Remyx Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Initial am zis ca o sa scriu si eu in topicul asta doar cand voi avea un motor "adevarat" dar wknd asta 'Onda mea m-a convins ca merita sa fie si ea aratata lumii. Povestea ei: In primavara mi s-a pus pata ca vreau motor si carnet. Nu stiam nimic despre motociclism sau motoare. Am gasit forumul asta si pro-bike-ul. Am citit, am bagat la cap, m-am apucat de scoala. Frig in draci in serile de aprilie pe motor... Am hotarat ca vreau ceva mic, sa invatz si ceva nu foarte scump, ca nu prea aveam bani si "daca tot o sa cad, macar sa nu cad pe cateva mii de euro"... deh, ma cunosc . Multi mi-au zis ca sa iau ceva mai mare, ca o sa ma plictisesc de 125 repede... Ochisem o Aprilia AF1 dar apoi am vazut anuntzul cu Honda NSR 125 si l-am sunat pe proprietar intr-o vineri. Luni eram la Constantza si am luat-o. Avea ceva probleme, omul mi le-a spus pe alea pe care le stia el, eu am mai gasit si altele dupa aia.... Motorul era in garantie... avea doar 500 km facutzi dupa schimbare... asta mi-a placut A fost motorul de incepator al multora din cei ce pot fi gasiti pe site : carlos*, elSpa, Zahei, ... I-am schimbat kit-ul de lantz, simeringurile furca, mufe pe la partea electrica, placutzele, etrierul pe spate, cablurile, bucsi la bascula, ambreiajul... si apoi... Am facut cu ea din aprilie pana acum peste 3500 km doar in bucuresti si mi-a oferit senzatii exceptionale. Wknd trecut am facut prima iesire din oras : Bucuresti-Brasov si retur. I-am mai adauga vreo 400 km la bord. S-a comportat exceptional, am mers cu 130 km/h la 6000 rpm si m-a uluit cu consumul. 7 l / 180 km. Adica 3.8/100. Inca nu m-am plictisit de ea. Mie imi place. In orash se strecoara lejer printre masini si este super manevrabila, afara nu dezamageste asa ca probabil, cand voi trece pe ceva mai mare o sa o pastrez ca "motor de oras" sau pentru sotie... Uite si ceva poze cu ea : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Felicitari, pentru motor, pentru gandire si felul in care ai postat!!! Sa o porti pe mii si mii de kilometri intreaga, si ea sa te poarte sanatos in sa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 bafta la motor si sa nu ai parte de evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 La ce pret ai luat-o??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_me Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Frumos post ... frumoasa poveste ... frumos motoras ... asfalt uscat si sanatate maxima in continuare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Sa va aveti mult timp fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Pai asta-i motor adevarat, nu stiu de ce ai asteptat atat sa ne zici de el! Felicitari si iti doresc motociclism placut de-acum inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlueBiker Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 Felicitari pt achizitie.Spune-mi shi mie te rog cotele la rulmentii de la roata din fata shi la semeringii de la amortizoare daca stii.As vrea sa le cumpar inainte sa desfac motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Septembrie 28, 2005 Autor Share Postat Septembrie 28, 2005 Felicitari pt achizitie.Spune-mi shi mie te rog cotele la rulmentii de la roata din fata shi la semeringii de la amortizoare daca stii.As vrea sa le cumpar inainte sa desfac motocicleta. Asta am gasit pe net mai demult, nu mai am link-ul, asa ca ma bazez pe ce scrie : HONDA NSR125 124cc 2T L/C Fully Flaired Sports ~~~~~ FR BRAKES RR BRAKES ~~~~~ VB=Shoes VD=Disc Pads NSR125FM/R-K/L/M/N/P VD152 VD911/2 ~~~~~ CHAIN FR SPROCKET RR SPROCKET ~~~~~ pitch x lgth pat x teeth pat x teeth NSR125FM,FN 91-93 520V-108 327-13 604-35 NSR125RK,RL,RM,RN 520V-108 327-13 604-35 NSR125RP,RR,RS 520V-108 327-14 604-36 NSR125 EUROPEAN 89-90 520-114 327-13 604-38 ~~~~~ FORK SEALS FORK OIL CAPACITY ~~~~~ size in mm in cc's (ml) NSR125RK/L/M/N 89-93 35-47-7.5/10.5280cc NSR125FK-R/RS 89-95 35-47-7.5/10.5 ~~~~~ FRONT TIRE REAR TIRE ~~~~~ Size Size NSR125 100/80-17 130/70-18 ~~~~~ FR WHEEL BRG REAR WHEEL BRG ~~~~~ (note: a designation of 6301x2 indicates that '2' of bearing 6301 are required) NSR125 6201 6003/6203 ~~~~~ FR BRAKE LEVER RR HANDBRAKE LEVER ~~~~~ part code or CLUTCH LEVER NSR125FM 91-93 1610031 N/A NSR125RK/RM/RN/rr 1610031 1610012 ~~~~~ FR BRAKE CABLE RR BR CABLE THR CABLE ~~~~~ part code or CLUTCH partcode NSR125FM 1991 1453029 1456036 NSR125RK/RM 1991 1453029 1456036 ~~~~~ TACH CABLE SPEEDOMETER CABLE CHOKE ~~~~~ part code part code cable NSR125FM 1991 1454051 NSR125RK/RM 1991 1454032 ~~~~~ BATTERY CHARGE RATE ~~~~~ type in amp/hours NSR125 CB5LB 1.5A ~~~~~ BULBS SIZES ~~~~~ Headlight Indicators NSR125 12V45 P45T 12V21SCC NSR125F 12v35/35w NSR125R 12v60/55w ~~~~~ REGULATOR MAX OUTPUT ~~~~~ Type in Volts NSR125 See REG 21 14.5V ~~~~~ SPARK PLUGS ~~~~~ type gap NSR125 BR9ECS 0.7MM NSR125R-K-P,NSR 125 F-R BR9ECS 0.7mm ~~~~~ ELECTRICAL ~~~~~ NSR125 30410-KR1-762 ~~~~~ RESISTANCES GAP ~~~~~ Points/Pulse Coil NSR125 50-180 OHMS ~~~~~ TIMING ~~~~~ NSR125 22-26 deg BTDC @ 3000rpm ~~~~~ COIL RESISTANCES ~~~~~ Primary Secondary NSR125 0.16-0.20 OHM 7-11K ~~~~~ CHARGE SOURCE ~~~~~ Charge Ignition NSR125 E=50-200 OHMS ~~~~~ INDICATORS ~~~~~ Unit Lense Only NSR125FL/M FRONT 4541073 4551039 NSR125FK/FJ FRT LEFT 4541068 4551039 NSR125FK/FJ FRT RIGHT 4541067 4551039 NSR125FK/FJ REAR LEFT 4541070 4551039 NSR125FK/FJ REAR RGHT 4541069 4551039 NSR125 FRONT LEFT 4541071 4551040 NSR125 FRONT RIGHT 4541072 4551040 NSR125 REAR LEFT 4541070 4551039 NSR125 REAR RIGHT 4541069 4551039 ~~~~~ CARBS ~~~~~ Model Main Jet Float Height NSR125 Dell'Orto PHBH28FS 70 24.0mm ~~~~~ ENGINE SPECIFICATION ~~~~~ Bore Stroke Comp NSR125 54mm 54.5mm 10-13kgcm2 ~~~~~ OILFILTER CAPACITY CAMCHAIN ~~~~~ partcode in litre partcode NSR125 N/A 1.0ltr N/A ~~~~~ CLEARANCES ~~~~~ (cold) Piston to in valve ex valve Cylinder NSR125 N/A N/A 0.040-0.049mm ~~~~~ CLUTCH PARTS ~~~~~ (Part Codes) Plates Springs NSR125RK-RR 89-96 VP1034 x 1 N/A and VP1042 X 5 NSR125FM/FN 91-93 AS ABOVE N/A ~~~~~ TOP END KITS ~~~~~ (Part Codes) ConRod Smallend Piston (Piston Kit inlc. Piston, Rings, Pin,Clips NSR125 0617045 ~~~~~ WEIGHTS ~~~~~ Dry Wet NSR125 132kg NSR125RK (Mar 90) 127kg NSR125FM (Sep 91) 118kg ~~~~~ IDENTIFICATION OF MODEL ~~~~~ (MAR 90) NSR125RK (JC20-200001) Introduced, Lightwieght racestyled learner bike,Cast alloy "ALCAST" frame Full sports fairing with twin sporty headlights and 3 spoke alloy wheels finished in Blue, Red or White. (APR 91) NSR125RL (JC20-2100001) with 6 spoke alloy wheels (SEP 91) NSR125RM (JC20-2200001) The same as the NSR125RM but finished in Turquoise or purple. (SEP 91) NSR125FM (JC20-000001) The same as the NSR125RM but without the fairing and finished in White & Pink or Black & Orange (MAY 92) NSR125RN (JC20-2300001) Same as the NSR125RM but with different graphics and finished in Black & Grey (MAR 93) NSR125R and NSR125F Discontinued (APR 94) NSR125RR Introduced restyled in the colours Red/White and Blue with trapezoid twin headlights Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Octombrie 21, 2005 Share Postat Octombrie 21, 2005 felicitari si sa i'l stapanesti sanatos!e misto si fara incidente neplacute Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Octombrie 26, 2005 Share Postat Octombrie 26, 2005 (editat) Sa o stapanesti bine intre picioare. Sa mai tina cel putin de 2 ori cat iti doresti tu fara incidente si iti doresc sa-ti iei la primavara una mai "dezbracata" (stiu ca ai pus ochii pe niste fetite enduro-aice ) P.S.: N-am observat topicul tau pana acum Editat Octombrie 26, 2005 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.