cs12seb Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Buna am si eu o problema la un Kawasaki er 5. Am cazut cu el si nu mai porneste. Imediat dupa ce am cazut cu el am reusit sa-l pornesc tragand de accelaratie dar cand bagam in viteza murea motoru si daca incercam sa-l pornesc in viteza cu ambreiajul tras nu ma lasa. Dimineata cand m-am uitat la motor a curs pe la filtru de aer benziba si nu a mai vrut nicicum s-a porneasca. Daca ma poate ajuta si pe mince cineva cu vreo sugestie. Multe multumiri anticipate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 sar putea sa se fi inecat daca a curs benzian in filtru de aer fi deaia sa nu mai porneasca curatai bujia si vezi ce da din ea si mai multe detali cu ce se in intampla!!!ai avariat in vreu-n fel motorul?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs12seb Postat Iulie 16, 2008 Autor Share Postat Iulie 16, 2008 Motocicleta nu a suferit nici o avarie. Motoru nu s-a oprit dupa cazatura l-am orit eu de la butonu rosu. Si nu mai vruia s-a porneasca intr-un final am reusit sa-l pornesc ambalandu-l in timp ce apasa-m pe butonul de pornit. Dar cand bagam in viteza murea motoru.Si in viteza nu ma lasat sa pornesc cu ambreiajul tras ceea ce inaninte ma lasa.Azi cand am incercat dinou sa-l pornesc nu a vrut nicicum sa mai si auzit un sunet de pinioane Multumesc mult pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Motocicleta nu a suferit nici o avarie. Motoru nu s-a oprit dupa cazatura l-am orit eu de la butonu rosu. Si nu mai vruia s-a porneasca intr-un final am reusit sa-l pornesc ambalandu-l in timp ce apasa-m pe butonul de pornit. Dar cand bagam in viteza murea motoru.Si in viteza nu ma lasat sa pornesc cu ambreiajul tras ceea ce inaninte ma lasa.Azi cand am incercat dinou sa-l pornesc nu a vrut nicicum sa mai si auzit un sunet de pinioane Multumesc mult pentru ajutor sunetul de pinioane e de la angrenajul dintre electromotor si motor(ambreiaj centrifugal) si nu e nimic foarte grav, si mie mi se mai intampla , dar nu mereu ... vezi sa nu ti se fi desfacut sau smuls vre-un fir de la contactul de la ambreiaj sau din cutie de la neutral, si de asta sa nu iti porneasca ... incearca sa verifici si bujiile Incearca sa nu mai "bagi viteza" ... in cel mai rau caz mergi repede, turezi motorul, expresia cu bagatu vitezei te face sa pari mai analfabet decat esti ... no offence Editat Iulie 16, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 este sigur un fir desprins din cazatura, sau interupatoarele defecte. ori de la ambreaj, ori de la cric. din cazatura nu se ineaca nici o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Er5-ul nu are intrerupator pe crick? Cand bagi intreapta de viteza sa ii ia gazul?? NU ramane becul de crick aprins pe bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 sunetul de pinioane e de la angrenajul dintre electromotor si motor(ambreiaj centrifugal) si nu e nimic foarte grav, ... expresia cu bagatu vitezei te face sa pari mai analfabet decat esti ... no offence Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service? @cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj. De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Nimic nu stiti.. cred ca i-a cazut relanti-ul in baia de ulei, verifica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service? @cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj. De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce. tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul thundere, la o prima vedere al unui asa exemplar, pe gugal, cred ca e vb de ambreiaj multidisc in baie de ulei, nu centrifugal... Nimic nu stiti.. cred ca i-a cazut relanti-ul in baia de ulei, verifica ! sunt total de acord cu tine acum, pe bune... ti-a curs benzina pretutindeni, cum zicea cineva mai sus, cat a stat motoru rasturnat...inclusiv in filtru, care conteaza mult...desfa, si curata...aeriseste si camera de ardere, scotand bujiile....fumeaza o tigara cat se aeriseste, curata bujiile frumos, apoi, pune-le...acum ar trebui sa o ia usor, ca inainte referitor la opritu cand bagi in viteza, vezi ca ai o sonda cretina la cric...trebuie sa calce pe ea pt a putea pleaca cu mobra... unele mobre au chestia ca daca ai cricul lasat, nu poti nici sa o pornesti, iar altele, daca ai cricu lasat, cand dai sa pleci, teapa, moare motoru verifica sondele alea de care se vorbea mai sus(in limbaj mai de inteles, sunt niste amarate de intrerupatoare) Editat Iulie 17, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi nu am nimic cu tine, sunt doar curios de ce continui cu sfaturi la rubrica service cand tu nu stii lucruri elementare. induci lumea in eroare mai frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi asa e si la mopede...si la unele e ambreiaju asta uscat, adica vai mama lui...e un arc (cuvant urat) care strange niste elementi ce cupleaza in timpul accelerarii...nu e cazul de fata aici poate sa fie si de la cablul de la ambreiaj, sa nu mai actioneze ambreiajul cum trebuie, si cand bagi a-ntaia, sa moara motoru diferentele dintre muritul datorita abreiajului si muritul datorita sondelor, ar cam fi: -daca e ambreiaju de vina, moare brusc, smucind, ca si atunci cand nu pleci cum trebuie si se opreste -daca e de la sonde, adica electrica, taie pur si simplu contactu...si moare asa, ca si cum l-ai opri tu... @cs12seb: tie cum iti moare? mie, recunosc, imi mai moare de la prea multa bautura PS: daca scriu c.retin, e cuvant urat...daca scriu futem...ia te uita Editat Iulie 17, 2008 de catul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi Bendix au daciile si majoritatea masinilor.... La motociclete (cel putin la majoritatea lor) sistemul de actionare al arborelui de catre electromotor este un ambreiaj asa cum scrie si in manualul de service ("starter clutch") iar principiul lui de functionare este centrifugal, asa ca denumirea de ambreiaj centrifugal e corecta spre deosebire de bendix care nu exista in situatia de fata..... Editat Iulie 17, 2008 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Bendix au daciile si majoritatea masinilor....La motociclete (cel putin la majoritatea lor) sistemul de actionare al arborelui de catre electromotor este un ambreiaj asa cum scrie si in manualul de service ("starter clutch") iar principiul lui de functionare este centrifugal, asa ca denumirea de ambreiaj centrifugal e corecta spre deosebire de bendix care nu exista in situatia de fata..... nu, principiul de functionare nu e centrifugal. daca il demontezi o sa vezi ca iti cupleaza oricat de incet l-ai invarti, inauntru sunt niste role care se impaneaza pe calea de rulare si sunt antrenate prin forte de frecare. been there done that. in termeni largi se numeste tot bendix, dar iti dau dreptate bendix in termen strict este roata dintata de pe axul electromotorului actionata de un electromagnet cand pui contactul. oricum nu e nimic centrifugal in er5-ul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service? @cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj. De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce. ce senzor, baaaaaaaaaaaaa???? is niste comutatoare ordinare si nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 ce senzor, baaaaaaaaaaaaa????is niste comutatoare ordinare si nimic mai mult intrerupator, te rog frumos ca alea de la soneriile vechi....acu vad si eu ca s-a vb de senzori pe aci io le spun sonde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 intrerupator, te rog frumos ca alea de la soneriile vechi....acu vad si eu ca s-a vb de senzori pe aci io le spun sonde sondele sunt alta mancare de peste si se folosesc la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 sondele sunt alta mancare de peste si se folosesc la altceva. asa le zic eu, bre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs12seb Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 Mii de multumiri pentru sfaturile primite Motoru nu a pornit din cauza ca a fost inecat. Pe deasupra a mai si curs benzina in baia de ulei am scos 6 litrin in loc de 3 cat are motoru Partea cu muritu motorului cand bagam in viteza se datoreaza sondei cretine de la cric Am taiat firele de la sonda si le-am inodat si acuma merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.