Sari la conținut

1960 Lambretta Tv175


Skatelite
 Share

Postări Recomandate

Am stat putin la indoiala daca sa-l pun sau nu - sunt convins ca nu inseamna mare lucru pentru cei preocupati cu scoaterea limitatorului si alte introduceri de ardei iute in motoare de 50 - dar cred ca sunt destui si cei care stiu ce e dihania asta. Tot rascolind tara dupa scutere clasice (nu se gasesc prea des in Romania, mentalitatea a ramas aceeasi, ca scuter iti iei daca nu-ti permiti motocicleta, iar toti posesorii de scutere le abandonau complet sau vindeau rapid cand isi luau ceva mai tare cu doua sau patru roti), ma intrebam daca exista piese cu adevarat interesante pe la noi.

 

Si a aparut una, chiar in capitala, putin folosita si bine pastrata. Un scuter fabricat in 1960, cu 22.000 km pe ceas si infiorator de original. Vopsea, stickerele de rodaj, cauciucuri, chedere si o ladita cu piese originale, in ambalajul lor, cu etichetele de magazin din Italia. Nu e chiar in forma maxima, are mici probleme inerente statului, iar vopseaua nu e chiar in cea mai buna stare. In schimb nu are pic de rugina, iar motorul merge relativ bine si fuge mai tare decat ma asteptam.

 

Ca specificatii rapide - 175cc, 8,6hp, 115 kg. Pentru o scurta istorie cuprinzatoare, aici e un link in engleza. Sunt si specificatii tehnice si alte prostii pe acolo.

 

Iar aici sunt pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat putin la indoiala daca sa-l pun sau nu - sunt convins ca nu inseamna mare lucru pentru cei preocupati cu scoaterea limitatorului si alte introduceri de ardei iute in motoare de 50 - dar cred ca sunt destui si cei care stiu ce e dihania asta. Tot rascolind tara dupa scutere clasice (nu se gasesc prea des in Romania, mentalitatea a ramas aceeasi, ca scuter iti iei daca nu-ti permiti motocicleta, iar toti posesorii de scutere le abandonau complet sau vindeau rapid cand isi luau ceva mai tare cu doua sau patru roti), ma intrebam daca exista piese cu adevarat interesante pe la noi.

 

Si a aparut una, chiar in capitala, putin folosita si bine pastrata. Un scuter fabricat in 1960, cu 22.000 km pe ceas si infiorator de original. Vopsea, stickerele de rodaj, cauciucuri, chedere si o ladita cu piese originale, in ambalajul lor, cu etichetele de magazin din Italia. Nu e chiar in forma maxima, are mici probleme inerente statului, iar vopseaua nu e chiar in cea mai buna stare. In schimb nu are pic de rugina, iar motorul merge relativ bine si fuge mai tare decat ma asteptam.

 

Ca specificatii rapide - 175cc, 8,6hp, 115 kg. Pentru o scurta istorie cuprinzatoare, aici e un link in engleza. Sunt si specificatii tehnice si alte prostii pe acolo.

 

Iar aici sunt pozele.

 

prea misto ... da-i pt colectionari ... arata extraordinar pentru varsta asta :moto: iti doresc sa ai parte de el :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experientele mele cu fiare vechi se pot pastra vehicule originale multa vreme, daca ai grija. Plus ca sunt in general mai valoroase decat cele restaurate. De acord cu tine, trebuie *intretinut* adica curatat rugine si alte operatiuni de gen, dar nu reconditionat. Se poate reconditiona orice rabla, astea atat de aproape de original sunt foarte rare.

 

@TheIceman: Nu am in plan sa il vand, deocamdata le adun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experientele mele cu fiare vechi se pot pastra vehicule originale multa vreme, daca ai grija. Plus ca sunt in general mai valoroase decat cele restaurate. De acord cu tine, trebuie *intretinut* adica curatat rugine si alte operatiuni de gen, dar nu reconditionat. Se poate reconditiona orice rabla, astea atat de aproape de original sunt foarte rare.

depinde cum il restaurezi! profesional sau nu... nu zic sa-i schimbi piesele originale cu unele after market ci cu unele originale insa reconditionate profesional/noi. gasesti in italia... la fel o revopsire profi nu i-ar strica. i-ar creste valorea!...

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984: Nu, e un Opel Rekord custom din 1968, adica asta. Dar ai simtit tu ceva prezenta in aer, la 3 metri in strada era intr-adevar un Saab.

 

 

Deci masina e CRIMINALA(in serie)!!!!!Nu vreau sa fiu indiscret,dar e a ta?Si scuterul e super classic,si e foarte interesant!Sa ai grija de ele,si ele de tine(daca esti norocosul posesor si al masinii).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@_andrei_: Nu de profesional sau neprofesional vorbesc, ci de conceptul de restaurat sau nu. Un vehicul perfect original, fara a fi restaurat, pote fi mai valoros decat unul restaurat, indiferent de calitatea restaurarii. Acum originalitatea asta e foarte diferita, dar sunt cazuri (si zic eu ca asta e unul dintre ele) in care inca nu e momentul restaurarii, lucru confirmat de discutiile cu diversi bolnavi la cap de Lambrette din Anglia, unde au un cult national pentru scutere clasice in general si Lambretta in special. Va trece o caravana de la clubul din Italia prin Romania candva in septembrie si scuterul va fi vazut si evaluat de catre un tip care restaureaza marca asta pentru showuri. Dupa ce-mi va zice nenea cel priceput voi lua o decizie. Adica de restaurat acum sau nu, ca de custom nu se pune problema.

 

@ssergiu_tuning: Da, tot a mea e si fieratania aia si altele cateva, spre disperarea partilor femeiesti din familie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rugina frate, ca scuteru asta se prezinta impecabil ;)

Sa ai grija de el, iar la cum arata vopseaua, las-o asa, ca nu mi-a fost dat sa vad motor din anii aia in asa stare.Pare originala.

Ca sfat ce-ti dau, desfa piesele care necesita cromare, ca asta nu inseamna sa il strici, si fugi la cromat cu ele :)

 

Deci, sa il stapanesti sanatos, si sper ca o sa avem ocazia sa il vedem la intruniri.Imi vine sa imi trag palme cand ma uit la el, si cand imi amintesc in ce stadiu de descompunere le-am luat eu pe ale mele.

 

Nota 10 pt asa proprietari :)

 

PS: nu arata mobre restaurare in felul in care arata ala original, dupa aproape 50 de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, arata super! Daca tot ai deschis topicul asta, am vazut o Lambretta la noi in Buc, alb cu verde parca, mi a picat nasul ... pacat ca mergeam in directii diferite ca il opream pe om sa ma uit si eu putin la ea. Era absolut superba !!!! Oricum in ultima vreme am constatat ca au tot aparut in Buc Vespa modele vechi, nu stiu daca se aduc in tara pentru ca exista interesati de modele mai vechi sau pur si simplu sunt foarte ieftine in Italia oricum sunt binevenite cu o singura conditie... sa cada pe mana cui trebuie ! :D

 

De curiozitate cat ai dat pe ea ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare scuterul, are multa personalitate, daca nu te incurca eu zic sa nu il dai ci sa-l pastrezi macar asa daca nu putin restaurat.

 

Iar masina ii.. PIMP ;) facuta cu stil si aduce a muscle car, nu cumvai ai vrea si un Bmw E 21 sa-i tine de urat la Opel :D doar vorbesc aceeasi limba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...