Jump to content
Sign in to follow this  
Laurentiu L

Detinatori de Ducati

Recommended Posts

Cumpar scarite pasager Ducati Monster S2R / S4R - are careva de vanzare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor! Eu sunt Radu, proaspat posesor de Ducati 748, motocicleta pe care mi-am dorit-o dintotdeauna. Motocicleta este fabricata in 2000, are 27.000 km si intretinerea la Metrotehnica. Functioneaza foarte bine, insa are o problema: imi moare motorul in mers cand reduc la 0 acceleratia, de exemplu cand schimb treptele de viteza, apas ambreiajul si reduc acceleratia pt a schimba viteza si a murit motorul. Porneste imediat la rece si la relanti nu moare decat dupa ce se incalzeste si survine in urma unei accelerari pe loc. Se intampla din ce in ce mai des cu cat se incalzeste mai tare. Se aude de asemenea si un sasait din rezervor care parca sughite din 10 in 10 secunde, lucru care se simte si la mers si la relanti. Am vazut ca ultima oara cand au fost verificate si setate clapetele de acceleratie cred ("throttle bodies" erau pe factura) si TPS-ul a fost in 2010. Mie imi pare totusi ca o problema electrica dar nu sunt mecanic. La cine sa apelez pt intretinere in continuare si reparatii? Sa raman la Metrotehnica (care au zis ca niciodata nu li s-a zis nimic despre aceasta problema de catre proprietarul anterior) sau recomandati pe altcineva? Am vazut ca as avea mai multe variante gen Ducati Cotroceni sau un tip Andu pe care l-ati mai laudat. Ma intereseaza sa se cunoasca bine acest model. Astept si opiniile voastre. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Radu. Bine ai venit printre noi si se pare ca vom avea multe de impartit. In calitate de posesor de 7416 (adica 748 cu motor de 916) dar si al unui 998, tot ce pot spune e ca nu am mai auzit de problema asta.

 

Voi incerca sa-ti pun cateva intrebari si sa-ti dau cateva sfaturi/recomandari.
Intai de toate, am sa te intreb cand a fost schimbat filtrul de benzina?
Incearca sa deschizi busonul la benzina, porneste-o si dupa aia vezi cum se comporta. totusi, la ce turatie iti sta motorul la relanti?

Acel "sasait" din rezervor poate fi pompa de benzina (retur) sau un furtun spart/sarit. Lucrul asta l-am patit la 916 cand nu mi-a fost strans un furtun si stropea pe langa. "throttle bodies" sunt corpurile infectoarelor. nu vad de ce sa se schimbe ceva la ele in 27.000Km. Eventual au fost curatate, ceea ce e absolut normal. TPS e Throttle Position Sensor e un senzor care ar putea sa fie dus, dar slabe sanse sa se duca in cei 27.000Km.

Din ce-mi aduc aminte, cand am avut probleme cu filtrul de benzina, mi se mai oprea si mie, dar in general nu are putere.
Legat de cine sa apelezi in continuare, iti recomand sa continui cu cei de la Metrotehnica, pentru ca ei ti-ar cunoaste cel mai bine motocicleta. Ducati Cotroceni nu mai exista ca si service, ci e Dragos P care e pasionat si se mai ocupa de service, dar foarte putin. Il mai ai pe Andu, dar in general e prea ocupat cu altele si trebuie sa stai la rand (daca e mult de munca la ea)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andu frate, fara sa te mai gandesti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt raspuns! Intr-adevar vechiul proprietar a preferat sa schimbe singur filtrul de benzina de cateva ori si mi-a recunoscut ca o data a gasit o scurgere de benzina dupa care a remontat corect totul, lucru care nu m-a incantat dar a zis ca nu a avut niciodata nicio problema in acest sens, nu a sesizat nicio simptoma. Nici eu nu sesisez vreo scurgere in acest moment. Relantiul este la 1000 de ture, stabil pana se aude cum fluctueaza alimentarea din pompa si atunci fluctueaza si el. Pe turometru se vede mai putin, cel mai bine se aude cum fluctueaza. Se aude din rezervor totusi ca si cum ar fi un furtun presat/blocat, insa de ce ar fluctua alimentarea in acest caz? Ma gandesc ca ar trebui sa nu porneasca bine sau altele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa schimbi singur filtrul, nu e o inginerie ci e doar o operatiune migaloasa. eu mi-l schimb singur. fuctuatia aia sa nu fie de la regulator, desi nu as crede. Din ce stiu, presiunea e constanta, ceea ce nu ar trebui sa faca probleme. Iar furtunul daca era presat/blocat, ori mergea ori nu.. nicidecum cu pauza.
Vezi ca ti-am dat mesaj. putem vorbi pe facebook unde poti urca si un filmulet cu "problema" poate reusim sa-i dam de capat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria proasta sau regulatorul se tensiune, dar pot exista si alte cauze. Cauta pe net, ducati stalling. Am avut si eu problema asta din cauza unei baterii proaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar 1000 RPM la relanti este cam putin. Regleaza-l la 1200-1300 RPM (se regleaza numai la cald) daca ai surub de reglare sau din soft cand ai ocazia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi cu ea la service, Metrotehnica sau Andu, pot fi atatea cauze, daca stai sa cauti pe net nu ajungi nicaieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos tuturor! Credeam ca e o problema comuna si poate exista o solutie simpla, cunoscuta. O voi programa la Metrotehnica de indata ce se indreapta vremea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cautat pe net ce ti-am zis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cautat pe net ce ti-am zis?

Am cautat de dinainte sa postez aici si am rezumat la 4 cauze: fire topite de langa rezervor, releu, sau dereglari corpuri injectoare/TPS. dupa ce voi afla o sa va zic care a fost cauza, poate mai ajuta pe cineva pe viitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

firele topite scoate-le din lista. alea daca se topesc, ori iei for (caz patit) ori sare siguranta si nu mai merge. Releul de incarcare nu as miza pe el, pentru ca ti s-ar descarca bateria si nu ar mai porni (si asta am patit-o) asa ca, iti ramane sa verifici filtrul de benzina, injectoare sau setarea TPS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu pateam aceeasi chestie la MV, imi murea motorul cand opream la semafor sau o trecere de pietoni(stalling). Si asta se intampla mai frecvent pe masura ce se incalzea motorul. Era un furtun slabit de la pompa de benzina din rezervor, care pana la urma s-a desprins complet si n-a mai pornit motorul. Cu contactul pus aveam o fantana arteziana in rezervor cu furtunul desprins complet, deci uita-te in rezervor, pe la buson, cu o lanterna si daca vezi multe bule in benzina cand pui contactul s-ar putea sa ai noroc si sa fie doar un furtun slabit.

Daca nu, atunci "happy hunting"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt multi factori care pot avea ca si efect simtomele pe care le povestesti tu. Fugi la service, Metrotehnica este o varianta mai buna, din cauza lui Andu eu mi am facut propriul garaj, sau poti incerca la monstergarage si ei isi fac treaba. Andu este si ocupa viseaza si mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt multi factori care pot avea ca si efect simtomele pe care le povestesti tu. Fugi la service, Metrotehnica este o varianta mai buna, din cauza lui Andu eu mi am facut propriul garaj, sau poti incerca la monstergarage si ei isi fac treaba. Andu este si ocupa viseaza si mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

off-topic:
Pana cand nu aud marturia unui singur om nemultumit de serviciile sau atitudinea lui Andu (la care am apelat o singura data pt a repara greseala altuia si nu mi-a luat niciun ban) tu vorbesti numai prostii.. ca de obicei.
Iar tu ai, intradevar, un garaj, adica locul unde depozitezi piese si motociclete iar apoi le strici :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Într-o oarecare masura, eu. Dar nu dezvolt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de ras mult pe aici...hai baieti nu va opriti...continuati...sa mearga topicul ca e pacat de el...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce nu dezvolti?? Spune tot sa stim si noi cine e Andu asta

Într-o oarecare masura, eu. Dar nu dezvolt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce nu dezvolti?? Spune tot sa stim si noi cine e Andu asta

Am s-o cataloghez ca o simpla intamplare, cu toate ca in termeni "stiintifici" se numeste neglijenta.

Stii cam ce fiori iti da un motor care brusc incepe sa bata si nu mai trage? Mai ales ca abia ai scos-o din service si stii bine ca un arc de la culbutor nu-ti sare asa usor, mai ales in regim de mers normal.

Edited by Crazy-devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...