IF-83-UCK Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Salutare, am schimbat de curand cauciucurile la moto si nu stiu sigur daca mi-au facut presiunea bine. De obicei cam ce presiune tre sa fie? Dimensiunile sunt : fata 120/70ZR17 si spate 180/55ZR17 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Salutare, am schimbat de curand cauciucurile la moto si nu stiu sigur daca mi-au facut presiunea bine. De obicei cam ce presiune tre sa fie? Dimensiunile sunt : fata 120/70ZR17 si spate 180/55ZR17 Multumesc. ce marca/model de gume sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IF-83-UCK Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 Sunt Metzeler sportec M3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Sunt Metzeler sportec M3 2,2 fata 2,4 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirci Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) 2,2 fata 2,4 spate pe dracu... 2,5 fata 2,9 spate asta e presiunea recomandata de majoritatea producatorilor pt dimensiunile astea de gume. Metzeler Editat Iulie 8, 2008 de _andrei_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 pe dracu... 2,5 fata 2,9 spate asta e presiunea recomandata de majoritatea producatorilor pt dimensiunile astea de gume. Metzeler cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata mergeti frate cu 3,0 in ambele , de ce ma mai agit eu aiurea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IF-83-UCK Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata De aceea am si intrebat..pentru ca in momentul in care pun frana cam aluneca fata...si ma gandeam ca e prea tare umflat. Bine, ca mai pui si calitatea asfaltului care e destul de nasol. ..... Wooow ce e cu galma asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crushburn2003 Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 tot modelul asta il am si eu si la fel pateam si eu, simteam ca imi aluneca fata cand franam... uite de mia recomandat user (mac) care am vazut ca se ocupa si cu vanzari de cauciucuri printre altele : presiuni recomandate ptr metzeler: fata 2.4 bar ; spate 2,5 bar. presiunea o verifici periodic, de preferinta cu un instrument performant (nu poti avea incredere in cele din peco) vazand ca il vei avea o viata, iti recomand sa cumperi un masurator de presiune digital din louis, costa 17-20€ si e foarte precis. Acuma e alta viata, pot sa merg linistit nu mai simt nici o alunecare, aparatul de verificat inca nu am apucat sa-l iau dar verific samptamanal presiunea la vulcanizarea unde verific si masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IF-83-UCK Postat Iulie 8, 2008 Autor Share Postat Iulie 8, 2008 Multumesc pentru raspunsuri. Voi alege o varianta de mijloc. Fata 2.3 bar iar spate 2.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirci Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) Gâlma? Un mister. Cel mai probabil un defect de fabricatie, s-a dezvoltat si foarte rapid, pentru ca acel cauciuc avea max 700 km de cand fusese montat si fabricat 2007, parca Editat Iulie 8, 2008 de mirci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata vai, mi-e rau....... da' tu cine paula mea oi fi mah, ca n-am auzit de tine, expertule... auzi, cand oi invata sa merg.... ia jet de aici ma apilpisitule ............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 vai, mi-e rau....... da' tu cine paula mea oi fi mah, ca n-am auzit de tine, expertule... auzi, cand oi invata sa merg.... ia jet de aici ma apilpisitule ............. yeah mi-ai zis-o ... cul mai esti , verifica totusi ce am zis eu la oameni care se pricep la chestiile astea in Romania si mai vedem dupaia . nu in grupuletu tau de fzr-isti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 yeah mi-ai zis-o ... cul mai esti , verifica totusi ce am zis eu la oameni care se pricep la chestiile astea in Romania si mai vedem dupaia . nu in grupuletu tau de fzr-isti... lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 2.2 pe fata si 2.5 pe spate am si eu! La inceput aveam ce spunea producatorul, adica 2.5 si 2.9 si se comporta nasol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... tu cand citesti pe site-uri dalea din "occident" treci cu vederea peste niste chestii ...cum ar fi componenta asfaltului , la ce se foloseste caucicul respectiv si multe alte chestii ... vezi ca si la noi sunt cativa care au facut cursuri pe la michelin,pirelli etc ... care se dau la curse (viteza sau enduro/cross) care se pricep foarte bine la alegerea cauciucului si la presiunea acestora... get out of the box Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) cat fight pt 0.1 atmosfere Editat Iulie 8, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 (editat) 2.2 si 2.4 spate pt strazile de la noi. Am mers cu cele recomandate de fabricanti (aberatiile de 2.5 si 2.9) si nici macar cei din afara care au super strazi nu se dau cu asemenea valori de presiune, la noi ce sa mai spun. Aceste valori mi-au fost recomandate si mie de oameni cu ani de experienta atat pe strada cat si la curse. Le-am testat si spuns ca sunt cele optime pt mersul la noi. Editat Iulie 8, 2008 de pretzeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 Cum se masoara corect presiunea? La cald sau la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Toate presiunile in discutie sunt LA RECE. Presiunea mereu se va face la rece, la cald poti constata cresterile, evetual mai scazi presiunea la rece, daca aceasta creste prea mult, dar este in general relevant pt circuit unde cauciucurile se incalzesc foarte mult, conteaza temperaturile optime, aderenta in conditii extreme, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... Gicule...2.5 respectiv 2.9 ajungi tu la ele cand sunt incalzite bine cauciucurile....iar in cartea fiecarei motociclete scrie clar ca presiunea se face dupa ce ai rulat ceva timp...cam 50km. D-aia e indicat sa bagi 2.2 sau 2.3 pe fata si 2.4 sau 2.5 pe fata, ca aerul din pneuri se dilata la cald si o sa ai daca pui exact cum zici tu...2 balonase dragi pe care umbli. Mai asculta si de altii sau citeste naibii manualul ala de la motoreta atent. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Gicule...2.5 respectiv 2.9 ajungi tu la ele cand sunt incalzite bine cauciucurile....iar in cartea fiecarei motociclete scrie clar ca presiunea se face dupa ce ai rulat ceva timp...cam 50km. D-aia e indicat sa bagi 2.2 sau 2.3 pe fata si 2.4 sau 2.5 pe fata, ca aerul din pneuri se dilata la cald si o sa ai daca pui exact cum zici tu...2 balonase dragi pe care umbli. Mai asculta si de altii sau citeste naibii manualul ala de la motoreta atent. Bafta! suntem o natie de destepti, sunt convins de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 suntem o natie de destepti, sunt convins de asta. Noi facem parte din natia aia...tu nu stiu din care... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Abort Mission! Editat Iulie 9, 2008 de adidas00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v_xtr Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 eu am mers un sezon cu 2.5 fata, 2.9 spate si nu am avut nicio neplacere cauzata de presiunea in roti, s-au comportat foarte bine. sezonul acesta am schimbat gumele si merg cu 2.2 cu 2.5 parca, nu sunt sigur, la recomandarea baiatului care mi le-a montat. Concluzia mea de pana acum, parca era mai bine cu 2.5 cu 2.9. Acu' probabil e si problema cum te obisnuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.