perseu77 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Buna ziua. Vreau sa fac, nu acum.... schimbul de ulei la motocicleta mea, Yamaha XJ DiversionS, model 94-95. Are 37 kW,adica vreo 50 cai putere,26000 km parcursi, viteza maxima trecuta in talon e de 160 km la ora...ea prinde mai mult. esta bineinteles pe carburator. cand ii voi face schimbul de ulei, ce imi recomandați, ca vreau sa ii pun ulei de la MOTUL?? 5100 semisintetic- ester, 7100 sau 300V factory -line dublu ester?? Motorul arata impecabil, e luat asta iarna din Italia, insa cand merg mai mult am observat ca mai pierde ulei, adica gazează. Cred ca scapa pe partea stanga pe la vreo garnitura ulei, pt ca sterg mereu cu servetele partea de jos a motorului si dupa ce merg mai mult... 100 km iar se murdareste de praf amestecat cu ulei. Verific zilnic nivelul de ulei si e constant, nemodificat. cantitatea de ulei pe care o pierde e de ordinul mililitrilor, adica murdareste ca o pelicula,pe care o streg si in mers acea pelicula iar se formeaza...Dupa parerea mea..la 1000 km parcursi am pierdut o cantitate de 10-15 ml de ulei, asta din cate cred eu, la cat am sters cu servetele partea de jos a motorului. Momentan i-am facut schimbul cu 5100 ester -Motul. Credeti ca e recomandat sa folosesc si aditivi gen Metabond? pentru ca niste motociclisti cunoscuti mi-au spus ca ei folosesc si sunt multumiti. ma gandesc ca nu ar mai scapa ulei asa de mult. Iar de desfacut motorul nu ma bag, pt ca de unde sunt eu, nu exista mecanici care sa se priceapa la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sohei Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 5100 10w40 ii perfect, pt motocicleta ta, restul 300v si 7100 sunt pt curse ,adica pt motociclete de curse si care merg ca si la curse, deci nu se potriveste cu motorul tau, aditivi baga numai in motociclete care sunt foarte uzate si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
John Paul Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Buna ziua. Vreau sa fac, nu acum.... schimbul de ulei la motocicleta mea, Yamaha XJ DiversionS, model 94-95. Are 37 kW,adica vreo 50 cai putere,26000 km parcursi, viteza maxima trecuta in talon e de 160 km la ora...ea prinde mai mult. esta bineinteles pe carburator. cand ii voi face schimbul de ulei, ce imi recomandați, ca vreau sa ii pun ulei de la MOTUL?? 5100 semisintetic- ester, 7100 sau 300V factory -line dublu ester?? Motorul arata impecabil, e luat asta iarna din Italia, insa cand merg mai mult am observat ca mai pierde ulei, adica gazează. Cred ca scapa pe partea stanga pe la vreo garnitura ulei, pt ca sterg mereu cu servetele partea de jos a motorului si dupa ce merg mai mult... 100 km iar se murdareste de praf amestecat cu ulei. Verific zilnic nivelul de ulei si e constant, nemodificat. cantitatea de ulei pe care o pierde e de ordinul mililitrilor, adica murdareste ca o pelicula,pe care o streg si in mers acea pelicula iar se formeaza...Dupa parerea mea..la 1000 km parcursi am pierdut o cantitate de 10-15 ml de ulei, asta din cate cred eu, la cat am sters cu servetele partea de jos a motorului. Momentan i-am facut schimbul cu 5100 ester -Motul. Credeti ca e recomandat sa folosesc si aditivi gen Metabond? pentru ca niste motociclisti cunoscuti mi-au spus ca ei folosesc si sunt multumiti. ma gandesc ca nu ar mai scapa ulei asa de mult. Iar de desfacut motorul nu ma bag, pt ca de unde sunt eu, nu exista mecanici care sa se priceapa la asa ceva. fiind vara poti sa bagi si 15W-50. Fullsintetic e mai scump, dar mai bun. Pierderile eu zic sa le ignori.. ochii pe nivel .. si completeaza daca scade prea mult. Schimb la 5000 si esti rezolvat cu problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Nu cred ca Motul are nevoie de aditivi....5100 e perfect......7100 full sintetic e daca mergi mai mult sportiv, adica turat tare.... (tre sa ai si motor de viteza),300V e deja pt circuit, sau mersul ca si pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 12, 2008 Autor Share Postat Iulie 12, 2008 Nu cred ca Motul are nevoie de aditivi....5100 e perfect......7100 full sintetic e daca mergi mai mult sportiv, adica turat tare.... (tre sa ai si motor de viteza),300V e deja pt circuit, sau mersul ca si pe circuit Salut... multumesc de raspunsuri... Eu sunt inca incepator, nu merg sportiv.. incerc sa merg asa cum prevede Legiuitorul.. cu 50 in localitate, 80-100 in afara. Pe drum European ii mai dau 120- 130, chiar 140. I-am dat si pana la 170 sa vad daca la 50 cai putere ajunge pt ca in talon scrie viteza maxima admisa : 160 km / h si prinde si 170. Deci.. 5100 ester semi- sintetic e bun... eu am acest ulei si sunt multumit... nu stiu cum a mers si cu alte uleiuri pt ca o am de cateva luni si cum am achizitionat-o i-am si facut schimbul de ulei. aDICA, MERGE BINE, INTRA IN VITEZE FF FRUMOS, NU IMI FACE NICI O PROBLEMA... Diversionul asta, chiar daca e vechi mi se pare o motocicleta buna si ascultatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Nu viteza mare inseamna neaparat mers sportiv, ci accelerari bruste, inclinari accentuate, etc, chiar si la 80-100 la ora. Insa trebuie si motor sportiv, de turatii mari, ca sa ai nevoie de 7100, ca sa nu mai zic de 300V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 atasat ai fisa tehnica a motorului cu ce si cat xj.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 atasat ai fisa tehnica a motorului cu ce si cat Multumesc pt documentu trimis Andrei. Insa nu prea inteleg ceva... Vad ca de uleiul Motul scrie ceva ...dar numai in germana si de 7100 10W40. de restul scrie ,dar nu stiu ce anume... Eu am 5100 iar in dreptul lui scrie la standard Fullmenge2- tank. deci..ce concluzie sa trag??Care sa pun? Ca am si eu un manual Heyness in care spune ce si cat ulei sa pun, dar nu specifica firma sau daca sa fie sintetic,semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ce probleme au unii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 ce probleme au unii.. incredibil, nu? propun ca toti sa posteze cu cateva luni inainte sa-si faca schimbul de ulei asa poate se va tine o evidenta si imi voi aduce si eu aminte cand sa schimb uleiul la supernova ca de aia uit mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Multumesc pt documentu trimis Andrei. Insa nu prea inteleg ceva... Vad ca de uleiul Motul scrie ceva ...dar numai in germana si de 7100 10W40. de restul scrie ,dar nu stiu ce anume... Eu am 5100 iar in dreptul lui scrie la standard Fullmenge2- tank. deci..ce concluzie sa trag??Care sa pun? Ca am si eu un manual Heyness in care spune ce si cat ulei sa pun, dar nu specifica firma sau daca sa fie sintetic,semisintetic. in concluzie poti pune cele 3 uleiuri din rubrica cu filtru 2,5 fara 2,2 Litri interval de schimb 6000 km succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.