Sari la conținut

Fiabilitatea Kawasaki


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

am avut 600rr... a mers ok.... din iarna pana acum am pus 10.000km pe un 636 2005...si nu am avut nici cea mai mica problema.....mi s-a parut prima oara mai "diesel frate" decat cbr-ul care "fasaia"....dar oricum kawa trage sus (sau ma rog...mai sus decat celalalte din anii aia) deci pana la urma toate zbiara. Iar in legatura cu "la 636 e proasta cutia" ...poate asa o fi.... eu nu am carait treapta a 2-a decat de vreo 2 ori cand am purtat din nou cizme la interval mare de timp, in rest nu vad de ce ar avea probleme daca este folosita corect. Si vorba aia.....iti iei motoreta reising ca sa mai dai un spritz ceva la inferioare......ca doar n-oi vrea sa aiba sincroane de Passat. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu trebuie sa cauti mult ,doar cateva topicuri mai sus am citit ca zzr 1400 ar avea probleme de fabricatie.... :bigstar:

 

In principiu imi place aceasta marca.Va salut! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa cauti mult ,doar cateva topicuri mai sus am citit ca zzr 1400 ar avea probleme de fabricatie.... :bigstar:

 

In principiu imi place aceasta marca.Va salut! :crack:

 

si hayabusa are probleme cu distributia so what ? toate au ceva......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie ascultate generalitatile si aberatiile "maselor". :blbl:

 

Kawasaki e o companie care face motociclete foarte bune, la fel de bine precum Honda, Yahama sau Zuzuki.

Sa nu uitam ca au fost inovatori: au dat "mue" grava cu tricilindrul in doi timpi de se mira Triumph cum dreaq de nu vibreaza, au facut primul superbike (Z1) si au dat drumul primei serii de supersporturi odata cu aparitia ZX6A in 1985.

Fiecare motocicleta e facuta pentru o chestie. Daca se tine "in parametrii" nu sunt probleme. E drept ca japonezele isi mai pot permite sa sara din parametrii in general. :blbl:

Asta nu inseamna totusi sa se arunce cu noroi in faptul ca Honda e varza ca are n-spe ture in minus si x km la ora deficit fatza de alelalte, sau ca Yahama fiindca face piane si chitari, a trebuit sa ii faca Rossi boieri.

Nu... Honda si Yamaha dadeau mucu celorlalti producatori japonezi in Dakar, par example. Yamaha a pus bazele motocicletei de enduro-cross moderne (tot ca exemplu). :laugh:

 

Concluzia este deci ca trebuie sa ne mai si documentam si sa mai si gandim inainte sa categorisim... :crack:

 

Prin urmare de retinut faptul ca "the green meanies" fac motociclete foarte bune. :blbl:

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie ascultate generalitatile si aberatiile "maselor". ;)

 

Kawasaki e o companie care face motociclete foarte bune, la fel de bine precum Honda, Yahama sau Zuzuki.

Sa nu uitam ca au fost inovatori: au dat "mue" grava cu tricilindrul in doi timpi de se mira Triumph cum dreaq de nu vibreaza, au facut primul superbike (Z1) si au dat drumul primei serii de supersporturi odata cu aparitia ZX6A in 1985.

Fiecare motocicleta e facuta pentru o chestie. Daca se tine "in parametrii" nu sunt probleme. E drept ca japonezele isi mai pot permite sa sara din parametrii in general. :blbl:

Asta nu inseamna totusi sa se arunce cu noroi in faptul ca Honda e varza ca are n-spe ture in minus si x km la ora deficit fatza de alelalte, sau ca Yahama fiindca face piane si chitari, a trebuit sa ii faca Rossi boieri.

Nu... Honda si Yamaha dadeau mucu celorlalti producatori japonezi in Dakar, par example. Yamaha a pus bazele motocicletei de enduro-cross moderne (tot ca exemplu). :blbl:

 

Concluzia este deci ca trebuie sa ne mai si documentam si sa mai si gandim inainte sa categorisim... :laugh:

 

Prin urmare de retinut faptul ca "the green meanies" fac motociclete foarte bune. :blbl:

 

:bigstar:

 

honda nu mai are ture in minus si a devenit agresiva deasemenea, imi aduc aminte de un titlu din fast bikes magazine "back at the sharp end", deasemenea intr-un articol din aceeasi revista pe un test dyno a avut cei mai multi cai! dintre toate ss de 1000, ceea nu s-a mai vazut de cand lumea- pacat e e asa de urata.

 

si e "the green mean ", adica tradus direct rautarea verde nu cum au tradus mai de mult unii dintr-o revista autohtona "media verde" :crack: sa le dea d-zeu minte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si e "the green mean ", adica tradus direct rautarea verde nu cum au tradus mai de mult unii dintr-o revista autohtona "media verde" :laugh: sa le dea d-zeu minte

 

Citatul cu "green meanies" nu l-am dat de la mine putere ci l-am preluat din Manualul de Service Haynes "Kawasaki ZX 600 and 750 fours", aparut in 1999. Apare exact in titlu, in capitolul introductiv, un articolo despre istoria Kawasaki scris de unu Julian Ryder, scriitor a numeroase carti cu tematica moto si comentator Eurosport pentru MotoGP.

Acum ca o fi corect, ca nu o fi... asa a scris omu' asta, si nu eu.

Plus ca suna misto "rautaciosii verzi". :crack:

 

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu acum vreau sa plec intr-o excursie in jurul lumii.... si vreau ceva comod, ceva fiabil, sa merg si pe strada, si pe teren accidentat putin, pe strazi bombardate... ce as putea alege? nu vreau raspuns de la sergiu.... de la ceilalti.

humvie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu acum vreau sa plec intr-o excursie in jurul lumii.... si vreau ceva comod, ceva fiabil, sa merg si pe strada, si pe teren accidentat putin, pe strazi bombardate... ce as putea alege? nu vreau raspuns de la sergiu.... de la ceilalti.

 

 

Kawasaki sa fie? ......Si asa-i bine : Kawasaki GTR 1400 :bigstar: .....oricum m-as chinui in unele zone si eu ca si temeraru cu R1 de mai sus.....dar as razbi si cu putin noroc, oricum motorul sigur ar putea.

Daca ar fi masina(ca vad ca altii au scris masina nu motor) atunci eu m-as distra in jurul lumii cu-n Mercedes G-Klasse cam cu orice motorizare si putzin modificat offroad-extreme.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

61.000 km si inca duce ca in tineretile ei...nu bate, nu face nimic...nu papa ulei...zx6r 2000 - au introdus in anul asta o cutie noua fata de 98-99 ceea ce a dus la un spor de fiabilitate. Inca o mai tin si o voi tine in continuare, imi este prea draga sa o dau sa-mi iau altceva...daca ar fi sa-mi iau altceva tot kawa - un zx10r dar pe actuala tot o voi tine...am zis ca o fac frumoasa si tunata : asa va fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

61.000 km si inca duce ca in tineretile ei...nu bate, nu face nimic...nu papa ulei...zx6r 2000 - au introdus in anul asta o cutie noua fata de 98-99 ceea ce a dus la un spor de fiabilitate. Inca o mai tin si o voi tine in continuare, imi este prea draga sa o dau sa-mi iau altceva...daca ar fi sa-mi iau altceva tot kawa - un zx10r dar pe actuala tot o voi tine...am zis ca o fac frumoasa si tunata : asa va fi.

that's the spirit, man! :bigstar:

a mea va face w/e asta 50k, merge ca un ceas japonez. o mai tin, ca tare mi'e draga! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca trage de rupe ce mai conteaza cum arata..

ce honde darapanate nu ati vazut?

 

http://youtube.com/watch?v=CJFBbEnKZ48&feature=related

 

 

Ba da ,chiar avea un prieten un VFR 750 cu carenele flenduri, da ase mere, i-am dat 1-2 pe drept 150kmph, si inafara ca fluiera un pic n-ave nici un bai :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza cum arata inafara...important e cum e inauntru

ca la oameni

ceea ce denota inca o data superba fiabilitate kawasaki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor de 1200 si numai 300 in bord? :(

Culitza, nu te bucura degeaba, ca nu mai exista motoare care sa indice mai mult, daca nu ai auzit de conventia cu limitarea la 280. Asta daca nu esti genul: cat baga nenea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culitza, nu te bucura degeaba, ca nu mai exista motoare care sa indice mai mult, daca nu ai auzit de conventia cu limitarea la 280. Asta daca nu esti genul: cat baga nenea?

 

 

Cum la 280, mai ?! .......299kmph :( .....stie toata lumea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...