IceCube Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 nu vreau sa ma bag aiurea....ca am honda asta e..poate o sa mi iau kawa urmatoarea..dar ciclistica la honda mi se pare cea mai buna..se inclina ,,singura,,.....sta ca pe sina..ceea ce alte motoare nu stiu.....sta pe trasa ei fara sa te solicite..fata de un R1 care te solicita si cere ceva aparte la condus....mie mi a palcut si asta...cand compari un 919..compara-l cu modelul cu care se lupta direct..acelasi an..putere...nu cu ceva mai nou sau mai vechi...no offence ca asa daca pui tu ..919 cu zx10 si diferenta de cativa ani...nu are rost.....asa m-am suit si eu pe zx750r ..de nuj cand ..si nu mi a palcut cum stau pe ea.... deci sa comparam modele din acelasi an..... ..fiecare are farmecul ei..indiferent de marca....ca de asta sunt atatea, motorul perfect nu va fi vreodata....hondele da la design sunt mai uratele..dar asta e..si gusturile nu se discuta Am mers pe zx7 si mi sa parut mai ok decat 919 ! Nu am facut comparatie la "touringul" 919 cu zx10, ca n-am ce sa compar.. e cu totul altceva. NU exista inca motor care sa nu pape macar 20-30ml de ulei la 10mii km .....nici macar astea mai noi chiar si Euro 5 Oricum in acceptiunea tuturor un motor care "papa" ulei este unul la care tre sa-i completezi ulei inainte de schimb. Cu tine nici n-are rost sa-mi bat capul, pai tu tii motoreta 10.000 km fara sa schimbi uleiul ? Intr-adevar, nu stiu daca in 10.000 km imi papa acei 20-30 ml de ulei, pt ca eu schimb uleiul pana in 4000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Cu tine nici n-are rost sa-mi bat capul, pai tu tii motoreta 10.000 km fara sa schimbi uleiul ? Intr-adevar, nu stiu daca in 10.000 km imi papa acei 20-30 ml de ulei, pt ca eu schimb uleiul pana in 4000 Alo domnu' stie tot, nu abera si nu-mi interpreta ca ziaristii m...i vorbele; eu vb de motoare de masini ....Euro 5 la motociclete inca nu a aparut, Helaaau! si la masini numai la firmele de renume gen BMW, Mercedes, VW, Audi, Toyota, Honda; de care sper ca ai auzit ...uleiul la masini se schimba la 10000 daca chiar nu stiai, si la motoare mari de peste 2L se vede cand pierzi din 6L cam 8-10% adica aprox 500ml. Si eu vb de maximum maximorum prietene. Si mai ales daca ai tzine si motocicleta 10mii de km cu acelas ulei tot s-ar manca ceva din ulei Mai ce plina e tzara asta de specialisti la combatut si interpretat...NIMIK Editat Iulie 28, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Parerea mea e ca ar trebui sa va vedeti de treaba, fiecare sa aiba grija de motorul lui cum scrie la manual si cu asta basta. Ca sa revin - trecut de 62.000 de km...o forjez si eu, dar am grija de ea. Cum spune si IceCube, la mine uleiul nu atinge niciodata 4000...Il schimb pana in 4000. Anul asta am facut schimbul de 2 ori - in primavara si altul de curand ( da, am fost mai puturos anul asta cu plimbarile ) si imi papa cam 150ml la 1800-2000 de km. Nu tacane, nu bate, nu face nimic. Imi e atat de draga incat pe asta nu o voi vinde niciodata. Ca consum, nu papa mult : 200-220 pe autostrada mi-a luat 5.22/100km, ceea ce e foarte rezonabil; in oras imi papa undeva la 6-7-8 - depinde cat de aglomerat este. Hai bafta! P.S. Da, sunt fan Kawasaki, pentru ca trage de rupe pamantul fata de celelalte chiar daca nu are aceleasi performante de circuit pe care nu le voi atinge niciodata si nu voi masura niciodata o motocicleta dupa asa ceva, dar este mai brutala decat un F4, Gixxer sau R6 din acelasi an. ( Da m-am dat pe toate, in afara de R6 care numai broscute faci cu el, restul sunt mici copii ca explozie de putere intre 6-7500 de ture si alta explozie la 10.000 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 ...si cu R6-le faci broscute mai mult din cauza raportului (foaie spate cu dinti mai multi decat la celelalte modele) decat de la putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) ...si cu R6-le faci broscute mai mult din cauza raportului (foaie spate cu dinti mai multi decat la celelalte modele) decat de la putere Asta chiar nu stiam si nici ca ma apucam atunci sau acum sa stau sa numar dintii de pe foaie...o fi adevarat..dar se stie ca r6 are ampatamentul cel mai mic dintre toate la anul respectiv. Editat Iulie 28, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Alo domnu' stie tot, nu abera si nu-mi interpreta ca ziaristii m...i vorbele; eu vb de motoare de masini ....Euro 5 la motociclete inca nu a aparut, Helaaau! si la masini numai la firmele de renume gen BMW, Mercedes, VW, Audi, Toyota, Honda; de care sper ca ai auzit ...uleiul la masini se schimba la 10000 daca chiar nu stiai, si la motoare mari de peste 2L se vede cand pierzi din 6L cam 8-10% adica aprox 500ml. Si eu vb de maximum maximorum prietene.Si mai ales daca ai tzine si motocicleta 10mii de km cu acelas ulei tot s-ar manca ceva din ulei Mai ce plina e tzara asta de specialisti la combatut si interpretat...NIMIK Jane, noi vorbim aici de motociclete, pt masini go 4tuning.ro LE : Ai vreo problema cu Jurnalistii ? Editat Iulie 28, 2008 de IceCube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) 1. Jane, noi vorbim aici de motociclete, pt masini go 4tuning.ro 2. LE : Ai vreo problema cu Jurnalistii ? 1. OK, ms de link, chiar nu stiam de site-u asta, adica poate ca am intrat in urma v-unui search, da nu frecventez 2. Numai cu cei care-s pupi-n-cineva, manipulati ca si "tonomatele" cu fise sa rastalmaceasca cuv ale unor politicieni chiar daca nu-s nici eu politician, si pe 90% ii urasc si dispretuiesc; si ma mai enerveaza cei ce baga niste titluri BOMBA de zici ca in articol ne arata unde se da benzina gratis si cand il citesti......dezamagire maxima......n-au pic de fair-play si coloana vertebrala.....majoritatea se pare ca-s nevertebrate si mai sunt si unii total paraleli in general cu tot. PS: nu ma cheama Jan nici Eugen Ontopic: Kawasaki se descurca bine in cursa de 24h de la LeMans deci....... Editat Iulie 28, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 @Baiazid acolo unde esti tu acum probabil gasesti piese ptr orice moto dar pe aci prin romanica nu e prea simplu...la Yamaha dureaza peste 6 luni...Aprilia & Kawa se poate si mai mult...singura care are pe stock sau aduce rapid este Honda si am inteles ca acum si Suzuki...so...sunt multe motoare bune si la Kawa ai la restul dar cind ai nevoie de suport sau de piese si esti tratat cu superioritate si intirziere(muuulta intirziere) la preturi mari te indrepti spre firme care raspund cerintelor tale...cu respect... eu zic ca tu aberezi tare de tot ! ai orice piesa in max o saptamana..... stiu ce spun pt ca cu asta ma ocup.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 (editat) Kawasaki.... Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki ) Editat Iulie 28, 2008 de Buggy12000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Kawasaki.... Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki ) LOL - asa zic si eu de Gixxere - Suzuki - cauta la sectiunea Service - cati au intrebat ca le joaca discurile din nituri. Honda - se stie ca are probleme la lantul de distributie, CDIu si la unele CBRuri cat si la hornet - huruie oala de ambreiaj in draci, o schimbi si dupa 1000 de km iarasi face la fel. Honda XX - cadru fisurat aproape de sudura... Fisurile sunt provocate in general de pocnituri...ca nu se fisureaza el acolo unde vrea, doar e metal si trebuie sa reziste. Si asta doar din ce stiu eu, ce am observat si citit...nu ce mi s-a spus din popor. P.S. Sincer hai sa o lasam balta...ca asa iti gasesc o gramada de chestii si la alte motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Intr-adevar Kawasaki nu e asa silentios ca celalalte, vibreaza mai tare.. asa e ! Dar vrei ceva care sa nu simti ca ai motor sub tine ? I-ati frate bmw touring, n-ai greturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Kawasaki.... Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki ) obesrv ca ai gsxr 750 ... am avut cel putin 4 anu asta de srad-uri cu moataore bubuite .... asta ce inseamna? ca suzuki e de cacao ???? si inca ceva am avut ( al meu ) prin 96 gsxr 1100 .... rontaia fiare de te kkai pe tine .... suzuki e recunoscut cu sunet de tractor.... zx 9 a fost o legenda pe vremea aia nu a avut multa vreme adversar.... majoritatea care mai sunt pe drumuri au stapani care niciodata nu au citit cartea de service si nu au facut ce scrie acolo.... fisurile in cadru au aparut pt ca ala a fost adus dupa un "mic " incident reparat si vandut ca "bun"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 LOL - asa zic si eu de Gixxere - Suzuki - cauta la sectiunea Service - cati au intrebat ca le joaca discurile din nituri.Honda - se stie ca are probleme la lantul de distributie, CDIu si la unele CBRuri cat si la hornet - huruie oala de ambreiaj in draci, o schimbi si dupa 1000 de km iarasi face la fel. Honda XX - cadru fisurat aproape de sudura... Fisurile sunt provocate in general de pocnituri...ca nu se fisureaza el acolo unde vrea, doar e metal si trebuie sa reziste. Si asta doar din ce stiu eu, ce am observat si citit...nu ce mi s-a spus din popor. P.S. Sincer hai sa o lasam balta...ca asa iti gasesc o gramada de chestii si la alte motoare. Eu ziceam ce am constatat in cca 1500 de km facuti cu un zx9r. Am o gramada de prieteni cu kawasaki-uri si toti au aceleasi probleme. De Suzuki nu zic nimic, m-am dat cu kawasaki pt ca la suzuki s-a intalnit pistonul cu supapa . Acuma i-am pus motor cu 2000 de km, merge ceas, ii nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Kawasaki.... Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki ) Nu putem judeca o serie de motoare pentru ca e unul nasol care nu se stie ce s-a intamplat cu el! Si sunetul este diferit dar nu inseamna ca "bate",daca ala bate s-ar putea sa aiba el probleme. Al meu are deja 8 ani, 8 ani motocicleta sport, 34000km si nu mananca ulei, nu m-am uitat inspre el de cand l-am luat. Doar consumabile.Il am de 2 ani si s-ar putea sa mai stea la mine mult si bine dupa cum se vand acum motoarele astea,asa ca va tin la curent. Mi se pare un model foarte reusit si fiabil. Cutia se manevreaza foarte usor dar intradevar mai da cate un fals neutru din cand in cand. Am citit pe net si multe fac asa. Dar nu e un defect care sa ma deranjeze, se intampla rar oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Nu putem judeca o serie de motoare pentru ca e unul nasol care nu se stie ce s-a intamplat cu el! Si sunetul este diferit dar nu inseamna ca "bate",daca ala bate s-ar putea sa aiba el probleme. Al meu are deja 8 ani, 8 ani motocicleta sport, 34000km si nu mananca ulei, nu m-am uitat inspre el de cand l-am luat. Doar consumabile.Il am de 2 ani si s-ar putea sa mai stea la mine mult si bine dupa cum se vand acum motoarele astea,asa ca va tin la curent. Mi se pare un model foarte reusit si fiabil. Cutia se manevreaza foarte usor dar intradevar mai da cate un fals neutru din cand in cand. Am citit pe net si multe fac asa. Dar nu e un defect care sa ma deranjeze, se intampla rar oricum. Sunt si bune, daca ai grija de motor merge mult si bine. Conteaza mult si modul de utilizare. In privinta cu cutiile...aceiasi problema la toate cu care m-am dat, ramane intre viteze, ce-i drept nu la fiecare schimbare, dar la un drum mai lung se intampla de cateva ori si ii deranjant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Iar io m'am indragostit de GTR1400. Am I to blame? Da, ma, esti de cacat. Cum dracu, ma, tu esti singuru din Romania care inca n-a auzit ca se strica toate imediat ce le-ai cumparat si dupa aia nici nu le mai poti repara? Hai ma, ca doar toata lumea a avut unu si stie despre ce-i vorba, unde-ai trait pin-acu, in padure? Asa-s ele gindite din fabrica, sa nu poti sa mergi cu ele - ca sa nu mori din cauza ciclisticii de cacat. Deci nici nu mai conteaza ca piesele vin in 10 sau 12 ani din Japonia, ca oricum n-ai avea cu ce sa le platesti, fiind de cel putin 30 de ori mai scumpe decit alea de Honda... Eu inca am avut noroc c-am ajuns cu ea acasa dupa ce-am cumparat-o (am avut grija sa nu opresc motoru la magazin...), da' dupa aia cind am vrut sa ies din nou i-a explodat bicofazu' si-a stricat geamurile la 3 blocuri in jurul garajului. Si-acu' platesc termopane, ca erau blocuri din alea de oameni bogati, cu centrala, cu televizor... Am o promisiune de la un chinez care lucreaza pe un santier in Iasi ca imi aduce nevasta-sa un motor de Jiang-Ling si poate il fac sa mearga daca reusesc sa-l pun fara sa crape cadru' a 5-a oara. Ca pina acu' l-am sudat de 4 ori, nu stiu: seara sudam, dimineata era crapat in alt loc. Poate am fost io ghinionist, c-am auzit de la unu' ca-s concepute sa crape numa' de 3 ori, a 4-a oara cica dispare cu totu'. Ca sa-ti bage mina in buzunar pt. un cadru nou, 're-ar al dreacu de bijnitari nenorociti. Nu-ti lua, ma, nu-ti lua! P.S. Care ai un manual de 10R, sa vad si eu cum se scoate cutia - dau o bere. C-a mea s-a stricat (desi n-am schimbat niciodata viteza...) si-am auzit ca se potrivesc alea de pe Carpati. Hai noroc! :D Editat Iulie 30, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Da, ma, esti de cacat. Cum dracu, ma, tu esti singuru din Romania care inca n-a auzit ca se strica toate imediat ce le-ai cumparat si dupa aia nici nu le mai poti repara? Hai ma, ca doar toata lumea a avut unu si stie despre ce-i vorba, unde-ai trait pin-acu, in padure? Asa-s ele gindite din fabrica, sa nu poti sa mergi cu ele - ca sa nu mori din cauza ciclisticii de cacat. Deci nici nu mai conteaza ca piesele vin in 10 sau 12 ani din Japonia, ca oricum n-ai avea cu ce sa le platesti, fiind de cel putin 30 de ori mai scumpe decit alea de Honda... Eu inca am avut noroc c-am ajuns cu ea acasa dupa ce-am cumparat-o (am avut grija sa nu opresc motoru la magazin...), da' dupa aia cind am vrut sa ies din nou i-a explodat bicofazu' si-a stricat geamurile la 3 blocuri in jurul garajului. Si-acu' platesc termopane, ca erau blocuri din alea de oameni bogati, cu centrala, cu televizor... Am o promisiune de la un chinez care lucreaza pe un santier in Iasi ca imi aduce nevasta-sa un motor de Jiang-Ling si poate il fac sa mearga daca reusesc sa-l pun fara sa crape cadru' a 5-a oara. Ca pina acu' l-am sudat de 4 ori, nu stiu: seara sudam, dimineata era crapat in alt loc. Poate am fost io ghinionist, c-am auzit de la unu' ca-s concepute sa crape numa' de 3 ori, a 4-a oara cica dispare cu totu'. Ca sa-ti bage mina in buzunar pt. un cadru nou, 're-ar al dreacu de bijnitari nenorociti. Nu-ti lua, ma, nu-ti lua! P.S. Care ai un manual de 10R, sa vad si eu cum se scoate cutia - dau o bere. C-a mea s-a stricat (desi n-am schimbat niciodata viteza...) si-am auzit ca se potrivesc alea de pe Carpati. Hai noroc! :D Ma' ,eu am dat vreo 400 euro pe o ciclistica de Honda. Am gasit-o pe bikeshop. Macar acum is in deplina siguranta. Iti sugerez si tie una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 (editat) Ma' ,eu am dat vreo 400 euro pe o ciclistica de Honda. Am gasit-o pe bikeshop. Macar acum is in deplina siguranta. Iti sugerez si tie una. Bine ma, acu zici? Io tocmai am luat de la un padurar o ciclistica de ateveu Linhai, aproape neruginita, cu vreo 200 de iepuroi. Avantaju' e ca am gasit unu' cu un Kawa care si-a pus motor de Kymco si merge, da' pina acu n-a avut curajul sa iasa. Si-atunci luam ciclistica de Linhai, o taiem in 2 cu flexul, si el imi da mie 150 de coco, ca lui i-am zis ca am dat 300 pe ea. (Si lui ii convine, ca e mult mai buna decit ce-avea el pe motor.) ....... Da' as fi pus totusi de Honda, ca doar e Honda... Editat Iulie 30, 2008 de Taz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 am citit ce a scris taz si am crezut ca ma cacao pe mine daca vrei sa gasesti nod in papura gasesti la orice cunosc despre un om mare in istoria lumii care pe deasupra era si perfect si sfant si totusi s-a gasit cine sa il blameze si pe ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 sunt f multumit de moto meu...si eu un kawa... nu am avut nici o problema cu el.lasati-o mai moale cu prostiile ca ar fi varza. sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 honda e honda si cu asta am pus capat topicului less is more Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele. Cand se strica ceva primul lucru la care se gandesc majoritatea este: cum sa combinam ceva sa tina loc de piesa asta. Nu le trece prin cap sa cumpere alta piesa. Ulei: de ce sa dam bani pe motul dual ester cand merge si cine stie de brand gen ro3. Intretinere din parti, ulei de cacao si mai vreti sa functioneze? Editat August 1, 2008 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 (editat) In conditiile in care orice motor SH, fie el din 1986 sau din 2006 nu are mai mult de 40.000 km.... nu am ce sa zic. Sunt manarite la greu kilometrajele. ......Exact! Si mai totzi spun ca motoru o fost a unuia ce o murit de vo 10 ani si de atunci n-o mai mers, si l-au luat de la vaduva, sau o fost a unui bogatash ce mai avea 20 de motoare si cu asta facea max 500-1000km pe an .....se zice ca majoritatea motoarelor au fost a unor preoti care mergeau numai duminik la slujba cu ele max 3-4 km, si va dati seama ca la max 2000 de ture sa nu sperie enoriashii Eu cred ca, la Kawasaki se poate manari mai usor kilometraju de arata, sa zicem ca, s-o dus setu la cei mai putzini km dintre japoneze Editat August 1, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 ma bate gandul sa imi cumpar o honda ca am auzit ca sunt cele mai fiabile si ca iti aduc piesele mai repede decat cei de la pizza la domiciliu le aduc inca cat is calde si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde peste tot in oradea e plin de cbr 600 F (EF)...sunt foarte la moda si am inteles ca sunt indestructibile in adevarata traditie honda au un sunet bestial si trag la fel de tare ca un gixeer de 600 modern din cate am inteles pe forum aici la noi deci daca toata lumea are bestia asta eu de ce sa nu o am? oricum macar asa as scapa de de ironiile altora care zic ca am o motocicleta de muzeu foarte foarte grea ce ma intereseaza pe mine ca zxr 750 a castigat de 5 (CINCI) ori campionatul mondial de anduranta...si ca a castigat cea mai mare competitie mondiala (WSBK) si ca a fost de 9 ori campioana in ama superbike si ca a castigat campionatul japoniei al australiei al angliei si ca a fost campioana in suzuka 8 ore si ca a castigat daytona 200 si ca e primul 4 cilindri in linie care castiga WSBK toate realizarile astea palesc pe langa un 600 F care trage de rupe(e mai rapid ca un gixxer care e super sport pur(asa am inteles pe forum la 600f vs gsxr) fuck all that imi trag 600 f sa fiu si eu in pas cu moda mai ales un F4I....a da da aia da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 si in plus de asta sa intru si eu in clubul smecherilor cu honde Ai sa treci si tu la semnatura ce are trecut si @mertan ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.