Sari la conținut

Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C


Postări Recomandate

Saracul Dl Pruteanu, asa este limba mea de lemn nu rezolva problema ta de atitudine!

 

Partea asta cu Satanistul si ce spun prietenii tai despre tine pe mine sincer ma lasa rece.

 

Si mai mult ma va lasa situatia asta hilara in care voi fara sa stiti va discutati aprins despre teme complexe.

 

Nici eu nu sunt inginer sau mecanic profesionist, dar, spre deosebire de tine citesc muult si sunt pasionat, testez pt ca bugetul imi permite, pe propria mobra tot felul de solutii tehnice si discut sau impartasesc opinii cu cine e deschis si intersat.

 

Dar in continuare situatiile sunt de asa natura in Romania, in sensul ca daca cineva vrea sa iti spuna o solutie la inceput mai bine ii spui ca e de kkat si apoi o incerci pe ascuns sa vezi daca a avut sau nu dreptate dar e mai important sa fii Gigi contra.

 

"Succesuri" pe toate planurile inger al intunericului.....ce sa mai zic poate poti in viata sa ai si tu un alt model decat porecla asta.......

te iubesc, oana bii mai hirou?

degeaba citesti sa te dai cult si nu intelegi nimic.....

pe de alta parte, ce rost are postul tau??????

cer adminilor un warn pentru tine pentru posturi offtopic repetate.

in plus, inca un warn, tot pentru tine, pentru ca ma faci si pe mine sa scriu tot offtopic.

 

e bine ca ai bani, fara numar, fara numar!

du-te si canta-ti maneaua in alta parte!

eu sunt inginer, manele-man al luminii!

propun cu tarie ca acest topic sa fie inchis pentru ca un oarecare andrei incearca sa-si traga niste bani vanzand un produs de cacao, pentru asta folosind subtilitati ieftine si, in plus, isi mai aduce si vreo 2 "hingheri" care sa-i latre in struna cu replici idioate si bazate pe nici un alt fundament decat jignire. (a se vedea lznicu)

ps: pafaristi, asta sunteti in ochii mei!

to'arasu' manelar ninja, daca nu-ti convine romanica, du-te la cules de capsuni, e tara mea si, desi e populata in majoritate de specimene ca tine, nu o parasesc!

ps2: vezi ba ninja ca nu-i ca-n filme?

 

quote lznicu care nici un reply nu stie sa dea!

 

"Daca la Transalp au pus lant pt pompa inseamna ca au avut un motiv intemeiat, cel mai probabil problemele enuntate de mine mai sus, gandestete ca in teren mergi mai incet decat pe sosea iar daca ar fi lasat pompa actionata prin cutie turatia pompei ar fi fost mai mica, nu va inteleg bai frate, aveti niste idei fixe si o tineti langa dar nu va interesati si voi ce si cum."

 

cine are ma, idei fixe?????

ba e asa, ba nu e asa?

ce sa ma interesez?????

tu te-ai interesat de ceva anume inainte sa te puna andrei ala sa-i dai o mana de ajutor la publicitate gratuita si meschina pe forum?

ce ti-a promis in schimb?

un flacon de lichid-minune si o bere bucegi? sau noroc?

nu putea si el sa dea macar un tuborg!

ai strans vreodata o piulita sa deschizi gura?

roiu de aici! :)

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai 1200-1500 are motorul dar pompa se invarte in functie de raportul care il are (Ex: VX800 are pompa actionata de un ax din cutie ce nu prea are mare turatie...

 

Daca e legata direct pe motor si i-au dat destula turatie e alta treaba.

 

Vis a vis de ce am scris, am zis ca pana nu misti mobra nu circula apa (de fapt circula dar foarte slab, si este parerea mea ca circula apa mai mult in sistem sifon) m-am referit tocmai la faptul ca nu ai turatie la pompa stand pe loc iar dupa ce pleci creste turatia.

 

Oricum eu i-am dat o explicatie respectivului asa ca nu ma mai futeti la creier cu dobitoceniile voastre.

hai, ca pana la urma esti comic rau :P :) :) :) :) am ras cu lacrimi, ia zi, cum e cu apa aia?

circula sau nu circula?

sau se invarte? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
ai strans vreodata o piulita sa deschizi gura?

roiu de aici! :)

 

 

Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze.

 

Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar.

 

Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine.

 

PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine).

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze.

 

Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar.

 

Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine.

 

PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine).

 

nu te mai obosi ...

elemente ca el trebuie tratate cu ignore...

de obicei cei care nu au facut nica in viata lor zbiara cel mai tare... si asta cred ca e cazu....

omu asta e off topic tot timpul ... ii place sa se certe si noi ii dam ocazia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine a pomenit ceva de AUTOVEHICULE? Suntem pe un forum de moto iar problema discutata se refera tot la o motocicleta.

 

 

Poate greseala mea a fost ca nu am explicat in detaliu de la bun inceput pentru un cap sec ca tine dar nu vad de ce as fi facut-o, intr-o zi o sa vezi care-i treaba cu pompele de apa dar ma indoiesc ca vei avea taria de caracter sa vii aici sa-ti ceri scuze.

 

Cat priveste piulitele iata ce am facut au cand avea 24-25 de ani http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=742777#post742777 , urmareste postul asta de pe 4tuning.ro iar user-ul meu este lazar.

 

Inainte sa te dai mare destept gandeste-te ca poate sunt altii mai destepti decat tine.

 

PS: Uitasem, la anul voi face alta dar cu motor V8 (asta cred ca e o enigma pt tine).

 

ia uite cum te mai contrazici tu inca o data, tot singurel!

ai lav iuu!

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
ia uite cum te mai contrazici tu inca o data, tot singurel!

ai lav iuu!

 

bai lache, daca esti mecanic trebuie sa stii sa repari orice are motor, e tare asta domne.... stiu sa repar mobre dar nu stiu sa repar altceva, pun pariu ca singura piulita care ai strans-o este cea de la oglinda cumparata de pe Louis

 

PS: aici nu e vb de masini dar am vrut sa-ti arat ca stiu ce-i aia o piulita

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai lache, daca esti mecanic trebuie sa stii sa repari orice are motor, e tare asta domne.... stiu sa repar mobre dar nu stiu sa repar altceva, pun pariu ca singura piulita care ai strans-o este cea de la oglinda cumparata de pe Louis

 

PS: aici nu e vb de masini dar am vrut sa-ti arat ca stiu ce-i aia o piulita

io nu sunt mecanic, sunt inginer, in al doilea rand, termina cu jignirile, in al treilea rand, io nu te-am intrebat daca stii ce e aia o piulita ci daca stii sa o strangi, sunt chestii complet diferite, sa stii.

ok, io poate sunt lache, dar tu esti pafarist. ok?

in al patrulea rand, am vrut sa subliniez faptul ca te contrazici singur.

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu

io nu sunt mecanic, sunt inginer

 

 

Chestia asta cu "sunt inginer" e fumata demult, v-am vazut la RAR cat de buni ingineri sunteti.

 

 

ok, io poate sunt lache, dar tu esti pafarist. ok?

 

Multumesc pentru edificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu "sunt inginer" e fumata demult, v-am vazut la RAR cat de buni ingineri sunteti.

 

 

 

 

Multumesc pentru edificare.

 

:) :P :) :)

inginer electronist sunt, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
:) :P :) :)

inginer electronist sunt, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 

Aaaa ... si electronist fiind iti dai cu parerea la fiare mai abitir ca un inginer mecanic, du-te baiatule pe softpedia forum ca o sa gasesti acolo o sectiune de electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa ... si electronist fiind iti dai cu parerea la fiare mai abitir ca un inginer mecanic, du-te baiatule pe softpedia forum ca o sa gasesti acolo o sectiune de electronica.

da tu de ce nu ramai in gps-urile tale?

nu stiu cum se face ca vad ca pe topicul asta, cele mai "inteligente" capete au ceva de vanzare.....replici multe sa ne dam zmei sa mai vindem si noi ceva?

aveti topic de vanzari, de ce nu aburiti acolo?

apropos, ti-am citit o parte din posturi, te-ai pus in gura cu mult mai multi oameni decat mine, tot pe ambitii prostesti si tot fara argumente.....si, la fel, jignire cat cuprinde, plus vorbe de duh la adresa mamelor unora.....

Editat de bogdanawo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
da tu de ce nu ramai in gps-urile tale?

nu stiu cum se face ca vad ca pe topicul asta, cele mai "inteligente" capete au ceva de vanzare.....replici multe sa ne dam zmei sa mai vindem si noi ceva?

aveti topic de vanzari, de ce nu aburiti acolo?

apropos, ti-am citit o parte din posturi, te-ai pus in gura cu mult mai mti oameni decat mine, tot pe ambitii prostesti si tot fara argumente.....si, lafel, jignire cat cuprinde, plus vorbe de duh la adresa mamelor unora.....

 

 

 

Ce treaba are gpsu' cu ce discutam aici? Pun pariu ca si la astea esti as(s).

 

Te referi la r6soryn un dobitoc cu impresii de raiser care la fel ca si tine a zis ca se cuvine sa se adreseze ca un (cuvant urat) unui user pe care nu-l cunoaste. Tu si cu el sunteti singurii dobitoci cu care m-am certat pe acest forum si din cate vad sunteti ca doua picaturi de apa (a se citi p.i.p.i). Daca te osteneai sa citesti celelalte posturi ai fi vazut ca nu jignesc aiurea pe nimeni si ma adresez totdeauna civilizat nu "inginereste" ca tine, vai de scoala ta!

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What is Engine Ice Hi-Performance Coolant ™, what makes it different?

 

Engine Ice Hi-Performance Coolant ™ utilizes a base fluid called Propylene Glycol. This base fluid has been proven to be relatively harmless to plants, animals and the environment, while being an excellent base fluid for an engine coolant. We take this non-toxic base, along with various inhibitors and dilute it with the most pure water possible, Deionized Water. How hazardous is regular antifreeze?

 

A scant two ounces of any ethylene glycol-type antifreeze can kill a small animal (dog), one teaspoon can be lethal to a cat, and two tablespoons can be hazardous to children resulting in painful internal/intestinal problems possibly leading to coma and even death. Ethylene glycol is also harmful to plant life.

 

OK, so what. I don't care if bursts into flames when I take it out. Does it work, is it cooler?

 

If it didn't run cooler, why bother right? Absolutely! Engine Ice Hi-Performance Coolant ™ has undergone extensive testing in the extreme heat and humidity of Southern Florida . Tests have proven to reduce operating race temperatures by as much as 50oF in some situations. This is why many champions and race teams have chosen to use Engine Ice Hi-Performance Coolant ™

 

What about performance?

 

Engine Ice Hi-Performance Coolant ™ uses propylene glycol, which has been proven to eliminate water pump gasket and seal failures. It has also been proven in high load, high stress conditions to run as much as 50oF cooler than standard coolants. Individual results will vary.(Haha, deja baga un disclaimer, so to speak..) On average, most realize a temperature reduction of approximately 15-20oF (Adica in loc de maxim 108grd ar veni un maxim de cca 96grd.).

 

Sursa e de pe site'ul lor.

 

 

 

 

Ooook, deci am aflat ca nu contine ethylene glycol ci propylene glycol.

Daca accesati linkul, veti remarca doua aplicatii ale produsului:

-As a less-toxic antifreeze

-As a coolant in liquid cooling systems

 

Si... ultima propozitie:

Propylene glycol has similar properties as ethylene glycol (MEG). The industrial norm is to replace ethylene glycol by propylene glycol.

 

Deci oricum asta e tendinta, ca in produsele "coolant-antifreeze" sa se inlocuiasca ethylene glycol'ul cu propylene glycol..

Hopa, dar iata un alt antigel formulat cu propylene glycol => AMSOIL Antifreeze and Engine Coolant

Ce amarati astia de la Amsoil, au specificat toate calitatile produsului dar au "uitat" tocmai de puterea revolutionara a propylene glycolului de a scadea temperatura.. tz tz tz..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit ceva:

 

An important choice in the antifreeze industry today is between ethylene glycol (EG) or propylene glycol (PG) as the antifreeze base. For antifreeze formulations each glycol has supporters, although the best choice depends on the intended use. There are several considerations we make when choosing an antifreeze, the most important being performance. In the area of performance there is very little difference in EG and PG. Additives determine most performance criteria so all coolants supplied by a respectable manufacturer will perform well. The one major difference in EG and PG is toxicity. This paper looks at this topic and presents facts for consideration.

 

Case closed, Q.E.D.

 

IMHO, baietii astia de au scos "engine ice" (lol) s'au adaptat tendintei generale de trecere de la ethylene glycol la propylene glycol si, bazandu'se pe necunoasterea oamenilor si in special a americanilor care sunt ca vitele, au atribuit noului produs niste calitati de poveste. :)

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit ceva:

 

An important choice in the antifreeze industry today is between ethylene glycol (EG) or propylene glycol (PG) as the antifreeze base. For antifreeze formulations each glycol has supporters, although the best choice depends on the intended use. There are several considerations we make when choosing an antifreeze, the most important being performance. In the area of performance there is very little difference in EG and PG. Additives determine most performance criteria so all coolants supplied by a respectable manufacturer will perform well. The one major difference in EG and PG is toxicity. This paper looks at this topic and presents facts for consideration.

 

Case closed, Q.E.D.

 

IMHO, baietii astia de au scos "engine ice" (lol) s'au adaptat tendintei generale de trecere de la ethylene glycol la propylene glycol si, bazandu'se pe necunoasterea oamenilor si in special a americanilor care sunt ca vitele, au atribuit noului produs niste calitati de poveste. :P

frumoasa demonstratie, sper ca prin asta sa se incheie si conflictul!

merci! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Carapacea mai exact dopul din mijloc il desfaci ca sa invarti motorul sa potrivesti paletii intr-o pozitie in care poti desface cele 3 suruburi care tin pompa. Oricum banuiesc ca (,) cunosti pe cineva care repara japoneze si-ti va confirma altfel lungim discutia aici si ne contrazicem aiurea. Inca ceva, uita-te si la alte mobre si ai sa vezi unde este asezat pompa de apa.

 

Ca sa rezumam, pompa de apa nu este actionata direct de motor (ca la auto, prin curea) ci prin intermediul cutiei de viteze, ori e pe ax, ori are un pinion care este invartit de unul din axe. Oricum nu asta este problema ca ea oricum se invarte, problema este ca turatia este f mica pe relanti si din cauza asta se incinge cand mergi prin oras si este mai aglomerat.

uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus.

ce ai zis, ma, oligo acolo?

ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare?

hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu?

ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e?

ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: :) :laugh: :laugh: :lool: :lol:

mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta :wave:

Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus.

ce ai zis, ma, oligo acolo?

ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare?

hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu?

ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e?

ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine.

:)

de fapt, am uitat, cocalarii nu-si taie fata unul altuia decat daca e o blonda insipida la mijloc :lol:

 

 

:laugh: :laugh: :lool: :lol: :wave: :lol:

mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta :D

Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? :)

bueiii, nu am venit beat acasa, ci de la mare distanta, iar papagalul asta m-a provocat intr-un alt topic. asa ca era de datoria mea sa mai arat forumului cu multa placere despre prostia lui.

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: :) :laugh: :laugh: :lool: :lol:

mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta :lol:

Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? :)

si io care credeam ca s'a mai descoperit vreun mega giga tera ice cream care scade temp motorului cu 104grd.. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
uooopa, cautand sa dau citat la postul celalalt, am descoperit ca ai demonstrat tu insuti ca esti pafarist desavarsit cu gura mare si cu pretentii de cocalar transformat, peste noapte, dupa curent si trenduri in emo mic si distrus.

ce ai zis, ma, oligo acolo?

ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare?

hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu?

ba, io nu pot intelege, tu vrei sa demonstrzi ca esti prost si ca spui lucruri sclipitoare doar, asa, ca le mai nimeresti din intamplare? sau cum e?

ia lamureste-ma. auzi, de ce nu te impusti sau nu iti taie si tie fata un cocalar? pe bune, chiar m-am saturat rau de tot de tine.

:)

 

Nu dobitocule, inseamna ca la fel ca la orice fier axele din cutie sunt actionate de motor dar tu ca un electronist care nu e in stare sa deosebeasca plus de minus sau o rezistenta de o dioda te legi de semantica la fiecare post al meu pt a dovedi ca de fapt tu ai dreptate. Ti-am trimis si schema motorului de VX800 si n-ai fost in stare sa o deslusesti.

 

 

:) :laugh: :laugh: :lool: :lol: :wave:

mah, da ai stat doua luni de zile sa i-o coci lu nea lznicu asta :lol:

Ori ai venit beat acasa si ti-ai adus aminte c-ai lasat treaba neterminata? :blink:

 

Are si el pasarelele lui...

 

ai zis cumva ca trebuie sa invarti de motor ca sa poti suci turbina pompei sa-i poti aseza paletii intr-o pozitie in care sa-i poti desface suruburile de fixare?

hmmmm, si ce inseamna asta? cumva ca pompa e actionata de motor? pai, asa e, caci, doar nu invarti de arborele motor cu ea ridicata pe cricul central sa-i fie roata spate suspendata, nu? ca, deh, daca pompa e actionata de cutie, ca sa poti invarti cutia, trebuie sa o ai bagata in viteze, nu?

 

Bai inginerule, daca bagi mobra in viteza si invarti de motor se invarte roata??? Ce inseamna asta ca roata e actionata direct de motor?? Pentru inteligenta ta afla ca orice se misca pe o mobra sau o masina este actionat de motor in diverse moduri (curele, lant, cutie de viteze, transformarea lucrului mecanic in curent electric, etc).

 

Hai pa ca mai am de lucru la harta.

Editat de lznicu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si io care credeam ca s'a mai descoperit vreun mega giga tera ice cream care scade temp motorului cu 104grd.. :blink:

neah, doar o râcă mai veche se pare...

 

altfel, ma intreb daca tot ar fi asa bine ca motoarele sa functioneze la temperaturi scazute, de ce nu bagam azot lichid in instalatie? si de ce se chinuie tata cateodata cate un sfert de ora sa-si porneasca dacia lui din 84 cand e foarte frig afara? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...