Sari la conținut

Detinatori de Ducati


deleted
 Share

Postări Recomandate

 

Nu m-am referit la tine , vorbesc la general ... crede-ma chiar nu ai nevoie de tot felul de improvizatii pt niste curele , am montat distributia perfect , curele intinse la simt si functioneaza impecabil motoreta ... cum a mers 60 000 km asa sunt sigur ca va mai merge inca atat ...

Numa' odata pusca o curea sau se forfecheaza in mers,cand nici nu te astepti,am facut si eu schimbul la ele dar nu cu ochiometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu vreau sa poluez topicul,mai ales ca nu ma pricep la aceste motoare,dar inainte sa se inventeze "stroboscoape" sa se intinda curele de distributie,si nivele laser sa dai nivel...motoarele de la masinile parintilor vostri,functioneaza si acum cu curelele de distributie montate prin metoda veche "de rasucire" si constructorii folosesc furtunul de apa sa dea nivel,si ata cu plumb pentru verticalitate...

Nu "dati cu parul" mi-am permis sa-mi spun si eu parerea.😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curelel la Ducati sunt lafel ca la orice alta motor (auto sau motot) care are distributia pe curea. Nu au nimic special si se pot pune foarte bine la ochii, sau la mana sa zic asa, daca ai un imbus de 5 sa treaca imbusul, intre curea si rola intinzatoare. Este ok sa folosesti un aparat de vibratie, dar nu moare nimeni daca nu il ai. Eu nu am auzit de curele montate oricum si rupte in primi 4 ani. Curelele care s au rupt, aveau peste 8 ani. Restul este vrajala si marketing.

» Post actualizat in 03 Jun 2015 22:50

La Ducati trebuiesc lasate putin mai largi, motorul cand se incalzeste se lungeste, daca sunt foarte stranse incep sa fluiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o-ntrebare pt Dafway,se spune ca,curelele trebuie schimbate la 2 ani sau 20000km,ce se intampla daca le schimb la 3 ani de exp. sau mai mult?Ma gandesc ca nu le fac ei sa reziste doar 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa stai linistit 3-4 ani daca ai Dayco si pana la 5 ani la Gates (diferenta o face insertia de kevlar). Iar ca nr de km nu au nici o treaba pana in 30.000 40.000 km daca sunt facuti in timpul spus de mine mai sus.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:10

Eu de 6 ani merg numai de Dayco si nu am avut nici o problema, le schimb la 3 ani. Eu fac in jur de 5000 km pe an, aproape toti pe circuit.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 07:15

Si absolut tot timpul mi a fost lene sa masor Hz, mi se pare o tampenie crunta, ori ai un aparat forta, calibrat si de mare precizie, in caz contrar este doar teatru. Nu s a rupt nici o curea montata pana acum si sunt cateva zeci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am curelele de la Metrotehnica,scrie pe ele Ducati fabricate in Anglia.

Auzisem cum ca cele de la Dayco nu prea sunt bune.

Eu tensionarea am facut-o prin metoda 5mm cilindrul orizontal si 6mm cilindrul vertical iar asta cu Hz nu prea o vad a bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin Hz e metoda originala, adica cea mai buna. Ce ma uimeste, e faptul ca toata lumea detine un smartphone, dar nu toti stiu sa-l foloseasca pentru ce a fost creat. Sunt o sumedenie de programe cu care poti sa-ti intinzi curelele foarte usor. Varianta cu 5mm sau 90grade iarasi e buna, dar dupa ce am verificat cu Hz dadea cu virgula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare ... a mers cineva pe 1198 ? Vrea un prieten sa aduca unul si nu stim mai nimic de model!, are performante ? Ciclistica , motor fiabil , etc ... toti spun ca sa ia ceva japonez , doar eu il motivez sa ia ducati ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai intrebari de astea? Omule, pentru a numara cate 1198 sunt in tara, iti trebuie mai putin de o mana.
Performante, ciclistica si toate astea.....pai e o motoreta de superbike, ce vrei de la ea. Nu va inteleg ce intelegeti voi prin "fiabilitate"? E un Ducati foarte frumos, si bun. e ultima motoreta (SBK) de la Ducati care vine cu ambreiaj uscat. \re putere destula, iar motorul il gasesti si pe Diavel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nene daia e forum in plm , sa intrebi sa ceri pareri , nu stiu de ce mereu ti se pare deplasat intrebarile de genul asta ! E logic sa ma informez despre un lucru care n-am avut si poate altii au asa ceva si pot da un sfat o parere etc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi place cum toata lumea isi da acordul sau contrazice de parca aici sunt numai ingineri in domeniu. Acest popor fabulos este atotstiutor doar ca are ghinionul de a nu reusi sa faca performanta :)) un prim pas in a obtine rezultate intr un domeniu, este sa nu mai fi asa sigur ca stii despre ce este vb. Cand esti sigur de un lucru, atunci te inseli cel mai tare, este o protectie naturala a creierului.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 22:34

Baz intre 848, 1098 si 1198 nu este nici o diferenta cand o folosesti in orasi sau in afara orasului. Diferenta o simti daca mergi cu ea pe circuit si ai pregatirea necesara, nu este cazul!

Cat despre fiabilitate, este in stransa legatura cu modul de exploatare si banii bagati in intretinere, fiind destul de performanta nu tine foarte bine la tavaleala fara a cheltui pe masura.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 22:36

Tin sa precizes ca este parerea mea, dupa ce am incercat toate cele 3 modele in regim de oras.

» Post actualizat in 04 Jun 2015 22:39

Crazy nu incurca mobrele de SBK cu cele de serie, nu au nici cea mai mica legatura, doar seamana estetic, atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SBK e un termen generic pentru modelele SS de capacitate mare. De exemplu, SBK de la Kawasaki este ZX10R, de la Suzuki, GSXR1000 si asa mai departe. Termenul nu face referire strict la motocicletele din competitie, ci si la modelele omologate pentru strada ale fiecarui constructor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare ... a mers cineva pe 1198 ? Vrea un prieten sa aduca unul si nu stim mai nimic de model!, are performante ? Ciclistica , motor fiabil , etc ... toti spun ca sa ia ceva japonez , doar eu il motivez sa ia ducati ...

 

Nu-l mai motiva. Lasă-l şă-şi ia japo. E scumpă, incomodă, se încinge ca dracu şi are doar 170-180cp.

Cu cât suntem mai puţini, cu atât mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l mai motiva. Lasă-l şă-şi ia japo. E scumpă, incomodă, se încinge ca dracu şi are doar 170-180cp.

Cu cât suntem mai puţini, cu atât mai bine.

Ma tu vrei sa ajungi piesa de muzeu...

.:)))))...

 

Si vb aceea...toata lumea stie ca ducati e de (cuvant urat)...asa ca ...jap la japoneze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca va scutesc si eu, la cat de priceputi sunteti nu mai intelegeti nimic si asa, abia daca puteti avea 2 3 pareri pertinente cand vine vb de Ducati.

» Post actualizat in 14 Jun 2015 11:45

Pasionati de moto, mai ofticosi si nepriceputi ca Ducatisti Romani nu am vazut. A foat evenimemtul ala organizat de Ducati Romanai, pe Adancata, ceva superb inedit in Romania, iar toti Ducatisti forumisti nu au luat parte la ceva Ducati,,acolo se vedea clar nivelul fiecaruia in zona asta :)) acolo trebuie sa mergi cu mobra nu sa tastezi pe net.

» Post actualizat in 14 Jun 2015 11:50

Acolo se vedea clar cine investeste timp si bani in Ducati. Am vazut la acest eveniment, gonetisti de Academie care mai aveau putin si cadeau de pe mobra de incet ce mergeau. Iar niste nume sonore din domeniu nu au indraznit sa isi arate valoare, nici macar in public nu au catadicsit sa apara. Ducatisti din Romania arata majoritatea ca ss de 620 galagie multa, performanta zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A foat evenimemtul ala organizat de Ducati Romanai, pe Adancata, ceva superb inedit in Romania, iar toti Ducatisti forumisti nu au luat parte la ceva Ducati,,acolo se vedea clar nivelul fiecaruia in zona asta :)) acolo trebuie sa mergi cu mobra nu sa tastezi pe net.

» Post actualizat in 14 Jun 2015 11:50

Acolo se vedea clar cine investeste timp si bani in Ducati. Am vazut la acest eveniment, gonetisti de Academie care mai aveau putin si cadeau de pe mobra de incet ce mergeau. Iar niste nume sonore din domeniu nu au indraznit sa isi arate valoare, nici macar in public nu au catadicsit sa apara. Ducatisti din Romania arata majoritatea ca ss de 620 galagie multa, performanta zero.

 

Eu te-aş ruga s-o laşi mai moale cu generalizările. Mulţi dintre cei care nu au participat la evenimentul organizat de către Ducati România au avut motive bine întemeiate să nu o facă, motive pe care tu nu le cunoşti.

 

Nu am comentat niciodată la posturile tale şi nu ţi-am sărit niciodată în cap. Te-aş ruga deci să dai dovadă de resprect reciproc.

 

Mulţumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...