gabyshor Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) am fost si la nunta ) My link Editat August 10, 2011 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Si pe cutii si top case scria ca Just married? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Se vinde R1100GS. 1997, ABS, accesorizat, cioc de R1150. Pret 3600 euro. Detalii la mine sau aici: /index.php?/topic/329426-bmw-r-1100-gs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Cum ai reusit Dane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Nu e a mea, doar doo poze trantite de pe advrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Crucile alea ar trebui sa fie servisabile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Asa e, daca stai in USA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Asa e, daca stai in USA. Am calculat si e ~60e transportul dus-intors. Am trimis un mail la Bruno's sa vedem cat ma costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Pai de banu ala iei unu SH de pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Pai de banu ala iei unu SH de pe ebay Hai sa vedem: - e-bay = calitate similara cu ce am eu deja (buna, dar o sa crape odata si-odata) - Brunos = rebuild de calitate superioara OEM (u-joint-urile sunt lubrifiabile) Daca pretul e similar, tu ce ai alege? Editat August 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Eu aleg sa imi ung incheieturile la mobra o data pe iarna si stiu ca nu am probleme de genul. Si nici nu plec de pe loc in forta si incerc pe cat posibil sa nu o bruschez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Dane ce incheieturi ungi tu la motor? Doar nu desfaci cardanul sa ungi crucile? P.S. Iar daca trebuie sa mergi cu motorul ca si cu o oua clocita dao dracului de motor si daca scrie BVMW pe ea!! Si spun asta ca si un fan BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Eu aleg sa imi ung incheieturile la mobra o data pe iarna si stiu ca nu am probleme de genul. Si nici nu plec de pe loc in forta si incerc pe cat posibil sa nu o bruschez Sunt curios cum ungi tu crucile cardanice capsulate Editat August 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Dane ce incheieturi ungi tu la motor? Doar nu desfaci cardanul sa ungi crucile? P.S. Iar daca trebuie sa mergi cu motorul ca si cu o oua clocita dao dracului de motor si daca scrie BVMW pe ea!! Si spun asta ca si un fan BMW. Exact. ung canelurile si bucsile si unde e articulatie la U-joints. Sunt curios cum ungi tu crucile cardanice capsulate Ai desfacut vreodata sa vezi cum arata acolo? Daca sunt capsulate inseamna ca au unsoare din fabrica. Daca au unsoare, is 2 cazuri, sa iasa sau sa nu iasa. Daca nu iasa, nu trebuie unse si daca iasa, io bag alta noua MoS2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Ai desfacut vreodata sa vezi cum arata acolo? Daca sunt capsulate inseamna ca au unsoare din fabrica. Daca au unsoare, is 2 cazuri, sa iasa sau sa nu iasa. Daca nu iasa, nu trebuie unse si daca iasa, io bag alta noua MoS2 Sunt capsulate. Deci ce faci daca incep sa aiba joc? De uns n-ai ce unge, de desfacut... complicat rau plus ca iti cam trebe sudura pe urma... deci cum intretii tu U-Joint-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Legat de releul de semnalizare, asta e cu doua taisuri. Costa cam 450 RON la BMW, si aia e cam singura sursa in afara de o unitate SH de pe ebay. Partea porno legata de ele e ca sunt foarte slabe/sensibile la interventia "electricienilor" neautorizati, gen cand iti legi o alarma sau mai stiu eu ce la semnale. Partea buna e ca se poate repara Se potriveste pe urmatoarele mobre: 259E: Details on 259E 259E R 1100 GS 94 (0404,0409) N/A 259R: Details on 259R 259R R 1100 R 94 (0402,0407) N/A 259R R 850 R 94 (0401,0406) N/A 259S: Details on 259S 259S R 1100 RS 93 (0411,0416) N/A 259S R 1100 S 98 (0422,0432) N/A 259T: Details on 259T 259T R 1100 RT 96 (0413,0418) N/A 59C1: Details on 59C1 59C1 R 1200 C 97 (0424,0434) N/A 59C3: Details on 59C3 59C3 R 1200 C Indep. 00 (0405,0433) N/A 89V3: Details on 89V3 89V3 K 1200 RS 97 (0544,0554) N/A 89V3 K 1200 LT 99 (0545,0555) N/A K30: Details on K30 K30 R 1200 CL (0442,0496) N/A K41: Details on K41 K41 K 1200 GT 01 (0548,0558) N/A K41 K 1200 RS 01 (0547,0557) N/A R21: Details on R21 R21 R 1150 GS 00 (0415,0495) N/A R21A: Details on R21A R21A R 1150 Adventure 01(0441,0492) N/A R22: Details on R22 R22 R 1150 RS 01 (0447,0498) N/A R22 R 1150 RT 00 (0419,0499) N/A R28: Details on R28 R28 R 1150 R 01 (0429,0439) N/A R28 R 1150 R Rockster (0308,0318) N/A Sunt capsulate. Deci ce faci daca incep sa aiba joc? De uns n-ai ce unge, de desfacut... complicat rau plus ca iti cam trebe sudura pe urma... deci cum intretii tu U-Joint-urile? Repet, ai desfacut vreodata acolo sa vezi ce si cum e? Ai rupt vreodata grupu fata de cardan? Ca ai vazut in poze nu se pune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Repet, ai desfacut vreodata acolo sa vezi ce si cum e? Ai rupt vreodata grupu fata de cardan? Ca ai vazut in poze nu se pune. Am stat cu crucile cardanice in mana. Ochiometric par sa fie capsulate. Au canelurile alea, dar nu imi dau seama cum le-ai putea scoate. Le-am dus pe la un mecanic de moda veche si nu parea incantat de ideea de a servisa crucile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Pai ii pui vaselina de tip satzios acolo unde se indoiae fiecare jonctiune. Mai mult nu prea ai ce sa ii faci. Io asa am facut de 70k km si nu o crapat pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 BMW Camp, mai facem una anul asta? http://bmw-camp.myforum.ro/hai-la-mare-2-4-septembrie-vt4.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salutare am citit la un mom dat aici ceva despre bateriile Oddyssey. mai sunt niste baterii pe litiu, Shorai - http://shoraieurope.com/products/selector voiam sa va intreb ce parere aveti despre Oddyssey versus Shorai. Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Oddysey (baterie pe GEL) este, ca multe alte accesorii pentru GSuri, o mare porcarie vanduta la suprapret. Da, isi face treaba, dar e ca si cum ai pune ulei full sintetic ulta racing intr-un GS. De ce imi permit sa zic asta? Pentru ca namilele astea de motoare nu au probleme cu bateriile ani de zile. Orice baterie de 2 lei, intretinuta cum trebe, le porneste bine mersi trei ani. Oddysey-ul ala nu va tine mai mult de 5 ani si costa cat trei baterii ordinare. Shorai-ul e cu totul alta mancare de peste. Alta tehnologie, etc. Pe hartie si pe termen scurt, sunt net superioare bateriilor ordinare. Insa sunt foarte noi pe piata si nu stiu cat tin in timp si cat de fiable sunt. Editat August 29, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Fara sa am vreo legatura cu vanzatorul, va repet: userul fortec de pe forum va da exide la pret bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) Fara sa am vreo legatura cu vanzatorul, va repet: userul fortec de pe forum va da exide la pret bun. Ah, apropo: eu unul stiu de doua baterii luate de la Zalau care au dat coltu. Una a stat pe o mobra impecabila tehnic, alta pe o mobra cu prea multi consumatori. Editat August 29, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Asa, si nu erau in garantie? Nu s-a rezolvat problema? Probabil ca mai crapa si astea de noi doar sunt tot man-made Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.