Skatelite Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am stat putin la indoiala daca sa-l pun sau nu - sunt convins ca nu inseamna mare lucru pentru cei preocupati cu scoaterea limitatorului si alte introduceri de ardei iute in motoare de 50 - dar cred ca sunt destui si cei care stiu ce e dihania asta. Tot rascolind tara dupa scutere clasice (nu se gasesc prea des in Romania, mentalitatea a ramas aceeasi, ca scuter iti iei daca nu-ti permiti motocicleta, iar toti posesorii de scutere le abandonau complet sau vindeau rapid cand isi luau ceva mai tare cu doua sau patru roti), ma intrebam daca exista piese cu adevarat interesante pe la noi. Si a aparut una, chiar in capitala, putin folosita si bine pastrata. Un scuter fabricat in 1960, cu 22.000 km pe ceas si infiorator de original. Vopsea, stickerele de rodaj, cauciucuri, chedere si o ladita cu piese originale, in ambalajul lor, cu etichetele de magazin din Italia. Nu e chiar in forma maxima, are mici probleme inerente statului, iar vopseaua nu e chiar in cea mai buna stare. In schimb nu are pic de rugina, iar motorul merge relativ bine si fuge mai tare decat ma asteptam. Ca specificatii rapide - 175cc, 8,6hp, 115 kg. Pentru o scurta istorie cuprinzatoare, aici e un link in engleza. Sunt si specificatii tehnice si alte prostii pe acolo. Iar aici sunt pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Am stat putin la indoiala daca sa-l pun sau nu - sunt convins ca nu inseamna mare lucru pentru cei preocupati cu scoaterea limitatorului si alte introduceri de ardei iute in motoare de 50 - dar cred ca sunt destui si cei care stiu ce e dihania asta. Tot rascolind tara dupa scutere clasice (nu se gasesc prea des in Romania, mentalitatea a ramas aceeasi, ca scuter iti iei daca nu-ti permiti motocicleta, iar toti posesorii de scutere le abandonau complet sau vindeau rapid cand isi luau ceva mai tare cu doua sau patru roti), ma intrebam daca exista piese cu adevarat interesante pe la noi. Si a aparut una, chiar in capitala, putin folosita si bine pastrata. Un scuter fabricat in 1960, cu 22.000 km pe ceas si infiorator de original. Vopsea, stickerele de rodaj, cauciucuri, chedere si o ladita cu piese originale, in ambalajul lor, cu etichetele de magazin din Italia. Nu e chiar in forma maxima, are mici probleme inerente statului, iar vopseaua nu e chiar in cea mai buna stare. In schimb nu are pic de rugina, iar motorul merge relativ bine si fuge mai tare decat ma asteptam. Ca specificatii rapide - 175cc, 8,6hp, 115 kg. Pentru o scurta istorie cuprinzatoare, aici e un link in engleza. Sunt si specificatii tehnice si alte prostii pe acolo. Iar aici sunt pozele. prea misto ... da-i pt colectionari ... arata extraordinar pentru varsta asta iti doresc sa ai parte de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 arata foarte bine scuteru. seamana cu piaggio vespa modelele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skatelite Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 @einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 @einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab. mii de scuze pentru offtopic dar tin sa precizez ca masina e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 fantastic! cat ai dat pe el? il reconditionezi? e foarte tare scoot ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 @einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab. beautiful!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skatelite Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 @_andrei_: nu cred ca reconditionez nimic, il pastrez asa cum e, are o patina mult prea frumoasa sa ma apuc sa-i fac prostii. Poate un mod crashbar cu 5-6 faruri din ala care se monteaza fara gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 cat ai dat pe el??? il vinzi ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 are nevoie de o reconditionare, asa se va degrada incontinuu , vopsea noua, piesele cromate iarasi, scoasa rugina de pe toba, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skatelite Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 Din experientele mele cu fiare vechi se pot pastra vehicule originale multa vreme, daca ai grija. Plus ca sunt in general mai valoroase decat cele restaurate. De acord cu tine, trebuie *intretinut* adica curatat rugine si alte operatiuni de gen, dar nu reconditionat. Se poate reconditiona orice rabla, astea atat de aproape de original sunt foarte rare. @TheIceman: Nu am in plan sa il vand, deocamdata le adun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Din experientele mele cu fiare vechi se pot pastra vehicule originale multa vreme, daca ai grija. Plus ca sunt in general mai valoroase decat cele restaurate. De acord cu tine, trebuie *intretinut* adica curatat rugine si alte operatiuni de gen, dar nu reconditionat. Se poate reconditiona orice rabla, astea atat de aproape de original sunt foarte rare. depinde cum il restaurezi! profesional sau nu... nu zic sa-i schimbi piesele originale cu unele after market ci cu unele originale insa reconditionate profesional/noi. gasesti in italia... la fel o revopsire profi nu i-ar strica. i-ar creste valorea!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ma intreb daca ar ajunge vreun scuter chinezesc la vechimea asta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 ma intreb daca ar ajunge vreun scuter chinezesc la vechimea asta ) nefolosit .... poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Vai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 @einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab. Deci masina e CRIMINALA(in serie)!!!!!Nu vreau sa fiu indiscret,dar e a ta?Si scuterul e super classic,si e foarte interesant!Sa ai grija de ele,si ele de tine(daca esti norocosul posesor si al masinii). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skatelite Postat Iulie 31, 2008 Autor Share Postat Iulie 31, 2008 @_andrei_: Nu de profesional sau neprofesional vorbesc, ci de conceptul de restaurat sau nu. Un vehicul perfect original, fara a fi restaurat, pote fi mai valoros decat unul restaurat, indiferent de calitatea restaurarii. Acum originalitatea asta e foarte diferita, dar sunt cazuri (si zic eu ca asta e unul dintre ele) in care inca nu e momentul restaurarii, lucru confirmat de discutiile cu diversi bolnavi la cap de Lambrette din Anglia, unde au un cult national pentru scutere clasice in general si Lambretta in special. Va trece o caravana de la clubul din Italia prin Romania candva in septembrie si scuterul va fi vazut si evaluat de catre un tip care restaureaza marca asta pentru showuri. Dupa ce-mi va zice nenea cel priceput voi lua o decizie. Adica de restaurat acum sau nu, ca de custom nu se pune problema. @ssergiu_tuning: Da, tot a mea e si fieratania aia si altele cateva, spre disperarea partilor femeiesti din familie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Cat ai zis ca ai dat pe el? Ori nu am fost atent ori nu ai scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Ce rugina frate, ca scuteru asta se prezinta impecabil Sa ai grija de el, iar la cum arata vopseaua, las-o asa, ca nu mi-a fost dat sa vad motor din anii aia in asa stare.Pare originala. Ca sfat ce-ti dau, desfa piesele care necesita cromare, ca asta nu inseamna sa il strici, si fugi la cromat cu ele Deci, sa il stapanesti sanatos, si sper ca o sa avem ocazia sa il vedem la intruniri.Imi vine sa imi trag palme cand ma uit la el, si cand imi amintesc in ce stadiu de descompunere le-am luat eu pe ale mele. Nota 10 pt asa proprietari PS: nu arata mobre restaurare in felul in care arata ala original, dupa aproape 50 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Sa-l stapanesti sanatos, arata super! Daca tot ai deschis topicul asta, am vazut o Lambretta la noi in Buc, alb cu verde parca, mi a picat nasul ... pacat ca mergeam in directii diferite ca il opream pe om sa ma uit si eu putin la ea. Era absolut superba !!!! Oricum in ultima vreme am constatat ca au tot aparut in Buc Vespa modele vechi, nu stiu daca se aduc in tara pentru ca exista interesati de modele mai vechi sau pur si simplu sunt foarte ieftine in Italia oricum sunt binevenite cu o singura conditie... sa cada pe mana cui trebuie ! De curiozitate cat ai dat pe ea ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Super tare scuterul, are multa personalitate, daca nu te incurca eu zic sa nu il dai ci sa-l pastrezi macar asa daca nu putin restaurat. Iar masina ii.. PIMP facuta cu stil si aduce a muscle car, nu cumvai ai vrea si un Bmw E 21 sa-i tine de urat la Opel doar vorbesc aceeasi limba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.