Sari la conținut

Vitezane 600cc Vs 1000cc


RaceTuning
 Share

Daca v-ati lua speed mai nou de 6 ani ce ati alege?  

565 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma bucur ca mai nou incapeti sa alegeti motoare mai mari, cu adevarat mari.

Idealul pt mine ramane un motor mare atat pe masina cat si pe motocicleta.....un motor mare, nu prea te lasa in drum :cheers:

.....vorba lui Jeremy Clarkson: "more is better" :D

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-as lua "aitukey" pt ca e idealul meu in viata... :(

unii dintre voi bat rau de tot campii... fiecare isi ia motor pentru ce il intereseaza pe el si pentru cat stie ca "poate" . Pentru ce sa-mi iau 1000cc daca eu m-am tavalit de 2 ori cu 600-le? Doar ca sa ma admire prietenii ca am 1000cc sub c.oaie?

Repet alegerea tine de fiecare , de nevoi , de buget, de stiinta , de tupeu , de smecherie , de fala , de plm...

Si eu imi doresc 1000cc CAND MAI INVAT SA MERG !

 

Pace noua muritorilor ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu catalogam pe toti asa, in functie de motorul pe care-l au.....

 

Adica daca eu desi sunt incepator si am VTR 1000 inseamna ca sunt un cocalar care vrea sa impresioneze? Pe cine? De ce?

 

Am luat-o pentru ca-mi place V2, pentru ca am prins-o foarte ieftin si pentru ca imi place maxim cum se comporta.

 

Crezi ca eram mai in siguranta pe un R6 de 115 cai?

 

La motoare sub 600 poate ca mai ai ce struni,dar deja daca vorbim de 600 in sus (chiar si 600F, 600RR, ZX6, R6, FZ6, bla bla bla) astea deja sunt suficient de puternice incat , pe mana cuiva ne-temperat, nu mai conteaza ca-s 600 de 110 cai sau 1000 de 150 180 cai.....

 

Daca cilindreea e peste 600 cam la fel ajungi pana la viteza necesara si suficienta sa o patesti (care poate fi 70/80/120/140) etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am catalogat posesorii de 1000cc drept cocalari, Doamne fereste... Pe langa cei care au miar, pentru putere , pentru drumuri lungi, pentru ca intradevar stiu sa mearga, mai sunt aia , cocalarii , care au miar doar ca sa vada prietenii si fetili...

Lafel sunt si la 600 asa ca nu-i bai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu l-as lua nici pentru putere, nici pentru drumuri lungi, nici pentru ca stiu sa merg. Dar arata foarte bine. Mai ales varianta fara faruri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am catalogat posesorii de 1000cc drept cocalari, Doamne fereste... Pe langa cei care au miar, pentru putere , pentru drumuri lungi, pentru ca intradevar stiu sa mearga, mai sunt aia , cocalarii , care au miar doar ca sa vada prietenii si fetili...

Lafel sunt si la 600 asa ca nu-i bai...

 

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Eu n-am observat sa mi se incinga prea tare (bine,n-am prins vara inca), iar de grea, nu o simt deloc grea sau greu de manevrat.

 

A merge ca un (cuvant urat) la plimbare doar prin oras, cred ca e un chin cu orice motor,chiar si cu un naked de 600.

 

Nu toti putem avea un motor de distractie, in afara orasului.....si unu mic, usor pentru traficul de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :( Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Se incinge miarul dar nici 600 nu`i mai stralucit ! Si la mine se incinge de il gasesc dracii... dar asta e... daca vroiam mers lejer imi luam scuter ! Parerea mea ca in oras nu ai unde sa alergi 600cc 1000 nici atat ! Vara cand e aglomeratie, al meu nici nu vede a3-a . :(

In schimb la drum lung miarul face toti banii , as fi ipocrit sa nu recunosc , chiar daca nici 600-le nu e foarte in urma !

Referitor la ce zic unii din voi... ca 600 se uzeaza mai repede ca sta mai turat la aceeasi viteza cu un miar! Aveti dreptate sta mai turat si se duce mai repede dar , o motocicleta cu consumabilele schimbate la termen, in 3 ani de forja nu se duce , iar dupa 3 ani o vindeti ca nu va mai place, nu mai arata "belea" ! asa ca... hai sa fim corecti ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul trecut cand era aglomeratia aia si 40 grade afara mi-a ajuns apa la un record de 118 grade cu ventilatorul pornit... mergeam prin santul de apa... baietilor cu masini mai vechi si cu motoare mari le crapasera baile de ulei , radiatoarele ... era macel pe sosea... :(

Editat de bau-bau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ete (cuvant urat), iti iei ss doar pentru pista.... sunt motociclete de serie ca toate celelalte. Iar diferenta de greutate nu mi se pare asa mare ~7-10 kg 600 vs 1000 (dpdv al manevrabiliutatii in oras). Si pana la urma daca vrei practic, economic si manevrabil doar in oras orice scuter bate orice motocicleta la toate capitolele. Sau un

.... :(

Intradevar ma bate gandul sa imi iau pentru oras ceva 125-250-400 dr, xt ce-o fi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a mai spus,pt oras scuter sau enduro. Restul sunt in mare mofturi...Daca vrei sa faci km,sa te dai si nu-ti pasa ce zice lumea de tine poti sa-ti iei oricand un enduro-touring de cilindree medie. Eu daca as avea 1500 -2000 eu,maine mi-as lua un Transalp :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi nu inteleg de ce va plangeti ca niste femei si dezbateti intr-un mod cat se poate de steril problema asta cu incalzitul si aglomeratia de oras.

 

Care iese sa se PLIMBE in ORAS, VARA, la anumite temperaturi.......ei bine, sa SUPORTE toate astea.

 

Daca ai 600/1000cc nu inseamna neapearat ca iesi la promenada cu el in ore de varf prin oras.

 

Una e sa te duci dintr-un loc in altul sa-ti rezolvi varii probleme,sau la munca....si alta e sa iesi in mod expres la plimbari 'citadine' cu miarul.

 

A te plimba, prin oras, prin trafic si caldura cu orice tip de motor......mi se pare de-a dreptul retardat (indiferent ca ai un supermoto/enduro/naked/ ss/superbike,etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Visez la un supermoto de 250cc. Sper sa se materializeze visul cat de curand.

Constat, ca unii nu prea au inteles ideea.

Pentru oras, SS-ul este can can. Sunt convins 100% ca majoritatea celor care si-au ales SS, habar nu au cat de distractiva este o supermoto, chiar si la 40grade in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins 100% ca majoritatea celor care si-au ales SS, habar nu au cat de distractiva este o supermoto, chiar si la 40grade in trafic.

Eu sunt convins ca n-ar trebui sa generalizezi, reisare :( Am mai mers si noi pe motociclete, poate chiar mai multe decat tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum s-a mai spus,pt oras scuter sau enduro. Restul sunt in mare mofturi...Daca vrei sa faci km,sa te dai si nu-ti pasa ce zice lumea de tine poti sa-ti iei oricand un enduro-touring de cilindree medie. Eu daca as avea 1500 -2000 eu,maine mi-as lua un Transalp :lol:

 

Nush ce sa zic de enduro prin oras, vb de un monocilindru de minim 500cc, ca mi se pare un chin mai ales pt piciorul stang la cat tre sa tot schimbi....am mers de cateva ori cu pegasso650 si cu Gilera Rc600, si e ca naiba de naspa sa tot trebuiasca sa o tii peste 3000 ture in orice treapta ca sa nu tremure ca un diesel vechi la rece, ture unde trage bine totusi, avand cam jumatate din puterea maxima, daca vezi ca trage si nu vrei sa mergi racing schimbi din 2 in 3 de ex si cade sub 2500 ture unde face ca un tractor si tremura tot mai ales daca ii si dai gaz cat de putin :lol:

Pt oras eventual mai bine un bicilindru pana in 500cc, monocilindru pana in 250....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nush ce sa zic de enduro prin oras, vb de un monocilindru de minim 500cc, ca mi se pare un chin mai ales pt piciorul stang la cat tre sa tot schimbi....am mers de cateva ori cu pegasso650 si cu Gilera Rc600, si e ca naiba de naspa sa tot trebuiasca sa o tii peste 3000 ture in orice treapta ca sa nu tremure ca un diesel vechi la rece, ture unde trage bine totusi, avand cam jumatate din puterea maxima, daca vezi ca trage si nu vrei sa mergi racing schimbi din 2 in 3 de ex si cade sub 2500 ture unde face ca un tractor si tremura tot mai ales daca ii si dai gaz cat de putin :lol:

Pt oras eventual mai bine un bicilindru pana in 500cc, monocilindru pana in 250....

 

 

el vorbea de transalp care nu e monocilindru. si chiar si cu un monocilindru mare e chestie de obisnuinta, atata tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad rostul unei motociclete SS de 1000 in oras. Se incinge ca dracu, este grea. Chiar nu este o placere sa mergi pe un miar in Bucuresti(de ex.)

Aviz si celor care vor sa aleaga un 600 SS. Cand spui supersport, te gandesti direct la circuit. Vrei fiabilitate, confort si alte minunatii, exista multe alte categorii.

Gixxerul meu se incinge ca dracu vara in Bucuresti, chiar nu este o placere de multe ori ... In schimb, afara din oras, da! spun cu mana pe inima ca este o bijuterie tehnologica.

 

Ii mai citesc pe unii la sectiunea vanzari: 'vand ss de 600, 750, 1000, ma rog ... nu a fost data pe circuit' - asa si!? daca a fost data pe circuit care-i baiu!? :lol: Pana la urma, pentru asta a fost facuta, nu?

Eu consider ca strici mai repede o mobra de putere si turatie mare la mersul in oras. Asta este parerea mea. Nu sta nimeni, 100%, sa schimbe pana in a-6-a.

 

Intotdeauna o motocicleta de 600 se incinge mai tare in oras ptr ca pur si simplu merge mai turata decat 1000, deci absolut intotdeauna. Pe cand mie asta vara la 40 de grade nu imi sarea temp de 90 de grade la cei cu 600 ajungea si la 120 si credema ca am mers cu aproape(mai putin 1000rr 2008) toate sportivele japoneze de 600 si 1000 de dupa 2000. Cat despre greutate 6-7 kg diferenta dintre ele nu se simte niciodata, e echivalentul a cativa litrii de benzina. Asa ca postul tau e cam prost documentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...