SBN Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Motocicleta respectiva NU are acte,am un prieten care s-a interesat de ea. Era clar ca este ceva dubios la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salut. Am un F4 750 s 2001 la baza care l-am schimbat eu in F4 1000R 2007. Adica am schimbat motorul si electronica. Am piese de MV Agusta si daca nu am la service le aduc noi sau second in max 2 saptamani. Baiatul are dreptate. MV Agusta e altfel decat toate. Se apropie cu Ducati la rigiditatea cadrului, suspensie si geometrie dar este mai incordata cu totul. 750 e moale rau la inceput dar isi da drumu si dezvolta puteri mari spre capat. 1000 e belea. Nu sti daca reusesti sa te intorci acasa si oricum nu te prea intereseaza decat sa te duci in lumea aia. 0726 974 121 asta e nr meu. Cine are nevoie de suport MV este asteptat . Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 LA MULTI ANI DAAN!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 cam nepopulat topicul asta...aici se vede clar cat de exclusivista este marca Nu crezi ca din cauza banilor se intampla asta?Nu aveti bani de ele si vorbiti aiurea... uite pe unde ajung bijuteriile astea !!!! ala nu cred ca stie ce vinde !!!http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-232407.html Individul ala are o "banda" de hoti si fura motocicletele din Italia , saptamanal aduce 2-3.Are o adevarata colectie...In general se axa pe cele de 125 ca lumea le cumpara si le baga pe primarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Am spus in sensul bun ca e nepopulat, dar nu are rost sa-ti explic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Mdea .. E o jucarie interesanta, am mers doar ca pasager pe MV cu PingyXP, experienta pe care nu as mai vrea s-o repet vreodata Cat despre mine, ca nu am bani de Mv Agusta, asa ca mi-am luat un verishor mai mic de al marcii , un V-Raptor de la Cagiva , si ma mandresc ca detin macar cadru de Mv Agusta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Februarie 5, 2010 Autor Share Postat Februarie 5, 2010 Ce parte din plimbare nu ti-a placut ..?! Sa stapanesti sanatos Cagiva aia, arata nemaipomenit ... dar nu te poti lauda ca are cadru de MvAgusta Dar poti spune ca sunt rude de gradul1. P.S. CRC-ul de la MvAgusta vine de la CagivaResearchCentre, restu' il povestim la o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Am si eu nevoie de ajutor.........daca stiti undeva sau stiti de unde pot comanda scula aia conica cu care se scoate roata spate la un f4 750s.....as fi recunoscator........ca pana vine din italia ...3 4 saptamani...un nr de telefon sau oricefel de informatie.......mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 Am si eu nevoie de ajutor.........daca stiti undeva sau stiti de unde pot comanda scula aia conica cu care se scoate roata spate la un f4 750s.....as fi recunoscator........ca pana vine din italia ...3 4 saptamani...un nr de telefon sau oricefel de informatie.......mersi anticipat Am eu tot ce trebuie inclusiv stander... Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Am eu tot ce trebuie inclusiv stander... Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi te pot ajuta Nah.....sa-mi bag....sunt din bihor.......si de aia ziceam.......ca mi-ar trebui numai cheia sa iau roata jos....dar mesi oricum.....si vad ca tu te ocupi cu piese.......sau lucrezi acolo?.......nu imi poti spune pretul unei scule.......sau cum pot sa dau de ea.....ca oricum o sa am nevoie de ea Editat Aprilie 14, 2010 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Aprilie 14, 2010 Autor Share Postat Aprilie 14, 2010 Nah.....sa-mi bag....sunt din bihor.......si de aia ziceam.......ca mi-ar trebui numai cheia sa iau roata jos....dar mesi oricum.....si vad ca tu te ocupi cu piese.......sau lucrezi acolo?.......nu imi poti spune pretul unei scule.......sau cum pot sa dau de ea.....ca oricum o sa am nevoie de ea Lucram la ei pe customer service. Cheia de roata e aproape 70eur orinala MV. Pe la noi ai avea sanse sa o gasesti dar doar "tubulara" e in jur de 2 mil. Pe net daca sapi unpic ai avea sanse sa o gasesti pe la 30EUR aftermarket (china) Mesaj completat Vorbele unui prieten despre noua lui motocicleta MV AGUSTA F4 2010 . In curand voi veni si cu poze ... Incep cu lucrurile negative dupa propriile mele referinte care cum bine stii provin de la gexare si in special 1000 K5  NEGATIVE: - in primul rand in mod clar si evident pozitia e mult mai agresiva adica cel mai evident fiind fundul mult mai sus (cel mai inalt din categoria se pare) care te face pentru unu ca mine de aproape 1,80 sa stai putin pe varfuri si implicit mult mai pe maini (cu durerile pe care le stim), ceea ce te indemna sa ai tendinta sa conduci mereu cam agresiv. Deci s-a terminat cu impresia de scooter de 178cp pe care o aveam cu K5-ul in oras ) - unghiul de invartire a ghidonului est clar mai mic deci...mai multe manevre de facut in caz de intoarcere sau chiar de strecurat in trafic... - din punct de vedere al motorului are mai putin cuplu decat K5-ul lucru care se simte cand plec bineinteles de la stop sau cand sunt intr-o viteza superioara si plec jos din turatie (pe K5 mereu trebuia sa controlez in ce treapta sunt) -m-a speriasem cu retrovizoarele, dar pana la urma eu nu le reglasem cum trebuia (n-am indraznit sa apas prea tare dintr-un alt unghi), clar ca nu e un exemplu in domeniu, dar pe langa ce ma speriasem e ok si sa vede mai bine decat pe vechiul model dupa cate am observat. - imi pare rau ca nu au pus temperatura motor exact in cifre si nu cu barete (au pus controlul de presiune anvelope si nu au pus temperatura exacta !) - o vivacitate inferioara la schimbarile rapide de directie (asta cu reglajul actual, se pare ca se poate ameliora enorm din unghiul furcii)    POZITIVE: - e o MV Agusta ! - arata demential......si ca orice piesa artistica ii descoperi lucruri noi din unghiuri diferite...e sexy, agresiva si.....frumoasa ! (ca o femeie care nu gateste super bine, nici prea curatenie nu face dar ii ierti tot fiindca atunci cand te uiti la ea...uiti si cum te cheama )) - mai concret...furca Marzochi in comparatie cu cea de pe K5 e de pe o alta lume. Absoarbe si se comporta demential ! - zgomotul motor te inseala la ralentiu, fiindca cum de urci putin in ture te face sa te intrebi cum naiba a trecut omologarea si agresivitatea care se difuzeaza prin casca te face spontan sa iti doresti sa fii agresiv (ca si cum pozitia nu era deja suficienta) momentan nu am depasit 7000/tre deja salivezi la ideea de a ajunge la peste 13.000 (de aia o sa-mi fie greu sa-mi placa vreodata un bi) - despre strict motor sunt constient ca inca n-am vazut nimica fiindca tocmai de la 6000 in sus incepe distractia, dar deja ii simt potentialul si e evident ca e "altceva" nu se compara cu nicio japoneza pe care am avut ocazia sa calaresc pana acuma, daca ar fi sa-l definesc as spune c-am da impresia unei turbine mecanice....si bineinteles cu agresivitatea in frunte ! ) - nu am depasit 155 km/ora dar stabilitatea si increderea (datorita furcii si cadrului) pe care o simt ma face sa-mi imaginez ca mersul la peste 200 o sa fie linistit in comparatie cu K5 care de la 180 deja iti facea sa simti ca de mult numai e joaca. - franele...in viata mea nu am avut asa ceva si puternice si progresive si culmea e ca mai si fac un zgomot (zamzait) care contribuie la o anumita excitare care se adauga la zgomotul motor si pozitie care te indemna la ce spuneam mai sus...sa pilotezi agresiv ! Nu stiu daca e chiar de bine )) - saua super larga iti permite sa iti odihnesti fesierul. Pentru asta e suficient sa iti impingi fundul mai in spate (si in pozitia asta daca nu punem la socoteala mainile si faptul ca esti aproape intins, esti si mai confortabil decat pe un K5) - bordul iti procura un sentiment de mandrie fiindca te face sa constientizezi pe viu ca esti in fata ultimului ragnet din domeniu si cum de se intuneca putin arata intr-adevar fabulos.  Ar mai fii lucruri de detaliat dar momentan asta im vine asa spontan....sunt convins ca dupa rodaj asa cum mi se intampla cu gexarul 1100 din '89 (marea mea dragoste) o sa-m vina s-o pup pe furis in garaj gandindu-ma cum naiba de nebuni astia au pus la libera vanzare asa ceva ) Mesaj completat si pozele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Bravo, sa o stapanesti sanatos. Nu ii mai face atata reclama, nu as vrea sa se umple strazile de MV Agusta, s-ar pierde din exclusivitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator montecristo Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 off doamne... ma iertati.. dar am intrat pe acest topic in speranta sa citesc despre aceste motoare, sa aflu parerei si opinii si in afara de 5 sau 6 posturi despre motor si cateva poze, v-ati tot certat intre voi. poate is de moda veche dar eu credeam ca suntem motociclisti, paionati de motociclete, desigur fiecare cu genul sau. se mai intmpla s gresesti sa sti cev ce altul nu stie sau stie mai bine, de ex in caul meu, eu stiam ca motorul meu s-a fabricat pana in 2002. asa e, dar pt mericani s-a fabricat pana in 2004 si cu mici modificari, dar eu am sustinut tare si mare ca nu e adevarat ca eu stiu bine si alea alea. dar cine m-a contrazis mi-a adus argumente si am tacut, am recunoscut si gata, dar voi, nu prea ati adus argumente la ceea ce ati spus, cu unele exceptii, dar banuiesc ca si voi sunteti ca si motoarele, exclusivisti. nu vreau sa enervez sau sa supar pe nimeni, dar nu e sufucient ca si asa suntem vazuti, ma refer la motociclisti, in general, ca niste rebeli, teribilisti si nonconformisti de multa lume, mai ales de posesorii de autoturisme, ca sa ne mai certam si sa ne ratoim intre noi? nu o sa ajungem sa fim o comunitate unita cu adevarat niciodata in ritmul acesta. nu vreau sa schimb lumea nici gandirea omeneasca, ca nu pot, dar macar incercati sa vb despre ceea ce ne face sa intram pe acest forum, motoare. si ca sa revin, motivul pt care am intrat este acela ca sunt interesat de aceste modele, si as vrea sa imi cumpar unul. cred ca dupa 4 ani la clasa 600 sunt pregatit sa trec la ceva mai mare. as vrea sa aud pareri despre consum, manevrabilitate, comfort si s.a.m.d., daca se poate si nu cer prea mult. va multumesc si asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disconnect-R Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 (editat) Consumul Editat Iulie 7, 2010 de Al6y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Iulie 8, 2010 Autor Share Postat Iulie 8, 2010 off doamne... ma iertati.. dar am intrat pe acest topic in speranta sa citesc despre aceste motoare, sa aflu parerei si opinii si in afara de 5 sau 6 posturi despre motor si cateva poze, v-ati tot certat intre voi. poate is de moda veche dar eu credeam ca suntem motociclisti, paionati de motociclete, desigur fiecare cu genul sau. se mai intmpla s gresesti sa sti cev ce altul nu stie sau stie mai bine, de ex in caul meu, eu stiam ca motorul meu s-a fabricat pana in 2002. asa e, dar pt mericani s-a fabricat pana in 2004 si cu mici modificari, dar eu am sustinut tare si mare ca nu e adevarat ca eu stiu bine si alea alea. dar cine m-a contrazis mi-a adus argumente si am tacut, am recunoscut si gata, dar voi, nu prea ati adus argumente la ceea ce ati spus, cu unele exceptii, dar banuiesc ca si voi sunteti ca si motoarele, exclusivisti. nu vreau sa enervez sau sa supar pe nimeni, dar nu e sufucient ca si asa suntem vazuti, ma refer la motociclisti, in general, ca niste rebeli, teribilisti si nonconformisti de multa lume, mai ales de posesorii de autoturisme, ca sa ne mai certam si sa ne ratoim intre noi? nu o sa ajungem sa fim o comunitate unita cu adevarat niciodata in ritmul acesta. nu vreau sa schimb lumea nici gandirea omeneasca, ca nu pot, dar macar incercati sa vb despre ceea ce ne face sa intram pe acest forum, motoare. si ca sa revin, motivul pt care am intrat este acela ca sunt interesat de aceste modele, si as vrea sa imi cumpar unul. cred ca dupa 4 ani la clasa 600 sunt pregatit sa trec la ceva mai mare. as vrea sa aud pareri despre consum, manevrabilitate, comfort si s.a.m.d., daca se poate si nu cer prea mult. va multumesc si asfalt uscat tuturor! Consumul nu il scoti sub 6 afara si sub 11 in oras Manevrabilitatea si stabilitatea sunt mult superioare unei japoneze Comfortul .... daca asta cauti, NU iti lua o MV Agusta Daca esti cu adecarat interesat, pot sa iti mai spun ca modelele 1078 sunt EXTREM de brutale, intrec orice limita a bunului simt. Modelele pana in 2010 au mici probleme si sunt mai pretentioase o sa iti petreci ceva timp prin service, de aceea ti-as recomanda un model nou 2010 (18500 euro). Ce altceva te-ar mai interesa ..?! Daca rasfoiesti unpic topicul-ul o sa mai gasesti ceva informatii. Unpic mai sus gasesti si parerea unui prieten care a trecut de la K5 1000 la MvAgusta F4 990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 Consumul nu il scoti sub 6 afara si sub 11 in orasComfortul .... daca asta cauti, NU iti lua o MV Agusta Tin sa te contrazic, Brutale e comfortabila. In rest ai dreptate, inclusiv in ceea ce priveste consumul. Mesaj completat Nu am mai vazut atata frumusete pe metru patrat de cand am fost in culise la Bucharest Fashion Week. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Tin sa te contrazic, Brutale e comfortabila. In rest ai dreptate, inclusiv in ceea ce priveste consumul.Mesaj completat Nu am mai vazut atata frumusete pe metru patrat de cand am fost in culise la Bucharest Fashion Week. man... astea e colectia proprie? google? sau... ai vre-un prieten care ii face pe altii sa planga asfalt uscat.. frumoase jucariile hai cu vara treaca ploaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 man... astea e colectia proprie? google? sau... ai vre-un prieten care ii face pe altii sa planga asfalt uscat.. frumoase jucariile hai cu vara treaca ploaia Nu e Google, e poza proprie. Am un prieten care gazduieste Agustele a inca doi prieteni (printre care si eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Nu e Google, e poza proprie. Am un prieten care gazduieste Agustele a inca doi prieteni (printre care si eu). frumos .. felicitari sa aveti grija di ieli Hai cu vara treaca ploaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Nu e Google, e poza proprie. Am un prieten care gazduieste Agustele a inca doi prieteni (printre care si eu). frumos .. felicitari sa aveti grija di ieli Hai cu vara treaca ploaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat August 8, 2010 Autor Share Postat August 8, 2010 (editat) Pun si eu niste poze de la ultima tura mai vioaie Ungaria-Austria-Italia-Franta-Elvetia-Germania, bineinteles pe Manguste POZE Enjoy ... Mesaj completat Salutare, In incercarea de a strange o miniComunitate MvAgusta am creat asta: http://www.facebook.com/group.php?gid=140903699277779 Oricine este binevenit dar in special ii asteptam pe cei care detin aceste motociclete, numaratoarea incepe de la 3... Pana acum cea mai mare comunitate MvAgusta din Romania numara 3 membri ..... sunt sigur ca se poate mai bine ... Editat August 8, 2010 de PingyXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 salutare dragi detinatori de agusta ma bate gandul la una bucata mv 2006 1000r...ceva informatii despre acest model mi-ar prinde bine,in sensu ca nu vreau sa petrec mult timp cu ea prin service..aa si inca o problema,are doar un loc?no chance pt pasager? atasez si linku cu bestia http://cgi.ebay.co.uk/2006-MV-Agusta-F4-10...=item45f50a1816 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PingyXP Postat Septembrie 21, 2010 Autor Share Postat Septembrie 21, 2010 salutare dragi detinatori de agusta ma bate gandul la una bucata mv 2006 1000r...ceva informatii despre acest model mi-ar prinde bine,in sensu ca nu vreau sa petrec mult timp cu ea prin service..aa si inca o problema,are doar un loc?no chance pt pasager? atasez si linku cu bestia http://cgi.ebay.co.uk/2006-MV-Agusta-F4-10...=item45f50a1816 Salut, Detaliile de genul cai/greutate/ etc cred ca le cunosti. Poti sa o faci bipost dar trebuie sa ii schimbi cadrul spate si codita, te costa in jur de 1000 euro. O mare problema la MV este ca se incinge foarte tare, mai ales in oras, sunt ceva solutii la aceasta problema si astea incep de la 200 euro. Cand se apropie de 18 000 km trebuie schimbati rulmentii de la butucul spate si roata fata (intre 500-1000euro). Eu nu am o parere prea buna de modelele de 1000cc. Din cate am citit pe forum-uri aceste modele au fost cu cele mai multe probleme. Dar un model pe care ti-l recomand este 1078 si 750-ul foarte fiabile. Modelul nou aparut 990 este mult imbunatatit fata de vechile modele dar inca nu pot sa ma pronunt legat de fiabilitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 (editat) multumesc mult pt raspunsuri 1078 e ceva mai scump,la km putini se invarte pe la 9 -10 mi.treaba cu agusta asta era ca part exchange pt k5 meu plus+500 extra cash..dar in urma celor spuse de tine cred ca zic pas deocamdata...parerea mea ca o agusta trebe tratata ca si atare adica nu o freci zilnic in trafic...iar pt asta ideal ar fi inca un motor iar duminica poti savura o plimbare cu agusta Editat Septembrie 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nene, mie imi place Ve-ul. Mult, nu asa! Il iubesc. Si iubesc si Ducati. De fel, nu prea imi plac supersportivele. Imi place sa vad mecanica, dom'le. Imi place sa vad cum ticaie, cum functioneaza, cum merge. Iar Brutale nu m-a dat niciodata pe spate. Nu stiu de ce. Are potential, imi place, dar nu ma da pe spate. F4 mi se pare prea multa motocicleta pentru mine, si pentru Romania in general. Aia e de vitrina si de circuit. Cam atat. Asadar, ma uitam cu bunavointa la marca voastra, dar totusi, nu puteam sa pun destiu' pe modelul care sa imi placa... ... Pana azi. Si da, F3-ul imi place. Mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.