cmd Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cand vrei sa incerci ALTCEVA mergi la TNG ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 cand ai Ducati, optiunile sunt destul de limitate. anumite chestii la Ducati le faci doar cu scule inventate de ei. De exemplu jugul superior se desface cu o cheie speciala de-a lor, cam ca mufele de la apple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 (editat) bai da minti cu nerusinare, scrie clar la profil ca ai Jinlun si tu vii si zici ca ai 999. apoi daca si forumul asta minte, c'est un bataille du jeu, halal ... Editat Iunie 11, 2013 de paulynos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 bai, tari prietenii tai ingineri ,mie mi s-a blocat clantza de la usa si vreau sa o repar, crezi ca trebuie sa imi iau clantza noua ? stai, cred ca am numarul lor, nu mai e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Vrei dimensiunea EXACTA la mm? Eu am 999, dar ca sa-ti dau exact dimensiunea tre sa desfac toata codita si n-am nici scule. Asa ti-as putea da dimensiunea cu o aproximatie de 1 - 1,5 cm. cu o rigla. Ar fi de ajuns chiar si asa cu aproximatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Specialistii in clante sint pe topicul cu manipularea prin presa. in cazul in care mi se strica, pot sa le dau clanta acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) bai, tari prietenii tai ingineri ,mie mi s-a blocat clantza de la usa si vreau sa o repar, crezi ca trebuie sa imi iau clantza noua ? stai, cred ca am numarul lor, nu mai e nevoie. Bea repede un pahar cu apa. Pot sa-ti confirm eu ca paratul are 999...Merge sau trebuie sa venim minim 2 martori ca maria ta sa renunte la aura de ducatist "autentic"? Editat Iunie 12, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Bea repede un pahar cu apa. Pot sa-ti confirm eu ca paratul are 999...Merge sau trebuie sa venim minim 2 martori ca maria ta sa renunte la aura de ducatist "autentic"? n-ai inteles, eu stiam ca are 999, despre altceva era vorba, el cred ca a inteles. aura de ducatist ? nu-i de mine asa ceva, nu le am cu grade, fanatisme si limitari de genul, nici pe o roata nu stiu sa merg. si eu nu am nici o Maria . comunicarea asta pe internet are limitarile ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Deci orientativ e cam asa: Lungime ~ 32 - 33 cm. Toba aia are o folie si un capac deasupra. Eu am pus metrul ala de timplarie aproximativ in locul de unde ai pus tu reperul in poza pe care ai atasat-o. In poza pe care ti-am pus-o eu este si capacul ala de deasupra tobei, cel care se vede la exteriorul mobrei si care nu apare in poza ta. Aproximarea mea e de vreo 32 de cm pe lungime. DSC_0176.jpg Latimea, in aceleasi conditii zic eu ca e de ~ 23 - 24 de cm. DSC_0177.jpg Iar inaltimea e de vreo 12 cm. Nu a iesit poza pt. ca am pus metrul prin interiorul locului de sub sea si nu aveam loc sa-i fac o poza clara. Specialistii in clante sint pe topicul cu manipularea prin presa. Multumesc mult, tot noi intre noi ne ajutam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salutare, Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep. Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 cumpara doar chip-ul, daca are. gasesti pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian X Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Salutare, Am un ECU pentru Ducati Monster 696 stock cu care vreau sa ma joc, dar nu stiu in momentul de fata de unde sa incep. Aveti documentatie/soft care ma poate ajuta? Merci! la astea noi nu se poate rescrie alta harta pe chip ul existent? Care de fapt e un EPROM.... Nu e programabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 se poate programa(rescrie harta) dar daca poti, cauta un alt ECU care e gata preparat. dar nu vad mare diferenta incat sa-ti convina costul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Pe motoreta am deja ECU Ducati Performance. Vreau sa ma joc cu ECU stock de curiozitate, sa vad cum functioneaza si ce stie sa faca si pana unde pot sa-l imping, nu sa obtin performante la motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 poti sa-l impingi cat vrei. atata timp cat nu-l scapi in vreo gaura poti sa-l impingi ca pe orice ECU. doar ca nu o sa simti atat de mult asta la daily use. poti sa ti-l setezi sa-ti dea puterea sus, sa fie mai brutal jos.... liniar... n-am cum sa-ti arat la a mea,cum se cunoaste diferenta intre cel stoc si cel impins. sevede atat la putere cat si la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Nu pot decat sa va urez "Spor la impins!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paispe Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Sunteti inutili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Sunteti inutili la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Si-ar dori cineva asa ceva? http://ducati.com/apparel/safety_gear/helmets/company_line/flip_up_helmet_strada_ds_12/988/index.do 340 euro, marimea 54-55 /index.php?/topic/698771-casca-schuberth-c3-ducati-noua-marimea-54-55/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Max Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Salutare la toata lumea ... Din cate se vede sunt nou pe aici ... iar cat de curand voi fii posesorul unui Ducati 1098, si as dori cateva sfaturi...referitor la ulei ... ce folositi.... si alte sfaturi bineinteles ... Pe scurt motorul a stat ceva vreme ... are doar 322 km, este din 2007, si as vrea sa ii fac o revizie ... initial ma gandeam sa ma duc la Ducati Ct deoarece sunt din Constanta ... dar sunt intre 2 ape ... daca aveti sfaturi va rog. Asfalt uscat la toata lumea cat de curand or sa urmeze si pozele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 salut. la ulei parerile sunt impartite. eu am mers pe Motul o perioada, doar ca mi-a lasat o impresie proasta, avand in vedere ca se pretindea a fi un ulei bun. acum merg pe Bel Ray, doar ca nu am mers cine stie ce, dar toti ca l-au folosit l-au laudat in ceea ce tine comparatia cu alte marci. cat despre 1098, ce motor ai mai avut inainte? service-ul la el il poti face la Bucuresti. sunt 3-4 locuri unde poti sa-l faci. ai Andu Teodorescu, Cristi Teodorescu, Ducati Bucuresti sau Dafway. ordinea nu conteaza, iar preturile difera de la unu la altul. sunt totusi in dubii legat de numarul de Km (322 din 2007) practic motocicleta este inca in rodaj, iar tu ar trebui sa-i schimbi doar curelele si consumabilele(ulei, filtre) daca nu te superi, de unde o cumperi. din tara sau de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Max Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Sincer nu as merge pe Motul ... am vazut motoare crapate cu motul in ele ... in schimb am vazut ca la carte zice de shell 10w40 full ... acum chiar nush ce sa zic mai ma documentez ... motorul a fost importat de nou din us ... e un prieten de al meu ... este in ro motorul inmatriculat ... a mers putin cu el timp in care a cazut sa zic cu el la vreo 20 km si si-a zdrelit picioru ... si de atunci nu a mai mers stand in garaj iar el avand un al doilea motor ... fiind obisnuit cu nakeduri ... Ca si motoare o sa fie al 5-lea proprietate sa zic asa ... am avut de la naked ... touring ... ss ... Am mers cu V2 dar nu cu Ducati cei drept ... in schimb imi place cum se aude cum arata ... e DUCATI ... si nu as mai vrea sa il schimb adika sa il tin vreo 2 - 3 anisori ... un site de unde pot comanda curele ? ca daca stau dupa service-urile noastra stau mult si bine .... Initial am vrut sa iau Mv Agusta ... dar asta este mai ok an / km ... nitel mai scump ... dar se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Pentru curele, poti sa suni la ei si sa intrebi. iti recomand sa le cumperi de la cei ce au service-ul pentru a avea garantia completa. eu sunt patit cu curele comandate de pe internet. am crapat motorul dupa ce am cumparat de pe net. la reprezentanta mi-au zis ca vin in 1-2saptamani iar cand m-am dus acasa nu mai veneau. legat de uleiul Shell, este uleiul recomandat de fabrica, dar mai multe cred ca e chestie comerciala. nu stiu prea multe detalii despre el pt ca nu l-am folosit. eu merg pe ce folosesc cei mai multi si ce mi s-a recomandat stilului meu de mers. cred ca stiu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Max Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Le-am trimis un mail celor de la Dafay sa vad ce imi zic ... as fii mers in Ct la Ducati ca sa nu mai vin pana in Buc dar mecanicul care era super ok nu mai lucreaza la ei ... acum nu stiu exact cine este mecanic acolo ... si Bel Ray de care bagi 10w40 full ? sau semi? eu am mers si cu bardahal o perioada pe honda si a fost super ok - la fel recomandat de carte ... pana la urma as comanda din germania poate castrol racing 10w50 ... nu alerg fff tare cu ea ca si viteza dar imi place sa merg in turatii mari ... cat se poate si unde ... daca stii motoru trimite un mail la ispas_cip@yahoo.com / sau mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 De Bardal nu stiu nimic. de castrol, iarasi nu am auzit prea multe incat sa pot spune ceva. eu daca nu ma insel, am Bel Ray am 15W50. e un ulei mai rezistent, recomandat motoarelor de turatie. baietii de la Dafway te vor ajuta mult mai bine. cat de motor, nu-l stiu personal, dar cred ca l-am vazut. baietii de la service ar trebui sa-ti poata da mai multe detalii despre starea ei. teoretic la Km care ii are, ar trebui sa aiba totul original pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.