Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 569
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Baiazid acolo unde esti tu acum probabil gasesti piese ptr orice moto dar pe aci prin romanica nu e prea simplu...la Yamaha dureaza peste 6 luni...Aprilia & Kawa se poate si mai mult...singura care are pe stock sau aduce rapid este Honda si am inteles ca acum si Suzuki...so...sunt multe motoare bune si la Kawa ai la restul dar cind ai nevoie de suport sau de piese si esti tratat cu superioritate si intirziere(muuulta intirziere) la preturi mari te indrepti spre firme care raspund cerintelor tale...

cu respect... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" ma pys pe putere.... pe mine ma interesea (1)aspectul si (2)fiabilitatea, (3)ciclistica, "

 

1 . Ma repet, ti se pare ca e asa aspectoasa ?

2. Nu contest fiabilitatea Hondei

3. Am mers pe 919 , mi se pare de (cuvant urat) ciclistica, ai mai condus si alte motorete ?

 

Nu vreau sa ma iau de Honde sau de alte motorete, cu atat mai putin sa stau sa ma cert, dar daca te bagi in hora trebuie sa joci..

nu vreau sa ma bag aiurea....ca am honda asta e..poate o sa mi iau kawa urmatoarea..dar ciclistica la honda mi se pare cea mai buna..se inclina ,,singura,,.....sta ca pe sina..ceea ce alte motoare nu stiu.....sta pe trasa ei fara sa te solicite..fata de un R1 care te solicita si cere ceva aparte la condus....mie mi a palcut si asta...

cand compari un 919..compara-l cu modelul cu care se lupta direct..acelasi an..putere...nu cu ceva mai nou sau mai vechi...no offence

ca asa daca pui tu ..919 cu zx10 si diferenta de cativa ani...nu are rost.....asa m-am suit si eu pe zx750r ..de nuj cand ..si nu mi a palcut cum stau pe ea....

deci sa comparam modele din acelasi an..... :blbl: ..fiecare are farmecul ei..indiferent de marca....ca de asta sunt atatea, motorul perfect nu va fi vreodata....hondele da la design sunt mai uratele..dar asta e..si gusturile nu se discuta :disappointed:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea nu papa ulei Baiazidule :blbl:

 

NU exista inca motor care sa nu pape macar 20-30ml de ulei la 10mii km .....nici macar astea mai noi chiar si Euro 5 :disappointed:

Oricum in acceptiunea tuturor un motor care "papa" ulei este unul la care tre sa-i completezi ulei inainte de schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa ma bag aiurea....ca am honda asta e..poate o sa mi iau kawa urmatoarea..dar ciclistica la honda mi se pare cea mai buna..se inclina ,,singura,,.....sta ca pe sina..ceea ce alte motoare nu stiu.....sta pe trasa ei fara sa te solicite..fata de un R1 care te solicita si cere ceva aparte la condus....mie mi a palcut si asta...

cand compari un 919..compara-l cu modelul cu care se lupta direct..acelasi an..putere...nu cu ceva mai nou sau mai vechi...no offence

ca asa daca pui tu ..919 cu zx10 si diferenta de cativa ani...nu are rost.....asa m-am suit si eu pe zx750r ..de nuj cand ..si nu mi a palcut cum stau pe ea....

deci sa comparam modele din acelasi an..... :blbl: ..fiecare are farmecul ei..indiferent de marca....ca de asta sunt atatea, motorul perfect nu va fi vreodata....hondele da la design sunt mai uratele..dar asta e..si gusturile nu se discuta :disappointed:

Am mers pe zx7 si mi sa parut mai ok decat 919 ! Nu am facut comparatie la "touringul" 919 cu zx10, ca n-am ce sa compar.. e cu totul altceva.

 

NU exista inca motor care sa nu pape macar 20-30ml de ulei la 10mii km .....nici macar astea mai noi chiar si Euro 5 :-L

Oricum in acceptiunea tuturor un motor care "papa" ulei este unul la care tre sa-i completezi ulei inainte de schimb.

 

Cu tine nici n-are rost sa-mi bat capul, pai tu tii motoreta 10.000 km fara sa schimbi uleiul ?

 

Intr-adevar, nu stiu daca in 10.000 km imi papa acei 20-30 ml de ulei, pt ca eu schimb uleiul pana in 4000 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tine nici n-are rost sa-mi bat capul, pai tu tii motoreta 10.000 km fara sa schimbi uleiul ?

 

Intr-adevar, nu stiu daca in 10.000 km imi papa acei 20-30 ml de ulei, pt ca eu schimb uleiul pana in 4000 :disappointed:

 

Alo domnu' stie tot, nu abera si nu-mi interpreta ca ziaristii m...i vorbele; eu vb de motoare de masini ....Euro 5 la motociclete inca nu a aparut, Helaaau! si la masini numai la firmele de renume gen BMW, Mercedes, VW, Audi, Toyota, Honda; de care sper ca ai auzit :blbl: ...uleiul la masini se schimba la 10000 daca chiar nu stiai, si la motoare mari de peste 2L se vede cand pierzi din 6L cam 8-10% adica aprox 500ml. :) Si eu vb de maximum maximorum prietene.

Si mai ales daca ai tzine si motocicleta 10mii de km cu acelas ulei tot s-ar manca ceva din ulei

Mai ce plina e tzara asta de specialisti la combatut si interpretat...NIMIK :-L

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca ar trebui sa va vedeti de treaba, fiecare sa aiba grija de motorul lui cum scrie la manual si cu asta basta.

 

Ca sa revin - trecut de 62.000 de km...o forjez si eu, dar am grija de ea. Cum spune si IceCube, la mine uleiul nu atinge niciodata 4000...Il schimb pana in 4000. Anul asta am facut schimbul de 2 ori - in primavara si altul de curand ( da, am fost mai puturos anul asta cu plimbarile :disappointed: ) si imi papa cam 150ml la 1800-2000 de km. Nu tacane, nu bate, nu face nimic. Imi e atat de draga incat pe asta nu o voi vinde niciodata. Ca consum, nu papa mult : 200-220 pe autostrada mi-a luat 5.22/100km, ceea ce e foarte rezonabil; in oras imi papa undeva la 6-7-8 - depinde cat de aglomerat este.

 

Hai bafta!

 

P.S. Da, sunt fan Kawasaki, pentru ca trage de rupe pamantul fata de celelalte chiar daca nu are aceleasi performante de circuit pe care nu le voi atinge niciodata si nu voi masura niciodata o motocicleta dupa asa ceva, dar este mai brutala decat un F4, Gixxer sau R6 din acelasi an. ( Da m-am dat pe toate, in afara de R6 care numai broscute faci cu el, restul sunt mici copii ca explozie de putere intre 6-7500 de ture si alta explozie la 10.000 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si cu R6-le faci broscute mai mult din cauza raportului (foaie spate cu dinti mai multi decat la celelalte modele) decat de la putere :disappointed:

 

Asta chiar nu stiam si nici ca ma apucam atunci sau acum sa stau sa numar dintii de pe foaie...o fi adevarat..dar se stie ca r6 are ampatamentul cel mai mic dintre toate la anul respectiv.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo domnu' stie tot, nu abera si nu-mi interpreta ca ziaristii m...i vorbele; eu vb de motoare de masini ....Euro 5 la motociclete inca nu a aparut, Helaaau! si la masini numai la firmele de renume gen BMW, Mercedes, VW, Audi, Toyota, Honda; de care sper ca ai auzit :moto: ...uleiul la masini se schimba la 10000 daca chiar nu stiai, si la motoare mari de peste 2L se vede cand pierzi din 6L cam 8-10% adica aprox 500ml. :ok: Si eu vb de maximum maximorum prietene.

Si mai ales daca ai tzine si motocicleta 10mii de km cu acelas ulei tot s-ar manca ceva din ulei

Mai ce plina e tzara asta de specialisti la combatut si interpretat...NIMIK :D

 

 

Jane, noi vorbim aici de motociclete, pt masini go 4tuning.ro

 

LE : Ai vreo problema cu Jurnalistii ?

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Jane, noi vorbim aici de motociclete, pt masini go 4tuning.ro

 

2. LE : Ai vreo problema cu Jurnalistii ?

 

1. OK, ms de link, chiar nu stiam de site-u asta, adica poate ca am intrat in urma v-unui search, da nu frecventez :ok:

 

2. Numai cu cei care-s pupi-n-cineva, manipulati ca si "tonomatele" cu fise sa rastalmaceasca cuv ale unor politicieni chiar daca nu-s nici eu politician, si pe 90% ii urasc si dispretuiesc; si ma mai enerveaza cei ce baga niste titluri BOMBA de zici ca in articol ne arata unde se da benzina gratis si cand il citesti......dezamagire maxima......n-au pic de fair-play si coloana vertebrala.....majoritatea se pare ca-s nevertebrate :D si mai sunt si unii total paraleli in general cu tot.

 

PS: nu ma cheama Jan nici Eugen :moto:

 

Ontopic: Kawasaki se descurca bine in cursa de 24h de la LeMans deci....... :D

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Baiazid acolo unde esti tu acum probabil gasesti piese ptr orice moto dar pe aci prin romanica nu e prea simplu...la Yamaha dureaza peste 6 luni...Aprilia & Kawa se poate si mai mult...singura care are pe stock sau aduce rapid este Honda si am inteles ca acum si Suzuki...so...sunt multe motoare bune si la Kawa ai la restul dar cind ai nevoie de suport sau de piese si esti tratat cu superioritate si intirziere(muuulta intirziere) la preturi mari te indrepti spre firme care raspund cerintelor tale...

cu respect... :moto:

 

 

eu zic ca tu aberezi tare de tot !

ai orice piesa in max o saptamana..... stiu ce spun pt ca cu asta ma ocup....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki.... :D

Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... :moto: )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) :ok: Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki :D )

Editat de Buggy12000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki.... :D

Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... :moto: )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) :ok: Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki :D )

 

LOL - asa zic si eu de Gixxere - Suzuki - cauta la sectiunea Service - cati au intrebat ca le joaca discurile din nituri.

Honda - se stie ca are probleme la lantul de distributie, CDIu si la unele CBRuri cat si la hornet - huruie oala de ambreiaj in draci, o schimbi si dupa 1000 de km iarasi face la fel. Honda XX - cadru fisurat aproape de sudura...

 

Fisurile sunt provocate in general de pocnituri...ca nu se fisureaza el acolo unde vrea, doar e metal si trebuie sa reziste.

 

Si asta doar din ce stiu eu, ce am observat si citit...nu ce mi s-a spus din popor.

 

P.S. Sincer hai sa o lasam balta...ca asa iti gasesc o gramada de chestii si la alte motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar Kawasaki nu e asa silentios ca celalalte, vibreaza mai tare.. asa e ! Dar vrei ceva care sa nu simti ca ai motor sub tine ? I-ati frate bmw touring, n-ai greturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki.... :D

Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... :moto: )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) :ok: Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki :D )

 

 

obesrv ca ai gsxr 750 ... am avut cel putin 4 anu asta de srad-uri cu moataore bubuite .... asta ce inseamna? ca suzuki e de cacao ????

si inca ceva am avut ( al meu ) prin 96 gsxr 1100 .... rontaia fiare de te kkai pe tine .... suzuki e recunoscut cu sunet de tractor....

zx 9 a fost o legenda pe vremea aia nu a avut multa vreme adversar.... majoritatea care mai sunt pe drumuri au stapani care niciodata nu au citit cartea de service si nu au facut ce scrie acolo.... fisurile in cadru au aparut pt ca ala a fost adus dupa un "mic " incident reparat si vandut ca "bun"......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOL - asa zic si eu de Gixxere - Suzuki - cauta la sectiunea Service - cati au intrebat ca le joaca discurile din nituri.

Honda - se stie ca are probleme la lantul de distributie, CDIu si la unele CBRuri cat si la hornet - huruie oala de ambreiaj in draci, o schimbi si dupa 1000 de km iarasi face la fel. Honda XX - cadru fisurat aproape de sudura...

 

Fisurile sunt provocate in general de pocnituri...ca nu se fisureaza el acolo unde vrea, doar e metal si trebuie sa reziste.

 

Si asta doar din ce stiu eu, ce am observat si citit...nu ce mi s-a spus din popor.

 

P.S. Sincer hai sa o lasam balta...ca asa iti gasesc o gramada de chestii si la alte motoare.

Eu ziceam ce am constatat in cca 1500 de km facuti cu un zx9r. Am o gramada de prieteni cu kawasaki-uri si toti au aceleasi probleme. De Suzuki nu zic nimic, m-am dat cu kawasaki pt ca la suzuki s-a intalnit pistonul cu supapa :moto: . Acuma i-am pus motor cu 2000 de km, merge ceas, ii nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut un zxr750, motor extraordinar dar s-a stricat de cateva ori. de ce? era ieftin si inainte a fost utilizat pe pista. am mers cu altul care era perfect. deci depinde de utilizarea ei. atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki.... :D

Fara suparare toate pe care le stiu is cu probleme. La majoritatea bate lantul de distributie, toate zdrangane pe denivelari de parca ar vrea sa se dezmembreze si pe langa toate astea cadrul este foarte prost conceput (ZX9-R din 2001,16.000 km, cu cadru fisurat????si nu pe sudura.... :moto: )Am mers 2 sapt cu ZX9-R, motorul intr-adevar trage bine, sta bine pe drum (asta si din cauza greutatii ), dar bate (cica mers tipic kawasaki) :ok: Cutia de viteze este iarasi imprecisa, sare din viteze (am vorbit cu mai multi si cica iarasi ii tipic kawasaki :D )

 

Nu putem judeca o serie de motoare pentru ca e unul nasol care nu se stie ce s-a intamplat cu el! Si sunetul este diferit dar nu inseamna ca "bate",daca ala bate s-ar putea sa aiba el probleme.

 

Al meu are deja 8 ani, 8 ani motocicleta sport, 34000km si nu mananca ulei, nu m-am uitat inspre el de cand l-am luat. Doar consumabile.Il am de 2 ani si s-ar putea sa mai stea la mine mult si bine dupa cum se vand acum motoarele astea,asa ca va tin la curent.

 

Mi se pare un model foarte reusit si fiabil. Cutia se manevreaza foarte usor dar intradevar mai da cate un fals neutru din cand in cand. Am citit pe net si multe fac asa. Dar nu e un defect care sa ma deranjeze, se intampla rar oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu putem judeca o serie de motoare pentru ca e unul nasol care nu se stie ce s-a intamplat cu el! Si sunetul este diferit dar nu inseamna ca "bate",daca ala bate s-ar putea sa aiba el probleme.

 

Al meu are deja 8 ani, 8 ani motocicleta sport, 34000km si nu mananca ulei, nu m-am uitat inspre el de cand l-am luat. Doar consumabile.Il am de 2 ani si s-ar putea sa mai stea la mine mult si bine dupa cum se vand acum motoarele astea,asa ca va tin la curent.

 

Mi se pare un model foarte reusit si fiabil. Cutia se manevreaza foarte usor dar intradevar mai da cate un fals neutru din cand in cand. Am citit pe net si multe fac asa. Dar nu e un defect care sa ma deranjeze, se intampla rar oricum.

Sunt si bune, daca ai grija de motor merge mult si bine. Conteaza mult si modul de utilizare. In privinta cu cutiile...aceiasi problema la toate cu care m-am dat, ramane intre viteze, ce-i drept nu la fiecare schimbare, dar la un drum mai lung se intampla de cateva ori si ii deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar io m'am indragostit de GTR1400. Am I to blame? :D

:ok: Da, ma, esti de cacat.

Cum dracu, ma, tu esti singuru din Romania care inca n-a auzit ca se strica toate imediat ce le-ai cumparat si dupa aia nici nu le mai poti repara? Hai ma, ca doar toata lumea a avut unu si stie despre ce-i vorba, unde-ai trait pin-acu, in padure? Asa-s ele gindite din fabrica, sa nu poti sa mergi cu ele - ca sa nu mori din cauza ciclisticii de cacat. Deci nici nu mai conteaza ca piesele vin in 10 sau 12 ani din Japonia, ca oricum n-ai avea cu ce sa le platesti, fiind de cel putin 30 de ori mai scumpe decit alea de Honda...

Eu inca am avut noroc c-am ajuns cu ea acasa dupa ce-am cumparat-o (am avut grija sa nu opresc motoru la magazin...), da' dupa aia cind am vrut sa ies din nou i-a explodat bicofazu' si-a stricat geamurile la 3 blocuri in jurul garajului. Si-acu' platesc termopane, ca erau blocuri din alea de oameni bogati, cu centrala, cu televizor...

 

Am o promisiune de la un chinez care lucreaza pe un santier in Iasi ca imi aduce nevasta-sa un motor de Jiang-Ling si poate il fac sa mearga daca reusesc sa-l pun fara sa crape cadru' a 5-a oara. Ca pina acu' l-am sudat de 4 ori, nu stiu: seara sudam, dimineata era crapat in alt loc. Poate am fost io ghinionist, c-am auzit de la unu' ca-s concepute sa crape numa' de 3 ori, a 4-a oara cica dispare cu totu'. Ca sa-ti bage mina in buzunar pt. un cadru nou, 're-ar al dreacu de bijnitari nenorociti.

 

Nu-ti lua, ma, nu-ti lua! :moto:

 

 

P.S. Care ai un manual de 10R, sa vad si eu cum se scoate cutia - dau o bere. C-a mea s-a stricat (desi n-am schimbat niciodata viteza...) si-am auzit ca se potrivesc alea de pe Carpati.

Hai noroc! :D :D :D

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok: Da, ma, esti de cacat.

Cum dracu, ma, tu esti singuru din Romania care inca n-a auzit ca se strica toate imediat ce le-ai cumparat si dupa aia nici nu le mai poti repara? Hai ma, ca doar toata lumea a avut unu si stie despre ce-i vorba, unde-ai trait pin-acu, in padure? Asa-s ele gindite din fabrica, sa nu poti sa mergi cu ele - ca sa nu mori din cauza ciclisticii de cacat. Deci nici nu mai conteaza ca piesele vin in 10 sau 12 ani din Japonia, ca oricum n-ai avea cu ce sa le platesti, fiind de cel putin 30 de ori mai scumpe decit alea de Honda...

Eu inca am avut noroc c-am ajuns cu ea acasa dupa ce-am cumparat-o (am avut grija sa nu opresc motoru la magazin...), da' dupa aia cind am vrut sa ies din nou i-a explodat bicofazu' si-a stricat geamurile la 3 blocuri in jurul garajului. Si-acu' platesc termopane, ca erau blocuri din alea de oameni bogati, cu centrala, cu televizor...

 

Am o promisiune de la un chinez care lucreaza pe un santier in Iasi ca imi aduce nevasta-sa un motor de Jiang-Ling si poate il fac sa mearga daca reusesc sa-l pun fara sa crape cadru' a 5-a oara. Ca pina acu' l-am sudat de 4 ori, nu stiu: seara sudam, dimineata era crapat in alt loc. Poate am fost io ghinionist, c-am auzit de la unu' ca-s concepute sa crape numa' de 3 ori, a 4-a oara cica dispare cu totu'. Ca sa-ti bage mina in buzunar pt. un cadru nou, 're-ar al dreacu de bijnitari nenorociti.

 

Nu-ti lua, ma, nu-ti lua! :moto:

 

 

P.S. Care ai un manual de 10R, sa vad si eu cum se scoate cutia - dau o bere. C-a mea s-a stricat (desi n-am schimbat niciodata viteza...) si-am auzit ca se potrivesc alea de pe Carpati.

Hai noroc! :D :D :D

 

 

Ma' ,eu am dat vreo 400 euro pe o ciclistica de Honda. :D Am gasit-o pe bikeshop. Macar acum is in deplina siguranta. Iti sugerez si tie una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma' ,eu am dat vreo 400 euro pe o ciclistica de Honda. :moto: Am gasit-o pe bikeshop. Macar acum is in deplina siguranta. Iti sugerez si tie una.

Bine ma, acu zici? Io tocmai am luat de la un padurar o ciclistica de ateveu Linhai, aproape neruginita, cu vreo 200 de iepuroi. Avantaju' e ca am gasit unu' cu un Kawa care si-a pus motor de Kymco si merge, da' pina acu n-a avut curajul sa iasa. Si-atunci luam ciclistica de Linhai, o taiem in 2 cu flexul, si el imi da mie 150 de coco, ca lui i-am zis ca am dat 300 pe ea. :D

(Si lui ii convine, ca e mult mai buna decit ce-avea el pe motor.)

.......

Da' as fi pus totusi de Honda, ca doar e Honda... :ok:

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit ce a scris taz si am crezut ca ma cacao pe mine

daca vrei sa gasesti nod in papura gasesti la orice

cunosc despre un om mare in istoria lumii care pe deasupra era si perfect si sfant si totusi s-a gasit cine sa il blameze si pe ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...