Sari la conținut

Gabor Dat Jos De Pe Moto In Rond La Romana


coxx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pai si io cred la fel , :disappointed: , dar vreau sa fiu sigur inainte sa rad

 

 

Asta nu mai e topic de accident daca a ajuns unul sa creada faze ca la desene animate: vine politistul cu baluba aia de boxter inclinat in curba de scoate scanteiute frecand cu chiulasa de asfalt (dar la sub 60km/h ca sa respecte viteza legala), apare brusc duba, el se indreapta, franeaza si blocheaza roata fata (ca avea ABS-ul defect :D ), se da peste cap cu "agregatul" de peste 250kg si tot ce patzeste e ca-si rupe doar o oglinda... :D

 

Cred ca ar trebui sa rugam un admin sa mute tot topicul asta undeva pe la Fun.

:D :blbl: :) :-L :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si io cred la fel , :blbl: , dar vreau sa fiu sigur inainte sa rad

 

 

Asta nu mai e topic de accident daca a ajuns unul sa creada faze ca la desene animate: vine politistul cu baluba aia de boxter inclinat in curba de scoate scanteiute frecand cu chiulasa de asfalt (dar la sub 60km/h ca sa respecte viteza legala), apare brusc duba, el se indreapta, franeaza si blocheaza roata fata (ca avea ABS-ul defect :) ), se da peste cap cu "agregatul" de peste 250kg si tot ce patzeste e ca-si rupe doar o oglinda... :-L

 

Cred ca ar trebui sa rugam un admin sa mute tot topicul asta undeva pe la Fun.

 

 

Esti criminal... sa n-apuc sa-nebunesc!!!

 

topic cu posturi de ckt...

 

se mai intampla ...

 

Lasa omu' nu te mai irita asa.. e katerinka totala in topicul asta... de mult n-am mai ras asa...

Si glumele nu sunt rautacioase impotriva militienilor...

 

 

PS Nu sunt motopolitist, nici politist. Nu-i iubesc insa mi se pare degradant pentru noi sa avem aceasta atitudine fata de un MOTOpolitist. Daca era o gluma si/sau ironie erau de ajuns 2-3 posturi insa este prea mult. :disappointed:

 

 

La cati membrii are site-ul asta... mai e mult pana scrie fiecare cate unul.. dara-mi-te cate 2,3 !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la 15:30 am trecut pe la Romana cu masina, si chiar in intersectie, aproape de trecerea de pietoni, era un gabor cu motoru dat pe jos, cu niste cioburi langa, cred ca de la farul unui oligofren cu o duba, care incercase sa intoarca fara sa faca rondul. Cred ca era proaspat; gaboru nu avea nimic, dar parea f nervos :D si se uita sa-si evalueze pagubele la motor, iar soferul dubei nici nu se daduse jos, parea paralizat in masina...cred ca realiza ceea ce a facut. :disappointed:

Sincer sper sa-l arda cat mai grav pe ala cu duba; nu de putine ori am vazut maimutze cretine care incearca sa faca stanga sau dreapta in Romana, fara sa faca rondul.

 

Oricum, cat de imbecil sa fii ca dupa ce ca faci o ilegalitate sa darami si un gabor de pe motor in timpul asta ?!?! :blbl: :) :-L

Azi chiar au fost 2 pt ca tot azi a mai fost dat un baiat de la s.p.i.r dat jos tot de unul cu o duba care a intors pe linie dubla continua la tineretului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa concluzionez, politia rutiera are in dotare 56 de motoare. 50 sunt noi iar restul putin mai vechi. Sunt in medie 48-50 de agenti calare in fiecare zi pe strazi in week end doar 32. Rulajul mediu intr-o zi de patrulare-interventii este de aprox. 120-140 km. Accidentele pe care le au ei intr-un an sunt sub 10. Victime (mortaciuni) zero. Asta inseamna multa experienta si atentie. Totusi se mai poate intampa ca si in cazul de fata sa fie si ei implicati in "evenimente". Pe ansamblu sunt oameni ca si noi, au pasiuni ca si noi iar in timpul liber folosesc motoarele proprii. Bineinteles nu au toti motoare. Te saluta in trafic si nu cauta "nod in papura" cel putin cu riderii.

 

Eu citisem undeva ca sunt doar 12 motopolitisti bucuresteni, si mi se parea mie prea putin. Pe de alta parte, la cat costa o magaoaie de-aia "preparata", inteleg de ce nu sunt mai multi.

Si eu m-am mirat cand i-am vazut cum merg. Mai ales ca toti sunt la maneca scurta si casca open face. Pana la urma, sunt recrutati din randurile "noastre", sau pe unii ii baga la "training" si ii scot pe strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era intr-un ziar acum un an un articol despre cel mai "batran" motopolitist. omu avusese 2 accidente in urma carora a stat in spital destul de mult. restul au fost tavaleli. avea tija in tibie parca si avusese si ceva la umar .. nu stiu daca clavicula. sper sa imi aduc vine aminte.

 

accidentele de genu a intors una peste el, si l-a luat unu pe sus din spate.

 

gluma gluma .. gabori nu gabori ... da' astia care am avut accidente stim ca nu e prea placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citisem undeva ca sunt doar 12 motopolitisti bucuresteni, si mi se parea mie prea putin. Pe de alta parte, la cat costa o magaoaie de-aia "preparata", inteleg de ce nu sunt mai multi.

Si eu m-am mirat cand i-am vazut cum merg. Mai ales ca toti sunt la maneca scurta si casca open face. Pana la urma, sunt recrutati din randurile "noastre", sau pe unii ii baga la "training" si ii scot pe strada?

Eu citeam in primavara trecuta pe acest forum si in ziare ca Politia Rutiera Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea a 50 de posturi de motopolitisti. Conditii de participare: 1) Liceul terminat; 2) Carnet cat. A de cel putin 2 ani; 3) Proba practica de mers pe moto. N-am citit nimic dupa aia ca posturile nu s-ar fi ocupat (ca s-ar fi facut din nou caterinca mare, macar aici pe forum), asa ca acuma sunt macar 62 (12 de care ai citit tu + 50 de care am citit eu)... Si daca departajarea s-a facut la proba practica si ei merg in fiecare zi 100-150km pe motocicleta, mi se pare normal sa mearga mai bine decat aia ca mine care merg doar la plimbare in weekend.

 

Si apropos de numar, eu imi doresc cati mai multi in detrimentul burtosilor in Logan, ca de cele mai multe ori motociclistii stiu sa se dea binisor si cu masina dar reciproca nu prea e valabila...

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citisem undeva ca sunt doar 12 motopolitisti bucuresteni, si mi se parea mie prea putin. Pe de alta parte, la cat costa o magaoaie de-aia "preparata", inteleg de ce nu sunt mai multi.

Si eu m-am mirat cand i-am vazut cum merg. Mai ales ca toti sunt la maneca scurta si casca open face. Pana la urma, sunt recrutati din randurile "noastre", sau pe unii ii baga la "training" si ii scot pe strada?

 

Politistii de la rutiera, cei cu motoare, sunt recrutati din randul Bikerilor. Prima conditie, inafara de studii si cazier curat, este sa nu fi avut evenimente. Evenimente insemnand accident din vina ta, si depasirea repetata a limitei de viteza care s-a lasat cu suspendarea dreptului de a conduce. Daca intrunesti conditiile astea, poti deveni si tu politist motorizat la rutiera sau la MAPN ori SRI sau SPP. Pentru cei de la rutiera se fac niste cursuri de legislatie 6 luni se da un examen si daca treci esti de-al lor. La MAPN, SRI, SPP cursurile sunt mai lungi 9-12 luni si alte baremuri. Daca vrei date suplimentare foloseste adresa mea si poate cine stie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sper sa-l scoata pe gabor vinovat ca mergea tare , poate asa o sa le vina mintea la cap , si se chinuie sa cerceteze cu adevarat un accident

 

al drqa satanist in uniforma , cred ca mergea si pe o roata sau facea liniuta cu un pasat

 

 

:-L

Daa......si cred ca in giratoriu ala a incercat sa puna genunchele jos la vo 150 pa ora si o derapat si o ajuns sub duba care

"circula regulamentar" in sensul giratoriu cu viteza minima si atentie sporita maxim :disappointed: :blbl: :)

 

Acuma serios, daca chiar nu esti in stare sa vezi politia pe drum, chiar meriti sa-ti dea amenzi si puncte la tot pasu cand gresesti, api daca mai si intrii in ei mai ales daca-s moto atunci mai bine lasa-te de shofat mai ales dube de firma toata ziua prin traficul maxim.Totusi decat sa fi fost un motorist obisnuit bine ca a fost politist ca, macar asa poate s-or mai reglementa si unele chestii care ne discrimineaza pe noi motoristii, sau macar sa plateasca soferu dubei pt c a facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu citeam in primavara trecuta pe acest forum si in ziare ca Politia Rutiera Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea a 50 de posturi de motopolitisti. Conditii de participare: 1) Liceul terminat; 2) Carnet cat. A de cel putin 2 ani; 3) Proba practica de mers pe moto. N-am citit nimic dupa aia ca posturile nu s-ar fi ocupat (ca s-ar fi facut din nou caterinca mare, macar aici pe forum), asa ca acuma sunt macar 62 (12 de care ai citit tu + 50 de care am citit eu)... Si daca departajarea s-a facut la proba practica si ei merg in fiecare zi 100-150km pe motocicleta, mi se pare normal sa mearga mai bine decat aia ca mine care merg doar la plimbare in weekend.

 

Si eu tin minte ca a fost atunci recrutarea aia. Dar din cate am inteles din multele pagini de offtopic, s-a lasat cu un singur motopolitist. Eu la asta ma refeream, ca nu sunt multi motociclisti (sa fie spiritul de roacker satanist) care sa se dea de partea cealalta.

Oricum daca a aparut conditia 1, un sfert din forum cadea din start. Daca se cereau si doi ani de A, mai cadea jumate :disappointed:

 

 

Politistii de la rutiera, cei cu motoare, sunt recrutati din randul Bikerilor. Prima conditie, inafara de studii si cazier curat, este sa nu fi avut evenimente. Evenimente insemnand accident din vina ta, si depasirea repetata a limitei de viteza care s-a lasat cu suspendarea dreptului de a conduce. Daca intrunesti conditiile astea, poti deveni si tu politist motorizat la rutiera sau la MAPN ori SRI sau SPP. Pentru cei de la rutiera se fac niste cursuri de legislatie 6 luni se da un examen si daca treci esti de-al lor. La MAPN, SRI, SPP cursurile sunt mai lungi 9-12 luni si alte baremuri. Daca vrei date suplimentare foloseste adresa mea si poate cine stie!

 

Ma rezum la a spune ca sunt prea integru pentru asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era intr-un ziar acum un an un articol despre cel mai "batran" motopolitist. omu avusese 2 accidente in urma carora a stat in spital destul de mult. restul au fost tavaleli. avea tija in tibie parca si avusese si ceva la umar .. nu stiu daca clavicula. sper sa imi aduc vine aminte.

 

accidentele de genu a intors una peste el, si l-a luat unu pe sus din spate.

 

gluma gluma .. gabori nu gabori ... da' astia care am avut accidente stim ca nu e prea placut.

 

Accidentul s-a petrecut in urma cu 4 ani daca nu ma insel la Mamaia cand un pushti gaozar a intors jeep-ul lu` ta-su mare general in statul major peste linia dubla continua ... era ultima zi de detasare pt politistul respectiv ... a stat 4 luni in spital cu tot ce inseamna partea dreapta din corp zdrobita (picior, bazin, mana, clavicula, humerus etc). E din nou pe strazi si tot pe motor si tot politist ... simte mai repede acum cand vine ploaia :disappointed:

 

Eu citeam in primavara trecuta pe acest forum si in ziare ca Politia Rutiera Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea a 50 de posturi de motopolitisti. Conditii de participare: 1) Liceul terminat; 2) Carnet cat. A de cel putin 2 ani; 3) Proba practica de mers pe moto. N-am citit nimic dupa aia ca posturile nu s-ar fi ocupat (ca s-ar fi facut din nou caterinca mare, macar aici pe forum), asa ca acuma sunt macar 62 (12 de care ai citit tu + 50 de care am citit eu)... Si daca departajarea s-a facut la proba practica si ei merg in fiecare zi 100-150km pe motocicleta, mi se pare normal sa mearga mai bine decat aia ca mine care merg doar la plimbare in weekend.

 

Si apropos de numar, eu imi doresc cati mai multi in detrimentul burtosilor in Logan, ca de cele mai multe ori motociclistii stiu sa se dea binisor si cu masina dar reciproca nu prea e valabila...

 

Au fost angajati 250 de motociclisti in decembrie 2006 din randurile poporului roman. Candidati au fost in jur de 1000 de oameni.

 

Politistii de la rutiera, cei cu motoare, sunt recrutati din randul Bikerilor. Prima conditie, inafara de studii si cazier curat, este sa nu fi avut evenimente. Evenimente insemnand accident din vina ta, si depasirea repetata a limitei de viteza care s-a lasat cu suspendarea dreptului de a conduce. Daca intrunesti conditiile astea, poti deveni si tu politist motorizat la rutiera sau la MAPN ori SRI sau SPP. Pentru cei de la rutiera se fac niste cursuri de legislatie 6 luni se da un examen si daca treci esti de-al lor. La MAPN, SRI, SPP cursurile sunt mai lungi 9-12 luni si alte baremuri. Daca vrei date suplimentare foloseste adresa mea si poate cine stie!

 

Eronat: nu se face nici un curs de legislatie 6 luni. Acele 6 luni este perioada de debutant. Cursurile, specifice de altfel structurii, se fac 12 saptamani. Daca dupa cele 6 luni nu iei definitivarea esti exclus din politie. Dar pana in acele 6 luni esti politist cu APROAPE aceleasi drepturi ca oricare alt politist din strada. Nu intram in amanunte ca nu conteaza.

 

La MAPN, SRI, SPP nu se recruteaza din sursa externa. NICIODATA! Pentru posturi specializate (soferi, motociclisti etc) se recruteaza numai intern. Si nu se face nici o pregatire decat trecerea de la demilitarizare la militarizare care implica rigurozitatea necesara armei respective. De anul asta in schimb nu se mai recruteaza. Se da anunt de angajare din sursa interna, anunt public, si participa cei care intrunesc conditiile.

 

P.S: Traba cu evenimentele rutiere avute este relativa ... fff relativa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Politistii de la rutiera, cei cu motoare, sunt recrutati din randul Bikerilor. Prima conditie, inafara de studii si cazier curat, este sa nu fi avut evenimente. Evenimente insemnand accident din vina ta, si depasirea repetata a limitei de viteza care s-a lasat cu suspendarea dreptului de a conduce. Daca intrunesti conditiile astea, poti deveni si tu politist motorizat la rutiera sau la MAPN ori SRI sau SPP. Pentru cei de la rutiera se fac niste cursuri de legislatie 6 luni se da un examen si daca treci esti de-al lor. La MAPN, SRI, SPP cursurile sunt mai lungi 9-12 luni si alte baremuri. Daca vrei date suplimentare foloseste adresa mea si poate cine stie!

cat e salariu? la care este mai avantajos? MAPN SRI SPP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accidentul s-a petrecut in urma cu 4 ani daca nu ma insel la Mamaia cand un pushti gaozar a intors jeep-ul lu` ta-su mare general in statul major peste linia dubla continua ... era ultima zi de detasare pt politistul respectiv ... a stat 4 luni in spital cu tot ce inseamna partea dreapta din corp zdrobita (picior, bazin, mana, clavicula, humerus etc). E din nou pe strazi si tot pe motor si tot politist ... simte mai repede acum cand vine ploaia :disappointed:

 

 

 

Au fost angajati 250 de motociclisti in decembrie 2006 din randurile poporului roman. Candidati au fost in jur de 1000 de oameni.

 

 

 

Eronat: nu se face nici un curs de legislatie 6 luni. Acele 6 luni este perioada de debutant. Cursurile, specifice de altfel structurii, se fac 12 saptamani. Daca dupa cele 6 luni nu iei definitivarea esti exclus din politie. Dar pana in acele 6 luni esti politist cu APROAPE aceleasi drepturi ca oricare alt politist din strada. Nu intram in amanunte ca nu conteaza.

 

La MAPN, SRI, SPP nu se recruteaza din sursa externa. NICIODATA! Pentru posturi specializate (soferi, motociclisti etc) se recruteaza numai intern. Si nu se face nici o pregatire decat trecerea de la demilitarizare la militarizare care implica rigurozitatea necesara armei respective. De anul asta in schimb nu se mai recruteaza. Se da anunt de angajare din sursa interna, anunt public, si participa cei care intrunesc conditiile.

 

P.S: Traba cu evenimentele rutiere avute este relativa ... fff relativa ...

Interesant ar fi sa auzim ce a patit pustiul, daca a patit ceva?Eu la acest gen de accidente propun retragerea permisului pe viata si nu numai. La accidente mai usoare cu leziuni chiar superficiale, de asemeni. Sa ramana in trafic doar cei mai buni, nu toate scovercile.

 

 

Accidentul s-a petrecut in urma cu 4 ani daca nu ma insel la Mamaia cand un pushti gaozar a intors jeep-ul lu` ta-su mare general in statul major peste linia dubla continua ... era ultima zi de detasare pt politistul respectiv ... a stat 4 luni in spital cu tot ce inseamna partea dreapta din corp zdrobita (picior, bazin, mana, clavicula, humerus etc). E din nou pe strazi si tot pe motor si tot politist ... simte mai repede acum cand vine ploaia :blbl:

 

 

 

Au fost angajati 250 de motociclisti in decembrie 2006 din randurile poporului roman. Candidati au fost in jur de 1000 de oameni.

 

 

 

Eronat: nu se face nici un curs de legislatie 6 luni. Acele 6 luni este perioada de debutant. Cursurile, specifice de altfel structurii, se fac 12 saptamani. Daca dupa cele 6 luni nu iei definitivarea esti exclus din politie. Dar pana in acele 6 luni esti politist cu APROAPE aceleasi drepturi ca oricare alt politist din strada. Nu intram in amanunte ca nu conteaza.

 

La MAPN, SRI, SPP nu se recruteaza din sursa externa. NICIODATA! Pentru posturi specializate (soferi, motociclisti etc) se recruteaza numai intern. Si nu se face nici o pregatire decat trecerea de la demilitarizare la militarizare care implica rigurozitatea necesara armei respective. De anul asta in schimb nu se mai recruteaza. Se da anunt de angajare din sursa interna, anunt public, si participa cei care intrunesc conditiile.

 

P.S: Traba cu evenimentele rutiere avute este relativa ... fff relativa ...

Interesant ar fi sa auzim ce a patit pustiul, daca a patit ceva...?Eu la acest gen de accidente propun retragerea permisului pe viata si nu numai. La accidente mai usoare cu leziuni chiar superficiale, de asemeni. Sa ramana in trafic doar cei mai buni, nu toate scovercile.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii da dubistul la gabor 300 de E , si se scoate ala singur vinovat , isi da amenda singur , zice ca avea 300km/h , pune 2 , 3 babe martore sa semneze si gata . cred ca isi anuleaza si permisu , se duce la patrulare perpedes

 

 

SUPER TARE. MI-A PLACUT.

el nu este prin comunitate? sa posteze si el. eventual copie dupa PV. :disappointed:

Editat de catutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sunt cativa si prin Mamaia, detasati din bucuresti, super baieti, super experienta, super meseriasi.

 

Macar de ar fi toti militienii cum sunt baietii astia calare !!

 

acum 4 ani un "nenea tabla" in mamaia mi.a dat amenda pt ca nu purtam casca

 

agatasem si eu ceva si i.am dat pasagerei casca sa fie e mai safe decat mine

 

ma opreste nenea in mamaia unde mergeam cu 50 - 60 la ora max

 

ma intreaba de sanatate

si incerc sa.i explic spundu.i ca am cortul in navodari si "mi.au furat casca"

 

nu a mers deloc asa ca m.a parlit cu o amenda frumusica pe vremea aia

 

faza cea mai tare a fost ca a spus urmatorul lucru "ce, eu sunt prost si ma coc cu casca in cap si tu nu"

 

deci pana la urma il rodea INVIDIA

 

acum intradevar pot spune ca motopolitisti sunt mai ok

f multi si raspund la salut chiar daca sunt in timpul serviciului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 4 ani un "nenea tabla" in mamaia mi.a dat amenda pt ca nu purtam casca

 

agatasem si eu ceva si i.am dat pasagerei casca sa fie e mai safe decat mine

 

ma opreste nenea in mamaia unde mergeam cu 50 - 60 la ora max

 

ma intreaba de sanatate

si incerc sa.i explic spundu.i ca am cortul in navodari si "mi.au furat casca"

 

nu a mers deloc asa ca m.a parlit cu o amenda frumusica pe vremea aia

 

faza cea mai tare a fost ca a spus urmatorul lucru "ce, eu sunt prost si ma coc cu casca in cap si tu nu"

 

deci pana la urma il rodea INVIDIA

 

acum intradevar pot spune ca motopolitisti sunt mai ok

f multi si raspund la salut chiar daca sunt in timpul serviciului

 

:disappointed:) tare asta cu coptul capului, am vazut ca parca sunt mai de treaba astia pe moto !

 

On topic - bine ca era ok politaiul ca in gen am vaz ca nu prea au protectii in afara de casca aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto:) tare asta cu coptul capului, am vazut ca parca sunt mai de treaba astia pe moto !

 

On topic - bine ca era ok politaiul ca in gen am vaz ca nu prea au protectii in afara de casca aia.

Si mie mi s-a parut ca statul le da o jacheta de kko care are protectii cam cat am pierdut eu pe drum in mers si probabil manusile le achizitioneaza pe banii lor. Si totusi nu am vazut carene crapate pe BMW-urile alea pana acum. O fi avantaj numai de la girofar si goarna, sau totusi merg mai bine decat (unii din) noi? Oricum respect pentru cum merg pe dihaniile alea care au de p-e la 250kg in sus (daca stau sa ma gandesc bine si eu pot sa ma dau pe un balaur din ala singur, ca eu umblu pe motor numai cu nevasta si bagaj, asa ca degeaba e el la origine de 158kg la plin, ca la plin pentru mine inseamna de fapt de pe la 290kg in sus!). Oricum baietii astia motorizati de la rutiera mi se par din alt film decat mine, mai ales fiind ca majoritatea au curajul sa mearga doar cu ce le da statul pe ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...