Sari la conținut

Cu Ce Va Ridicati Motoarele?


Postări Recomandate

Eu mi-am luat exact acel cric de la Louis.

Pentru motocicleta mea e numai bun dar mi se pare un pic la limita. Adica, daca as fi avut garda la sol un pic mai jos nu prea mai intra dedesubt (am avut pana pe roata spate si m-am chinuit ceva sa bag cricul); deasemenea talpicile alea de cauciuc care intra sub motocicleta sunt exact atat de late cat si cadrul motocicletei. Eu am o Yamaha VStar (Dragstar) 650. Ma gandesc ca pentru alte tipuri de motocicleta ar trebui masurate dimensiunile inainte.

Cu greutatea pe care o suporta nu ar fi probleme pentru ca spune ca sustine 400kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat exact acel cric de la Louis.

Pentru motocicleta mea e numai bun dar mi se pare un pic la limita. Adica, daca as fi avut garda la sol un pic mai jos nu prea mai intra dedesubt (am avut pana pe roata spate si m-am chinuit ceva sa bag cricul); deasemenea talpicile alea de cauciuc care intra sub motocicleta sunt exact atat de late cat si cadrul motocicletei. Eu am o Yamaha VStar (Dragstar) 650. Ma gandesc ca pentru alte tipuri de motocicleta ar trebui masurate dimensiunile inainte.

Cu greutatea pe care o suporta nu ar fi probleme pentru ca spune ca sustine 400kg

misto, il pot folosi si la masina, nu? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unealta mea :lol:

e foarte util un transpalet, dar nu d-asta, ca ridica maxim 30 de cm de la sol....

mai bun e un d-ala de ridica la inaltime...unu chiar e eficient, si are sarcina mai mare de o tona :P muti masinile cu el

 

PS: cricurile astea le vad inutile...adica inafara de faptul ca permite ridicarea de la sol pt a umbla la cauciucuri, alta utilitate nu-i gasesc...si o pana nu o faci fix in fata blocului, iar daca faci pana, nu poti cara mobra cu duba pana acasa, ca vezi doamne tre sa sui motoru pe cric....clar altfel nu se poate....sa-l vad io p-ala care cara ditai cricu cand pleaca in strainatate(cand stim cu totii ca fiecare rahat de-l cari, conteaza) :kiss: poate doar pt astia de au o afacere din repararea mobrelor....altfel...

 

ne-am dat dracu, cricuri pt motor, macarale pt ridicat motorul din cadru...numai inventii nene....mai mai sa scoata un ban...pt un atv, mi se pare ok, ca ala are chestii la care ajungi cu greu, dar daca ne gandim, si sub masina te bagi sa rezolvi unele probleme, si cricul il folosesti des pt schimbatul rotii....

 

vorba cuiva de mai sus...o lada de bere, si asta e :cheers:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: cricurile astea le vad inutile...adica inafara de faptul ca permite ridicarea de la sol pt a umbla la cauciucuri, alta utilitate nu-i gasesc...

 

Iti zic eu alta utilitate: schimbat roti enduro / supermoto intre ele, eventual saptamanal. Sa vezi distractie fara cric. Si pe langa cauciucuri mai e folositor pentru a umbla la etrieri, lant, furca. Astea dintre cele "uzuale".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti zic eu alta utilitate: schimbat roti enduro / supermoto intre ele, eventual saptamanal. Sa vezi distractie fara cric. Si pe langa cauciucuri mai e folositor pentru a umbla la etrieri, lant, furca. Astea dintre cele "uzuale".

ok, am zis pt cineva care umbla mai des pe acolo(cazul service-urilor), iar la cei care folosesc asa cum trebuie enduroaicele, nu m-am gandit :kiss: greseala mea...dar la celelalte piese, merge sa umblii si fara cric :lol:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer eu mi-am luat cricul ca m-am gandit ca o sa pun motorul pe el la iarna (am inteles ca e mai bine sa nu stea pe roti daca nu e miscat mai mult timp) desi iarna trecuta a stat si fara cric si nu a patit nimic. Am zis ca daca tot am ocazia, sa il cumpar, ca nici nu a costat o avere.

 

Pana acum l-am folosit de 2 ori:

prima data am schimbat uleiul (asta ca sa folosesc cricul ca altfel m-as fi dus la service)

a doua oara cand am facut pana. Am luat un fel de cui in roata spate pe drum dar am ajuns fara probleme acasa. De abia a doua zi am vazut ca e roata desumflata. Am inteles ca, de cele mai multe ori, asa se intampla - cand e cauciucul incalzit nu se desumfla imediat deci mai poti sa mergi un pic cu el. Pentru drumuri mai lungi am spray din ala pentru umflat rotile dar daca tot aveam cric acasa, am pus motocicleta pe el, am desfacut roata si m-am dus cu ea la vulcanizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sanse sa gasesc pe undeva un cric (chiar si second) cat de cat profi pe la 1 milion?

 

Eu il folosesc pe asta.E posibil sa mearga si la tine dar nu stiu ce garda la sol ai pe roti de supermoto.Cricul are 29 cm inaltime strans si 41 cm extins.E foarte practic si se incadreaza cat de cat in bugetul tau.

http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003390

 

post-4473-1216504312_thumb.jpg

Editat de zixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il folosesc pe asta.E posibil sa mearga si la tine dar nu stiu ce garda la sol ai pe roti de supermoto.Cricul are 29 cm inaltime strans si 41 cm extins.E foarte practic si se incadreaza cat de cat in bugetul tau.

http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003390

 

post-4473-1216504312_thumb.jpg

 

Parca vreo 30cm. Dar nu m-am gandit neaparat la cric de cross. Daca imi iau alta mobra (mai vaca) ce fac cu el? Plus ca mai am un camarad cu SuperTenere si cred ca se indoaie cricul ala sub ea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...