KHK Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Daca tragi de frana fata, se franeaza si spatele, daca apesi pe spate atunci numa spatele franeaza. Oricum asta e la mobre mult mai noi, gen 2004(preturi de la 6k eur in sus). 2002 are inca sistemu clasic. Fiecare cu frana mã-sii. Da, asta e varianta partial-integral; la BMW singura exceptie cu full-integral (adica sa franeze putin si fata cand apesi spatele) a fost LT. Pe modelele mai mici de 1150 nu a existat (nu exista) din cate stiu eu decat ABS obisnuit. Ai grija ce informezi p-aici... din cate stiu eu, ABS integral (inclusiv la 1150GS) a fost introdus de prin 2001. Altfel nu l-as mai fi mentionat initial. Editat Mai 18, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Da, asta e varianta partial-integral; la BMW singura exceptie cu full-integral (adica sa franeze putin si fata cand apesi spatele) a fost LT. Pe modelele mai mici de 1150 nu a existat (nu exista) din cate stiu eu decat ABS obisnuit. Ai grija ce informezi p-aici... din cate stiu eu, ABS integral (inclusiv la 1150GS) a fost introdus de prin 2001. Altfel nu l-as mai fi mentionat initial. Ma-ndoi. Is o gramada de GS/A care nu il au, si is din 2002, 2003. Adica io asa stiu, ca numa pe 2004 s-a bagat si pe alea SE din 2006 (1150). O sa fiu mai atent pe viitor. Promit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Ma-ndoi. Is o gramada de GS/A care nu il au, si is din 2002, 2003. Adica io asa stiu, ca numa pe 2004 s-a bagat si pe alea SE din 2006 (1150). O sa fiu mai atent pe viitor. Promit. gsa-ul meu e din 2003 si am frane "legate" (cand frenez fata, franeaza si spatele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2011 Admin Share Postat Mai 18, 2011 (editat) 1150RT si 1200LT vin cu integral din 2001. Apropos, asta seara am facut citiva metri cu un LT cu iABS, mergeam la pas si era sa cad in cap cind am franat! Diferenta colosala fata de ABS2, iABS-UL te pune in freza. Fata de astea, al meu opreste ca vaporul. Ce nu-mi place insa este modul in care este dozata frana, adica usor un sfert de cursa si pe urma efectiv ingheata, indiferent ca franezi fata sau spatele! Probabil ca te obisnuiesti, dar acum realizez de ce sunt foarte multe cazuri discutate pe diverse forumuri de LT-uri culcate la viteza mica, la parcari, cind esti cu rotile bracate! Spun ca acum realizez pentru ca la al meu, care are ABS2, franele sunt normale, dozate moderat si nu au cum sa te surprinda. Editat Mai 18, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Diferenta colosala fata de ABS2, iABS-UL te pune in freza. Noroc cu ABS'u. Am avut ocazia sa ma dau cativa km cu un Rockster. Intr-adevar, cum zice si Luigi, treaba aia cu servo face frana mult mai ciudata ca la mobra mea de ex. Si ca is linkuite franele, si ca are servo, si ca is mai mari discurile de frana, pe fata cel putin, pe spate nu m-am documentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Noroc cu ABS'u. Am avut ocazia sa ma dau cativa km cu un Rockster. Intr-adevar, cum zice si Luigi, treaba aia cu servo face frana mult mai ciudata ca la mobra mea de ex. Si ca is linkuite franele, si ca are servo, si ca is mai mari discurile de frana, pe fata cel putin, pe spate nu m-am documentat. ciudat cum miorlaie franele. prima data nu stiam ce naiba se aude ) oricum, io-s super incantat de cum franeaza. poate-s mai pretentioase cele cu iAbs, asa o fi, da rezultatu merita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Am ajuns si eu la zi cu cititul.. 2 intrebari. - in ce luna din an se schimba modelul pt anul urmator? adica, daca e inregistrata motoreta in februarie 2007, e model 2007 sau 2006? (eu stiu ca de obicei in toamna lui 2006 ar tb sa fie modelul 2007 pe piata). - in cazul in care e fabricata in 2006 si el zice ca e model 2007, ca sa fiu sigur... se observa in vreun fel? eu atat am gasit ca s-a modificat la modelul 2007 revised gearbox simplified throttle and choke cable arrangement (only two cables connected to throttle body) final drive housing breather bore increased de fapt si a 3-a intrebare. scrie in manual ca trebuie schimbat cardanul la un nr x de km? care ar fi? multumesc, Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Vezi un 1100 si gata Testeaza cutia si cumpara-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 nu am cum sa-l vad personal, o sa-l vada un prieten care sta in Germania. d-asta va pun atatea intrebari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 A 10a cifra indica anul fabricatiei: http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/BVINSystem.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 In legatura cu anul si modelul samd. Ca sa nu existe confuzii....cerei proprietarului motocicletei seria de sasiu....mai exact ultimele 7 cifre. Introdu codul in realoem.com si acolo vei vedea luna si anul de fabricatie al motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Asa, deci. De vanzare R1100GS. Pana nu ma indragostesc iar de el. Care vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poiu Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 lasa-mi un PM cu pretul te rog...de la pret pleaca toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simsonache Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 salutare, ajutor cine are de vanzare o roata fata de r1100gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Voi stiati ca un BMW merge mai incet decat un TDM? Eu am aflat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Asta cand merge... Fratilor, am nevoie de un capac din ala de plastic de pe cilindru, pe care scrie 4 VALVE. Aveti asa ceva in plus, de vanzare, de pe partea stanga? Sa fie de 850/1100 sau 1150 cu doar o bujie pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Am si eu doua intrebari pentru voi. Cat cantareste la gol un 1150 si cum se "simte" off road? ----- Si inca doua. Am inteles ca a fost un an de productie cu nu stiu ce la cutie care se strica repede. Care e anul in cauza? Daca ma duc sa-mi iau un 1150, la ce sa fiu atent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Am si eu doua intrebari pentru voi. Cat cantareste la gol un 1150 si cum se "simte" off road? ----- Si inca doua. Am inteles ca a fost un an de productie cu nu stiu ce la cutie care se strica repede. Care e anul in cauza? Daca ma duc sa-mi iau un 1150, la ce sa fiu atent? Cate kile are scrie in manual. La cutie nu ar mai trebui sa fie probleme. Numa la 1100 cu M94. Editat Iunie 12, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 (editat) Cate kile are scrie in manual. Eu n-am inca 1150 si, in concluzie, nici manual. Pe niste site-uri am gasit 249 la gol dar cineva mi-a zis 225 la gol. De aici si confuzia. Deci? PS- este vorba de GS. Editat Iunie 12, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R1150GS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 In caz ca intereseaza pe cineva, sunt disponobile alte pinioane la axele cu came. Le face un tip, Lennie, in Australia. Imbunatatiri: "improves the midrange torque for better throttle response, smoother running and the ability to run in higher gears improving fuel consumption. The main aim for the cam sprocket tuning was to improve midrange performance and torque delivery so that part throttle response was greatly improved. " Pretul ar fi undeva pe la 150$ setu, adeca per motor. Ma bate un gand sa imi iau asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 noroc la lume pe-aici. momentan sunt in germania si cred ca ma potcovesc cu un gs adv din 2003 (1150) am incercat unu si mi-a ramas la suflet. 2 intrebari: - am de unde sa iau o alta sa? ma in tereseaza una mai joasa. cine le face? - ce dracu are de miorlaie (squealing)? proprietaru zice ca frana. na' la naiba, ce frana? are servo? atunci servo scapa pe undeva? altceva nu-mi vine-n minte. hai ziceti, il iau sau nu? apropo stiu ca re 2 buzii pe cilindru. asta are doua axe cu came? hai aveti grijanie de voi si de motoare... daca-l iau imi schimb nick-ul. tsunami era pentru fz-6-le pe care-l am, asta o sa fie "KODIAK"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 noroc la lume pe-aici. momentan sunt in germania si cred ca ma potcovesc cu un gs adv din 2003 (1150) am incercat unu si mi-a ramas la suflet. 2 intrebari: - am de unde sa iau o alta sa? ma in tereseaza una mai joasa. cine le face? - ce dracu are de miorlaie (squealing)? proprietaru zice ca frana. na' la naiba, ce frana? are servo? atunci servo scapa pe undeva? altceva nu-mi vine-n minte. hai ziceti, il iau sau nu? apropo stiu ca re 2 buzii pe cilindru. asta are doua axe cu came? hai aveti grijanie de voi si de motoare... daca-l iau imi schimb nick-ul. tsunami era pentru fz-6-le pe care-l am, asta o sa fie "KODIAK"! Servofrana face asa cand o apesi Are 2 bujii pe cilindru si doar un ax cu came, numa din 2010 a aparut cu 2 axe cu came. Ia-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Servofrana face asa cand o apesi Are 2 bujii pe cilindru si doar un ax cu came, numa din 2010 a aparut cu 2 axe cu came. Ia-l. are destul sens ce zici tu, okay, astept pana vineri si-i fac oferta mersi salut, inca ceva intrebari: cu uleiul cum sta? auzii ca ar fi normal sa "pape" ceva ulei? cred ca e cam scump avand in vedere ca as merge numai cu sintetic. la motoare se plateste taxa de inmatriculare? cat este? impozitul la peste mia de cmc cat este? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.