Sari la conținut

Presiune Pneuri


Postări Recomandate

Salutare, am schimbat de curand cauciucurile la moto si nu stiu sigur daca mi-au facut presiunea bine.

De obicei cam ce presiune tre sa fie?

Dimensiunile sunt : fata 120/70ZR17 si spate 180/55ZR17

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am schimbat de curand cauciucurile la moto si nu stiu sigur daca mi-au facut presiunea bine.

De obicei cam ce presiune tre sa fie?

Dimensiunile sunt : fata 120/70ZR17 si spate 180/55ZR17

 

Multumesc.

ce marca/model de gume sunt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe dracu...

 

 

2,5 fata

2,9 spate

asta e presiunea recomandata de majoritatea producatorilor pt dimensiunile astea de gume.

Metzeler

cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata

 

 

mergeti frate cu 3,0 in ambele , de ce ma mai agit eu aiurea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata

 

De aceea am si intrebat..pentru ca in momentul in care pun frana cam aluneca fata...si ma gandeam ca e prea tare umflat.

Bine, ca mai pui si calitatea asfaltului care e destul de nasol.

 

.....

 

Wooow :burnout: ce e cu galma asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot modelul asta il am si eu si la fel pateam si eu, simteam ca imi aluneca fata cand franam... uite de mia recomandat user (mac) care am vazut ca se ocupa si cu vanzari de cauciucuri printre altele :

 

presiuni recomandate ptr metzeler: fata 2.4 bar ; spate 2,5 bar.

presiunea o verifici periodic, de preferinta cu un instrument performant (nu poti avea incredere in cele din peco)

vazand ca il vei avea o viata, iti recomand sa cumperi un masurator de presiune digital din louis, costa 17-20€ si e foarte precis.

 

Acuma e alta viata, pot sa merg linistit nu mai simt nici o alunecare, aparatul de verificat inca nu am apucat sa-l iau dar verific samptamanal presiunea la vulcanizarea unde verific si masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gâlma? Un mister. Cel mai probabil un defect de fabricatie, s-a dezvoltat si foarte rapid, pentru ca acel cauciuc avea max 700 km de cand fusese montat si fabricat 2007, parca

Editat de mirci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

cand o sa inveti si tu sa mergi , o sa-mi dai dreptate ... va mirati de ce picati pe-o parte cand franati mai tare fata

vai, mi-e rau....... da' tu cine paula mea oi fi mah, ca n-am auzit de tine, expertule... auzi, cand oi invata sa merg.... ia jet de aici ma apilpisitule ............. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

 

vai, mi-e rau....... da' tu cine paula mea oi fi mah, ca n-am auzit de tine, expertule... auzi, cand oi invata sa merg.... ia jet de aici ma apilpisitule ............. :blbl:

yeah mi-ai zis-o ... cul mai esti , verifica totusi ce am zis eu la oameni care se pricep la chestiile astea in Romania si mai vedem dupaia . nu in grupuletu tau de fzr-isti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yeah mi-ai zis-o ... cul mai esti , verifica totusi ce am zis eu la oameni care se pricep la chestiile astea in Romania si mai vedem dupaia . nu in grupuletu tau de fzr-isti...

lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti :burnout: si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.2 pe fata si 2.5 pe spate am si eu! La inceput aveam ce spunea producatorul, adica 2.5 si 2.9 si se comporta nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti :burnout: si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... :blbl:

tu cand citesti pe site-uri dalea din "occident" treci cu vederea peste niste chestii ...cum ar fi componenta asfaltului , la ce se foloseste caucicul respectiv si multe alte chestii ... vezi ca si la noi sunt cativa care au facut cursuri pe la michelin,pirelli etc ... care se dau la curse (viteza sau enduro/cross) care se pricep foarte bine la alegerea cauciucului si la presiunea acestora... get out of the box

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.2 si 2.4 spate pt strazile de la noi. Am mers cu cele recomandate de fabricanti (aberatiile de 2.5 si 2.9) si nici macar cei din afara care au super strazi nu se dau cu asemenea valori de presiune, la noi ce sa mai spun. Aceste valori mi-au fost recomandate si mie de oameni cu ani de experienta atat pe strada cat si la curse. Le-am testat si spuns ca sunt cele optime pt mersul la noi.

Editat de pretzeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se masoara corect presiunea? La cald sau la rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate presiunile in discutie sunt LA RECE. Presiunea mereu se va face la rece, la cald poti constata cresterile, evetual mai scazi presiunea la rece, daca aceasta creste prea mult, dar este in general relevant pt circuit unde cauciucurile se incalzesc foarte mult, conteaza temperaturile optime, aderenta in conditii extreme, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-ma pe mine in grupuletul meu de fzr-isti :burnout: si tu ramai in al tau de oameni care se pricep la chestiile astea in Romania adicatelea de "adevarati" sau mai stiu eu ce si mai invata de la altii care se pricep la chestiile astea NU DIN Romania.... :blbl:

 

Gicule...2.5 respectiv 2.9 ajungi tu la ele cand sunt incalzite bine cauciucurile....iar in cartea fiecarei motociclete scrie clar ca presiunea se face dupa ce ai rulat ceva timp...cam 50km. D-aia e indicat sa bagi 2.2 sau 2.3 pe fata si 2.4 sau 2.5 pe fata, ca aerul din pneuri se dilata la cald si o sa ai daca pui exact cum zici tu...2 balonase dragi pe care umbli. Mai asculta si de altii sau citeste naibii manualul ala de la motoreta atent. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gicule...2.5 respectiv 2.9 ajungi tu la ele cand sunt incalzite bine cauciucurile....iar in cartea fiecarei motociclete scrie clar ca presiunea se face dupa ce ai rulat ceva timp...cam 50km. D-aia e indicat sa bagi 2.2 sau 2.3 pe fata si 2.4 sau 2.5 pe fata, ca aerul din pneuri se dilata la cald si o sa ai daca pui exact cum zici tu...2 balonase dragi pe care umbli. Mai asculta si de altii sau citeste naibii manualul ala de la motoreta atent. Bafta!

 

suntem o natie de destepti, sunt convins de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abort Mission!

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mers un sezon cu 2.5 fata, 2.9 spate si nu am avut nicio neplacere cauzata de presiunea in roti, s-au comportat foarte bine.

sezonul acesta am schimbat gumele si merg cu 2.2 cu 2.5 parca, nu sunt sigur, la recomandarea baiatului care mi le-a montat. Concluzia mea de pana acum, parca era mai bine cu 2.5 cu 2.9.

 

Acu' probabil e si problema cum te obisnuiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...