CustoMania Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Salutare...am urmatoarea problema: Am schimbat ghidonul cu unul mai inalt, si implicit si cablul de ambreaj, cabluri acceleratie, furtun frana, si lungit cablurile de la comenzile electrice. Toate bune, pana in momentul cand a fost gata si am dat s-o pornesc. Nici un semn de viata! Am zis ca o fi de la cablurile electrice, ca o fi vreun fir intrerupt. Le-am dat jos, le-am masurat si sunt OK. imi merg toate luminiile claxon , semnale etc... Acum chiar ca nu-mi pot da seama ce am gresit...o fi cablul de ambreaj? Dar motorul este pe liber, si ar trebui sa porneasca... Or fi din cauza cablurilor de acceleratie? Nu vad de ce nu ar porni nici in situatia asta. Mai ramane sa fi patit ceva carburatorul??? Ca a trebuit sa-l scot ca sa pot monta cablurile de acceleartie... Va rog ajutati-ma cu un sfat ca sa-i dau de capat ...Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) vezi sa nu faca scurt pe undeva ... sau sa nu iti faca contact mai stiu eu ce ... vezi sa nu fi incurcat cablurile intre ele si sa nu fi dus ce trebuie unde trebuie ... din ce zici tu e chestie de electrica . Apropo da vre-un semn de pornire, adica invarte ceva si nu o ia sau nu face nimic ? Editat Iulie 13, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 Vezi senzorul care intra in maneta de ambreiaj, poate e de la ala, verifica si senzorul de la cric sa nu fie blocat..degripeaza-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 13, 2008 Autor Share Postat Iulie 13, 2008 vezi sa nu faca scurt pe undeva ... sau sa nu iti faca contact mai stiu eu ce ... vezi sa nu fi incurcat cablurile intre ele si sa nu fi dus ce trebuie unde trebuie ... din ce zici tu e chestie de electrica . Apropo da vre-un semn de poernire, adica invarte ceva si nu o ia sau nu face nimic Nici un semn de viata..nu invarte absolut nimic. Am verificat si sigurantele si sunt si ele Ok! cablurile nu aveam cum sa le incurc, ca le-am dezlipit , prelungit cu noul cablu , lipit inapoi pe comenzi, unul cate unul! bineinteles sunt izolate ca sa nu faca scurt! Asa am crezut si eu ca este chestie de electrica, dar acum dupa ce tot le-am verificat si reverificat am inceput sa ma indoiesc ca aici este problema! Vezi senzorul care intra in maneta de ambreiaj, poate e de la ala, verifica si senzorul de la cric sa nu fie blocat..degripeaza-l Le-am verificat si pe astea...nici de aici nu este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Apropo da vre-un semn de pornire, adica invarte ceva si nu o ia sau nu face nimic ? cum zice si ThByte, in sit asta asa se verifica....daca da motorul peste cap(adica il auzi cum huruie in motor cand dai sa pornesti) inseamna ca nu se alimenteaza cu benzina...(ocazional se mai ineaca) daca e mort complet, e de la electric...verifica cu o alta baterie...daca ti-a murit bateria, si porneste cu alta baterie, pune si un aparat de masura pe releul de incarcare, sa nu se fi dus dracu... asta in cazul in care zici ca firele sunt ok, senzorii si toate cele, sunt ok... deci, verifica treaba luand ceva curent din alta parte Editat Iulie 13, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 cum zice si ThByte, in sit asta asa se verifica....daca da motorul peste cap(adica il auzi cum huruie in motor cand dai sa pornesti) inseamna ca nu se alimenteaza cu benzina...(ocazional se mai ineaca)daca e mort complet, e de la electric...verifica cu o alta baterie...daca ti-a murit bateria, si porneste cu alta baterie, pune si un aparat de masura pe releul de incarcare, sa nu se fi dus dracu... asta in cazul in care zici ca firele sunt ok, senzorii si toate cele, sunt ok... deci, verifica treaba luand ceva curent din alta parte Cum am mai zis...nu da nici un semn de viata...motorul nu invarte nimic! Bateria este buna, proaspat incarcata! Spre rusinea me trebuie sa recunosc ca nu stiu care este releul de incarcare ca sa-l verific. Ma pricep doar la lucrurile uzoale, gen masurat continuitatea firelor, schimbat sigurante. Cum nu sunt capabil sa-i dau de cap, cred ca mai bine apelez la un electrician. Asa ca va rog recomandati-mi un electrician care eventual sa se deplaseze la motor, ca sa nu o imping eu pana la service. Motorul este in Zona Titan - Bucuresti! MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 Cum am mai zis...nu da nici un semn de viata...motorul nu invarte nimic! Bateria este buna, proaspat incarcata! Spre rusinea me trebuie sa recunosc ca nu stiu care este releul de incarcare ca sa-l verific. Ma pricep doar la lucrurile uzoale, gen masurat continuitatea firelor, schimbat sigurante. Cum nu sunt capabil sa-i dau de cap, cred ca mai bine apelez la un electrician. Asa ca va rog recomandati-mi un electrician care eventual sa se deplaseze la motor, ca sa nu o imping eu pana la service. Motorul este in Zona Titan - Bucuresti! MS poate cablul de la butonul ON/OFF... iti merge totul pe el, numai aprinderea si electromotorul. apropo de aprindere, ai incercat sa-l pornesti impins sa vezi daca nu cumva o ia? daca problema asta a aparut dupa ce ai inaltat ghidonul, tind sa cred ca este butonul de ON/OFF, desi nu e obligatoriu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 poate cablul de la butonul ON/OFF... iti merge totul pe el, numai aprinderea si electromotorul. apropo de aprindere, ai incercat sa-l pornesti impins sa vezi daca nu cumva o ia? daca problema asta a aparut dupa ce ai inaltat ghidonul, tind sa cred ca este butonul de ON/OFF, desi nu e obligatoriu... poti sa il impingi pana maine, si o sa vezi ca tot nu porneste... masoara cu un voltmetru bateria... ti se descarca? se incinge daca sta pe loc? asta ar fi un semn ca face scurt undeva... apoi... senzorul ala de la ambreiaj, teoretic trebuie sa aiba un fir, iar masa sa fie de la motocicleta, prin modul de prindere sau ceva... ala... are masa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 am patit acelasi lucru. la mine a fost butonul de start. a trebuit sa demontez toate comenzile pe dreapta ca sa ajung la el. cand il dai pe on se aude pompa de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) am patit acelasi lucru. la mine a fost butonul de start. a trebuit sa demontez toate comenzile pe dreapta ca sa ajung la el. cand il dai pe on se aude pompa de benzina? Daca nu are? Ar trebui sa o iei din aproape in aproape... daca nu stii ce faci, mai bine du-te la un electrician, care are unelte (btw, uneltele is 50% din toata treaba de mecanic/electrician) si te rezolva imediat. Cele bune. Editat Iulie 22, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 Cum am mai zis...nu da nici un semn de viata...motorul nu invarte nimic! Bateria este buna, proaspat incarcata! Spre rusinea me trebuie sa recunosc ca nu stiu care este releul de incarcare ca sa-l verific. Ma pricep doar la lucrurile uzoale, gen masurat continuitatea firelor, schimbat sigurante. Cum nu sunt capabil sa-i dau de cap, cred ca mai bine apelez la un electrician. Asa ca va rog recomandati-mi un electrician care eventual sa se deplaseze la motor, ca sa nu o imping eu pana la service. Motorul este in Zona Titan - Bucuresti! MS aaaa....pai stai ma ca vorbim altfel atunci (btw, uneltele is 50% din toata treaba de mecanic/electrician) tru bai, deci daca nu misca nimic, si bateria e proaspat incarcata, si alimenteaza, e de la matzaraie frate...nu mai are treaba in acest moment releul de incarcare, ca ala doar ajuta ca ea sa se incarce in mers... lasa dracu bateria aia, n-o mai incarca, cheama un raidar pretenar si ia-i bateria la o proba ne spui apoi daca merge...daca nici asa nu merge, verifica contactele, cu un multimetru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) ne spui apoi daca merge...daca nici asa nu merge, verifica contactele, cu un multimetru... un ohmetru ti-ar ajunge ca sa masori continuitatea firelor... daca ai planuri mari, cum ar fi masurarea curentului, poti folosi aditional un ampermetru, dar cu grija, sa nu il arzi, ca ala ii sensibil la caldura, mai ales daca ii model cu ac, nu cu numeri deia ca pe calcalator :laugh: :lol: :D :crack: :crack: Editat Iulie 22, 2008 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 aaaa....pai stai ma ca vorbim altfel atunci tru bai, deci daca nu misca nimic, si bateria e proaspat incarcata, si alimenteaza, e de la matzaraie frate...nu mai are treaba in acest moment releul de incarcare, ca ala doar ajuta ca ea sa se incarce in mers... lasa dracu bateria aia, n-o mai incarca, cheama un raidar pretenar si ia-i bateria la o proba ne spui apoi daca merge...daca nici asa nu merge, verifica contactele, cu un multimetru... am rezolvat! Firele erau continue, asta fiind primul lucru care l-am verificat, dar problema era la butonul pornire/oprire. nu mai facea contact, era lamela pe interior murdara.am desfacut butonul, Am razuit un pic suprafata lamelei si acum este ok! Un fleac care m-a tinut pe loc 2 saptamani. Multumesc tuturor pe sfaturi...asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudia28love Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 (editat) am rezolvat! Firele erau continue, asta fiind primul lucru care l-am verificat, dar problema era la butonul pornire/oprire. nu mai facea contact, era lamela pe interior murdara.am desfacut butonul, Am razuit un pic suprafata lamelei si acum este ok! Un fleac care m-a tinut pe loc 2 saptamani. Multumesc tuturor pe sfaturi...asfalt uscat! Editat Iulie 22, 2008 de claudia28love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 am rezolvat! Firele erau continue, asta fiind primul lucru care l-am verificat, dar problema era la butonul pornire/oprire. nu mai facea contact, era lamela pe interior murdara.am desfacut butonul, Am razuit un pic suprafata lamelei si acum este ok! Un fleac care m-a tinut pe loc 2 saptamani. Multumesc tuturor pe sfaturi...asfalt uscat! un pic de vaselina ai pus si tu acolo, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 am rezolvat! Firele erau continue, asta fiind primul lucru care l-am verificat, dar problema era la butonul pornire/oprire. nu mai facea contact, era lamela pe interior murdara.am desfacut butonul, Am razuit un pic suprafata lamelei si acum este ok! Un fleac care m-a tinut pe loc 2 saptamani. Multumesc tuturor pe sfaturi...asfalt uscat! un pic de vaselina ai pus si tu acolo, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 am rezolvat! Firele erau continue, asta fiind primul lucru care l-am verificat, dar problema era la butonul pornire/oprire. nu mai facea contact, era lamela pe interior murdara.am desfacut butonul, Am razuit un pic suprafata lamelei si acum este ok! Un fleac care m-a tinut pe loc 2 saptamani. Multumesc tuturor pe sfaturi...asfalt uscat! am avut dreptate:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 am avut dreptate:D tru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 tru indubitabil :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 un ohmetru ti-ar ajunge ca sa masori continuitatea firelor... daca ai planuri mari, cum ar fi masurarea curentului, poti folosi aditional un ampermetru, dar cu grija, sa nu il arzi, ca ala ii sensibil la caldura, mai ales daca ii model cu ac, nu cu numeri deia ca pe calcalator :D :D :D :D ba, de ce e sensibil la caldura daca este model cu ac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.