Sari la conținut

ulei de vitezana


sacal
 Share

Postări Recomandate

Pe la noi prin Tm am auzit ca cel mai bun, mai ales pt motoarele mai turate,ar fi Castrol R4 Superbike, eu asa ceva folosesc costa cam 500000 litru ,dar uleiu e cel mai important pt motor, daca-ti permiti(e totusi cam piperat) eu ti-l recomand :cheers:

244209[/snapback]

si pe unde in buc as putea gasi oare castrol de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in Bucuresti nu stiu unde poti gasii Castrol dar fi foarte atent la bidon sa nu fie

facut pe vapor,eu am pus in masina 4l si nu a fost destul al 5-lea litru avea

alta culoare, la magazin mi-au spus ca e de la alt furnizor?????

mergi mai bine pe Motul sau Motorex 10w40 syntetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza marca si modelul motorului pentru toate felurile astea de ulei?

Sau sunt universale pentru toate spiderele?

Ca imi vine acu un gsx600f si o sa-i schimb consumabilele, intrebarea mea fiind, daca ma pot lua dupa ce s-a scris pana acu' aici sau tre sa intreb si pentru mine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

recomand MOTUL 300V Competition 4T 15W50 care vara trecuta pin august cand am schimbat eu uleiul era cam ~600/l.

 

http://www.motul.fr/uk/conseils/index_moto.html

 

Eu cred ca pt romania e cam cea mai buna alegere pt o motocicleta turata. din cate stiu castrol e prost pt ca nu e original, repsol ...same si mobil nu stiu cum e deci recomand motul care inca e facut la mama lui.... cica :moto:. mai e varianta cu Yacco care e mai ieftin si exista si sintetic full pt motor.

 

Jah Bless !!! si asfalt cald si uscat :laugh:)

 

 

P.S. intrebarea mea... in cartea tehnica la hornet scrie revizie o data la 12.000 km (adica 1000, 12tkm, 24, 36) ceea ce eu consider FFFFFF mult ... pt ca eu si la masina schimb uleiul la 7-9 tkm. Voi la cat schimbati uleiul?

Editat de mrwhite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fara a face reclama : Honda Romania ( pt moto ) foloseste Motul.

Eu am avut un 600 CBR - si l am schimbat la ei - la 4000 arata ca si nou.

Am scos dintr un XX ( cbr 1100 ) la 6000 - la fel , arata ca nou.

Parere personala : 12000 este dat de producator - este ok .

Esti paranoic cu dormi cu mot sub perna( eu sunt ) - schimba l cand vrei INAINTE de valoarea asta.

 

Deci ..Motul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca om de service va recomand : motul sau yacco. sigura precizare pe care o am este ca yacco, are cateva "plusuri" fata de motul, dupa cum urmeaza: are acreditarea JASO care se acorda NUMAI pt motorete si de numai de catre producatorii de motoare, este mai ieftin si are toate omologarile cerute in romania. motul nu are toate RAR-urile, si daca vine vorba de o garantie, e mai naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu merg pe mana lui Castrol. Si cand am schimbat uleiul la revizia de 6000 ,uleiul nu era deloc schimbat ca culoare ,plus ca dupa ce l-a scurs din motor(si era destul de cald uleiul) era destul de "uleios".Am incredere in cei de la Castrol :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigura precizare pe care o am este ca yacco, are cateva "plusuri" fata de motul, dupa cum urmeaza: are acreditarea JASO care se acorda NUMAI pt motorete si de numai de catre producatorii de motoare, este mai ieftin si are toate omologarile cerute in romania.

 

Lizu-ka, am in mina un bidon de Motul 5100 Esther 10w40. Scrie mare pe el "Product meeting JASO T903".

Pe de alta parte cu problemele la service n-ai nimerit-o. Honda recomanda sus si tare numai ulei Honda. Ce facem in cazul asta? Ca doar unii stim ca e Motul OEM in Europa.

P.S. Am gasit un link intersant: http://www.yft.org/tex_vfr/tech/oil.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fac o reclama pentru un anume produs, dar MOBIL si MOTUL stau pe treapta egala la 4T, Iar OMV la 2T,

La castrol poti sa ai surpriza ca este contrafacut.

Si inca ceva ce am stors de la un agent de vanzari - Surpriza - multe marci diferite sunt produse in aceasi fabrica. :yikes:

Discutia se reduce la care marca este mai bine mediatizata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ipman:...foarte interesant paragraful, ca dealtfel tot articolul :yikes:

"Synthetic or Conventional

 

What about synthetic vs. semi-synthetic vs. "dino" oils? All motor oils have several special additives formulated into the oil to protect from corrosion and wear, plus detergents to keep combustion products in the oil. For normal (non-extreme) use, "dino" oils protect as well as the synthetic oils. However, if you plan to race, run at extremely high temperatures, or plan to extend oil-change intervals, or simply want the best, then a synthetic or semi-synthetic may be your best choice. "

Asadar daca il schimbi mai des, si nu mergi la curse, e f. bun si unul mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre cele 3 categorii de ulei mineral, semi-sintetic si ful sintetic sunt cateva diferente:

- vascozitate

- componenta in ceea ce priveste aditivi integrati (spalare, antispuma, anticoagulare, etc)

- sistem de obtinere a uleiului (procedee chimice, etc)

 

povestea cu uleiul "y" e facut in romania, sau mai stiu eu pe unde, e VRAJA marii si va spun asta pt ca ma lucrat ani de zile la importatorul de BP in romania. uleiurile au aceeasti reteta (compozitie) si se fac in locatiile fabricilor. nu exista diferentieri de genul" e facut pt romania e de kko" si asta va spune un om care periodic trimitea esantioane-teste din uleiul folosit aici si la deschiderea butoiului, si dupa un anumit nr de km rulati.

 

cand cumparati ulei luati in calcul

-vartsa mobrei

-km

-modul de rulare si intretinere la care a fost supusa pana acum

 

si un ultim sfat : nu va zgarcicti si luati uleiuri de calitate, iar schimbul, mai ales bucurestenii, la 5.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai multe articole scrise de specialisti recomanda folosirea uleiurilor pentru motoare diesel sau benzina auto . Nu este nici o diferenta intre ele si uleiurile moto . Doar faptul ca cele auto sa nu aiba aditivi tip "Energy saver" care pot provoca patinarea ambreiajului .

Diferentele de pret sunt notabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

si un ultim sfat : nu va zgarcicti si luati uleiuri de calitate, iar schimbul, mai ales bucurestenii, la 5.000 km

 

..Da ce,bucurestenii e mai lovelisti ca altii?

Ai impresia cumva ca ei are mai multi bani?

Iote la ea! :cheers:

Luigi Vicol

 

 

si un ultim sfat : nu va zgarcicti si luati uleiuri de calitate, iar schimbul, mai ales bucurestenii, la 5.000 km

 

..Da tu ai impresia ca Bucurestenii e mai lovelisti ca altii??

Crezi ca toti are banii tai??

Iote la ea!

:D

Luigi Vicol

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns la 4900km si vreau sa schimb uleiul. care e cel mai bun?.

filtru ma duc si cumpar de pe ghencea

 

din cate stiu prima cifra este vascozitatea....iar a doua este temperatura de functionare

cineva de pe forum recomanda iarna un ulei mai gros....pt ce mai gros?

cel mai simplu consulti cartea tehnica si iti va zice exact ce ulei sa bagi ,daca ii iarna (frig) si trebuie ulei mai gros iti va zice cartea (cel putin la bmw meu imi zice) oricum ce ii sigur cu uleiul folosit la temperaturi scazute trebuie schimbat mai des+ schimbarea uleiul tine f mult si de felul cum ii dai in gura la motor rezulta ca daca mergi tare si il ambalezi mult in loc ...schimbal des! ,daca mergi in regim normal de turati schimbal cand zice cartea , regimul de turati conteaza mult .La ulei eu zic ,CASTROL ii cel mai bun si cumpara-l din germania sau dintr-un stat ca si germania si sigur va fi bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, eu nu sint de acord cu voi. Ca nu aveti argumente.

Daca Honda zice la modelul meu sa schimb uleiul la 8000 mile sau 12800km, hai sa zicem 12 mii, de ce sa inventez eu roata si sa-l schimb la 5 mii? Ma dau banii afara din casa sau ce?

Compozitia uleiului este de asemenea un factor important. Daca producatorul recomanda un ulei, in mod sigur stie ce face, ca doar ei au produs motorul.

E drept ei pun in carte "meet or exceeds" unele specificatii, dar nu schimbi uleiul dupa ureche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai daca o folosesti pt. ce a fost ea facuta nu vad de ca sa nu-l schimbi la 8000 sau 12000! da' daca o folosesti in oras, well io cred ca mai bine il schimbi mai des! regim de stop&go, temperaturi ridicate, in cazul in care ai ambreiajul umed frecare mare = temperatura si mai mare! ma rog, diferentele de temperatura si de solicitare oras vs. afara! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o fi gindit japonezu la ceva cind a pus radiatorul de ulei acolo.

Ca sa nu mai zic ca in oras porneste ventilatoarele si sta acul ala de temperatura de parca l-au lipit in pozitia aia.

Ce sa mai zic, cred ca stiu ei ce stiu cu regimurile de functionare.

Inteleg sa schimbi la 10 mii in loc de 12 mii, dar la 5 mii in loc de 12 mii e exagerat. Cit de mult poti stresa tu uleiul ca sa-i scazi viata la mai putin de jumate? Ca doar nu mergi in oras cu turometrul la rosu si 500km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.u.v. - cand am facut referire la bucuresteni, am spus-o pt ca traficul din bucuresti e infernal, motorul nu merge asa cum ar trebui el, sa fim seriosi dar cine poate sa schimbe sus, asa cum trebuie? il soliciti mai mult in niste parametrii un pic diferiti de cei pt care a fost el conceput. de aceea, pt cei care merg f mult in oras e recomandat sa faca schimbul mai repede decat ceilalti.

primul indicativ "10w" sau "15w" specifica vascozitatea uleiului iar cel de-al doilea indica temperatura maxima la care uleiul isi dezvolta cel mai bine proprietatile. atentie 10w/60 nu inseamna ca pana la 60 grade ! 60 este un coeficient caruia ii corespunde o temperatura in grade celsius.

 

uleiul pt masini (fie ele motorina sau benzina) nu contine si aditivii speciali pe care il are uleiul moto pt CUTIE. niciodata sa nu puneti ulei auto in motoare moto.

 

primavara este bine sa luati un ulei cu 10w - asta inseamna ca este mai subtiere si asigura o pornire buna la rece, iar pt vara mergeti pe 15w, etse mai gros si rezista mai bine la temperaturi inalte, fiin un ulei mai gros (dar nu cu mult).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai parca tot tu ziceai ca temperatura maxima la care isi pastreaza calitatile este data de a doua cifra.

Sint de acord ca un ulei cu 50 sau 60 in coada rezista la temperaturi mari, dar prima cifra n-are de a face cu temperatura maxima la care isi pastreaza calitatile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...