Robyk Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Cumpar releu Honda nsr 125 1993...Functionabil si un pret demn!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Itto Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Cumpar releu Honda nsr 125 1993...Functionabil si un pret demn!! am eu un releu de incarcare de pe o Honda NSR 125 din 2000, mai ai nevoie? Mesaj completat Salut! Poti sa-mi zici ce toba ai acum pe ea, si daca a fost cumparata de tine de unde ai luat? am vazut ca ai da un replay acolo, nu stiu daca a fost pentru mine, dar intreb ai nevoie de o toba sport pentru Honda NSR 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Salut tuturor NSR-istilor, sunt si eu nou printre voi... recent mi-am luat un nsr125 naked...motorul de cand l`am luat mergea oarecum inecat.. pe liber daca acceleram direct la maxim urca doar in max 7000rpm, daca acceleram putin apoi brusc pana in jumate urca in 11500rpm... in treapta 1 la fel mergea... pana in 6000rpm si deja se auzea ca merge urat, inecat... apoi daca tineam acceleratia mai la jumate pana la urma urca cu greu in 10000, 11000... pana la urma am decis sa schimb setul motor ca era uzat, am curatat filtru aer, carburatorul l`am curatat si l'am reglat dupa carte, la fel si powervalva.. totul pare ok, am curatat muzicuta (clapele de la admisie), am schimbat bujia,totul ca nou... cu noul set face la fel ! WTF ?! Am inteles ca e mofturos la bujii si ca trebuie NGK BR9ECS, nu am avut de unde sa iau acest model insa am incercat cu alte NGK-uri (BP6... si Br8...) si cu alte modele(una romaneasca, alta brisk, etc) .. in total 6 bujii.. si cu toate face la fel... De reglat sunt sigur ca am facut totul bine deoarece am ceva experienta cu motoarele 2T... Chiar nu imi dau seama din ce cauza imi face problemele astea...am reglat si nivelul de la cuiul pontou dar nu se simte nici`o diferenta, de o saptamana tot lucrez la el... am desfacut carburatorul de "n" ori si am tot reglat in diferite feluri dar nu vrea deloc, am tot facut ture cu el si am tot reglat surubul de aer de la carburator dar degeaba.. nu prea am obtinut nimic bun... compresie are ok, toba nu cred ca e devina...aveti vreo parere ce poate fi ?! asa ceva nu am mai vazut.. deja am ajuns sa inebunesc cu el... am tot reparat motoare dar asta mi`a pus capac.. incep sa blestem ziua in care l`am luat...please help... Editat Februarie 12, 2011 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Bujia o pui pe cea recomandată în manual. Dacă ai găsit set să cumperi o să găseÂşti Âşi bujia recomandată, care de altfel o găseÂşti pe toate drumurile. Lafel îmi făcea mie la început când aveam bujia praf Âşi carburatorul cu filtrul de aer murdare. Setul de unde l-ai luat Âşi la ce preț ? Ce tobă are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Bujia o pui pe cea recomandată în manual. Dacă ai găsit set să cumperi o să găseÂşti Âşi bujia recomandată, care de altfel o găseÂşti pe toate drumurile. Lafel îmi făcea mie la început când aveam bujia praf Âşi carburatorul cu filtrul de aer murdare. Setul de unde l-ai luat Âşi la ce preț ? Ce tobă are ? nu gasesc nicaieri BR9ECS... nici pe net..am gasit doar BR9ES...BR10ES.... ce pot pune altceva ? am incercat cu NGK Bp6ES, Brisk L14YC, NGK BR8ES, Sinterom, si 2 noname.. cu niciuna nu a mers bine, cu NGK BR8ES a dat si ceva rateuri... Despre set.... am luat piston si segmenti noi METEOR D.54, am folosit cilindrul vechi.. este in stare buna, compresia este foarte buna, precizez ca si cu setul vechi facea la FEL deaceea l`am si schimbat (cred ca l`am schimbat degeaba). Toba este cea stock. Despre filtru de aer si carburator nu se pune vorba... filtrul arata ca nou, l`am si curatat.. l`am lasat si fara... Carburatorul deja il stiu pe de rost de cate ori l`am tot desfacut si curatat.. si DEGEABA ! Inca o chestie... am impresia ca, carburatorul era conectat gresit de catre fostul proprietar..... este un Dellorto PHBH28FS.. Era conectat asa: 1 - liber 2 - cu un furtun, liber 3 - benzina 4 - furtun ulei Iar eu l`am conectat asa: 1 - liber 2 - furtun ulei 3 - benzina 4 - liber (ca am observat ca era conectat gresit uleiul) deasemenea am incercat mai multe variante.. am incercat sa astup 1 si 4 si am observat ceva modificari dar tot degeaba... voi cum le aveti ?! poate am gresit eu ceva.. Am ajuns la capatul disperarii. Alte sugestii ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Le-ai conectat bine. Pe la numărul 1 Âşi 4 îți dă benzină afară când o trânteÂşti pe jos. Bujia recomandată e br9ecs, o găseÂşti pe ebay Âşi cred că Âşi la vânzări pe motociclism.ro la vânzări. La mine în oraÂş am găsit-o la mai multe magazine acum 2 ani. Între timp i-am pus Âşi br9eix, varianta iridium. Merge lafel Âşi cu iridium dar costă mai mult. Când am cumpărat motoreta avea br9es. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 cum spunea si chivu 1 si 4 sunt pentru aerisire.ai umblat la reglaje?sunt doua suriburi unul mare si unul mic.cel mic este pentru benzina care o da carburatorul in aer si este foarte sensibil.strangel detot si desfal 2 ture jumate.o problema ar putea fi si senzorul de aprindere care poate e prea inainte sau prea inapo cu cateva grade.iti uda bujia?iar bujiile recomandate in carte sun br9ecs si br10es. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) cum spunea si chivu 1 si 4 sunt pentru aerisire.ai umblat la reglaje?sunt doua suriburi unul mare si unul mic.cel mic este pentru benzina care o da carburatorul in aer si este foarte sensibil.strangel detot si desfal 2 ture jumate.o problema ar putea fi si senzorul de aprindere care poate e prea inainte sau prea inapo cu cateva grade.iti uda bujia?iar bujiile recomandate in carte sun br9ecs si br10es. deci 1 si 4 le las libere... stiu ca surubul cel mic este pt reglarea amestecului.. daca il strang si il desfac 2 ture jumate.. (2 ture si jumatate se refera la 360grade + 360grade + 180 grade?) face figuri in sensul ca dupa ce il turez scade pana in 3000ture si acolo sta.... sta turat... iar cand isi aduce aminte scade inapoi la 1800 cum ar trebuii sa mearga el normal, daca deschid surubul la maxim atunci dupa ce il turez coboara frumos la relanti...nu stiu care e faza.. cablul de acceleratie nu e devina pentru ca am verificat cum misca pistonasul in carburator... ce o avea oare ? aa si inca ceva.. dupa multe reglaje am observat ca azi dimineata (dupa ce a stat peste noapte) imi picura benzina pe furtunasul de supraplin... trebuie sa reglez iara cuiul pontou sa inchida mai repede? aa si inca ceva.. voi cum reglati deobicei cuiul pontou la nsr ? sa inchida complet cand plutitorul este doar putin ridicat, la jumate ridicat sau aproape sus de tot ?! Am verificat daca vine benzina pe furtunul de la rezervor si are.. are si cadere buna...pare totul in regula... bujia nu prea e umeda decat cateodata... si e cam neagra in varf si restul e caramizie.... Deasemenea voi daca puneti o alta bujie... va face exact cum imi face mie ? chiar nu se tureaza deloc fara BR9ECS ?! greu de crezut ca DOAR cu BR9ECS merge... chiar nu vreau sa cumpar un BR9ECS si sa vad ca nu merge... ca la cati nervi mi-am facut cu mobra asta imi vine sa o sparg Editat Februarie 12, 2011 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Corect, bujiile recomandate sunt br9ecs Âşi br10es, dar merge Âşi br9eix. E varianta iridium la br9ecs. 360grade de 2 ori Âşi 180. Relanteul la 1500turații. Ce-i peste, face ca la tine, nu coboară complet. Când se încălzeÂşte tare, peste jumătate nu mai coboară deloc, stă la 3000. Am uitat să îți spun, nsr-ul nu se turează peste 6000 cu motorul rece, Âşi dacă totuÂşi o face, se turează ca dracu. Ca să îl turezi peste aÂştepți până ce acul trece pe porțiunea altă Âşi începi să îi dai încet. De preferat în mers, nu pe loc (deÂşi se paote Âşi aÂşa). Uleiul. Îi pui mineral, nu trece de 6000. Trebuie neapărat măcar sintetic, atlfel face urât de tot. Am pus mineral odată Âşi pe lângă faptul că nu se mai vedea nimic în spate, abea trecea de 6000 Âşi uneori când reuÂşea să treacă dădea niÂşte rateuri de-o frumusețe rară. Power valva, dacă nu lucrează Âşi stă închisă, iarăÂşi trece greu de 6000. Mi-a sărit odată de la punct când mă duceam la BraÂşov. A fost futaiul după lume pe serpentine fără power valvă. Când ajungea la 6000, mai ales în rampă dădea în nas, troznea un rateu drăguț Âşi uneori începea să urce în ture. La întoarcere m-a prins Âşi-o ploaie, fix când am ieÂşit din BraÂşov, ploaie ce a ținut fix până la Buzău când am terminat cu serpentinele, asta ca o paranteză Powervala, vezi că trebuie Âşi ea pusă la punct să deschidă în felul următor: -la modelele limitate: la 6500-800 la 75% din capacitate Âşi rămâne aÂşa -la modelele delimitate:la aceaÂşi turație la 75% din capacitate Âşi la 8000 la maxim Caută manualul că arată acolo cum se reglează power valva. În manual folosesc exact modelul pe care îl ai tu. Mai erau câteva chestii care-ti puteau rezolva problema dar nu mi le mai amintesc acum. Editat Februarie 12, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 esty cumva din cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Corect, bujiile recomandate sunt br9ecs Âşi br10es, dar merge Âşi br9eix. E varianta iridium la br9ecs. 360grade de 2 ori Âşi 180. Relanteul la 1500turații. Ce-i peste, face ca la tine, nu coboară complet. Când se încălzeÂşte tare, peste jumătate nu mai coboară deloc, stă la 3000. Am uitat să îți spun, nsr-ul nu se turează peste 6000 cu motorul rece, Âşi dacă totuÂşi o face, se turează ca dracu. Ca să îl turezi peste aÂştepți până ce acul trece pe porțiunea altă Âşi începi să îi dai încet. De preferat în mers, nu pe loc (deÂşi se paote Âşi aÂşa). Uleiul. Îi pui mineral, nu trece de 6000. Trebuie neapărat măcar sintetic, atlfel face urât de tot. Am pus mineral odată Âşi pe lângă faptul că nu se mai vedea nimic în spate, abea trecea de 6000 Âşi uneori când reuÂşea să treacă dădea niÂşte rateuri de-o frumusețe rară. Power valva, dacă nu lucrează Âşi stă închisă, iarăÂşi trece greu de 6000. Mi-a sărit odată de la punct când mă duceam la BraÂşov. A fost futaiul după lume pe serpentine fără power valvă. Când ajungea la 6000, mai ales în rampă dădea în nas, troznea un rateu drăguț Âşi uneori începea să urce în ture. La întoarcere m-a prins Âşi-o ploaie, fix când am ieÂşit din BraÂşov, ploaie ce a ținut fix până la Buzău când am terminat cu serpentinele, asta ca o paranteză Powervala, vezi că trebuie Âşi ea pusă la punct să deschidă în felul următor: -la modelele limitate: la 6500-800 la 75% din capacitate Âşi rămâne aÂşa -la modelele delimitate:la aceaÂşi turație la 75% din capacitate Âşi la 8000 la maxim Caută manualul că arată acolo cum se reglează power valva. În manual folosesc exact modelul pe care îl ai tu. Mai erau câteva chestii care-ti puteau rezolva problema dar nu mi le mai amintesc acum. Deci daca las relantiul in 1500 nu o sa mai urce de nebun in 3000.... incerc maine asta. Am gasit NGK BR10ES pe net, am dat comanda.. sper sa fie buna. Power valva am reglat-o ca in manual si lucreaza perfect (am incercat sa o misc si manual in timp ce turam dar degeaba), logic ca m`am apucat sa il turez cand motorul s-a incalzit perfect dar tot face figuri..si in mers la fel.. am mers cu el o ora si tot nu se tureaza cum trebuie... cel mai tare ma enerveaza ca merge inecat si se aude urat de tot... putere la plecarea de pe loc are dar nu se tureaza deloc peste 7000... si ciudat e ca nu se tureaza daca accelerez direct.. ci se tureaza tare RAR daca accelerez usor si apoi brusc pana la jumatate...ajunge in 10000 si daca mai deschid acceleratia turatia scade iara... WTF.. ulei am pentru 2T rosu (nu mai retin firma, dar este cel mai scump pe care l`am gasit)...imi poti da un sfat pentru reglarea nivelului din carburator? unde trebuie sa inchida cuiul pontou...cand plutitorul este putin ridicat, ridicat la jumatate sau cand e ridicat sus de tot ?! deasemenea e posibil sa fie toba de vina ? ea pare ok si scoate fum bine pe ea..... alte sugestii sunt bine venite ... Mesaj completat esty cumva din cluj? din pacate nu....sunt din HD..si din cate am observat cred ca sunt singurul NSR-ist de pe aici.... nu am mai vazut pe nimeni cu NSR pe aici.... deaceea am apelat la voi aici pe forum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Dacă e toba stock, e ok. La carburator nu prea mă pricep. Spune-mi firma de la ulei. Cât a fost litrul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Dacă e toba stock, e ok. La carburator nu prea mă pricep. Spune-mi firma de la ulei. Cât a fost litrul ? nu mai stiu cum se numeste, era ceva bidon verde, 34lei litrul. Teava de la toba pare cam subtire catre finala... o fi vre`o problema aici ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 Nu, aÂşa sunt ele. Încearcă totuÂşi Âşi alt ulei. Ceva sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 gata am reusit ! se tureaza super in gol dar in a1a moare motoru nu vrea sa traga deloc...insa daca plec de pe loc cu socul tras si apoi il las merge de rupe,, nu are treaba.. decat la plecarea de pe loc face figuri daca nu are socu tras... aveti vreo idee din ce cauza ?! am incercat sa mai ajustez reglajele dar tot nu vrea fara soc... motorul l`am incalzit perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) mai desurubeaza surubul care ii da benzina in aer o jumatate de tura Editat Februarie 14, 2011 de alex_dr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 mai desurubeaza surubul care ii da benzina in aer o jumatate de tura am incercat.. odata am desfacut.. odata am strans... si degeaba si pe deasupra uneori imi mai picura si benzina pe furtunul de supraplin desi nivelul l`am lasat la minim.... si cuiul inchide perfect... WTF !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 mai bine ai merge la un mecanic bun care se stie bine cu motoare in doi timpi sa-ti faca el reglajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 mai bine ai merge la un mecanic bun care se stie bine cu motoare in doi timpi sa-ti faca el reglajele. crede-ma ca acest motor a mai fost la un mecanic " profesionist " si nu i-a dat de cap.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_bmw2002 Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Nu stiti cat ma costa rar``ul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyk Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 Pe mine m-a costat 430 RON(am factura)...dar am inteles ca depinde de la oras la oras! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 imi poate spune cineva ce pot face sa consume mai putin ?ca ma cam omoara... si nici putere nu prea are... mai mult de 70 nu merge nici cu slujbe :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 ai verificat bujia?se tureaza cum trebuie?si pentru consum poti sa lasi mai jos acul de dozaj cu un canal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyk Postat Februarie 26, 2011 Share Postat Februarie 26, 2011 De unde pot da relantiul mai mare la nsr 1991? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 ai verificat bujia?se tureaza cum trebuie?si pentru consum poti sa lasi mai jos acul de dozaj cu un canal. deci, scos din viteza se tureaza super din prima, bujia e ok... cand dau sa plec pur si simplu moare in a1a.. nu are putere deloc decat daca plec cu socul tras.. dupa ce am cam 15km/h las socul si totul e ok.. merge perfect.. doar la plecarea de pe loc necesita soc tras.. nu imi dau seama de ce.... carburatorul e reglat ca la carte.. am incercat sa mai modific pe acolo dar vad ca tot nu pleaca de pe loc cum trebuie... fara soc e mort.... vre`o sugestie ? deasemenea consuma FOARTE mult, care este acul de dozaj si unde il gasesc ? mersi ! De unde pot da relantiul mai mare la nsr 1991? relantiul il dai de la surubul mare de la carburator de pe partea stanga, ai o gaura in cadru prin care se poate vedea... cu o surubelnita dreapta ff lunga rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.