newprofiler1978 Postat August 3, 2008 Autor Share Postat August 3, 2008 624 km rulati. Frumoasa si-a schimbat mersul. E... altfel! E mai bine, mai... smooth In treapta a cincea merge impecabil la 2100rpm undeva intre 63-67 km/h. Azi am dat o tura mai lunga spre Stuttgart si inapoi (fara autostrada). Plin, pliiiiiiin de motociclisti. Majoritatea saluta! Importanti sunt garla, mai ales aia de... 1%! In general am observat ca cei cu chopper nu saluta si nici un sunt salutati. M-am conformat si eu desi am avut surpriza sa fiu salutat si de un chopperist. Era cu nevasta (si ea tot pe chopper) la plimbare! A venit azi o fatuca la mine si m-a intrebat: motorul asta e de la Touratech?!? Niedereschach (orasul unde se afla faimoasa fabrica) se afla la 15 km aici iar zona este intesata de tourere (foarte multe Africane si binenteles GS1200) retusate de ei. Stiu ca sunt scumpi dar cred ca o sa imi fac timp sa trec si eu odata pe acolo. Americanii sunt innebuniti dupa firma asta inrudita oarcum cu BMW. Ei au pregatit ultimul BMW de Dakar si tot ei au fost cel mai afectati de decizia conducerii bavareze de a nu mai participa la competitie. Chiar si in ziua de azi prepara 'ca pentru Dakar' BMW-uri si spera sa reintre in competitie. Probabil cand o sa se schimbe conducerea pe la BMW pe acolo! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 cam cati km se face rodajul la ele? mi-am luat un xtx si vreau sa-i fac rodajul calumea...astept numerele sa-l iau din reprezentanta...si cum iti dai seama cum mergi fara sa ai turometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 Foarte frumoasa si cu un aspect foarte "adventure". Spune-mi, te rog, cum sta cu protectia la vant si ce viteze sunt acceptabile de mers pe ea, din punctul asta de vedere. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 3, 2008 Autor Share Postat August 3, 2008 (editat) Rodajul este pana la 1600 km. Motorul este acelasi (din cate imi aduc eu aminte) deci si rodajul ar trebui sa fie la fel. Pana la 1000 km nu trebuie sa depasesti 4500rpm in mod repetat si prelungit si se schimba uleiul si filtrul de ulei iar dupa 1000 km sa nu depasesti 5500rpm paaana la 1600 km... dupa care este indicat sa nu intri pe zona rosie. Tot ce ti-am scris aici ar trebui sa fie si in manual. Sunt mai multe chichitze pe acolo! Fara turometru... ce sa iti zic... sa nu turezi prea mult motorul si sa nu depasesti sub nicio forma 110km/h in primii 1000 km iar dupa... nici eu nu stiu ca inca nu am ajuns acolo. Sa il stapanesti sanatos!!! Motorul este impecabil. La sosea/autostrada pana in 100km/h se comporta bine. Cred ca un mic upgarde la wind shield merita incercat. Eu merg cu casa ce cross si ma cam bate vijelia. In curbe este beton, turatia nu este mare... cam atat deocamdata! Cat de curand o sa mai bag un set de poze... In rest, totul e ok! Numai bine... Editat August 3, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 motocicleta asta are un singur defect...parerea mea (sunt subiectiv aici...2 motoare am si ambele pe cardan) LANTUL.... imi e groasa sa ung lantul la fiecare 300 de km sa stau sa bibilesc la el....de ce nu l-o fi facut pe curea...cardanul o fi fost prea greu pentru un asemenea motoru.... alte pareri? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 5, 2008 Autor Share Postat August 5, 2008 (editat) motocicleta asta are un singur defect...parerea mea (sunt subiectiv aici...2 motoare am si ambele pe cardan) LANTUL....imi e groasa sa ung lantul la fiecare 300 de km sa stau sa bibilesc la el....de ce nu l-o fi facut pe curea...cardanul o fi fost prea greu pentru un asemenea motoru.... alte pareri? Numai bine! Pai nu exista enduro cu transmisie decat pe lant. Si la noul Tenere ungerea se face din 500 in 500 km sau cand o speli sau mergi prin apa/ploaie! Editat August 5, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 motocicleta asta are un singur defect...parerea mea (sunt subiectiv aici...2 motoare am si ambele pe cardan) LANTUL....imi e groasa sa ung lantul la fiecare 300 de km sa stau sa bibilesc la el....de ce nu l-o fi facut pe curea...cardanul o fi fost prea greu pentru un asemenea motoru.... alte pareri? Numai bine! da, ce sa zic... pt tine e un defect, pt mine e un atu. Nu ai sa vezi enduro de capacitate medie pe lant. Cardanul te lasa rar...dar cand te lasa ar fi bine sa ai masina de interventie dupa tine. Lantul se baga in topcase, se baga in coburi, se ia o za de legatura...la nevoie se nituieste cu un ciocan si un dorn. Mare inginerie sa speli si sa ungi un lant! cat ia? 15 minute ? eu folosesc spray de curatat, il las sa se scurga si dau cu spray cu teflon. Daca nu neglijezi intretinerea de rutin, motorul nu te lasa la greu. colac peste pupaza, cardanele is grele si pierzi multa putere...ah, si nu stiu cat rezista la abuz(sarituri si cursa lunga la suspensie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 motocicleta asta are un singur defect...parerea mea (sunt subiectiv aici...2 motoare am si ambele pe cardan) LANTUL....imi e groasa sa ung lantul la fiecare 300 de km sa stau sa bibilesc la el....de ce nu l-o fi facut pe curea...cardanul o fi fost prea greu pentru un asemenea motoru.... alte pareri? Numai bine! CE SA ITI SPUN IN FIECARE SAPTAMINA LUCREZ CEVA LA MOTOR,LANTUL IL CURAT SI IL UNG MAI DES DECAT AR TREBUI.LA 1000 KM GRESEZ BASCULA.MAI TREBUIE SA SCHIMB ULEIUL DE LA TELESCOAPELE DE FATA SI E TOTUL CA LA CARTE.MAS PLICTISI DE EL DACA NU AS AVEA CEVA DE LUCRAT.VA SALUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Cred ca s-a lamurit baiatul in legatura cu lantul. Intre timp noi am ajuns la 1100km rulati. Vineri am programata revizia. Schimbat ulei si filtru + verificat TOT! Le-am zis baietilor ca vreau sa fiu de fata si nu au obiectat cu nimic! Tot intre timp am fost pe la un Mega Louis de prin zona (la 100 km) ca sa luam ceva manusi si ghete moto pt a mea sotie si... asa cum se intampla cand te duci cu femeia la cumparaturi, dar si cu ''sprijinul'' Louis care a facut o fabuloasa reducere la sectiunea adventure a marcii Vanucci, ne-am pricopsit si cu echipament profi complet de adventure! Reducerea a fost de... 50% asa ca ne-am bagat la ceva bun si de calitate! Tot zilele trecute am trecut si pe la Touratech si deja am pus ochii pe o priza de 12V si un GPS meserias de la Garmin! Au multe lucruri misto dar pur si simplu sunt scumpe. GPS-ul am zis sa il iau de la ei pt ca este prelucrat, adica intarite toate legaturile/lipiturile si conexiunile si izolat cu nu stiu ce lipiciuri de calitate in asa fel incat rezista la vibratii puternice, apa, bubuieli si alte ''intemperii''. Dar asta pe la anul! Pana una alta am pus de o excursie pt la anul, ceva Amsterdam-Calais-Dover-Londra si retur, drumul prin Germania fiind prin Valea Rinului. Cand o sa fie 100% sigur (in functie de bani si concediu) am sa o anunt la sectiunea potrivita! Pana atunci planuim, planuim si punem bani al ciorap! Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 Planuim, planuim Pana una alta mai baga si tu o poza, ca-i tare scumpa la vedere pe aici prin Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 (editat) Planuim, planuim Pana una alta mai baga si tu o poza, ca-i tare scumpa la vedere pe aici prin Romania. Gataaa... dar numai una ca nu am avut timp de poze... ieri am uitat aparatul ca aveam neste instantaneeeeeee cu Palatul Hohenzollern pe fundal. Dar nu-i bai ca o sa mai fac. Pana una alta pune si tu bani la ciorap ca pana la Africa vreau sa ne pierdem un pic prin ceata londoneza Editat August 10, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 624 km rulati. Frumoasa si-a schimbat mersul. E... altfel! E mai bine, mai... smooth In treapta a cincea merge impecabil la 2100rpm undeva intre 63-67 km/h. [...] muama... noile monocilindrice medii. nu pot sa cred ca nu e subturata (ca sa smuceasca lantul) la ~2000 de ture. ce turatie are in a 5a la 110 km/h? e ok (dpdv al vibratiilor) aceasta viteza de croaziera, in configuratia cu pinioane originale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat August 10, 2008 Share Postat August 10, 2008 asadar m-am cam lamurit cum e cu lantul ....dar tot nu-mi place...ce sa fac asta e... Totusi daca nu cardan macar curea.... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 12, 2008 Autor Share Postat August 12, 2008 muama... noile monocilindrice medii. nu pot sa cred ca nu e subturata (ca sa smuceasca lantul) la ~2000 de ture. ce turatie are in a 5a la 110 km/h? e ok (dpdv al vibratiilor) aceasta viteza de croaziera, in configuratia cu pinioane originale? 2000 de ture este limita dar oricum este beton! Am mai zis acu ceva zile, la 110 km/h in treapta a 5-a are fix 4000rpm!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 foarte frumoasa,mai ales la spate...model foarte interesant,sa o stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fram-Ursul Kevlar Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 f.u.c.k. me SIDEWAYS ....e SUPERBA jucaria....ma duc sa fac imprumut la banca .... sa-ti traiasca 1000 de ani fara reparatii capitale numa de bine s-auzim si Asfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 Revenim cu cateva poze recente dintr-o mini-excursie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Diferente: - acelasi motor dezvoltat de MotoMinarelli de pe Tenere-ul asta , ce echipeaza multe alte motoare(XT660R, XT660X, Pegaso Strada, Pegaso Factory, Pegaso Trail, Derbi), dar la asta dau intervalul de schimbare a uleiului la 10.000 km cand la Aprilia cel putin dau la 5000 - uleiurile recomandate: 10w40 si 15w50 ! - rodajul la fel, diferit A, am vazut ca la inceput te intrebai de roti cum sunt: sunt cu camera Per total mi s-a parut, personal, o motocicleta scumpa fata ce celelalte, avand aceeasi motorizare, pt rezervorul ala marit si un disc de frana in plus pe fata. M-ai facut curios la partea cu pretul: cine a fost dealerul Yamaha care a lasat la 6500? in conditiile in care la DualTours (de exemplu) este 7500 ? Cum gusturile nu se discuta s-o stapanesti sanatos Editat August 26, 2008 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 (editat) Diferente: - acelasi motor dezvoltat de MotoMinarelli de pe Tenere-ul asta , ce echipeaza multe alte motoare(XT660R, XT660X, Pegaso Strada, Pegaso Factory, Pegaso Trail, Derbi), dar la asta dau intervalul de schimbare a uleiului la 10.000 km cand la Aprilia cel putin dau la 5000 - uleiurile recomandate: 10w40 si 15w50 ! - rodajul la fel, diferit A, am vazut ca la inceput te intrebai de roti cum sunt: sunt cu camera Per total mi s-a parut, personal, o motocicleta scumpa fata ce celelalte, avand aceeasi motorizare, pt rezervorul ala marit si un disc de frana in plus pe fata. M-ai facut curios la partea cu pretul: cine a fost dealerul Yamaha care a lasat la 6500? in conditiile in care la DualTours (de exemplu) este 7500 ? Cum gusturile nu se discuta s-o stapanesti sanatos Pai... nu stiu exact cam ce materiale se folosesc la celelalte modele, iar gama de uleiuri sigur este mult mai variata! Cel putin din ce scrie in manual! Probabil, Tenere fiind o legenda trebuie sa fie oarece diferente intre modelele... de duzina si legenda! Acu´ zic si eu, nu dau cu parul! Nu stiu cum e rodajul la Aprilia dar dealer-ul a zis ca rodajul asta ar fi cam standard pentru Yamaha! Nu ma prea pricep eu la motoare dar din cate am studiat motorul de pe XT660X si cel de pe noul Tenere ar cam fi oarece diferente... de constructie! Baza este aceeasi dar... Cat de cauciucuri... asa este! Iar ca o chestiune legata mai mult de asigurari, Yamaha a aprobat pentru noul Tenere numai Metzeler sau Michelin, de preferat Tourance sau Sirac. Aici cel putin, daca ai altceva pe motor si faci buba esti bun de plata! Iar dealerul este de aici din Germania unde sunt momentan. DualTours nu stiu cine sunt dar banuiesc ca sunt din Romania... si cu asta am zis totul!!! Binenteles ca gusturile nu se discuta si merci de urare!!! Editat August 26, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 A, bun, deci daca 6500 la voi, aici sare de 7000 bine. M-am linistit Motorul este FIX acelasi, am studiat si eu problema de anul trecut de cand cautam ce sa-mi iau si aparusera primele discutii in strainatate de noul Tenere. Au schimbat doar traseul coatelor de evacuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 pai daca la menti costa 6500 cu alte prostii pe care le poti obtine (default n-are cric central si daca vrei te mai costa 150 de E)...asadar daca o iei cu toate cele in 6500 de E si o aduci la noi te mai costa inca 500 de E transportul ...si ai motor nou cu 7000 + cric central si alte maruntiusi care le pui pe ea..on the house de la dealer...eu zic ca e afacere nu:)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Iesi si mai ieftin daca stii unde sa te duci in RO Si fara sa trebuiasca sa te duci in Germania dupa ea: /index.php?...t&p=1277891 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amerikanu Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 M-am decis si eu la Tenere in defavoarea Transalp. Sper ca nu am facut o alegere proasta. Astia de la Yamaha au una neagra pe stoc, sper sa rezolv in timp actele de leasing. Abia astept sa ma urc pe "domnitza"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Septembrie 17, 2008 Autor Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) @Thomas: Uite ca am gasit ceva date (si tehnice) legate de noul Tenere! Eu zic ca o sa te lamuresti si tu, asa cum si eu am facut-o in legatura cu ''micile'' diferente intre modelele expuse de tine mai sus! Sa citesti toate cele 9 pagini! Super interesant!!! Yamaha XT660Z Tenere Spor! @Amerikanu: bine ai facut! E un super motor Editat Septembrie 17, 2008 de newprofiler1978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Il stiu de cand a aparut si e doar parerea lor de producatori. Pe scurt (pt cei ce nu au rabdare sa citeasca cele 6 pagini, ca ultimele 3 sunt cu poze doar), ar fi asa: - rezervor un pic mai mare - 22 L (16 L la Trail, 15 la XT660R) - parbrizul (toate celelalte au sau se poate monta ulterior - 80-100 E) - 183 kg la uscat (fata de 172 XT660R, 179 Pegaso Trail) nu imi pare un plus - prinderile de genti - ca vin stoc - cadrul schimbat fata de XT660R (ok, dar e mai grea mobra, culmea) - protectiile de furca stoc (sunt oricum 50-100 lei aftermarket ) - au schimbat admisia de aer (cutia) de la XTX, punand filtru rotud in loc de plat - s-au jucat in PC-ul mobrei schimbandu-i harta injectiei, lucru care il poti face manual la toate modelele de mai sus (avansul, reglarea CO2-ului, limitare, consum marit/micsorat) - au limitat vibratiile - asta e un plus, XT660R si X -ul vibreaza cam tare - protectii prinse pe rezervor in laterale, daca scapi mobra sa nu plangi dupa benzina(vezi ideea celor de la KTM cu RC8-ul - tot la rezervor) Daca tot stam pe site-ul oficial Yamaha, comparatia se poate face simplu: http://www.yamaha-motor-europe.com/product...tcm%3A26-203757 si rezulta ca -> Tenere are 0,3 kW in plus dar la Nm sta mai slab (si-n ture mai inalte), cursa furcilor mai mica ca la 660R, discuri si roti identice fata/spate, e un pic mai lunga, mai lata si mai inalta dar cu 11 kg mai grea. Ca e ideea de Tenere, ca e vorba de aspect si de idee, are autonomie mai mare, ca e vorba de gusturi.... da, inteleg. Dar repet, e acelasi motor si dai prea multi bani. Atat am avut de spus Drum bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.