hell biker Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Cand o turez ca sa schimb vitezele ajung imediat de fiecare data in blana.Intr-a 4-a se plafoneaza la 55-60 km/ora.Ce dracu are? Daca e prost reglata carburatia cum fac sa ajung la amestecul optim(aer, benzina)? Nu este avansul bine reglat?(am magnetou si aprindere de minsk) Patineaza ambreiajul?(ca totusi parca se tureaza destul) Poate sa ma lumineze cineva?CA M-AU LUAT TOTI NERVII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Sunt atat de multe cauze pt un ij sa mearga prost, incat numai cine il testeaza pe viu isi poate da seama de ce Poate fi orice din descrierea ta, de la set uzat pana la aer fals,carburator infundat, avans prost, ambreiaj uzat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Intr-un cuvant are ijita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 (editat) Salut hell biker Si eu am tot o 'batrinica' din asta, dar cu inst. el. originala cu dinam, 6V. Viteza de 60 km/h eu o ating intr-a 3-a. Problema la mine e cu a 4-a: cind o cuplez, merge parca in salturi, parca n-are putere sa traga, desi nu era panta, aveam deja vreo 55 km/h, iar pinionul de atac e de 19. Ei dar cind am ajuns acasa, am observat ca pedala de frina ramine citeodata blocata => sabotii ating tamburul la roata spate, adica mergeam cu roata frinata. Mi s-a parut mie ca aud citeodata un zgomot ciudat in timpul mersului, dar padawan cum sunt nu mi-am dat seama ca e ceva in neregula. Vezi sa nu fie si la tine o problema similara. Eu am umblat la dinam, asa ca a trebuit sa dau jos toba din dreapta + pedala de frina. Cind am pus totul la loc, probabil am strins surubul pedalei de frina un pic prea tare; cind apasam pedala, atingea capacul de delco si nu revenea. In plus, prin dreptul cauciucului rotii din spate, tija frinei este intrerupta de o pirghie, care la mine era destul de blocata - motocicleta a stat 'pe dreapta' cam 1 an. Dupa ce am gresat axul cu ulei, a mers 'ca unsa'. Verifica si filtru de aer, sa nu fie infundat/obturat (daca il ai pe ala original). Dar problema poate fi si din cauza carburatorului sau a motorului (lipsa compresiei, supraincalzire etc). Posesorii mai vechi de IJ-uri sigur iti pot spune mai multe. Toate bune & Editat Iulie 14, 2005 de TomCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Iulie 14, 2005 Autor Share Postat Iulie 14, 2005 Am uitat sa mai dau un detaliu: bujia este curata dar de culoare ALBA. Nu cumva ar trebui sa fie roscata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 In mod normal culoarea bujiei e undeva pe la un caramiziu - cenusiu. Daca e alba + ceva praf pe ea de aceeasi culoare => amestec f. sarac si/sau bujie cu cifra termica necorespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Daca motorul se tureaza dar nu prinzi viteza e clar ambreiajul. Daca in schimb nu se tureaza in sarcina cauzele pot fi multiple, amestec, aer fals, avans aiurea, scanteie f. slaba, motor uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 14, 2005 Share Postat Iulie 14, 2005 Io i-am zis ca e ambreiajul. Urca in ture fara probleme. Dar lucru mecanic nu face. Deci ... ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2005 Share Postat Iulie 15, 2005 ai amestec sarac si ambreiaj in pioneze. Ia un cablu de ambreiaj si merem maine mai pe seara la mecanic ca am vb cu el. Tie iti scapa ambreiajul la greu. Da maine un tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.