Sari la conținut

carburator


pepsi
 Share

Postări Recomandate

Salut, in zilele astea mi so stricat carburatorul :crack: (cel putin asa cred, nu mai porneste motoru nicicum, scanteie este, benzina intra in carburator, da nush daca mai intra si in motor :crack: ), am desfacuto, am curatato in decanol.... si degeaba :crack:. nu stiti cam cat ar costa unu nou? preferabil de ETZ 251, sau ceva mai performant, si cam de unde? pls ajutatima

asfalt uscat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

pai incearca sa-l sufli cu pompa/compresorul sau uita-te la cui poate ti-a cazut! nu cred ca se strica asa, deodata un carb!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut tat carbu, cuiul era la loc, am suflat peste tot in jiglere, sau cum ze zic, da cu o pompa am suflat, totu am spalat in decanol apoi in benzina.... si degeaba, omu care mio reparat ambreiaju o zis cai dusa carbu.

si mie mi se pare cam ciudat ca pana vineri merea ok, si vinera am reglat avansu, dupa carte(ca no tras cum trebe, si ma gandeam ca avansu ii baiu) , si gata nu mai pornea deloc, dak scot bujia si o pun langa gaura unde se fileteaza si dau din pedala face o explozie slaba si nu de fiecare data, scanteie este, am verificat de mii de ori... si avansu am reglat de zeci de ori, da tot asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana vineri merea ok, si vinera am reglat avansu, dupa carte(ca no tras cum trebe, si ma gandeam ca avansu ii baiu) , si gata nu mai pornea deloc

 

pai vezi, asta e cauza.

 

Carburatorul nu se strica dintr-o data. Avansul se regleaza dupa carte daca motorul e nou-noutz, altfel intervin diverse uzuri in calcul.

 

E pacat sa dai banii pe un carburator nou si sa constatati ca nici asa nu merge. Incearca sa mai modifici avansul, stanga-dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfat, am sa incerc si alte reglari la avans, motoru, adica cei in ea e aproape nou nout, inca ii in rodaj...

sper ca azi imi aduce cineva un carb sa incerc cu aia, fara sa mai schimb ceva la avans, si dak cu aia mere atunci cred ca 100% ii carbu

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca ceva: vezi sa nu fi coborit acul obturator prea jos. In cazul asta porneste f. greu sau deloc pt ca nu mai ajunge benzina in cilindru. Cum e bujia, cind o scoti dupa ce ai incercat sa pornesti motorul? E uscata sau are ceva benzina pe ea?

 

Daca bujia nu da o scinteie buna de fiecare data cind apesi pedala de pornire, inseamna ca ai probleme la aprindere - circuitul primar/secundar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai buji da scanteie corect am verificat deja de m ii de ori, iar cuiul nu cred sa fie blocat, ca cand trag maneta de ridica prostia aia pe cei prins cuiul , deci noah.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este destul de complexa.. daca ai desfacut carburatorul si ai umblat in el, trebuie reglat bine nivelul si inaltimea acului de dozaj...vezi sa cureti bine jigloarele.. mai ales cel de pornire..(socul)

daca e uzat carburatorul, nu prea functie reglajele facute dupa carte..

 

atentie!!! Nici odata sa nu umbli deodata la mai multe reglaje la un motor!! Reglezi si aprinderea, desfaci si carburatorul... Asa este greu sa depistezi defectul!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai auzit aberatia asta.Motorul d'aia are semne,ca sa-l faci de la 0.Tare sunt curios: ai facut vreodata RK la un motor?

213933[/snapback]

 

 

Off topic!! La asta te refereai??? Cred ca numai tu te pricepi...

post-5301-1122910353_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul aprinderii.. avans.. platina...

 

din pacate tot in limba maghiara..

 

Pepi.. Trebuie sa mearga.. Etz porneste foarte usor..daca este reglat cum trebe..

 

Cu avans dereglat am patit ca pornit si in sens invers.. :crack:

 

p.s. poate sa fie si de la filtrul de aer murdar, sau toba de esapament infundata..

post-5301-1122912525_thumb.jpg

post-5301-1122912618_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult pt sfaturi, nu era nici carbu de bai, nici avansu, deci scanteia nui de bai, la carburatie la fel.... baiu era urmatoarea, cel putin asa mio zis mecanicu, semeringurile de pe vibrochen sau ambielaj (una pe partea stanga si una pe partea dreapta ) erau uzate, stramb puse, drak stie ce era baiu cu ele, important e ca curgea ulei din cutie in motor si ajungea in camera de explozie si noah so depus pe bujie si nu pornea nicicum....

mi zis mecanicu ca maine poimaine o sa-mi aduca altele noi si montam motoru :crack: si sper ca insfarsit o sa ma pot da cu el :crack: :crack:

 

na ms pt sfaturi si ms arpade pt documentati o sami fie de ajutor :crack: :crack: :crack:

va dati seama o am deja de o luna si inca nam putut sa ma dau cu ea mai mult de un kilometru, da maine sau poimaine se schimba situatia :crack: :crack: :crack: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie!!! Nici odata sa nu umbli deodata la mai multe reglaje la un motor!! Reglezi si aprinderea, desfaci si carburatorul... Asa este greu sa depistezi defectul!!!

213899[/snapback]

La asta ma refeream.Acum ma intelegi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catallin, acela era un sfat de bun simt pentru un ne-specialist care nu isi cunoaste la perfectie motorul. Si se pare ca acesta e cazul, pentru ca a ajuns la mecanic pana la urma.

 

@pepsi: stai linistit, eu am stat o luna jumate pana l-am facut sa mearga. Am stat 3 saptamani cu motorul sub masa din bucatarie.

 

cumva cand mergea (daca a mers vreodata) motorul scotea f. mult fum? la mine cand am asamblat motorul acum 2luni nu am fost atent la garnitura si tragea uleiul din cv. scotea un fum, ziceai ca-s camion roman. si trebuia sa completez mereu. Dar cu toate acestea, n-am avut niciodata probleme cu pornirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catallin, acela era un sfat de bun simt pentru un ne-specialist care nu isi cunoaste la perfectie motorul.  Si se pare ca acesta e cazul, pentru ca a ajuns la mecanic pana la urma.

 

214527[/snapback]

 

Cu riscul de a mi se sari in cap: nu stiu pt. cine era sfatul dar un astfel de sfat nu-l da cineva care se pricepe,ci cineva care crede ca se pricepe si decat sa dai sfaturi in necunostinta de cauza(Ticolino am mai avut noi discutia asta) mai bine lasi omu' in pace,nu de alta,dar daca pune in practica "mecanica dupa ureche" s-ar putea sa complice lucrurile si sa caste mai mult buzunarul.La MAS-uri ai de reglat 2 sisteme mari si late:de aprindere si de alimentare.Ce te faci cand sunt dereglate amandoua,sau de unde sti cu care sa incepi(mergand pe sfatul lui Arpad)?Nu trebuie sa faca "mai multe reglaje odata"?

 

Sfat pt. nespecialist: Mergi la specialist,sau daca nu, si ai cat de cat habar de mecanica ia manualul,citeste,baga la cap si pune in practica(eu asa am facut).Posibile efecte negative:1. varianta specialist-sa dai peste unul varza care-i numai gura de el;2. varianta cu "lucru manual"-sa strici cate ceva si sa te coste mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu specialistii ii ca multi is niste grabiti care mai mult strica decat repara si carora le mai scapi si niste bani frumosi ca sa te incurce si mai tare. Scopul acestor tip de mecanici este nu sa iti repare motorul, ci sa te faca sa mai treci e la ei sa mai platesti bani. Asa am patit eu cand am dus motorul la "reparat" si am vazut cum dupa ce l-au "reparat" ucenicii mecanicului s-au dat cateva ture cu el sa "vada cat prinde" cu segmentii NOI in motor,de care au tras pana la epuizare. Parerea mea este ca daca ar exista ajutor reciproc la cele mai elementare chestii (aprindere, reglare carburatie, chiar si lucrul cu setul motor la comuniste) am fi scutiti de neplaceri si cheltuieli suplimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic

catallin, ai dreptate oarecum in general, dar nu si in particular. un motor tb facut de la 0 daca e varza. motorul in cauza mergea, el a vrut doar sa-l faca sa mearga mai bine.

 

Experienta mea de "inginer" imi spune ca o ecuatie cu 2 necunoscute e mai complicata decat una cu o necunoscuta. Sau gasirea punctului de maxim global e mai complicata in 3D decat in 2D.

 

iar bogdiV a rezumat foarte bine legatura dintre comuniste si "specialisti".

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta mea de inginer imi spune ca o ecuatie cu 2 necunoscute e mai complicata decat una cu o necunoscuta. Sau gasirea punctului de maxim global e mai complicata in 3D decat in 2D.

 

 

OFFTOPIC:

 

Domnul inginer Ticolino are dreptate, in 3D nu mai merge cu derivare si tabel de variatie pentru a gasi maximul global, acolo trebe stiinta bei ca acolo nu e o singura tangenta orizontala, e multe....

nu m-am putut abtine, scuzati... :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, am pus intre ghilimele, e bine acu? :crack:

 

ia sa te vad pe tine cum calculezi derivata carburatiei si tangenta la aprindere!

asta in 5 min, pe marginea soselei!

 

ai voie sa folosesti o cheie de 14 si o surubelnita.

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun,daca motorul e bun atunci ii faci doar reglajele de la 0. Dar tot nu m-ai lamurit: ce faci cand sunt dereglate amandoua sau cand din nestiinta si bajbaiala ai reusit sa le dereglezi pe ambele(mai exact daca nu sti de la care e si incepi prin a-l deregla pe cel bun)?

 

Referitor la mecanici; am aratat si eu pe scurt posibilele efecte negative,dar sa nu uitam ca mai sunt si d'aia care vor sa mai vii pe la ei,dar fiindca ai fost multumit(si eventual sa mai trimiti si pe altii) si nu ca ti-a facut treaba de mantuiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot nu m-ai lamurit: ce faci cand sunt dereglate amandoua sau cand din nestiinta si bajbaiala ai reusit sa le dereglezi pe ambele(mai exact daca nu sti de la care e si incepi prin a-l deregla pe cel bun)?

 

Ideea era sa nu ajungi in situatia de a le regla pe amandoua simultan.

In plus, la un motor uzat, daca il reglezi "ca la carte" sunt sanse mari sa nu porneasca. De ce?

1. Carburatia. Trebuie compensata atat uzura in cuie/jicloare (pe care probabil ca nu o cunosti daca ai motorul de curand), mizeria microscopica depusa pe-acolo, cat si temperatura mediului ambiant si chiar si eventualele probleme de compresie sau de aer fals.

2. Aprinderea. Sunt sanse ca senzorul sau rotorul sa fie descentrate, sau magnetii dusi ceea ce face ca reglajul "ca la carte" sa aibe sanse sa fie incorect, deoarece in mod normal (cel putin la magnetou) nu poti verifica daca chiar iti da scanteie la 2.5-3mm, ci te bazezi pe marcajele din fabrica.

 

Dar sa incerc sa iti raspund. Ce as face eu in cazul de mai sus.

 

As incepe cu compresia. Aici e simplu.

 

As continua cu aprinderea, sa dea scanteie buna. Deocamdata e suficient, deoarece avansul din experienta mea (cel putin la voshod) nu are mare efect la pornire. Sa fie intr-o pozitie neutra si e ok.

 

Daca da scanteie, as continua cu faza cea mai dificila, carburatia.

Verificat daca trage aer fals, daca nu sunt jicloarele infundate, inchis relantiul cat se poate de mult (la carbul meu si aerul - asta e cel mai sigur) si dat la pedala. Presupunem ca nu porneste. Dupa cateva pedale ma uit la bujie daca e uscata sau umeda si ajustez in consecinta.

 

 

Bun, rau, asta e algoritmul care m-a scos din (cuvant urat) de cateva ori pana acum.

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...