Sari la conținut

Incepator "mare" Pe Cruiser Mic-sfat Achizitie


darktemplar
 Share

Postări Recomandate

In primul rand....experienta mea e "0"....dar totusi sunt ceva mai inaintat in varsta si pe un 125 cmc as arata cu siguranta ca un magar pe un polizor. Intentia de achizitionare mi-am indreptat-o spre un motor mic, de 250 cmc din varii motive, primand pretul de achizitie si costul de exploatare....si variante ar fi destule: Virago, Kava Eliminator, Intruder, Marauder....problema e ca eu am 1,87 si vreo 95 de kg si mi-e teama ca orice model de 250 imi va fi mic, nu ca cilindree ci din punctul de vedere al gabaritului. Intrebarea este...dintre modelele enumerate care este mai "mare"? Sincer nu as vrea ca la fiecare groapa mai rasarita sa imi infund genunchi in dantura....ca de....costa si aia :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand....experienta mea e "0"....dar totusi sunt ceva mai inaintat in varsta si pe un 125 cmc as arata cu siguranta ca un magar pe un polizor. Intentia de achizitionare mi-am indreptat-o spre un motor mic, de 250 cmc din varii motive, primand pretul de achizitie si costul de exploatare....si variante ar fi destule: Virago, Kava Eliminator, Intruder, Marauder....problema e ca eu am 1,87 si vreo 95 de kg si mi-e teama ca orice model de 250 imi va fi mic, nu ca cilindree ci din punctul de vedere al gabaritului. Intrebarea este...dintre modelele enumerate care este mai "mare"? Sincer nu as vrea ca la fiecare groapa mai rasarita sa imi infund genunchi in dantura....ca de....costa si aia :crack:

Eu am 1.87m si 82 kg, si am mers aproape 2 ani pe un Suzuki Savage. Dupa ce i-am pus comenzi avansate, m-am simtit excelent pe el.

Desi are 650cc, are 32CP, si e tocmai bun ca sa-ti faci mana pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand....experienta mea e "0"....dar totusi sunt ceva mai inaintat in varsta si pe un 125 cmc as arata cu siguranta ca un magar pe un polizor. Intentia de achizitionare mi-am indreptat-o spre un motor mic, de 250 cmc din varii motive, primand pretul de achizitie si costul de exploatare....si variante ar fi destule: Virago, Kava Eliminator, Intruder, Marauder....problema e ca eu am 1,87 si vreo 95 de kg si mi-e teama ca orice model de 250 imi va fi mic, nu ca cilindree ci din punctul de vedere al gabaritului. Intrebarea este...dintre modelele enumerate care este mai "mare"? Sincer nu as vrea ca la fiecare groapa mai rasarita sa imi infund genunchi in dantura....ca de....costa si aia :crack:

 

Nu iti lua 125 sau 250 iti va ramane mic cat de curand

i-ati cel putin 400, ptr un om matur cu capul pe umeri nu este mult.

Prearea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand....experienta mea e "0"....dar totusi sunt ceva mai inaintat in varsta si pe un 125 cmc as arata cu siguranta ca un magar pe un polizor. Intentia de achizitionare mi-am indreptat-o spre un motor mic, de 250 cmc din varii motive, primand pretul de achizitie si costul de exploatare....si variante ar fi destule: Virago, Kava Eliminator, Intruder, Marauder....problema e ca eu am 1,87 si vreo 95 de kg si mi-e teama ca orice model de 250 imi va fi mic, nu ca cilindree ci din punctul de vedere al gabaritului. Intrebarea este...dintre modelele enumerate care este mai "mare"? Sincer nu as vrea ca la fiecare groapa mai rasarita sa imi infund genunchi in dantura....ca de....costa si aia :crack:

 

nu te teme de cilindree, nu te obliga nimeni sa zbori cu ea, invatatul pe "scutere" e inventat de cei care nu se stiu controla, cei care nu vor ca altii sa aiba mai mari ca ale lor, de invidiosii care o freaca si apoi se intreaba de ce n-au bani si chiar de dealeri fiindca sigur vrei vrea mai tarziu ceva mai mare

 

eu m-am invatat pe VS1400 (am avut 0 km si eu, da peste 10 ani de B in spate) si nu e tocmai usor de condus (unghi furca mare, saua mai inalta), sunt cam la fel de inalt si greu (1.86 si 94 kg.) - n-am cazut si nici n-o sa cad niciodata (doar am zburat de pe un ATV, nu mai vreau), am evitat chiar si a fi pus in situatia de a cadea, important e sa mergi preventiv si foarte atent la tot

 

eu mi-am luat Intruder-ul de la o fata din Germania care avea 1.65 si pana in 55-60 kg., a fost prima ei motocicleta si chiar daca motorul are pana la 265-300 kg. incl. accesorii (crashbar, suporti coburi, ...) si abia ajungea cu picioarele jos, n-a culcat-o macar o data

 

daca alegi una cu saua mai joasa e si mai bine, o vei putea controla mult mai usor

 

ref. la preturi, nu te uita la 3-500 EUR, evita preturile suspect de mici si km multi ca sa n-ai surprize

 

daca ai 4-5000 EUR iti recomand Dragstar XVS1100, Shadow VT1100, Vulcan VN1500 sau de ce nu Intruder VS1400 (la asta o sa vrei si forward controls), toate au cardan

 

pana in 3-4000 EUR poti avea Virago XV1100, Vulcan VN800, Shadow VT750, pe VS800, VT600 si XVS650 o sa apari cam mare, n-o sa-ti placa

 

pana in 2000 EUR Eliminator EN500C (este cat VN800A) si ar fi si Virago XV535, dar si asta iti e mica

 

in rest e chestie de gust, toate sunt ok altfel nu s-ar fi vandut asa de bine ani de zile

 

un sfat: sa fie de prin 96-97 incoace, NU DIN ROMANIA SI ITALIA, fara accidente, cu max. 15000 km si chiar daca cheltui 2-300 EUR in plus, sa o vezi macar inainte de o lua

 

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sub 600 cm cubi nici sa nu te uiti. Pierzi timpul si banii. Eu am inceput anul trecut pe un Intruder de 800 si iti garantez ca daca ai capul pe umeri nu o sa ai nici o problema. De asemenea iti recomand cardanul, daca esti mai comod si nu ai chef de intretinerea periodica a lantului.

Editat de spednatz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate, ca sa iti spun sincer, si eu m-am uitat la inceput (adica acum 1 an:P) la un motor de 250-500, dar, in final am ales sa-mi iau o viraga de 750cmc cu comenzi avansate... am 1,85m si 120 Kg, deci destul de aproape de tine... ce-i drept viraga e cam naravasa (60 cp) dar nu te obliga nimeni sa zbori cu ea... m-am obisnuit repede cu ea si in continuare ne intelegem f bine... acum, la inaltimea ta, orice ti-ai lua, tot cred ca tre sa-ti pui comenzi avansate, ca altfel o sa stai cu genunchii in gat si nu prea cred ca o sa iti convina.

 

bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in 2000 EUR Eliminator EN500C (este cat VN800A)

 

Faci o confuzie intre EL250, EL400 si EN500. EL este prescurtarea de la Eliminator, EN este Vulcan 500. Sunt diferente majore la sasiu, motor si mai ales pret. Mai intereseaza-te inainte sa dai sfaturi altora, te rog.

 

In primul rand....experienta mea e "0"....dar totusi sunt ceva mai inaintat in varsta si pe un 125 cmc as arata cu siguranta ca un magar pe un polizor. Intentia de achizitionare mi-am indreptat-o spre un motor mic, de 250 cmc din varii motive, primand pretul de achizitie si costul de exploatare....si variante ar fi destule: Virago, Kava Eliminator, Intruder, Marauder....problema e ca eu am 1,87 si vreo 95 de kg si mi-e teama ca orice model de 250 imi va fi mic, nu ca cilindree ci din punctul de vedere al gabaritului. Intrebarea este...dintre modelele enumerate care este mai "mare"? Sincer nu as vrea ca la fiecare groapa mai rasarita sa imi infund genunchi in dantura....ca de....costa si aia :crack:

 

Du-te cu incredere spre EN500C (dupa 1996), Honda Shadow 750, Dragstar 650, chiar si 1100, Vulcan 800. Eu am 1,85 astea au fost si optiunile mele pentru prima motocicleta, am avut o Kawa EN500 si am stat excelent pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,83/83 kg, am avut Marauder 250 si eram tare caraghios pe el (l-am schimbat dupa cateva luni), acum am Vulcan 800 Classic but not for a long time, ca mi-a ramas si asta cam mic, dupa 1,5 ani. In domeniul cruisere, poti incepe cu absolut orice. Au cuplu mare la turatii mici => viteze mici, risti cel mult o tavaleala daca tragi brusc de acceleratie. Periculoase sunt vitezoaicele, alea sunt invers, par domoale pana in 5-7 mii de ture, dupa aia turbeaza si daca te-au prins atunci nepregatit e mai nasol, ca se mai ridica si pe-o roata.

 

La gabaritul tau, poate n-ar fi rau sa te gandesti si la un enduro-turing. Aici poti gasi motoare mai potrivite tie in zona 500-750 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am un intruder de 250 de vanzare in stare foarte buna, insa sincer iti recomand un motor mare din prima. Am fost in situatia ta si am inceput direct cu VN de 800 si este foarte ok. Un motor foarte ascultator si ti se potriveste mai bine decat unul mic. Apoi, gandeste-te ca eu am 1.73 si 66 de kile si stapanesc VN-ul fara absolut nici o problema.

 

Succes cu achizitia !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faci o confuzie intre EL250, EL400 si EN500. EL este prescurtarea de la Eliminator, EN este Vulcan 500. Sunt diferente majore la sasiu, motor si mai ales pret. Mai intereseaza-te inainte sa dai sfaturi altora, te rog.

 

ok, da tu sfaturi, scuze, am uitat ca suntem in Romania, mai bine eram in Ungaria, ..., te rog

 

intradevar, EN nu e prescurtarea de la Eliminator, corect

VN500 LTD

da, daca nu-l masori este/apare la fel de mare cat VN800A

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...mp;drivingMode=

http://www.cyclechaos.com/wiki/Kawasaki_EN500C

http://bikepics.com/kawasaki/en500/

http://www.powersportsnetwork.com/enthusia...2=277&go=Go

 

 

 

:crack:

Editat de thunderhead
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi....totusi.....modelele mari depasesc sensibil bugetul meu( deh serviciul la stat- noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc :unsure: ) in plus, cand m-am indreptat spre 250 cmc nu a fost nicidecum frica de cilindree... ci....deh nu e de ajuns sa iti ei o motocicleta...trebuie sa iti permiti si sa o folosesti....daca piesele si/ sau benzina te duc in sapa de lemn... mai bine choperesc bicicleta si gata :) cu atat mai mult cu cat vreau sa o folosesc zilnic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu ca musca-n rahat. si eu is de 95 de kile si am carnet A de 2 zile dar mie viroaga mea de 125 mi se pare f greoaie comparativ cu bicla cu care eram obisnuit.

nu ma vad nici in visele cel mai erotice manevrand un chopper de 500 darmite mai mare. alea de 250 is la fel de grele si mari ca si cele de 125. si eu vroiam de 250 dar asta de 125 mi-a iesit in cale.

oricum viroaga e mult mai manevrabila decat rebelul 125 pe care am facut scoala. eu doar astea 2 am avut ocazia sa le calaresc.

apropo de parerile de mai sus referitor la cum arata, nu inteleg care e deosebirea estetica de exemplu ascutitoarea mea de 125 si viroaga de 535 (exceptand cardanu). ca dimensiuni fizice is aproape la fel.

care e avantaju estetic al unui motor mare? nu esti tot la fel de caraghios ? ca doar ambele is joase etc. ok comparativ cu vitezane da clar e diferenta de aspect dar pt un fan chopper cum sint eu nu vad cu ce as fi mai cu mot pe un chopper de 500. gresesc undeva?

Editat de llucianf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal....

Mai intai mergi un pic si cu un motor de '500, dup'aia, o sa vezi.

Eu acum'a fac scoala pe un Rebel de 125, acasa am Kawasaki EN 500, cer si pamant....si la dimensiune, si la greutate, si aspect si tot....

DarkTemplar......Fi atent ca afara (la noi nu stiu), diferenta de pret este intre 250 cmc si 500 (535) cmc ste de doar 200-300 euro !

Si eu mi-am luat Kawa EN 500 sper ca o vreme sa ma satisfaca... Succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Si eu as dori sa-ti spun cate ceva. Fiind-ca si eu nu demult am trecut prin probleme similare. Si eu sunt incepator, dar am cumparat un Kawasaki VN 1500 Classic. Am 180cm si 70 kg. Asta e prima mea motocicleta. Niciodata nu am incercat alta, nici ca pasager.... Am fost atacat aici pe forum pentru decizia luata, dar stiti.... iubirea la prima vedere... Am vazut numai motocicleta, nimic altceva. A venit timpul mult asteptat. Inca nu aveam carnet, dar deja a sosit vn-ul. Norocul meu a fost ca am un prieten, care are un depozit urias, cu un teren urias asfaltat, unde am inceput sa antrenez. La prima incercare eram ca blondele la volan, dar dupa vreo 5km parcursi (in parcarea respectiva), simteam, ca nici nu e atat de greu. Dupa aia am continuat cu simularea unor situatii de urgenta (evitare, franare la max etc.) Si asta a mers destul de rapid. Dupa asta am fost la SMAEB anul asta, si acolo am vazut un drifter de 1500 cu esapament Vance&Hines Longshot a lui Andrei din bucuresti. Cand a pornit motorul, am zis gata si eu vreau :) Strans bani luni intregi, dupa aia comandat, platit, montat si ramas cu gura cascata. Am montat acum o luna, dar nu trece un zi fara sa-l pornesc. Suna extraordinar.

A venit momentul mare... am luat examenul din primul. peste doua zile aveam carnetul. De mult asteptam momentul asta. Am urcat in sa si am iesit din oras. Pur si simplu nu am putut(vrut) opri. Era extraordinar.

Acum in fiecare zi ma duc la serviciu cu motocicleta fara probleme. Am intalnit si eu cu soferite tampite, cu pietoni tampiti etc etc, din care am invatat, ca degeaba claxonez, degeaba urlu, oricum nu schimb nimic, asa ca eu trebuie sa am grija de mine, fiind-ca am doi copii frumosi, si o viata de trait.

 

Ca sfat: usor cu acceleratia in curbe, usor cu frana, sa nu depasesti pana nu ai fost observat de sofer, de ex. eu niciodata nu depasesc doua masini, pentru ca primul nu sunt sigur ca m-a observat. Si sunt mai multe, dar cred ca deja ai gasit pe forum.

In legatura cu greutate si cilindri, eu zic ca nu are importanta cat de mare e. Eu am un prieten avand 50 kg si merge fara probleme de 6 ani cu motociclete mari.

Eu am ales 1500cc, pentru ca cand esti in sa simti ceva ce nu se poate descrie cu cuvinte :unsure:

Singurul dezavantaj la cc mare este consumul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pt voi fratilor pe motoare mari, eu abia-s in stare sa imping ascutitoarea mea de 125 in garaj. Asa in mers nu simti ca e grea dar cand vrei sa te invarti cu ea prin spatii stramte mi se pare o dihanie a dreaku de mare. Plus ca smuceste ca naiba cand las mai brusc ambreiaju la porniri de pe loc. Poate is eu mai de mamaliga. Cert e ca desi am luat carnet la scoala nu am facut mai multe de vreo 3 ore de poligon in vreo 15-20 de sedinte in care apucam 3 ture a cate 3 minute. Astept sa vad daca evoluez dupa cateva zeci de ore bune de dat cu ea.

Editat de llucianf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dintre 250`uri cel mai "gras" e el250.

eu am 210cm si 150 kile, da m-am chinuit un an pe ea pentru ca am vrut sa incep pe mic , si nici nu aveam alea "mai pui 300 de euro si iti iei nushce". aveam fix 1900 :unsure:

 

acu se da la 1700 cu alarma, husa, si "mici" modificari optice, ce am mai putut si eu. poti sa vezi anuntul in semnatura (AICI`u mare).

 

 

asta E publicitate (nemascata), DAR recomand daca te tzin buzunarele, sau prinzi ocazie un en 500 minim :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput iti recomand o Yamaha Drag Star de 650cc consumul 4/100 km din cate stiu eu,si sunt foarte usor de intretinut si nu sunt nici piesele scumpe si in plus incapi sigur pe ea!!!

post-25613-1216928120_thumb.jpg

post-25613-1216928129_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...