Sari la conținut

Nu Mai Porneaste


Postări Recomandate

Buna am si eu o problema la un Kawasaki er 5. Am cazut cu el si nu mai porneste. Imediat dupa ce am cazut cu el am reusit sa-l pornesc tragand de accelaratie dar cand bagam in viteza murea motoru si daca incercam sa-l pornesc in viteza cu ambreiajul tras nu ma lasa. Dimineata cand m-am uitat la motor a curs pe la filtru de aer benziba si nu a mai vrut nicicum s-a porneasca.

Daca ma poate ajuta si pe mince cineva cu vreo sugestie.

Multe multumiri anticipate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sar putea sa se fi inecat daca a curs benzian in filtru de aer fi deaia sa nu mai porneasca curatai bujia si vezi ce da din ea si mai multe detali cu ce se in intampla!!!ai avariat in vreu-n fel motorul??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta nu a suferit nici o avarie. Motoru nu s-a oprit dupa cazatura l-am orit eu de la butonu rosu. Si nu mai vruia s-a porneasca intr-un final am reusit sa-l pornesc ambalandu-l in timp ce apasa-m pe butonul de pornit. Dar cand bagam in viteza murea motoru.Si in viteza nu ma lasat sa pornesc cu ambreiajul tras ceea ce inaninte ma lasa.Azi cand am incercat dinou sa-l pornesc nu a vrut nicicum sa mai si auzit un sunet de pinioane :blink:

Multumesc mult pentru ajutor :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta nu a suferit nici o avarie. Motoru nu s-a oprit dupa cazatura l-am orit eu de la butonu rosu. Si nu mai vruia s-a porneasca intr-un final am reusit sa-l pornesc ambalandu-l in timp ce apasa-m pe butonul de pornit. Dar cand bagam in viteza murea motoru.Si in viteza nu ma lasat sa pornesc cu ambreiajul tras ceea ce inaninte ma lasa.Azi cand am incercat dinou sa-l pornesc nu a vrut nicicum sa mai si auzit un sunet de pinioane :blink:

Multumesc mult pentru ajutor :baldy:

 

sunetul de pinioane e de la angrenajul dintre electromotor si motor(ambreiaj centrifugal) si nu e nimic foarte grav, si mie mi se mai intampla , dar nu mereu ... vezi sa nu ti se fi desfacut sau smuls vre-un fir de la contactul de la ambreiaj sau din cutie de la neutral, si de asta sa nu iti porneasca ... incearca sa verifici si bujiile

 

Incearca sa nu mai "bagi viteza" ... in cel mai rau caz mergi repede, turezi motorul, expresia cu bagatu vitezei te face sa pari mai analfabet decat esti ... no offence :blink:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Er5-ul nu are intrerupator pe crick? Cand bagi intreapta de viteza sa ii ia gazul?? NU ramane becul de crick aprins pe bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunetul de pinioane e de la angrenajul dintre electromotor si motor(ambreiaj centrifugal) si nu e nimic foarte grav,

...

expresia cu bagatu vitezei te face sa pari mai analfabet decat esti ... no offence :kiss:

Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service?

 

@cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj.

De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service?

 

@cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj.

De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce.

tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul

thundere, la o prima vedere al unui asa exemplar, pe gugal, cred ca e vb de ambreiaj multidisc in baie de ulei, nu centrifugal...

 

 

Nimic nu stiti.. cred ca i-a cazut relanti-ul in baia de ulei, verifica !

sunt total de acord cu tine :lol:

 

 

acum, pe bune...

ti-a curs benzina pretutindeni, cum zicea cineva mai sus, cat a stat motoru rasturnat...inclusiv in filtru, care conteaza mult...desfa, si curata...aeriseste si camera de ardere, scotand bujiile....fumeaza o tigara cat se aeriseste, curata bujiile frumos, apoi, pune-le...acum ar trebui sa o ia usor, ca inainte

 

referitor la opritu cand bagi in viteza, vezi ca ai o sonda cretina la cric...trebuie sa calce pe ea pt a putea pleaca cu mobra...

unele mobre au chestia ca daca ai cricul lasat, nu poti nici sa o pornesti, iar altele, daca ai cricu lasat, cand dai sa pleci, teapa, moare motoru :kiss:

 

verifica sondele alea de care se vorbea mai sus(in limbaj mai de inteles, sunt niste amarate de intrerupatoare)

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu pana la urma tu ce co.aiele lu boby ai cu mine mah, are ambreiaj centrifugal, ca daca nu ar avea ar ramane mereu cuplat motorul cu electromotorul

ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi

 

nu am nimic cu tine, sunt doar curios de ce continui cu sfaturi la rubrica service cand tu nu stii lucruri elementare.

induci lumea in eroare mai frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi

asa e si la mopede...si la unele e ambreiaju asta uscat, adica vai mama lui...e un arc (cuvant urat) care strange niste elementi ce cupleaza in timpul accelerarii...nu e cazul de fata

 

aici poate sa fie si de la cablul de la ambreiaj, sa nu mai actioneze ambreiajul cum trebuie, si cand bagi a-ntaia, sa moara motoru

 

diferentele dintre muritul datorita abreiajului si muritul datorita sondelor, ar cam fi:

-daca e ambreiaju de vina, moare brusc, smucind, ca si atunci cand nu pleci cum trebuie si se opreste

-daca e de la sonde, adica electrica, taie pur si simplu contactu...si moare asa, ca si cum l-ai opri tu...

 

@cs12seb: tie cum iti moare? :lol:

 

mie, recunosc, imi mai moare de la prea multa bautura :P

 

PS: daca scriu c.retin, e cuvant urat...daca scriu futem...ia te uita :kiss:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala se numeste bendix desteptule, ambreiaj centrifugal au scuterele si drujbele care cupleaza in momentul cand accelerezi

Bendix au daciile si majoritatea masinilor....

La motociclete (cel putin la majoritatea lor) sistemul de actionare al arborelui de catre electromotor este un ambreiaj asa cum scrie si in manualul de service ("starter clutch") iar principiul lui de functionare este centrifugal, asa ca denumirea de ambreiaj centrifugal e corecta spre deosebire de bendix care nu exista in situatia de fata.....

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bendix au daciile si majoritatea masinilor....

La motociclete (cel putin la majoritatea lor) sistemul de actionare al arborelui de catre electromotor este un ambreiaj asa cum scrie si in manualul de service ("starter clutch") iar principiul lui de functionare este centrifugal, asa ca denumirea de ambreiaj centrifugal e corecta spre deosebire de bendix care nu exista in situatia de fata.....

nu, principiul de functionare nu e centrifugal. daca il demontezi o sa vezi ca iti cupleaza oricat de incet l-ai invarti, inauntru sunt niste role care se impaneaza pe calea de rulare si sunt antrenate prin forte de frecare. been there done that.

in termeni largi se numeste tot bendix, dar iti dau dreptate bendix in termen strict este roata dintata de pe axul electromotorului actionata de un electromagnet cand pui contactul.

 

oricum nu e nimic centrifugal in er5-ul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai aparut mah cu ineptii si cu insulte? Ce ambreiaj centrifugal mah la er5? Ce cauti tu de fapt la rubrica service?

 

@cs12seb: daca totusi porneste, dar moare cand bagi in viteza inseamna ca ti s-a defectat ori senzorul de la cric, ori senzorul de la de ambreiaj.

De pornit a pornit greu pentru ca benzina din carburatoare a curs pe unde a apucat (galerii, filtru) si a dat peste cap amestecul. Pana acum s-a uscat probabil deja, in orice caz trebuia scos filtrul de aer si eventual bujiile si lasata sa se usuce.

ce senzor, baaaaaaaaaaaaa????

is niste comutatoare ordinare si nimic mai mult :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce senzor, baaaaaaaaaaaaa????

is niste comutatoare ordinare si nimic mai mult :laugh:

intrerupator, te rog frumos :laugh: ca alea de la soneriile vechi....acu vad si eu ca s-a vb de senzori pe aci :crack: io le spun sonde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrerupator, te rog frumos :) ca alea de la soneriile vechi....acu vad si eu ca s-a vb de senzori pe aci :unsure: io le spun sonde

sondele sunt alta mancare de peste si se folosesc la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mii de multumiri pentru sfaturile primite :D

Motoru nu a pornit din cauza ca a fost inecat. :D

Pe deasupra a mai si curs benzina in baia de ulei am scos 6 litrin in loc de 3 cat are motoru :D

Partea cu muritu motorului cand bagam in viteza se datoreaza sondei cretine de la cric :moto:

Am taiat firele de la sonda si le-am inodat si acuma merge :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...