Sari la conținut

Salutare La Baieti


Postări Recomandate

Dupa mers pe toate categoriile de giubre posibile m-am hotarat ca vreau sa cumpar un motor adventure sau enduro.

Mentionez ca mobra o vreau pentru drumurile de zi-cu-zi(casa-munca-cursuri-femei ieftine :kali: ) dat pe off-road in timpul liber si sa ma duca si un drum de 1000 de km fara probleme.

M-a impresionat lc4 adventure dar am gasit o oferta de un lc4 cu roti de enduro si super-moto la pret si an bun.

Ceea ce vreau sa stiu este cam ce slabiciuni au motoarele astea(tehnice),avand in vedere ca manopera si consumabilele nu sunt o problema,si care din cele 2 modele se incadreaza mai bine pentru ceea ce vreau sa fac(nu vreau sa aud de vibratii cum zic toti :kali: )

Va multumesc si astept pareri....cat mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mers pe toate categoriile de giubre posibile m-am hotarat ca vreau sa cumpar un motor adventure sau enduro.

Mentionez ca mobra o vreau pentru drumurile de zi-cu-zi(casa-munca-cursuri-femei ieftine :kali: ) dat pe off-road in timpul liber si sa ma duca si un drum de 1000 de km fara probleme.

M-a impresionat lc4 adventure dar am gasit o oferta de un lc4 cu roti de enduro si super-moto la pret si an bun.

Ceea ce vreau sa stiu este cam ce slabiciuni au motoarele astea(tehnice),avand in vedere ca manopera si consumabilele nu sunt o problema,si care din cele 2 modele se incadreaza mai bine pentru ceea ce vreau sa fac(nu vreau sa aud de vibratii cum zic toti :kali: )

Va multumesc si astept pareri....cat mai multe.

 

LC4 e o idee buna dar daca vrei sa te duca 1000km fara probleme si chin, un 990 Adventure e mult mai bun. Sau mai nou un F650GS din asta nou de la BMW cu 2 cilindri in linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope....nu am goromele de 990 adventure,ca daca aveam nici nu mai imi bateam capul cu lc4,si bani de mobra noua nici atat.in principiu am vreo 4000 de euro disponibili.

Alte sugestii?

PS:daca nu eram asa de atras de off-road imi luam hornet :kali:

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred o sa iti blestemi zilele 1000 de km pe saua unui LC4. Este mai ingusta decat la BMW si oarecum mai incomoda.

Si eu tot F650 as zice. La 4000 gasesti un GS destul de bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah daca vrei sa te simti barbat,sa simti vibratia si puterea dezlantuita a unui motor..ia-ti lc4..ptr ture de 1000 de km este totusi un pic prea spartan..s-ar putea sa te stanga seaua dupa vreo 100 de km..am probat in schimb si un bmw de 650(bine omul ala nici nu isi putea permite sa viseze unde ne urcam noi cu lc4 si exc-urile)dar motorul este super comod si te-ar satisface mai bine decat un lc4 la drum lung...

 

PS stii cum e parerile sunt impartite..asa cum eu nu as accepta niciodata sa folosesc monstrul ala de motor boxer sau 650 de la bmw ptr enduro..asa altii nu renunta la sea lata,manere incalzite si alte chestii confortabile care se monteaza pe un bmw,ptr seaua tare si vibratiile inebunitoare(pozitiv in ceea ce ma priveste)ale unui lc4..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS stii cum e parerile sunt impartite..asa cum eu nu as accepta niciodata sa folosesc monstrul ala de motor boxer sau 650 de la bmw ptr enduro..asa altii nu renunta la sea lata,manere incalzite si alte chestii confortabile care se monteaza pe un bmw,ptr seaua tare si vibratiile inebunitoare(pozitiv in ceea ce ma priveste)ale unui lc4..

 

 

:kali: Adelina! nu mai posta dp id-ul lui Stefan :kali:

 

:kali:

 

on-topic: Man, depinde pt ce il vrei...daca vrei sa te bagi si prin padure fara pretentii de trasee dificile si nush ce salturi, ia un LC4. Daca vrei ture lungi cu bagaje, aventuri pe forestiere uitate d lume, cortul cu prietenii si croaziera confortabila pe sosea...cauta ceva mai spre touring :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma bag si eu in calitate de neposesor.

Tu zici ca vrei mobra pentru drumurile de zi-cu-zi, deci prin oras (respectiv centura :kali: ). In comparatie cu alte mobre enduro-touring, LC4 este subtirel si sprinten, deci zic eu, mai potrivit pentru oras ca alte monocilindre de 600. Daca mai ai si roti de supermoto si si un pret bun, zic sa nu mai stai pe ganduri.

Apoi ai zis ceva de off-road in timpul liber. In functie de timpul liber pe care il ai, cred ca o sa te plictisesti de forestiere si drumuri soft alde Transalpina. Deci o sa iti trebuiasca ceva mai orientat spre enduro. Din nou, LC4 este printre cele mai enduriste vaci, daca nu chiar cea mai endurista dintre toate.

Si in final, drumul de 1000km fara probleme. Daca este doar ocazional, si facut in 2-3 transe (nu mai mult de 300km fara o pauza serioasa), merge si LC4, ca doar nu e mobra de 125. Eu zic ca nu merita sa sacrifici mersul de zi cu zi si cel de offroad pentru drumuri de 1000km. Pe care si cu alte mobre mai touring nu il faci intr-o singura zi decat daca esti masochist. Sau Advrider.

 

La partea tehnica, intr-adevar pot aparea puncte slabe si probleme. Parca mai erau niste topicuri pe-aici despre fiabilitatea LC4, dar pana la urma s-a ajuns la concluzia ca "merge". A nu se confunda cu intretinerea "excesiva" a EXC-urilor, ca alea-s mobre din alta categorie.

 

Pana la urma, tot parerile posesorilor sunt cele mai valoroase. Ei pot sa iti spuna si ce "hibe" au mobrele astea. Eu m-am bagat fiindca ai zis ca vrei pareri... cat mai multe. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le multumesc tuturor celor care au postat,nu cer prea mult confort,ca la 20 de ani ai ce sa obosesti pana la urma. :kali:

au facut unii turul tarii pe biciclete pana si nu au murit,in principiu vreau sa nu ma lase in drum in cazul unei ture mai lungi,banuiesc ca atata timp cat s-a facut o varianta adventure cu motor de lc4 inseamna ca a fost gandit si sa tina km. buni fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votez si eu pt. LC4 Adventure :kali:

 

Si eu cand mi-am luat aceleasi intrebari am avut M-i s-a spus ca are vibratii, ca suna nu stiu cum etc, etc.

Te obisnuiesti cu vibratiile si poate ca ajungi dependent de ele. :kali: Stiu ca suna ciudat dar pe moment nu as concepe sa am dau pe altceva.

 

Imi place si ca vibreaza si ca suna tare si cand ma doare posteriorul de la sa....ma opresc la o tigara si gata.

 

Hotarator pentru mine a fost ca eu consider LC4 Adventure cel mai potent motor pe off road dintre (F650, Transalp, Africa Twin etc.)

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu vreau sa nu ma lase in drum in cazul unei ture mai lungi,banuiesc ca atata timp cat s-a facut o varianta adventure cu motor de lc4 inseamna ca a fost gandit si sa tina km. buni fara probleme.

 

 

Votez si eu pt. LC4 Adventure :kali:

 

Si eu cand mi-am luat aceleasi intrebari am avut M-i s-a spus ca are vibratii, ca suna nu stiu cum etc, etc.

Te obisnuiesti cu vibratiile si poate ca ajungi dependent de ele. :kali: Stiu ca suna ciudat dar pe moment nu as concepe sa am dau pe altceva.

 

Imi place si ca vibreaza si ca suna tare si cand ma doare posteriorul de la sa....ma opresc la o tigara si gata.

 

Hotarator pentru mine a fost ca eu consider LC4 Adventure cel mai potent motor pe off road dintre (F650, Transalp, Africa Twin etc.)

 

Bafta maxima!

 

Am LC4 Adventure 2002. Am ajuns cu ea la 41000km fara nici un fel de probleme. Daca ai grija de fier sigur nu te lasa in drum. Iti iei o sa cu gel sau ceva de genu si o rezolvi si cu durerile de posterior. Africanele, transalpurile sau f650-urile nu prea au treaba cu offroadul din cauza greutati mult prea mari. F650gs de anul asta cel putin e mai mult street. LC4 simplu e mai obositor la drum decat Adv ca iei vantul direct in piept, si mai are si autonomia mica. Rotile de SM sunt cam de fite, sunt scumpe si nu prea merita. Daca dai cu ele prin gropi sau borduri se indoaie imediat. Mie mi se par mult mai practice in oras cele de enduro. Parerea mea. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si pe Africana destul si e beton giubra....dar e prea touring pentru ce vreau eu.deci ramane cam lc4 si lc4 adventure in schema.

ma uitam ca adventure gasesti destul de multe la nemti si am vazut cateva si pe la noi....pe moto.it e 1 numai.

apropos la adventure cum va gasiti rezervoarele?ca din cate stiu nu au incuietoare.

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si pe Africana destul si e beton giubra....dar e prea touring pentru ce vreau eu.deci ramane cam lc4 si lc4 adventure in schema.

ma uitam ca adventure gasesti destul de multe la nemti si am vazut cateva si pe la noi....pe moto.it e 1 numai.

apropos la adventure cum va gasiti rezervoarele?ca din cate stiu nu au incuietoare.

nu mi-a umblat nicoidata nimeni la rezervor. pui si tu alarma pe mobra si se rezolva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotile de SM sunt cam de fite, sunt scumpe si nu prea merita. Daca dai cu ele prin gropi sau borduri se indoaie imediat.

 

Hai ca am auzit-o si pe-asta. Este o diferenta notabila intre rotile de supermoto si cele de enduro. Franarea net superioara, manevrabilitatea mai buna si comportamentul superior pe viraje, mai ales daca pui niste cauciucuri bune care sa puna in valoare avantajele astea.

 

Eu zic sa fii "fitos" pana la capat, si sa iti iei si roti supermoto. Mai ales daca ai prins ocazie si le ai si la pret bun. In felul asta poti sa iti pui pe rotile de enduro cauciucuri de enduro, si nu mixte. Cand mergi prin oras sau la drum lung, folosesti rotile SM. Sa stii ca pot sa faca fata lejer si la forestiere (daca nu-s noroaie). Daca vrei enduro, sau sa mergi de exemplu la munte special pentru offroad, pui rotile de enduro. Daca ai merge prin oras zi de zi cu rotile de enduro, ai sa vezi cu ochii cum ti se duc crampoanele, dar asa pentru un drum ocazional la munte 200km dus intors, le mai sacrifici.

 

Cat despre faza cu "dai prin gropi si borduri si se indoaie imediat" nu pot sa zic decat: lol. Si o bicicleta mai serioasa are roti care nu se indoaie la gropi si borduri.

(Ma refer la rotile spitate, nu la cele turnate; la alea nu stiu care e situatia, dar cred ca nici alea nu se "indoaie" asa usor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.. o dilema cat se poate de comuna.

nu cred ca se va rezolva vreodata.

daca e monocilindru vibreaza da e mai usor, daca e v-eu nu vibreaza da e mai greu.

daca e bemveu poti sa mergi mai mult pe sosea da nu poti sa il bagi prin alte locuri, daca e katemeu e mai nu - stiu - cum da si pe sosea nu e prea bine, oricum la capitolul "suspensii" nici nu vreau sa ma gandesc, e incomparabil, in fine, lista poate continua la nesfarsit..

dupa parerea mea trebuie un v-eu mic(sau mai degraba mediu) *de vreo 600 dar d-ala nou' ca la aprilia foarte usor si cu c oaie (550 cmc si vreo 60 - 70 caluti) dar carenajul de pe adventure 640 *eventual modelul pana in 99 *cu care chiar nu ai probleme cu curentul de aer pana la vreo 100-110kmph. dar, din pacate inca nu s-a inventat ce vreau eu, asta e.. oricum asteptam cu deosebit interes si 690 adventure-ul, asta doar daca s-or gandi sa il inventeze si pe asta, si si-asa nu se stie pentru ca inca nu a fo

Editat de BiG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers si pe Africana destul si e beton giubra....dar e prea touring pentru ce vreau eu.deci ramane cam lc4 si lc4 adventure in schema.

ma uitam ca adventure gasesti destul de multe la nemti si am vazut cateva si pe la noi....pe moto.it e 1 numai.

apropos la adventure cum va gasiti rezervoarele?ca din cate stiu nu au incuietoare.

 

 

Nici mie nu mi-a umblat nimeni pana acuma la rezervor si ricum am in plan sa imi pun o camera video pe balcon ca sa vad ce se intampla cu motorul.

 

Oricum am obiceiul sa nu imi las multa benzina in rezervor (imi calculez cat imi trebe cand ma duc undeva si de obicei mai mult de 5 litrii nu ramane cand vin din tura). Aia sa fie cea mai mare problema si e bine :kali:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:kali: :kali: :kali: :kali:

 

hai, lasa, ca te obisnuiesti si cu vibratiile dupa 5-6000 km. totul este sa nu te urci in timpul asta pe alta mobra.

eu am aprox. 3000+30000+12000 pe 3xlc4 =45000 si nu mai simt nimica. :kali: dar dupa cum spuneam e absolut vital sa nu faci greseala sa te sui pe vreo honda "sa vezi cum e"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ramane unul din cele 2 ktm-uri....acuma sa vina si restul de bani si daca nu iau din tara fac o tura pe la nemtica.

Mi-as lua africana e o motoreta super da....cand o sa mai imbatranesc putin si o sa vreau confort si sa ma dau mai usurel pe enduro sau super-tenere ca tot pe acolo se invart amandoua :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara ti o japoneza in 2 cilindri .....daca ai sa ti cumperi ktm ai sa vezi pe pielea ta..

ktm adventure foarte confortabil pe drumuri of road(suspensia moale preia toate denivelarile impreuna cu shaua) dar pe sosea e crima curata shaua incomoda vibratii cat incap turatia ridicata pentru o viteza de croaziera....si sa nu uitam ca o sa ti bata monocilindrul in cap...

ktm lc4 vibratiiiiii multe ....depinde de carburatorul cu care este echipat este varianta cu caluti mai multi si este foarte brutal...shaua incomoda normal ...vant din fatza de ti zboara capul......avantajul e ca in teren poti sa l trantesti ..ca nu prea are ce sa se strice sau sparge(nu exagerat de mult :kali: )

fiabilitatea la ktm .... se cam strica piese mecanice(rolele de la demaror,suspensia curge cam des,...)..pe cand la japoneze doar daca ai ghinionul la ceva electric...( releu de incarcare si alte maruntisuri) astea depind doar de felul cum au fost intretinute de proprietarii ce au fost inainte....

un ktm rezista 70miikm maxim un africa twin 230miikm un super tenere 200miikm un bmw 250mii km dupa care trebuie bagate in revizie totala(schimbate pistoane lantzuri de distributie...etc

pentru drumuri lungi gandeste te la ceva gen :africa twin ,super tenere ,tenere xtz660(racire pe apa),vstrom de 650, bmw 1100gs le gasesti la preturi de pe la 2500e 4000e vstrom si bmw la 4500e...~nu te uita la anii de vechime ca la japoneze nu conteaza anii ..conteaza doar km reali

pentru drumuri prin oras ....un super motto gen suzuki dr400sm sau un yamaha xt (un motor care poti sa tragi de el cat vrei si tot nu crapa)

numa bine te salut cu casca inglodata :kali:

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am auzit-o si pe-asta. Este o diferenta notabila intre rotile de supermoto si cele de enduro. Franarea net superioara, manevrabilitatea mai buna si comportamentul superior pe viraje, mai ales daca pui niste cauciucuri bune care sa puna in valoare avantajele astea.

 

Eu zic sa fii "fitos" pana la capat, si sa iti iei si roti supermoto. Mai ales daca ai prins ocazie si le ai si la pret bun. In felul asta poti sa iti pui pe rotile de enduro cauciucuri de enduro, si nu mixte. Cand mergi prin oras sau la drum lung, folosesti rotile SM. Sa stii ca pot sa faca fata lejer si la forestiere (daca nu-s noroaie). Daca vrei enduro, sau sa mergi de exemplu la munte special pentru offroad, pui rotile de enduro. Daca ai merge prin oras zi de zi cu rotile de enduro, ai sa vezi cu ochii cum ti se duc crampoanele, dar asa pentru un drum ocazional la munte 200km dus intors, le mai sacrifici.

 

Cat despre faza cu "dai prin gropi si borduri si se indoaie imediat" nu pot sa zic decat: lol. Si o bicicleta mai serioasa are roti care nu se indoaie la gropi si borduri.

(Ma refer la rotile spitate, nu la cele turnate; la alea nu stiu care e situatia, dar cred ca nici alea nu se "indoaie" asa usor)

O fi cum spui tu, dar sa nu imi zici ca iei bordura in plin pe la 50 la ora cu roata de sm si nu o indoi ca eu nu te cred. Ma dau si pe un LC4 supermoto destul de des si sincer iti spun ca in bucureshit prefer roata mea de 21 care nu simte nici un hop, nici o bordura, nici o denivelare in asfalt. Sa sa nu mai zic ca am sarit de 2 ori peste canale deschise, daca aveam sm atunci clar imi rupeam capul. Singura diferenta notabila e cand te lasi pe curbe, dar cum in oras nu prea mergi cu genunchii pe jos nu prea le vad utilitatea. Am prieteni care si-au cam facut rotile de sm praf de la dat cu ele prin borduri si gropi, ori se indoaie cercul, ori incep spitele sa se duca una cate una. In plus daca vrei sa faci treaba iti trebuiesc discuri si placute separate pentru sm si enduro si iti ia ceva timp sa faci trecerea de la una la alta. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat o groapa serioasa pe la 80 si nu am indoit nimic. Borduri iau zilnic, poate ca nu tocmai la 50, dar trebuie sa iei in considerare ca o buna parte din soc e absorbit de suspensie. Acuma eu nu inteleg ce are in minus o roata de sm fata de una de enduro la rezistenta. Uite: "sincer iti spun ca in bucuresti prefer roata mea de 21 care nu simte nici un hop, nici o bordura, nici o denivelare in asfalt"; pentru mine asta nu are nicio logica. Cum vine asta? E acelasi sistem: cu spite, acelasi material, ba chiar roata de sumo e mai groasa si poate mai rezistenta. Singura diferenta e diametrul care intr-adevar ajuta "sa nu simti" denivelarile (gropi, borduri) pentru ca te zguduie mai putin.

Cat despre restul, roata mai mica inseamna manevrabilitate mai buna. Si nu pot sa subliniez cat de mare e diferenta la franare. Cand iti taie unul fata prin Bucuresti si te sui pe frane, nu vei vrea sa fii pe crampoane... Ca sa nu mai zic de mersul pe ploaie in general: crampoane vs. cauciucuri de (super)sportiva.

 

Discuri da, si pinion pe spate. Placute nu. Rotile de supermoto vin de obicei cu tot ce le trebuie. Deci nu trebuie decat sa le dai jos pe unele si sa le pui pe altele (+ slabit/intins lantul si montat adaptorul de etrier).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Votez si eu pt. LC4 Adventure :P

 

Si eu cand mi-am luat aceleasi intrebari am avut M-i s-a spus ca are vibratii, ca suna nu stiu cum etc, etc.

Te obisnuiesti cu vibratiile si poate ca ajungi dependent de ele. :angryfire: Stiu ca suna ciudat dar pe moment nu as concepe sa am dau pe altceva.

 

Imi place si ca vibreaza si ca suna tare si cand ma doare posteriorul de la sa....ma opresc la o tigara si gata.

 

Hotarator pentru mine a fost ca eu consider LC4 Adventure cel mai potent motor pe off road dintre (F650, Transalp, Africa Twin etc.)

 

Bafta maxima!

 

ia man,rispect,man,rispect.... :P :blbl: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mers pe toate categoriile de giubre posibile m-am hotarat ca vreau sa cumpar un motor adventure sau enduro.

Mentionez ca mobra o vreau pentru drumurile de zi-cu-zi(casa-munca-cursuri-femei ieftine :kali: ) dat pe off-road in timpul liber si sa ma duca si un drum de 1000 de km fara probleme.

M-a impresionat lc4 adventure dar am gasit o oferta de un lc4 cu roti de enduro si super-moto la pret si an bun.

Ceea ce vreau sa stiu este cam ce slabiciuni au motoarele astea(tehnice),avand in vedere ca manopera si consumabilele nu sunt o problema,si care din cele 2 modele se incadreaza mai bine pentru ceea ce vreau sa fac(nu vreau sa aud de vibratii cum zic toti :( )

Va multumesc si astept pareri....cat mai multe.

 

Hallo!

Fiecare om isi lauda fierul :D asa ca...

Te-ai gandit la un Suzuki Freewind? Eu am asa ceva (2002 - 30000km din care 8000km facuti de mine) si cred ca e numa bun pentru cerintele tale. Motorul e monocilindru dar surprinzator vibratiile sunt insesizabile. Este bun de drumuri lungi - sa comoda si tinuta buna on road. Off road face fata, dar bineinteles si caucicurile sunt un factor aici. E usor 162kg la gol, are scut trainic ( aluminiu). Am facut cu ea soft enduro (forestiere) dar si ture mai grele (ieri de exemplu am urcat spre vf tarcu pana dupa cabana cuntu de unde m-am intors din cauza cauciucurilor care cam alunecau pe iarba).

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mers pe toate categoriile de giubre posibile m-am hotarat ca vreau sa cumpar un motor adventure sau enduro.

Mentionez ca mobra o vreau pentru drumurile de zi-cu-zi(casa-munca-cursuri-femei ieftine :kali: ) dat pe off-road in timpul liber si sa ma duca si un drum de 1000 de km fara probleme.

M-a impresionat lc4 adventure dar am gasit o oferta de un lc4 cu roti de enduro si super-moto la pret si an bun.

Ceea ce vreau sa stiu este cam ce slabiciuni au motoarele astea(tehnice),avand in vedere ca manopera si consumabilele nu sunt o problema,si care din cele 2 modele se incadreaza mai bine pentru ceea ce vreau sa fac(nu vreau sa aud de vibratii cum zic toti :( )

Va multumesc si astept pareri....cat mai multe.

 

Hallo!

Fiecare om isi lauda fierul :D asa ca...

Te-ai gandit la un Suzuki Freewind? Eu am asa ceva (2002 - 30000km din care 8000km facuti de mine) si cred ca e numa bun pentru cerintele tale. Motorul e monocilindru dar surprinzator vibratiile sunt insesizabile. Este bun de drumuri lungi - sa comoda si tinuta buna on road. Off road face fata, dar bineinteles si caucicurile sunt un factor aici. E usor 162kg la gol, are scut trainic ( aluminiu). Am facut cu ea soft enduro (forestiere) dar si ture mai grele (ieri de exemplu am urcat spre vf tarcu pana dupa cabana cuntu de unde m-am intors din cauza cauciucurilor care cam alunecau pe iarba).

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...