IceCube Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 rulz zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam. deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ce bine ca am suzuki ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ba si eu zic ca zx 10 rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniela_ciurus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 r1 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 zx10 vs 1000rr amandoua model 2008, hai sa le comparam. deja s-a facut un test intre 1000rr 2008 si desmosedici.... desmosedici se bate singur, si 1000rr cu circuitul, iar pretul lui desmosedici este de aproape 4 ori mai mare. la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ? ma dau cel mai bine cu motoru , am citit toate revistele moto din 98 `ncoace ...yeahh !!! uau liniute cu cb`u de 500 !!!! uauuu ... piu piu !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ? Ma sparg procentele astea aruncate de unii. Ce intelegi tu prin a folosi motorul la 10% din potential? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Ma sparg procentele astea aruncate de unii. Ce intelegi tu prin a folosi motorul la 10% din potential? acceleratie,frane,suspensii,ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) acceleratie,frane,suspensii,ciclistica Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%? E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa? Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu. Editat August 14, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Si nu ti se pare un pic exagerat sa spui 10%?E ca si cum l-ai intreba daca accelereaza cu mai mult de 10% din potential (adica undeva pe la 1200 de ture). Uite eu de exemplu schimb foarte des la 11-12.500 de ture, franez deseori extrem de puternic (fata+spate+motor) si ma inclin pana aproape de marginea gumei. Sunt insa convins ca daca as face nush ce comentarii vis-a-vis de comparative racing ai veni cu un comentariu din asta ironic cu procente. Cam ce procent mi-ai da tu mie asa? Eu stiu ca tu faci multa caterinca si mistouri...dar cateodata prea te bagi in seama fara sa cunosti omu. ar fi prea multe de explicat si discutat , cel mai bine si cel mai frumos am face-o la o bere sau un suc ... accelerare puternica inseamna (ca exemplu) bagi a 1a pleci de pe loc si imediat ai tras gazu maxim si tot asa vreo 2-3 trepte ... iti garantez ca foarte multi inca fac in pantaloni la asa ceva ...frane impinse la maxim inseamna sa franezi cu fum din ambele roti , derapaj controlat si sa-ti schimbi franele ca nu te mai satisfac ... cand te inclini si ajungi la marginea gumei sa stii ca mai tot cam pe atat pana sa pierzi de tot aderenta ... si cand te dai tu frumos asa dar parca poti mai bine , iti reglezi suspensiile si iti pui gume mai aderente ... si dupaia te enervezi si schimbi suspensiile,franele si mergi pe slickuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin. Sub 1 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 te inclini pana aproape de marginea gumei? cat de aproape? 3cm? habar n-am ce inseamna potential maxim scos din motor, dar ca nici pe apoape nu suntem de potentialul maxim al motorului, e clar. 10% e totusi prea putin. am dat un procent (putin exagerat) la o folosire generala a unui motor de viteza in scopuri...stradale. blana dam cu totii , acolo castigam procente ) ... dar de acolo incepe alta poveste , grea si lunga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) ar fi prea multe de explicat si discutat , cel mai bine si cel mai frumos am face-o la o bere sau un suc ... accelerare puternica inseamna (ca exemplu) bagi a 1a pleci de pe loc si imediat ai tras gazu maxim si tot asa vreo 2-3 trepte ... iti garantez ca foarte multi inca fac in pantaloni la asa ceva ...frane impinse la maxim inseamna sa franezi cu fum din ambele roti , derapaj controlat si sa-ti schimbi franele ca nu te mai satisfac ... cand te inclini si ajungi la marginea gumei sa stii ca mai tot cam pe atat pana sa pierzi de tot aderenta ... si cand te dai tu frumos asa dar parca poti mai bine , iti reglezi suspensiile si iti pui gume mai aderente ... si dupaia te enervezi si schimbi suspensiile,franele si mergi pe slickuri Pai sigur dar deja o dam in racing 1 nu schimb la zona rosie ca imi intra in voblaj insa 2-3-4 e un deliciu. Normal ca mi-ar place un circuit in spatele casei si un camion plin de anvelope racing, suspensii si vreo 2 cisterne de benzina. Editat August 14, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt Ba nu te duci cu mecla de asfalt. Poti derapa si cu fata fara sa cazi, lasand urme de guma pe jos si ceva fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) zx10 2004-2005 se pisa pe orice care e 2004-2005 (vorbind de vitezane, bineinteles) Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt Cu ciclistica de la r6, sunt sigur ca te duci cu mecla in asfalt.. Vrei sa vezi fum din roata fata ? Uita-te la un baiat care incearca sa faca rolling stoppie si nu i-a prins aderenta.. (si nu, nu se duce cu dintii in asfalt) Editat August 14, 2008 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniela_ciurus Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 la ce te ajuta pe tine testele respective?folosesti tu 10% macar din motorul ala (cum il folosesc baietii in test..) ? ma dau cel mai bine cu motoru , am citit toate revistele moto din 98 `ncoace ...yeahh !!! uau liniute cu cb`u de 500 !!!! uauuu ... piu piu !! ce cb-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ce cb-u? Se referea la Honda CB 500, o motocicleta ideala pentru incepatori. Insa nu a vazut ca defapt in clip era un CB 600 Hornet, care-i alta mancare de peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt iarta-ne maestre ... nu m-am dat frate , visez la un minsk de vreo cativa ani incoace ... da` plm , am auzit ca e periculos rau . pana atunci ma dau expert pe forum Se referea la Honda CB 500, o motocicleta ideala pentru incepatori. Insa nu a vazut ca defapt in clip era un CB 600 Hornet, care-i alta mancare de peste e racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 iarta-ne maestre ... nu m-am dat frate , visez la un minsk de vreo cativa ani incoace ... da` plm , am auzit ca e periculos rau . pana atunci ma dau expert pe forum e racing Street racing na Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt Nimic nu stii... Uite aici campionatul si cum se face treaba http://www.motogp500online.com/ Ignorantule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Stati putin... sa mi-l arati si mie pe ala care scoate fum din guma de pe fata. tu te-ai dat cu motoru sau ai vazut numai la televizor? stii ce insemana sa franezi fata astfel incat sa nu se mai invarta roata? te duci cu mecla de asfalt fum nu stiu daca a scos ca nu m-am uitat , da sigur a scos scart si am vazut urma pe asfalt, se poate frana cu fata sa scartie fara sa cazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 nu cred pana nu vad... si atunci imi retrag cuvintele... fara suparare "reverse" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniela_ciurus Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Se referea la Honda CB 500, o motocicleta ideala pentru incepatori. Insa nu a vazut ca defapt in clip era un CB 600 Hornet, care-i alta mancare de peste Stiu si eu ce e CB-ul... am avut una... si ai dreptate...aprox... e CBF 600 Hornet ... Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.