridice temperatura? :huh:sau cu impresiile tale

 

Avand in vedere ca ajunge pe rosu..................................................:) . N-am comparat cu alt R6.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te intreb eu din putul gandirii, tu vrei sa zici ca mobrele sunt facute sa stai in coloana la semafor? sau sa traversezi orasul in doua ore? sa fim seriosi.

nu, m'ai prins. sunt facute sa mergi cu ele la fix 90km/h, si numai in afara orasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Ce prostie cu pompa e actionata de cutie si asa mai departe...

 

Imi fierbe motorul ca sta pe loc - apa ajunge la un anumit grad unde incepe ventilatorul. Lznicule - la masina nu auzi ventilatorul neam din masina - decat daca o fi vreo rabla de dacie...d-aia nu vezi tu ca se incinge. Si la cata radiatorul il are o masina si ventilator - mai ales ca sunt ascunse la umbra sub capota cat si tot motorul, nu vei ajunge in veci la temperatura pe care o are o motocicleta cand stai cu ea la semafoare.

 

Cand vei merge cu masina la 10.000 ture - sa ma anunti si pe mine. Masina normala de strada...si strict a ta.

 

Vezi ca Dacia n-are electroventilator, are "paleti" (fier apoi i-au facut din plastic) asa ca n-ai ce sa auzi. In anii 80 a aparut cu electroventilator dar au renuntat pe urma deoarece sistemul pe paleti era mai eficient.

Dupa anii 90 au exportat niste modele in America de Sud ce aveau si paleti electroventilator. Si ca o paranteza, Daciile intretinute corect nu aveau probleme cu racirea.

 

 

 

nu, m'ai prins. sunt facute sa mergi cu ele la fix 90km/h, si numai in afara orasului.

 

Stii bine ce vreau sa zic dar te-ncapatanezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In anii 80 a aparut cu electroventilator dar au renuntat pe urma deoarece sistemul pe paleti era mai eficient.

era mai eficient nu ca si performanta, ci ca si fiabilitate. termocuplele era muci, ba nu cuplau si fierbea ciorba, ba ramanea cuplata si consuma bateria (ventilatorul mergea indiferent de prezenta cheii in contact), ba releele faceau figuri. :)

 

referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma :blink: ) pentru orice fel de conditii meteo care se intalnesc in viata reala.

asta ca sa nu mai sustii aberant ca sunt facute doar sa mearga, nu sa stea la semafor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
era mai eficient nu ca si performanta, ci ca si fiabilitate. termocuplele era muci, ba nu cuplau si fierbea ciorba, ba ramanea cuplata si consuma bateria (ventilatorul mergea indiferent de prezenta cheii in contact), ba releele faceau figuri. :)

 

referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma :blink: ) pentru orice fel de conditii meteo care se intalnesc in viata reala.

asta ca sa nu mai sustii aberant ca sunt facute doar sa mearga, nu sa stea la semafor. :)

 

Cea mai frecventa problema era ca nu cuplau si se ardeau garniturile de chiulasa pe banda. Ref la moto bineinteles ca nu sunt gandite doar sa mergi cu ele dar nici sa stationezi cat stationezi in Bucuresti. Una e sa prinzi un semafor de doua ori si una e sa faci de la Obor pana la D-na Ghica o jumatate de ora, la asta ma refeream.

 

Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta.

 

PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai frecventa problema era ca nu cuplau si se ardeau garniturile de chiulasa pe banda. Ref la moto bineinteles ca nu sunt gandite doar sa mergi cu ele dar nici sa stationezi cat stationezi in Bucuresti. Una e sa prinzi un semafor de doua ori si una e sa faci de la Obor pana la D-na Ghica o jumatate de ora, la asta ma refeream.

 

Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta.

 

PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant.

:blink:

impusca-te, ba!

ti-am zis, ori esti frustrat pentru ca nu ai reusit sa termini o facultate, dar, se stie clar ca dobitoacele ca tine nu o pot face, ori insistenta ta oarba vomita din jocurile erotice pe care le practici cu nevasta-ta, fiind din nou frustrat, dar, in acest caz, din cauza faptului ca tu trebuie sa iei mereu rolul de prost.

asta e.

:)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:blink:

impusca-te, ba!

ti-am zis, ori esti frustrat pentru ca nu ai reusit sa termini o facultate, dar, se stie clar ca dobitoacele ca tine nu o pot face, ori insistenta ta oarba vomita din jocurile erotice pe care le practici cu nevasta-ta, fiind din nou frustrat, dar, in acest caz, din cauza faptului ca tu trebuie sa iei mereu rolul de prost.

asta e.

:)

 

Bai labarule cu cont pe sentimente.ro, vezi ca a mai zis cineva tot pe forumu asta ca te joci cam mult cu degetele-n poponeata la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era mai eficient nu ca si performanta, ci ca si fiabilitate. termocuplele era muci, ba nu cuplau si fierbea ciorba, ba ramanea cuplata si consuma bateria (ventilatorul mergea indiferent de prezenta cheii in contact), ba releele faceau figuri. :laugh:

 

referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma :) ) pentru orice fel de conditii meteo care se intalnesc in viata reala.

asta ca sa nu mai sustii aberant ca sunt facute doar sa mearga, nu sa stea la semafor. :blink:

mah asta e terorist ... nu-i vorbi de ingineri ca acum se aprinde ... omu are ceva cu cei cu diploma

 

PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant.

 

de cand comentezi tu cand e vorba de ingineri mah, si mai ales cuvinte oarecum frumoase ca sa zic asa ... parca aveai ceva cu aia cu diploma ...

 

Acum 12 ani am avut o Lada 1500, i-am scos electroventilatorul si i-am pus paleti, niciodata nu mi-au placut solutiile electrice, nu te poti baza pe ele suta la suta.

Trebuia sa ramai draq la Lada ta, de ce incerci sa faci ceva la care nu te pricepi ... si apropo daca nu iti plac solutiile electrice nu ar fi mai bine sa scoti toate ventilatoarele din comp-ul tau si sa faci un ansamblu cu pinioane sa dai la pedale ca sa mearga comp-ul, ca si asa nu ai tu incredere in solutiile electrice si mai faci si miscare cat stai la comp :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Inginerii sunt japonezi, nemti sau italieni asa ca nu e acelasi lucru. Adica la ei un inginer daca e bun iese-n fata, la noi emigreaza pt ca aia slabi (dar cu relatii) le-au luat locul. Acesta este motivul pt care in Romania industria auto-moto e la pamant.

aha! deci d'aia nu gasesti ingineri slabi sa fie someri. numai d'aia grasi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai labarule cu cont pe sentimente.ro, vezi ca a mai zis cineva tot pe forumu asta ca te joci cam mult cu degetele-n poponeata la tine.

Imginatia ta in materie de sex e foarte bogata, dar nu mai spune ca fac altii chestii pe care tu le-ai dori ... pitic schoip si pervers ce esti

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si apropo daca nu iti plac solutiile electrice nu ar fi mai bine sa scoti toate ventilatoarele din comp-ul tau si sa faci un ansamblu cu pinioane sa dai la pedale ca sa mearga comp-ul, ca si asa nu ai tu incredere in solutiile electrice si mai faci si miscare cat stai la comp :)

nu-i zi de 2 ori ca e in stare :blink:

 

Pe forumurile de afara nu vezi pic de XXX intre oameni, discutiile au loc civilizat, scopul fiind imbogatirea informatiei de pe forum.

Dar asta e, in Romania oamenii au mai mult orgoliu decat creier. Si ma refer la voi toti, nu numai la iznicu asta care, pana la urma, a dat'o cu batul in balta spunand ca pompa de apa e antrenata de cutie si NU SE INVARTE cand stai pe loc.

 

PS: prost, destept, nu conteaza. dezbateti ideile, nu oamenii.

pai daca n-au mai aparut bancuri bune in ultima vreme...trebuie sa radem si noi de ceva, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai labarule cu cont pe sentimente.ro, vezi ca a mai zis cineva tot pe forumu asta ca te joci cam mult cu degetele-n poponeata la tine.

auzi, ba, dupa ce ti-l scoti din poponeata ti-l si mirosi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
auzi, ba, dupa ce ti-l scoti din poponeata ti-l si mirosi? :)

 

bai lache, te certai cu unu @knox, ala te-a dibuit ca-ti spargi curu singur. De fapt din ce am vazut pe alte topicuri tu te certi cu toata lumea.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

108-20=88 GRADE,adica ai merge cu motorul cam rece pt o japoneza.Motorul rece inseamna consum marit,uzuri mai accentuate,etc.

Pune tu in motor apa distilata si antigelul recomandat de fabricant si in proportia corecta si nu o sa probleme,stai linistit ca sa gandit japonezu cand a proiectat motorul ca o sa mergi in oras pe canicula,altfel punea o termocupla care sa porneasca ventilatorul la o temp mai joasa.

Asta cam asa este.

probabil ca sunt unii mai intelijenti decat japonezii, dar deocamdata nu am auzit de ei...

 

referitor la moto, moto care sunt vandute pentru STREET USE sunt proiectate si testate (de catre ingineri cu diploma :blink: ) :)

crezi ca la aia conteaza diploma sau spatiul dintre urechi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai lache, te certai cu unu @knox, ala te-a dibuit ca-ti spargi curu singur. De fapt din ce am vazut pe alte topicuri tu te certi cu toata lumea.

pai, de dobitoci si oligofreni ca tine e plin pamantul asta..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Iznicu, habar nu ai cum functioneaza un motor si mai ai si tupeu sa scrii si sa te contrazici. Motorul, vibrochenul, crankshaft, cum vrei sa-i spui angreneaza oala de ambreiaj direct si tot direct angreneaza lantul care invarte pompele. Ce legatura are cutia de viteze in toata treaba asta? Ca axul condus al ambreiajului este cuplat cu axul primar al cutiei de viteze nu inseamna ca aceasta invarte ambreiajul, ci invers, ambreiajul invarte cutia de viteze.

Esti culmea. Ma scuzi, dar esti prea prost ca sa detii o motocicleta.

Te rog sa mai pregateti perle pentru diseara, nu vreau sa ma plictisesc la serviciu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Iznicu, habar nu ai cum functioneaza un motor si mai ai si tupeu sa scrii si sa te contrazici. Motorul, vibrochenul, crankshaft, cum vrei sa-i spui angreneaza oala de ambreiaj direct si tot direct angreneaza lantul care invarte pompele. Ce legatura are cutia de viteze in toata treaba asta? Ca axul condus al ambreiajului este cuplat cu axul primar al cutiei de viteze nu inseamna ca aceasta invarte ambreiajul, ci invers, ambreiajul invarte cutia de viteze.

Esti culmea. Ma scuzi, dar esti prea prost ca sa detii o motocicleta.

Te rog sa mai pregateti perle pentru diseara, nu vreau sa ma plictisesc la serviciu. :)

 

 

nu ti-a explicat si tie odata pentru totdeauna ca pompa de apa este actionata de cardan ? daca nu, o va face in curand. si ca multe altele, cardanul cred ca-l actioneaza si pe el. cum are ceva in fund, scrie pe forum. in functie de starea lui emotionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza nu numai diploma, ci si masterat si chiar doctorat.

Bah tineti-va mah gura ca acum sare teroristu pitic si schiop la gatu vostru, de cate ori v-am zis sa nu mai pomeniti de diplome, mastere, doctorate si alte nivele de studii superioare, acuma se incinge iznicu si lichid de scadere a temperaturii nu are ... cred ca o sa apelam la metoda old fasion, cand se folosea pisatul ca lichid de racire, deci bogdane, where are you :blink: treci de-l pisa pe iznicu ca se supra incalzeste si face :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai priceputilor in primul rand auto nu are nici o legatura cu moto!!!zicea cineva ca a pus antigel 100% cea mai mare prostie!!!in primul rand arde tot ca e foarte tare si nici nu raceste cum trebuie!!!!antigelul se face in general 1-1!!!apoi pompa de apa este mereu in miscare adica indiferent ca stai pe loc tot se invarte ea nu are treaba cu cutia de viteze!!!!!e actionata de motor ori direct de pe axul vibrochenului la 4 t sau al ambielajului la 2t!!!!axul ambielajului actioneaza ambreiajul ori prin lant ori pinion direct si tot de aici este actinata si pompa!!!in nici un caz pe cutie sau alte chesti!!!si inca pompa de apa e afara nu in interiorul motorului si se paote vedea locul ei poate sa fie si pe capacul ambreiajului!!!!pe axul vibrochenului/ambielaj!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai priceputilor in primul rand auto nu are nici o legatura cu moto!!!zicea cineva ca a pus antigel 100% cea mai mare prostie!!!in primul rand arde tot ca e foarte tare si nici nu raceste cum trebuie!!!!antigelul se face in general 1-1!!!apoi pompa de apa este mereu in miscare adica indiferent ca stai pe loc tot se invarte ea nu are treaba cu cutia de viteze!!!!!e actionata de motor ori direct de pe axul vibrochenului la 4 t sau al ambielajului la 2t!!!!axul ambielajului actioneaza ambreiajul ori prin lant ori pinion direct si tot de aici este actinata si pompa!!!in nici un caz pe cutie sau alte chesti!!!si inca pompa de apa e afara nu in interiorul motorului si se paote vedea locul ei poate sa fie si pe capacul ambreiajului!!!!pe axul vibrochenului/ambielaj!!!!!!

nu e o regula sa fie actionata musai de arborele cotit. mai exista si varianta cand e pusa direct pe axa cu came. oricum, nu te pune cu un bou ca lznicu ca nu merita sa-ti faci nervi aiurea, daca vrei, ia-l doar la misto, ca merita, se enerveaza si da tampenii din el, tu te amuzi, si tot asa....

:P

uite, in continuare, cat de bou poate fi:

 

In 14-15 ani de mecanica n-am auzit de un astfel de lichid, incearca sa bagi antigel concentrat 100% ca eu asa am facut la o masina dar n-as zice ca se simtea ceva.

Problema la mobre e ca pompa de apa e angrenata de cutie si pana nu misti mobra de pe loc nu circula apa decat in sistem "sifon" si de aia se incinge, eu am rezolvat problema altfel, nu ma bag in zonele unde se merge bara la bara de nici cu moto nu te poti strecura.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm io zis ce am vazut acum nusht cum e la acelelate la toate moto ce al avut au fost direct pe ax!!!!la ktm e direct pe ax la atv am 2 chinezarii e tot asa !!!si toate au cam acelasi principiu oricum nu de cutie sau afirmatia facuta de el cum ca pompa nu se invarte cand motorul sta pe loc e o tampenie!!si inca ceva nusht care avea 14 ani de experienta in mecanica a fost prima data in viata mea cand am auzit de antigel 100%!deci mecanic sa fi dar sa pui antigel 100% chear e varza oricine stie k nu se dect concentrat in functie de caum cere si ct scrie si pe bidon!!dar 1 la 1 in general!!!si treaba ca in miscare se raceste ma ibine e ceva normal ca in timpul deplasarii radaitoarele sunt racite si de aerul care trece!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm io zis ce am vazut acum nusht cum e la acelelate la toate moto ce al avut au fost direct pe ax!!!!la ktm e direct pe ax la atv am 2 chinezarii e tot asa !!!si toate au cam acelasi principiu oricum nu de cutie sau afirmatia facuta de el cum ca pompa nu se invarte cand motorul sta pe loc e o tampenie!!si inca ceva nusht care avea 14 ani de experienta in mecanica a fost prima data in viata mea cand am auzit de antigel 100%!deci mecanic sa fi dar sa pui antigel 100% chear e varza oricine stie k nu se dect concentrat in functie de caum cere si ct scrie si pe bidon!!dar 1 la 1 in general!!!si treaba ca in miscare se raceste ma ibine e ceva normal ca in timpul deplasarii radaitoarele sunt racite si de aerul care trece!!!

clar, dar la ce poate da ala din el, la ce sa te astepti, mah?

huh? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...