Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

In 97 au schimbat cutia, chipurile aia ar fi bulletproof. Eu am avut GS din 95 si Rt din 96 si nu am avut nici o hiba la cutie. GS avea 114k km cand l-am dat, RT are acu 66k si mere ca uns ;) Deci nu e regula. O testezi cand o cumperi, daca nu sare e foarte probabil sa nu ai niciodata hibe cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu stiu pe cineva care a distrus o cutie M97, dar a fost vina lui si nu a designului. Oricum un M97 tine mult mai bine decat un M94 la uzura. M94 are un defect major: face galagie de zici ca sta sa se rupa, cel putin comparativ cu M97. Da' n'are nimic.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1150 merita doar daca e Adventure full option -

 

Cum spui tu aici suna mai mult a "verdict" decat parere; pe langa design si alte chestii de "ergonomie" (ex. asezarea butoanelor) iti pot da cel putin 2 motive pt. care nu ai dreptate: ABS-ul integral si cutia in 6 viteze.

 

Ar fi 2 chestii de care ma feresc: motocicletele din Italia si cele din Germania de la autohaus..

 

Legat de Germania-autohaus cred ca ai o preconceptie gresita; autohaus-ul trebuie sa dea prin lege garamtie deci, in principiu, nu prea poate sa-ti vanda o cataraga. (atentie, nu zic ca nu or fi existat si tepe, dar teoretic e mai complicat)Autohaus poate sa insemne chiar si o reprezentanta BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spui tu aici suna mai mult a "verdict" decat parere; pe langa design si alte chestii de "ergonomie" (ex. asezarea butoanelor) iti pot da cel putin 2 motive pt. care nu ai dreptate: ABS-ul integral si cutia in 6 viteze.

 

ce inseamna ABS integral?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tragi de frana fata, se franeaza si spatele, daca apesi pe spate atunci numa spatele franeaza.

 

Oricum asta e la mobre mult mai noi, gen 2004(preturi de la 6k eur in sus). 2002 are inca sistemu clasic. Fiecare cu frana mã-sii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tragi de frana fata, se franeaza si spatele, daca apesi pe spate atunci numa spatele franeaza.

 

Oricum asta e la mobre mult mai noi, gen 2004(preturi de la 6k eur in sus). 2002 are inca sistemu clasic. Fiecare cu frana mã-sii.

 

Da, asta e varianta partial-integral; la BMW singura exceptie cu full-integral (adica sa franeze putin si fata cand apesi spatele) a fost LT.

Pe modelele mai mici de 1150 nu a existat (nu exista) din cate stiu eu decat ABS obisnuit.

 

Ai grija ce informezi p-aici... din cate stiu eu, ABS integral (inclusiv la 1150GS) a fost introdus de prin 2001. Altfel nu l-as mai fi mentionat initial.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e varianta partial-integral; la BMW singura exceptie cu full-integral (adica sa franeze putin si fata cand apesi spatele) a fost LT.

Pe modelele mai mici de 1150 nu a existat (nu exista) din cate stiu eu decat ABS obisnuit.

 

Ai grija ce informezi p-aici... din cate stiu eu, ABS integral (inclusiv la 1150GS) a fost introdus de prin 2001. Altfel nu l-as mai fi mentionat initial.

Ma-ndoi. Is o gramada de GS/A care nu il au, si is din 2002, 2003. Adica io asa stiu, ca numa pe 2004 s-a bagat si pe alea SE din 2006 (1150).

O sa fiu mai atent pe viitor. Promit. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma-ndoi. Is o gramada de GS/A care nu il au, si is din 2002, 2003. Adica io asa stiu, ca numa pe 2004 s-a bagat si pe alea SE din 2006 (1150).

O sa fiu mai atent pe viitor. Promit. :laugh:

gsa-ul meu e din 2003 si am frane "legate" (cand frenez fata, franeaza si spatele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

1150RT si 1200LT vin cu integral din 2001.

Apropos, asta seara am facut citiva metri cu un LT cu iABS, mergeam la pas si era sa cad in cap cind am franat!

Diferenta colosala fata de ABS2, iABS-UL te pune in freza.

Fata de astea, al meu opreste ca vaporul.

Ce nu-mi place insa este modul in care este dozata frana, adica usor un sfert de cursa si pe urma efectiv ingheata, indiferent ca franezi fata sau spatele!

Probabil ca te obisnuiesti, dar acum realizez de ce sunt foarte multe cazuri discutate pe diverse forumuri de LT-uri culcate la viteza mica, la parcari, cind esti cu rotile bracate!

Spun ca acum realizez pentru ca la al meu, care are ABS2, franele sunt normale, dozate moderat si nu au cum sa te surprinda.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Diferenta colosala fata de ABS2, iABS-UL te pune in freza.

 

Noroc cu ABS'u. :P

 

Am avut ocazia sa ma dau cativa km cu un Rockster. Intr-adevar, cum zice si Luigi, treaba aia cu servo face frana mult mai ciudata ca la mobra mea de ex. Si ca is linkuite franele, si ca are servo, si ca is mai mari discurile de frana, pe fata cel putin, pe spate nu m-am documentat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc cu ABS'u. :P

Am avut ocazia sa ma dau cativa km cu un Rockster. Intr-adevar, cum zice si Luigi, treaba aia cu servo face frana mult mai ciudata ca la mobra mea de ex. Si ca is linkuite franele, si ca are servo, si ca is mai mari discurile de frana, pe fata cel putin, pe spate nu m-am documentat.

ciudat cum miorlaie franele. prima data nu stiam ce naiba se aude :))

oricum, io-s super incantat de cum franeaza. poate-s mai pretentioase cele cu iAbs, asa o fi, da rezultatu merita :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns si eu la zi cu cititul..

 

2 intrebari.

- in ce luna din an se schimba modelul pt anul urmator? adica, daca e inregistrata motoreta in februarie 2007, e model 2007 sau 2006? (eu stiu ca de obicei in toamna lui 2006 ar tb sa fie modelul 2007 pe piata).

 

- in cazul in care e fabricata in 2006 si el zice ca e model 2007, ca sa fiu sigur... se observa in vreun fel?

eu atat am gasit ca s-a modificat la modelul 2007

revised gearbox

simplified throttle and choke cable arrangement (only two cables connected to throttle body)

final drive housing breather bore increased

 

de fapt si a 3-a intrebare. scrie in manual ca trebuie schimbat cardanul la un nr x de km? care ar fi?

 

multumesc,

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu anul si modelul samd. Ca sa nu existe confuzii....cerei proprietarului motocicletei seria de sasiu....mai exact ultimele 7 cifre. Introdu codul in realoem.com si acolo vei vedea luna si anul de fabricatie al motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asta cand merge... :laugh:

 

Fratilor, am nevoie de un capac din ala de plastic de pe cilindru, pe care scrie 4 VALVE.

Aveti asa ceva in plus, de vanzare, de pe partea stanga? Sa fie de 850/1100 sau 1150 cu doar o bujie pe cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua intrebari pentru voi.

Cat cantareste la gol un 1150 si cum se "simte" off road?

 

-----

 

Si inca doua. Am inteles ca a fost un an de productie cu nu stiu ce la cutie care se strica repede. Care e anul in cauza?

Daca ma duc sa-mi iau un 1150, la ce sa fiu atent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu doua intrebari pentru voi.

Cat cantareste la gol un 1150 si cum se "simte" off road?

 

-----

 

Si inca doua. Am inteles ca a fost un an de productie cu nu stiu ce la cutie care se strica repede. Care e anul in cauza?

Daca ma duc sa-mi iau un 1150, la ce sa fiu atent?

Cate kile are scrie in manual.

 

La cutie nu ar mai trebui sa fie probleme. Numa la 1100 cu M94.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cate kile are scrie in manual.

 

Eu n-am inca 1150 si, in concluzie, nici manual. Pe niste site-uri am gasit 249 la gol dar cineva mi-a zis 225 la gol. De aici si confuzia.

Deci?

 

PS- este vorba de GS.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...