SEBYK Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am mai avut un topic tot pe tema asta...mi se umezea/picura un carburator..Motorul in cauza e un ZZR400. Am verificat tot ce se putea verifica...plutitor,cui ...tot. Motorul merge normal, doar ca nu ma simt bine stiind ca am scurgeri de benzina(doar cand stationez, in mers nu curge). Intrebarea mea este daca la zzr400 si zzr600 sunt aceleasi carburatoare. Intreb asta pt ca banuiesc eu ca scurgerea de benzina vine de la garnitura aceea de la camera plutitorului..iar pe louis nu apare zzr400, doar 600 si as vrea sa fiu sigur ca se potrivesc garniturile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Am mai avut un topic tot pe tema asta...mi se umezea/picura un carburator..Motorul in cauza e un ZZR400. Am verificat tot ce se putea verifica...plutitor,cui ...tot. Motorul merge normal, doar ca nu ma simt bine stiind ca am scurgeri de benzina(doar cand stationez, in mers nu curge). Intrebarea mea este daca la zzr400 si zzr600 sunt aceleasi carburatoare. Intreb asta pt ca banuiesc eu ca scurgerea de benzina vine de la garnitura aceea de la camera plutitorului..iar pe louis nu apare zzr400, doar 600 si as vrea sa fiu sigur ca se potrivesc garniturile alea. Solutie extrema : fa tu o garnitura din cligherit (eu am facut-o ,tot la camera plutitorului si e ok). Asta pana faci rost de originala (desi daca o faci bine...). Nu umbla asa ca Doamne fereste, nashpa sa ia foc !!! Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Solutie extrema : fa tu o garnitura din cligherit (eu am facut-o ,tot la camera plutitorului si e ok).Asta pana faci rost de originala (desi daca o faci bine...). Nu umbla asa ca Doamne fereste, nashpa sa ia foc !!! Succes nu ia foc asa usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Am mai avut un topic tot pe tema asta...mi se umezea/picura un carburator..Motorul in cauza e un ZZR400. Am verificat tot ce se putea verifica...plutitor,cui ...tot. Motorul merge normal, doar ca nu ma simt bine stiind ca am scurgeri de benzina(doar cand stationez, in mers nu curge). Intrebarea mea este daca la zzr400 si zzr600 sunt aceleasi carburatoare. Intreb asta pt ca banuiesc eu ca scurgerea de benzina vine de la garnitura aceea de la camera plutitorului..iar pe louis nu apare zzr400, doar 600 si as vrea sa fiu sigur ca se potrivesc garniturile alea. Nu cred ca e garnitura doar daca o fi umblat vreun specialist mioritic.Daca nu inchide un cui perfect poti avea orice garnitura cand sta si curge .Un cui uzat un pic poate functiona bine iar cand sta sa nu inchida perfect astfel sa tot creasca nivelul benzinei pina ce ajunge la un nivel prea mare si curge .Poate curge pe la garnitura chiar daca e buna si pe la supraplin.Daca e infundat traiectul de supraplin curge o parte in motor,o parte pe la garn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 Nu cred ca e garnitura doar daca o fi umblat vreun specialist mioritic.Daca nu inchide un cui perfect poti avea orice garnitura cand sta si curge .Un cui uzat un pic poate functiona bine iar cand sta sa nu inchida perfect astfel sa tot creasca nivelul benzinei pina ce ajunge la un nivel prea mare si curge .Poate curge pe la garnitura chiar daca e buna si pe la supraplin.Daca e infundat traiectul de supraplin curge o parte in motor,o parte pe la garn. Cuiul e ok. La motor nu a umblat nimeni inafara de mine. Iar eu am umblat in momentul in care am descoperit problema...Am suflat pe acolo tot ce se putea in cazul in care ar fi fost infundat,am verificat cuiul, plutitorul,...si am pus totul la loc.....si face la fel...am banuit garnitura...pt ca se umezeste exact in zona unde se imbina paharul(sau cum se numeste) cu (,) corpul carburatorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Cuiul e ok. La motor nu a umblat nimeni inafara de mine. Iar eu am umblat in momentul in care am descoperit problema...Am suflat pe acolo tot ce se putea in cazul in care ar fi fost infundat,am verificat cuiul, plutitorul,...si am pus totul la loc.....si face la fel...am banuit garnitura...pt ca se umezeste exact in zona unde se imbina paharul(sau cum se numeste) cu (,) corpul carburatorului.... garnitura se umezeste pentru ca e nivelul prea mare. vrifica cu adevart cuiul poantou. acolo imi da impresia ca ar fi probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) vezi ca la magazinele specializate de o-ring-uri, simeringuri si alte alea au un snur din care iti pot face un o-ring cat de mare vrei(si in final ti-l lipesc si arata fix ca un o ring normal) ... te duci acolo cu paharul de la carburatorul care iti curge si cu garnitura veche, si ii zici sa iti faca pentru acolo o garnitura, daca nu ma insel la tine ca si la mine ai pe pahar un canal unde intra garnitura ... de problema asta m-am ivit si eu cand am schimbat motorul cu tot cu carburatoare ... motorul ce l-am luat era statut cam 10 ani si garniturile alea se cam utusera si imi curgea intr-o veselie desi cu motorul pornit era totul ok ... eu ca solutie atunci am dat cu izoler banda pe buza paharului(de jur imprejur) si l-am taiat cu cutterul subtire cat era buza unde venea garnitura apoi am pus garnitura peste, si am inschis carburatorul ... de atunci nici ca nu mi-a mai facut probleme ... ulterior am aflat de posibilitatea de a face garnitura din snur dar mie lene sa mai desfac carburatoarele, mai ales ca se baga foarte greu inapoi intre motor si filtru de aer Editat Iunie 26, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 verifica cuiul poantou(cel care inchide alimentarea), sigur acolo e problema. nu uita ca acolo se face totusi o mica presiune si daca el nu inchide perfect atunci nivelul creste si curge indiferent de garnitura . poti folosii chestia aia din tub (caramizie)2+2 ca sa dai pe garnitura inainte sa pui capacul la carburator . asta daca vrei sa nu mai curga dar dc ai supra plin o sa creasca si consumul. verifica totusi nivelul benzinei (cuiul). dar la ceva fortaj de a baga benzina in carburator si vezi daca tine si nu baga benzina in camera carburatorului. sper ca nu bat campii iar daca da scz de pe acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 Ok. O sa mai verific odata cand ajung acasa si o sa am timp sa desfac motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) Ok. O sa mai verific odata cand ajung acasa si o sa am timp sa desfac motorul ca sa fii sigur ca poantourile inchid, incearca sa "sugi" cu gura astfel incat sa creezi vacuum pe stutul de alimentare al carburatoarelor (normal, cu poantoul inchis), apoi, sa astupi imediat cu varful limbii stutul. daca iti tine limba trasa inauntru, e bine, inseamna ca inchid bine cuiele. daca nu, ar cam trebui schimbate. daca se vede o uzura vizibila pe micul con de cauciuc, poti incerca o rectificare cu o bormasina si o bucata de smirghel fin(minim 400 granulatie). prinzi cuiul in mandrina (atentie mare, trebuie ca bormasina sa nu aiba pic de joc in lagarul de la mandrina, pt. ca, daca mandrina bate iti strica conul), pornesti bormasina si, cu smirghelul asezat pe o suprafata plana, il apropii de con incercand sa pastrezi pe cat posibil inclinatia originala a conului. Editat Iunie 26, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 26, 2008 Autor Share Postat Iunie 26, 2008 ca sa fii sigur ca poantourile inchid, incearca sa "sugi" cu gura astfel incat sa creezi vacuum pe stutul de alimentare al carburatoarelor (normal, cu poantoul inchis), apoi, sa astupi imediat cu varful limbii stutul. daca iti tine limba trasa inauntru, e bine, inseamna ca inchid bine cuiele. daca nu, ar cam trebui schimbate. daca se vede o uzura vizibila pe micul con de cauciuc, poti incerca o rectificare cu o bormasina si o bucata de smirghel fin(minim 400 granulatie).prinzi cuiul in mandrina (atentie mare, trebuie ca bormasina sa nu aiba pic de joc in lagarul de la mandrina, pt. ca, daca mandrina bate iti strica conul), pornesti bormasina si, cu smirghelul asezat pe o suprafata plana, il apropii de con incercand sa pastrezi pe cat posibil inclinatia originala a conului. Nu se observa deloc uzura pe con...cel putin cand l-am desfacut acum vreo luna...nu erau probleme iar de atunci nu cred ca s-a schimbat mare lucru avand in vedere ca nu am mers cu motoru decat in weekend.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Nu se observa deloc uzura pe con...cel putin cand l-am desfacut acum vreo luna...nu erau probleme iar de atunci nu cred ca s-a schimbat mare lucru avand in vedere ca nu am mers cu motoru decat in weekend.. ai incercat si cu "suptul"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 27, 2008 Autor Share Postat Iunie 27, 2008 ai incercat si cu "suptul"? [/qu Cu "suptul" ) nu am incercat...am incercat in schimb sa suflu..si parca era treaba ok..nu scapa aer... Cand ajung acasa o sa desfac iar sa vad care e treaba pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.