Sari la conținut

55 km/ora in blana


hell biker
 Share

Postări Recomandate

Cand o turez ca sa schimb vitezele ajung imediat de fiecare data in blana.Intr-a 4-a se plafoneaza la 55-60 km/ora.Ce dracu are?

Daca e prost reglata carburatia cum fac sa ajung la amestecul optim(aer, benzina)?

Nu este avansul bine reglat?(am magnetou si aprindere de minsk)

Patineaza ambreiajul?(ca totusi parca se tureaza destul)

 

 

Poate sa ma lumineze cineva?CA M-AU LUAT TOTI NERVII :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt atat de multe cauze pt un ij sa mearga prost, incat numai cine il testeaza pe viu isi poate da seama de ce :bounce:

Poate fi orice din descrierea ta, de la set uzat pana la aer fals,carburator infundat, avans prost, ambreiaj uzat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut hell biker

 

Si eu am tot o 'batrinica' din asta, dar cu inst. el. originala cu dinam, 6V. Viteza de 60 km/h eu o ating intr-a 3-a. Problema la mine e cu a 4-a: cind o cuplez, merge parca in salturi, parca n-are putere sa traga, desi nu era panta, aveam deja vreo 55 km/h, iar pinionul de atac e de 19. :bounce:

Ei dar cind am ajuns acasa, am observat ca pedala de frina ramine citeodata blocata => sabotii ating tamburul la roata spate, adica mergeam cu roata frinata. Mi s-a parut mie ca aud citeodata un zgomot ciudat in timpul mersului, dar padawan cum sunt nu mi-am dat seama ca e ceva in neregula. :crack:

Vezi sa nu fie si la tine o problema similara. Eu am umblat la dinam, asa ca a trebuit sa dau jos toba din dreapta + pedala de frina. Cind am pus totul la loc, probabil am strins surubul pedalei de frina un pic prea tare; cind apasam pedala, atingea capacul de delco si nu revenea. In plus, prin dreptul cauciucului rotii din spate, tija frinei este intrerupta de o pirghie, care la mine era destul de blocata - motocicleta a stat 'pe dreapta' cam 1 an. Dupa ce am gresat axul cu ulei, a mers 'ca unsa'.

Verifica si filtru de aer, sa nu fie infundat/obturat (daca il ai pe ala original).

Dar problema poate fi si din cauza carburatorului sau a motorului (lipsa compresiei, supraincalzire etc). Posesorii mai vechi de IJ-uri sigur iti pot spune mai multe.

 

 

 

Toate bune & :crack:

Editat de TomCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal culoarea bujiei e undeva pe la un caramiziu - cenusiu. Daca e alba + ceva praf pe ea de aceeasi culoare => amestec f. sarac si/sau bujie cu cifra termica necorespunzatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motorul se tureaza dar nu prinzi viteza e clar ambreiajul.

Daca in schimb nu se tureaza in sarcina cauzele pot fi multiple, amestec, aer fals, avans aiurea, scanteie f. slaba, motor uzat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai amestec sarac si ambreiaj in pioneze. Ia un cablu de ambreiaj si merem maine mai pe seara la mecanic ca am vb cu el. Tie iti scapa ambreiajul la greu. Da maine un tel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...