yamaha yzf Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Nu m-am referit la tine , vorbesc la general ... crede-ma chiar nu ai nevoie de tot felul de improvizatii pt niste curele , am montat distributia perfect , curele intinse la simt si functioneaza impecabil motoreta ... cum a mers 60 000 km asa sunt sigur ca va mai merge inca atat ... Numa' odata pusca o curea sau se forfecheaza in mers,cand nici nu te astepti,am facut si eu schimbul la ele dar nu cu ochiometru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Nu vreau sa poluez topicul,mai ales ca nu ma pricep la aceste motoare,dar inainte sa se inventeze "stroboscoape" sa se intinda curele de distributie,si nivele laser sa dai nivel...motoarele de la masinile parintilor vostri,functioneaza si acum cu curelele de distributie montate prin metoda veche "de rasucire" si constructorii folosesc furtunul de apa sa dea nivel,si ata cu plumb pentru verticalitate... Nu "dati cu parul" mi-am permis sa-mi spun si eu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 ))...eu zic ca e diferenta intre a face si merge ...si a face corect si sa mearga ...dar fiecare e liber sa aleaga nu e o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Curelel la Ducati sunt lafel ca la orice alta motor (auto sau motot) care are distributia pe curea. Nu au nimic special si se pot pune foarte bine la ochii, sau la mana sa zic asa, daca ai un imbus de 5 sa treaca imbusul, intre curea si rola intinzatoare. Este ok sa folosesti un aparat de vibratie, dar nu moare nimeni daca nu il ai. Eu nu am auzit de curele montate oricum si rupte in primi 4 ani. Curelele care s au rupt, aveau peste 8 ani. Restul este vrajala si marketing. » Post actualizat in 03 Jun 2015 22:50 La Ducati trebuiesc lasate putin mai largi, motorul cand se incalzeste se lungeste, daca sunt foarte stranse incep sa fluiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Am si eu o-ntrebare pt Dafway,se spune ca,curelele trebuie schimbate la 2 ani sau 20000km,ce se intampla daca le schimb la 3 ani de exp. sau mai mult?Ma gandesc ca nu le fac ei sa reziste doar 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Poti sa stai linistit 3-4 ani daca ai Dayco si pana la 5 ani la Gates (diferenta o face insertia de kevlar). Iar ca nr de km nu au nici o treaba pana in 30.000 40.000 km daca sunt facuti in timpul spus de mine mai sus. » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:10 Eu de 6 ani merg numai de Dayco si nu am avut nici o problema, le schimb la 3 ani. Eu fac in jur de 5000 km pe an, aproape toti pe circuit. » Post actualizat in 04 Jun 2015 07:15 Si absolut tot timpul mi a fost lene sa masor Hz, mi se pare o tampenie crunta, ori ai un aparat forta, calibrat si de mare precizie, in caz contrar este doar teatru. Nu s a rupt nici o curea montata pana acum si sunt cateva zeci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Eu am curelele de la Metrotehnica,scrie pe ele Ducati fabricate in Anglia. Auzisem cum ca cele de la Dayco nu prea sunt bune. Eu tensionarea am facut-o prin metoda 5mm cilindrul orizontal si 6mm cilindrul vertical iar asta cu Hz nu prea o vad a bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Prin Hz e metoda originala, adica cea mai buna. Ce ma uimeste, e faptul ca toata lumea detine un smartphone, dar nu toti stiu sa-l foloseasca pentru ce a fost creat. Sunt o sumedenie de programe cu care poti sa-ti intinzi curelele foarte usor. Varianta cu 5mm sau 90grade iarasi e buna, dar dupa ce am verificat cu Hz dadea cu virgula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 O intrebare ... a mers cineva pe 1198 ? Vrea un prieten sa aduca unul si nu stim mai nimic de model!, are performante ? Ciclistica , motor fiabil , etc ... toti spun ca sa ia ceva japonez , doar eu il motivez sa ia ducati ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mai ai intrebari de astea? Omule, pentru a numara cate 1198 sunt in tara, iti trebuie mai putin de o mana.Performante, ciclistica si toate astea.....pai e o motoreta de superbike, ce vrei de la ea. Nu va inteleg ce intelegeti voi prin "fiabilitate"? E un Ducati foarte frumos, si bun. e ultima motoreta (SBK) de la Ducati care vine cu ambreiaj uscat. \re putere destula, iar motorul il gasesti si pe Diavel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Ba nene daia e forum in plm , sa intrebi sa ceri pareri , nu stiu de ce mereu ti se pare deplasat intrebarile de genul asta ! E logic sa ma informez despre un lucru care n-am avut si poate altii au asa ceva si pot da un sfat o parere etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Mie imi place cum toata lumea isi da acordul sau contrazice de parca aici sunt numai ingineri in domeniu. Acest popor fabulos este atotstiutor doar ca are ghinionul de a nu reusi sa faca performanta ) un prim pas in a obtine rezultate intr un domeniu, este sa nu mai fi asa sigur ca stii despre ce este vb. Cand esti sigur de un lucru, atunci te inseli cel mai tare, este o protectie naturala a creierului. » Post actualizat in 04 Jun 2015 22:34 Baz intre 848, 1098 si 1198 nu este nici o diferenta cand o folosesti in orasi sau in afara orasului. Diferenta o simti daca mergi cu ea pe circuit si ai pregatirea necesara, nu este cazul! Cat despre fiabilitate, este in stransa legatura cu modul de exploatare si banii bagati in intretinere, fiind destul de performanta nu tine foarte bine la tavaleala fara a cheltui pe masura. » Post actualizat in 04 Jun 2015 22:36 Tin sa precizes ca este parerea mea, dupa ce am incercat toate cele 3 modele in regim de oras. » Post actualizat in 04 Jun 2015 22:39 Crazy nu incurca mobrele de SBK cu cele de serie, nu au nici cea mai mica legatura, doar seamana estetic, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 SBK e un termen generic pentru modelele SS de capacitate mare. De exemplu, SBK de la Kawasaki este ZX10R, de la Suzuki, GSXR1000 si asa mai departe. Termenul nu face referire strict la motocicletele din competitie, ci si la modelele omologate pentru strada ale fiecarui constructor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 O intrebare ... a mers cineva pe 1198 ? Vrea un prieten sa aduca unul si nu stim mai nimic de model!, are performante ? Ciclistica , motor fiabil , etc ... toti spun ca sa ia ceva japonez , doar eu il motivez sa ia ducati ... Nu-l mai motiva. Lasă-l şă-şi ia japo. E scumpă, incomodă, se încinge ca dracu şi are doar 170-180cp. Cu cât suntem mai puţini, cu atât mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Nu-l mai motiva. Lasă-l şă-şi ia japo. E scumpă, incomodă, se încinge ca dracu şi are doar 170-180cp. Cu cât suntem mai puţini, cu atât mai bine. Ma tu vrei sa ajungi piesa de muzeu... .))))... Si vb aceea...toata lumea stie ca ducati e de (cuvant urat)...asa ca ...jap la japoneze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Până şi italienii ştiu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucifier1986 Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 va salut,ma intereseaza si pe mine un 848,in special cel din B. detinut de userul paulynos,daca stie cineva ceva impotriva cumpararii acestui motor il cinstesc bine,multumesc,astept eventuale pm-uri,sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ai vorbit cu el? Dacă da, când? Am impresia că l-a vândut deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucifier1986 Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 acum maxim 1 luna am vb. ultima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Până şi italienii ştiu: meglio la moglie puttana che la moto italiana:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 meglio la moglie puttana che la moto italiana:)) Hăhăhă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xander Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 da' baiatul asta, dafw, parca zicea ca e scarbit si ca ne scuteste, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Zicea.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAFWAY Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 Pai daca va scutesc si eu, la cat de priceputi sunteti nu mai intelegeti nimic si asa, abia daca puteti avea 2 3 pareri pertinente cand vine vb de Ducati. » Post actualizat in 14 Jun 2015 11:45 Pasionati de moto, mai ofticosi si nepriceputi ca Ducatisti Romani nu am vazut. A foat evenimemtul ala organizat de Ducati Romanai, pe Adancata, ceva superb inedit in Romania, iar toti Ducatisti forumisti nu au luat parte la ceva Ducati,,acolo se vedea clar nivelul fiecaruia in zona asta ) acolo trebuie sa mergi cu mobra nu sa tastezi pe net. » Post actualizat in 14 Jun 2015 11:50 Acolo se vedea clar cine investeste timp si bani in Ducati. Am vazut la acest eveniment, gonetisti de Academie care mai aveau putin si cadeau de pe mobra de incet ce mergeau. Iar niste nume sonore din domeniu nu au indraznit sa isi arate valoare, nici macar in public nu au catadicsit sa apara. Ducatisti din Romania arata majoritatea ca ss de 620 galagie multa, performanta zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 A foat evenimemtul ala organizat de Ducati Romanai, pe Adancata, ceva superb inedit in Romania, iar toti Ducatisti forumisti nu au luat parte la ceva Ducati,,acolo se vedea clar nivelul fiecaruia in zona asta ) acolo trebuie sa mergi cu mobra nu sa tastezi pe net. » Post actualizat in 14 Jun 2015 11:50 Acolo se vedea clar cine investeste timp si bani in Ducati. Am vazut la acest eveniment, gonetisti de Academie care mai aveau putin si cadeau de pe mobra de incet ce mergeau. Iar niste nume sonore din domeniu nu au indraznit sa isi arate valoare, nici macar in public nu au catadicsit sa apara. Ducatisti din Romania arata majoritatea ca ss de 620 galagie multa, performanta zero. Eu te-aş ruga s-o laşi mai moale cu generalizările. Mulţi dintre cei care nu au participat la evenimentul organizat de către Ducati România au avut motive bine întemeiate să nu o facă, motive pe care tu nu le cunoşti. Nu am comentat niciodată la posturile tale şi nu ţi-am sărit niciodată în cap. Te-aş ruga deci să dai dovadă de resprect reciproc. Mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.