Sari la conținut

Salutari bai motoristi!


mao_dragon
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bai bravo, dark. Multi, multi km fara reparatii atat ei cat si tie. :crack:

La mine a fost super simplu. La 2 ore dupa ce am luat- din showroom, am sprijinit-o un peu de sosea la studentesc. Concluzia? Semnalizator crapat. Shit! L-am lipit. Dupa 2 zile. Excursie pana la un prieten sa i-o arat. Neatentie.....o sprijin din nou si din nou pe loc. Bilant? Acelasi semnalizator dar de data asta si maner frana rupt un pic. Fuck!!! Doare cand e a ta, dar si mai tare cand e si noua. Bine ca nu am luat-o zece. Trec 2 saptamani bune, in care am tot calarit-o, sunt chemat la gagica acasa. O tot rodea sa se urce pe el. Deh, femeili. O invat sa mearga dupa ce i-am spus in prealabil ca nu are rost pe asemenea motor. Noroc ca fara incidente. Oricum, prima si ultima data cand se mai urca cineva. Clar. (mi-a spart de tot semnalizatorul....ssssssst) In rest, merge ca.....noua. :crack: Sunt si eu f multumit. Inca nu m-am apucat de countersteering. L-am citit, dar cam atat. Pana acum n-am avut problema ca eu sa virez si ea nu, desi si eu sunt incepator. Sper sa nu am dificultati. Baieti, mai ales darkore, sa inteleg ca miercuri mne arati calutul? :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, legat de lipsa de putere. F bine precizat. Desi nu am voie sa o duc peste 5000 de ture pana la 1000 km, deh, nu pot sa ma abtin. Imi place sa vad cand isi scoate coltii. :crack: Am observat acelasi lucru o data. La fel, o secunda powerless, dupa care a sarit ca din gura de tun. Oare de ce? Sin inca ceva. Ati observat ca petrom de 99 incalzeste motoru' mai mult ca celelalte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relatia noastra a evoluat mult intre timp, in sensul ca acum pot sa plec de pe loc fara sa-mi fie frica de prima bordura care apare fara nici un fel de intentie ucigasa in fata mea, si chiar pot sa ma plimb pe strada fara prea multe emotii. Oglinzile continua sa nu stea nici de-ale naibii cum le pun eu, drept pentru care am inceput sa invat sa merg fara ele, ceea ce nu poate fi un lucru rau :crack: Am continuat sa experimentez countersteering, si desi il simt ca ma ajuta de fiecare data, mi-e inca frica sa incerc tot timpul, nu stiu exact de ce. O chestie care ma enerveaza e ca nu reusesc tot timpul sa bag intr-a I-a ... nu stiu ce se intampla, dau in jos si ori nu se intampla nimic, ori mi se aprinde becul de neutral, desi eu am dat IN JOS. Daca dau un pic sus-jos de schimbator isi revine, da e neplacuta figura.

Ah, si am descoperit ca Lilith se simte incredibil de bine daca dau ceva mai hotarat de mansa aia de la mana dreapta. Really :crack:

EDIT: cat despre cal, probabil vi-l arat abia miercurea viitoare ... e mai sigur asa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, la faza cu viteza, poate o fi cablul de vina. Eu zic sa verifici. Ca daca nu, mmmmm, sa fie din schimbator? E cam migaloasa problema. Multi km prietene pana atunci. M-am uitat dupa tine ieri, credeam ca vii. Astept cu interes miercurea viit. Aaaa, stai un pic, pai daca e 11 miercuri, nu mai pot veni, ca sunt la mare. :crack:

E, om vedea. Asfalt uscat. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp cred ca m-am prins care e treaba: imi face figura doar daca nu apas ambreiajul pana la capat cand schimb viteza (lucru pe care il faceam fara sa-mi dau seama). O sa mai cercetez.

Cat despre Arc ... aseara am vrut sa ies din Bucuresti cu ea, dar am fost atat de terminat incat nici macar nu am mai scos-o din garaj. Nici o problema, ca ne vedem noi cumva :crack: Marti, pe de alta parte, m-am plimbat cu ea pana n-am mai stiut de mine. Ba chiar i-am pus si benzina :crack: Nu e chiar asa de nasol cum ma asteptam eu in trafic :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp cred ca m-am prins care e treaba: imi face figura doar daca nu apas ambreiajul pana la capat cand schimb viteza (lucru pe care il faceam fara sa-mi dau seama). O sa mai cercetez.

Cat despre Arc ... aseara am vrut sa ies din Bucuresti cu ea, dar am fost atat de terminat incat nici macar nu am mai scos-o din garaj. Nici o problema, ca ne vedem noi cumva :crack: Marti, pe de alta parte, m-am plimbat cu ea pana n-am mai stiut de mine. Ba chiar i-am pus si benzina :crack: Nu e chiar asa de nasol cum ma asteptam eu in trafic :crack:

216020[/snapback]

 

 

MMmm.....eu in schimb nu prea sunt multumit de traficul din timpul zilei. Asa ca o scot in general noaptea. Mai ales ca in timpul zilei si pana pe la 8-9 sunt si toti dobitocii de soferi care n-au pic de respect pt motociclisti. Sa-i tufa cainii!!! :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos-o pentru prima data afara din Bucuresti, si am dus-o pe la 130-140km/h pe un drum liber care stiam ca e bun :D Pentru mine a fost aproape ireal sa vad cum pleaca de la 120km/h cand ii dau gaz, senzatia e incredibila (hint: nu am mai mers decat pe Minsk pana acum :blbl: ). Nu mi-a mai facut nici o problema cu intrarea in viteza. Am folosit de multe ori claxonul, si am vazut clar cum in felul asta am descurajat cativa terminati care se pregateau sa imi intre in fata (asta in Bucuresti, desigur). Experienta de la masina (in special faptul ca ma uit in acelasi timp si in fata, si in lateral, fara a ma concentra asupra unui punct unic) ma ajuta imens. Si de cand m-am decis sa intorc capul rapid cand fac o manevra nici macar nu ma mai uit la oglinzi, dar o sa incerc totusi sa le repar. Same conclusion: Lilith is the best :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti pinten de SV vedeti ca au cei de la Tomina matrita pt el. Eu am avut un SV de 400 (singurul din tara :D) si se potrivea perfect pintenul.

Cat despre motoreta am fost foarte satisfacut, nici o problema in 9000 de Km. Am circulat un an prin Bucuresti si pot sa zic ca e foarte manevrabila, trage din ture joase si daca ai cazut la viteze mici nu se zgarie nimic pe ea. Eu am scapat-o de 2 ori si nu ramas nici un semn pe semicarena (din punct de vedere al designului SV de 400 e identic cu cel de 650).

 

Baieti ati facut o super alegere! Designul si gradul de satifactie al cumparatorilor m-a facut sa o iau si nu am regretat nici o clipa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

mey baieti,daca chiar aveti de gand sa faceti un club al posesorilor de sv,can i join pls???Problema ar fi ca sv-ul meu e de 1000!!!Does that count??

waiting for your reply...salutare

 

inca ceva,pana pe ce data se mai tin intalnirile la arc?eu sunt student la BUcale si de-abia peste o sapt aduc bestia la facultate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna baieti

eu am un piaggio CIAO

mai are careva?

:cheers: da!!!!...........................................................tu! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mai mare mai baieti,mai!! :D daca vreodata va plictisiti de 650-urile voastre treceti la next level...ceva asemanator cu ce aveti acum.....tl 1000 r! :cheers: ....ei de aici in sus incepe distractia.si se consuma viata!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yeap!!!....................de aia v-am spus ca doar atunci cind sunteti satui de 650 2 cil in v si pregatiti de next level ar fi ceva pt voi!!! 2 in v ,1000 cc, fffff multi cai................suzuki!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e acelasi lucru chiar daca exista asemanari!! :cheers: intradevar tl nu se mai face dar se poate gasi afara si crede-ma face toti banii pt senzatiile care ti le da! TL-R nu TL-S-ul :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc ca nu am avut ocazia sa ma dau cu tlr de 1000 dar fiind mandrul posesor al unui sv 1000s pot spune ca e mai nervos decat bunicul tls.dar sigur vtr1000 sp1 sau sp2 sunt mai tari.tre sa recunosc ca still honda rulez!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am dat de o problema .. dupa ce am schimbat bateria (irelevant), am lasat motoru acasa vineri iar simbata dimineata , cu socul la maxim s-a innecat (banuiesc).

Bateria merge, l-am invirtit de l-am ametit. Am desfacut filtrul de aer si am aruncat o privire in jos in carburatoare, sarea benzina cind o invirteam la demaror cu socul tras .. deci 'benzineste'.

 

Partea nasoala e ca n-am cheie de bujii si nu pot verifica daca 'scinteieste' , sau sa aerisesc cilindrii daca e intr-adevar innecat.

O cheie de bujii de 16 luata din bricostore nu mi-a intrat pe gaura .

Cine ma poate ajuta cu o cheie de bujii de sv650 ? Vreau doar sa o masor ca sa stiu dupa aia ce caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie careva la a cata editie e salonul de la milano? cat despre motorul meu, nu prea am ce spune.. e un misnk la 180 cm3, momentan cu motorul varza. am aproape 18 ani si visez la ceva mai bun.. momentan ma multumesc cu ce am, sau mai degraba cu ce nu am.javascript:emoticon(':P', 'smid_2')

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

mihaip, cum s-a rezolvat treaba aia cu pierderea de putere? Ca a apucat-o si pe a mea ... o duc pe la 9000 de ture, dupa care incepe sa mearga "in reprize": ba accelereaza, ba nu prea. Duminica mi s-a oprit la semafor la relanti, asta dupa ce a fost incalzita bine si dupa ce am facut ceva km cu ea de cand am scos-o de la iernat. Nush ce ar putea sa aiba ... nu i-am schimbat benzina, n-am facut nimic anormal cu ea :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu sa spun exact, dar ma gandesc ca ar trebui curatate carburatoarele... ?!

cel putin asta era remediul la jawa cand facea asa (evident la turatii mai mici....)

 

parerea mea, hic, care este.

bafta maxima si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...