Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma ce este asa greu de inteles ? repet ; mergeam cu mobra si deodata a ramas fara compresie ! , am oprit dat la automat si nimic , invartea ca si cum erau scoase bujiile !!! am desfacut capacele la distributie crezand ca s-au rupt curelele , dar culmea nu asta este problema , totul era ok ! am dat buton si pistoanele se invart dar distributia sta pe loc, deci nu mai actioneaza axele ca sa faca compresie ! am mers mai departe crezand ca s-a rupt vre=o pana , dat pinioanele afara, penele sunt la locul lor ! , deci concluzie... ceva in motor s-a intamplat ! ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ciudata intamplarea ta.

l-ai desfacul pe ambele parti?

incearca aici.

http://www.carlsalter.com/download.asp?p=557

 

daca nu, cred ca pe ebay gasesti.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte ciudata! eu daia vroiam o schita a motorului , sa vad daca exista vre-un pinion ceva care se putea rupe ...


» Post actualizat in 29 Sep 2014 19:21

daca cineva este interesat de motor asa cum este acum o pot da la un pret foarte rezonabil ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ baz, vezi daca te ajuta asta: http://issuu.com/desmoworks/docs/2003-ss800-sport?e=1887458/6794804 cauta printre pagini pana gasesti o diagrama a motorului complet.

ms pt schite , acum am vazut ca exista si pe partea cea lalta o pana ! deci posibil sa fie acolo cauza , maine verific ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

degeaba ai trei semne de exclamatie, fara posibilitatea probei de drum si cu o problema bizara pe la distributie, nu prea e oferta. daca ai vreun ax sectionat pe acolo, imi imaginez ca si lagarele in care se invarte axul ala nu prea mai sunt ok. investitia s-ar putea sa coste ceva. plus ca daca nu se poate proba ciclistica (daca e totul drept) si cutia (schimba bine toate treptele sau nu, sare sau nu din anumite trepte), devine un pic loterie.

ai gasit buba pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce sa faca cu ea? sa mai bage lejer inca 1000 ca s-o faca?

 

pana la urma ce are?

cum plm sa mai bagi ba nene 1000e ! ba frate ce va mai place sa exagerati ... si motorul daca era pilaf schimbi naibi cu totul si te costa intre 3 si 500e tot motorul decat sa-l arunci sus ...

» Post actualizat in 01 Oct 2014 11:54

degeaba ai trei semne de exclamatie, fara posibilitatea probei de drum si cu o problema bizara pe la distributie, nu prea e oferta. daca ai vreun ax sectionat pe acolo, imi imaginez ca si lagarele in care se invarte axul ala nu prea mai sunt ok. investitia s-ar putea sa coste ceva. plus ca daca nu se poate proba ciclistica (daca e totul drept) si cutia (schimba bine toate treptele sau nu, sare sau nu din anumite trepte), devine un pic loterie.

ai gasit buba pana la urma?

crede-ma ca motocicleta mergea impecabil , nu am stat de ea sa caut buba dar cred ca stiu ce s-a intamplat ...

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vad prin schitele alea vibrochenu nu este direct afara , deci rolele de jos nu sunt pe el ci pe un ax care este actionat de vibrochen prin pinioane , deci ori sa rupt vre-un pinion , ori pana de pe partea stanga .

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand ma gandesc ca incercai sa ma convingi cu un schimb (nicidecum nu zic ca e vorba de rea intentie) stii ca imi dadeam cu tesla in bile daca pateam chestia asta cu (inca o) mobra. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer pe cuvant iti spun ca atunci plecasem s-o dau ... deci nu mi-a venit sa cred ... nu a vrut sa plece de la mine ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama lor, fiare sunt, mi s-a intamplat si mie cu o mobra perfect functionala sa ii plezneasca din senin un piston si sa fisureze cilindru. Orice nu are garantie poate avea 'potentialul' asta. (excluzandu-le pe alea cu garantie, chiar daca se mai intampla belele si acolo, macar acolo mai ai sanse sa iti recuperezi din bani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu unde gasesti tu motor de 800ss la 3-500euro. Dar am si eu un 900ss la dezmembrat si preturile de referinta le iau de pe ebay. Iar sub 500euro nu am vazut sa se vanda un motor on mintile lui. Apoi, mai ai transportul, curele noi schimbul lui si ce mai e.

In 2011 am crăpat motorul de pe 916. M-a costat 1000euro doar motorul din Italia. Totalul operatiei a trecut de 1500euro. Chestia e ca eu nu am ţinut cont de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu ai vrut sa dai 1000e pe motor asta nu inseamna ca nu se gasesc si mai ieftine ! stiu in momentul asta motor de 900 ss pe 350e ! cred ca se potriveste si pe motorul meu ...


» Post actualizat in 01 Oct 2014 13:38

mama lor, fiare sunt, mi s-a intamplat si mie cu o mobra perfect functionala sa ii plezneasca din senin un piston si sa fisureze cilindru. Orice nu are garantie poate avea 'potentialul' asta. (excluzandu-le pe alea cu garantie, chiar daca se mai intampla belele si acolo, macar acolo mai ai sanse sa iti recuperezi din bani)

fierul e fier , niciodata nu sti ce se poate intampla ... am reusit eu sa rup axul la busa , care toata lumea se mira cum naiba ! dar de ducati ce mai zic , oricum nu o sa merg pe mitul ca e ducati si daia , asta a fost sa fie , se poate intampla probleme la orice marca moto ... fie ca este japan , italian , american , englez etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Alexandru Daf

Ne-am hotarat sa incetam cu piesele pentru Ducati, in luna octombrie vom lichida tot ce insemna Ducati la noi in atelier. Aveti poze cu ce piese mai avem, preturi cu 70% mai mici decat pe ebay. Pentru detalii va asteptam la noi in atelier.

Pe 1.11.2014 toate piesele ramase sunt la gunoi. :)))) NU VOM SPUNE LA CE GUNOI!!!
www.dafway.ro

https://www.facebook...?type=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baz, ai o conceptie proastă cand zici ca e Ducati si asta e. La tine, cu siguranţa s-a umblat in/la motor si s-au omis anumite chestii, care au dus la problema respectivă. Cel mai probabil nu a fost strânsă o piuliţă pe la volantă. Nu-mi aduc aminte cum vine motorul si componentele.

La 350 euro nu te aştepta la un motor garantat. Apoi, dacă e carburatie, nu ai ce face cu el. De 900ss injecţie, am si eu unul la dezmembrat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

volanta e spre capatul cu ambreiajul in mod normal. la el ori s-a desfacut piulita de la arbore care tine pinionul presat pe pana, ori s-a ras pana pinionului de la arborele cotit sau cea de la axul intermediar pe care se afla pinionul cu numar dublu de dinti, ori s-a retezat axul intermediar, ori s-a retezat capatul de la arborele cotit (greu probabil). cam asta cred eu uitandu-ma la manualul postat de GoodKat...daca simptomele sunt corect descrise de catre Baz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

volanta e pe capatul opus ambreiajului, unde e alternatorul. am analizat si eu si tot de aceiasi parere sunt. s-a desfacut piulita la unul din pinioanele de la distributie (nr 10 din pagina 8) is pe partea cu volanta, dupa ea.

 

baz, n-ai verificat daca ii desfacut pinionul de la curele? ala de jos. unele au reglaje si acolo. motorul mai porneste acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum naiba sa mai porneasca daca nu actioneaza nimeni axele ! pana sa dau jos curelele am mai dat un automat si atunci a dat sa porneasca , deci s-a invartit si distributia , ceva a mai agatat pe acolo ... pinioanele de la jumate sunt desfacute , totul e ok sunt pe pene , nu au reglaj ... deci ceva este in motor , ori pana de pe parte cea lalta , ori pinion ceva , vibrochenul este greu sa cedeze , si precizez ca in timpul defectiunii nu a facut nici un zgomot ! ,,,

Editat de baz-v8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am zapacit de tot. distributia pare pe partea cu ambreiajul...whatever se invart rotitele in gol, sunt sarite de pe ax ori s-a rupt axul. poate fi simplu, poate fi bataie mare de cap. plus canu stim daca au dat pistoanele in supape (nush daca ating la Ducati cand sunt deschise). trebuie vazut...


» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:51

pai stai mah! axul ala trece dintr-o parte in alta??? Ducati frate!! oricum, daca s-a crapat ala in mijloc, nu face zgomot, ca sta aliniat in lagare. nu ma dau expert, dar eu cred ca asta e (in cazul in care nu s-a dus una din pene). daca se ducea piulita si sareau pinioane, cred ca razbatea un zgomot de pe acolo, dincolo de zgomotul ambreiajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...