blue_nightwishX Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 a fost un coleg de-al meu ... " sa le dau la "mumu" celor ce au ras de mine pe motoretism acolo" ,citez se putea intampla oricui ... mirati-va de ce n-o sa vi se mai raspunda la salut de unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 tu stii ce inseamna ag. constatator?? Sau competenta de serviciu?? Iar vorbiti din auzite?? Tu compari niste lucruri care nu se pot compara. Daca iti spun ca 'aia cu burta' de la accident nu au rol de ag. constatator si aia pe motocicleta da ... ce zici? Bah ce usor e sa vorbesti si sa fii paralel cu legislatia asta de kko din tara asta ... Scuze, dar am auzit ca uneori cei cu motocicleta nu fac constatarea aia de accident, nu scriu procese verbale, nu fac reconstituiri, masuratori si alte hartoage ci asteapta sa vina alti colegi de ai lor, dar poate de multe ori asta se intampla si pentru ca cei pe motocicleta trebuie sa fie liberi pentru o alta interventie rapida in alta parte. Si pe de alta parte cel putin in Bucuresti oricum nu am mai prea vazut agenti cu burta nici macar in Logan, dar prin alte parti se mai poarta (si asta n-o spu din auzite)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 moto era bmw modelul ala nou sau mai veche!? ce papara si-a luat, daca nu ar avea sa dea cat mai multi peste politai, s-ar invata minte Daca nu esti in stare sa te exprimi coerent in ceea ce postezi , scrie pe o hartie gandurile tale , arata-le cuiva care are habar de gramatica si pe urma posteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Scuze, dar am auzit ca uneori cei cu motocicleta nu fac constatarea aia de accident, nu scriu procese verbale, nu fac reconstituiri, masuratori si alte hartoage ci asteapta sa vina alti colegi de ai lor, dar poate de multe ori asta se intampla si pentru ca cei pe motocicleta trebuie sa fie liberi pentru o alta interventie rapida in alta parte. Si pe de alta parte cel putin in Bucuresti oricum nu am mai prea vazut agenti cu burta nici macar in Logan, dar prin alte parti se mai poarta (si asta n-o spu din auzite)... Vezi ca s-ar putea sa ajungi sa te intepi tu din cauza celor auzite la un moment dat ... nu mai culca urechea (sfat prietenesc) la ceea ce auzi de la prieteni pentru ca s-ar putea sa ajungi ca domnul "inginer mecanic" alias "Mr. decibel" (vezi reportajul pro tv daca nu cunosti despre cine vorbesc) care peste noapte am auzit ca a devenit si criminalist Expert chiar. Ca sa te lamuresc: rolul de agent constatator il are orice ofiter sau subofiter de politie. Indiferent de hram sau grad. Exceptie fac subofiterii in primele 6 luni de activitate sau ofiterii in primele 12 luni (aceasta perioada se numeste perioada debutanta) care au anumite "puteri" limitate din cauza lipsei de experienta. Cei care ajung primii la locul accidentului sunt subofiterii sau ofiterii de zona (patrulare) care CONSTATA daca este sau nu accident cu victime pentru a lua PRIMELE masuri la fata locului. Sfera lor de competenta se opreste acolo. Daca este accident cu vatamare se cheama echipa de cercetare care face tot ce tine de cercetare si hartogaraie preliminara. Sfera lor de competenta se opreste in momentul in care se semneaza PV de cercetare la fata locului de catre unul din conducatorii auto. Apoi il inainteaza celor de la cercetari penale pt continuarea cercetarilor. Este o intreaga masinarie care se invarte, numai ca din pricina anumitor personaje gen celui descris mai sus informatiile pot ajunge denaturat la urechile voastre. Am vazut ca mai nou se poarta treaba cu mentionarea la alte mentiuni a celebrei faza "cele descrise de agent sunt neconforme cu realitatea". Aveti grija ce declaratii faceti pt consemnarea lor ca in cazul in care ati fost filmat facand nazbatia respectiva se poate interpreta ca declaratie mincinoasa si e doar infractiune pedepsita cu inchisoare de la 2 la 7 ani ... Dar noroc ca avem noi experti in decibeli, traiectorii, urme de franare, cercetari criminalistice & the rest .... mecanici ... ingineri mecanici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danyr Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Si mie mi s-a parut ca statul le da o jacheta de kko care are protectii cam cat am pierdut eu pe drum in mers si probabil manusile le achizitioneaza pe banii lor. Si totusi nu am vazut carene crapate pe BMW-urile alea pana acum. O fi avantaj numai de la girofar si goarna, sau totusi merg mai bine decat (unii din) noi? Oricum respect pentru cum merg pe dihaniile alea care au de p-e la 250kg in sus (daca stau sa ma gandesc bine si eu pot sa ma dau pe un balaur din ala singur, ca eu umblu pe motor numai cu nevasta si bagaj, asa ca degeaba e el la origine de 158kg la plin, ca la plin pentru mine inseamna de fapt de pe la 290kg in sus!). Oricum baietii astia motorizati de la rutiera mi se par din alt film decat mine, mai ales fiind ca majoritatea au curajul sa mearga doar cu ce le da statul pe ei... Motopolitistii au echipamente BMW de super calitate cu protectii full . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Ce inseamna "gabor" ? o ruda cu monica gabor? un personaj din albumele bug mafia? lamuriti-ma pls. Gabor este un nume unguresc si inseamna in romaneste Gabriel. Undeva pe langa Targu Mures exista 1-2 sate de tigani in care mai mult de jumatate din locuitori au ca nume de familie Gabor. De aici vine termenul de gabor cu palarie (adica tiganii aia care vorbesc ungureste si au niste palarii si mustati enorme). Din nu stiu ce mistocareala munteneasca s-a ajuns inca de prin anii '80 ca pe aici pe la Bucuresti si prin zonele invecinate ca politistii (ma rog militienii pe atunci) sa fie porecliti "gabori", probabil in sensul de tigani care iau spaga. Azi probabiul chestia asta e deplasata in majoritatea cazurilor, dar de, respectam si noi traditiile... Oricum, cat de imbecil sa fii ca dupa ce ca faci o ilegalitate sa darami si un gabor de pe motor in timpul asta ?!?! Se poate si mai rau. Azi veneam de la Ikea, cand undeva pe Bd. Aerograrii vad o salvare puse aiurea pe contrasens fix in dreptul unui semafor si ca lumea mergea linistita pe rosu. Ma bag si eu usurel pe langa salvare, si vad un politai care dadea energic din mana sa bagam mare, altul care facea acelasi lucru pe contra-sens, si inca macar alti 4-5 care stateau pe acolo (minim 7 zic eu, desi nu am apucat sa-i numar, dar am vazut sigur macar 2 masini si macar 2 motoare). Imi zic: dat fiind ca nu sunt cioburi pe jos, cineva a julit un pieton, si dar fiind ca e semafor acolo probabil boul de pieton a trecut pe rosu. Cand colo ce sa vezi http://www.romanialibera.ro/a132900/politi...na-baneasa.html : pur si simplu un idiot cu masina a calcat un politist care dirija circulatia in intersectia aia, si un fel de "deja-vue" cica nu l-a vazut. Faza ar fi hilara si demna de filmele mute daca nu as fi vazut si chestia aia cu "leziuni destul de grave", adica dupa traducerea mea din limboiul de lemn al purtatorilor de cuvant "nu l-a calcat pe cap, dar are picioarele destul de rupte". Ori au inventat astia de la politie agentul invizibil, ori soferul ala are grave tulburari de vedere, ori Politia Romana a scapat complet lucrurile de sub control si idiotii incep sa-i calce si pe ei ca pe maidanezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.