uzunu Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Dar relantiul o fi reglat cum trebuie? Sunt niste suruburi in TB-uri, foarte aproape de injectoare, care controleaza turatia de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Dar relantiul o fi reglat cum trebuie? Sunt niste suruburi in TB-uri, foarte aproape de injectoare, care controleaza turatia de relanti. degeaba ai suruburile de relanti reglate corect, daca clapetele nu stau pe suruburile care trebuie sa se propteasca la relanti Mesaj completat Mi-am facut mod-ul cu filtru afara din rezervor. Are sens, ii mult mai usor de schimbat acuma, nu mai trebuie sa desfaci tot ca sa schimbi un amarat de filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Ia sa pui o poza sa le arati la oameni in ce consta modificarea. Ma bag si io,asa ca ai client la vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 hehe acuma ii pus totul sus, nu mai desfac ca sa fac poze. cu prima ocazie cand ridic rezervorul, daca nu uit, fac una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 hehe acuma ii pus totul sus, nu mai desfac ca sa fac poze. cu prima ocazie cand ridic rezervorul, daca nu uit, fac una Pai nu ai rutat furtunele in spatele la plasticul ala de pe dreapta? Sau la 1100 nu e asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 filtrul sta acuma sub rezervor, in locul centralei de ABS care nu este din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gergo Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Ati pus motoarele la iernat? Ceva pregatiri mai speciale pentru iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Eu am acoperit-o cu noroi, nici gand s-o las la iernat. Din pacate, in proces, am spart si simeringul mare de la finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 iar?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Mda, iar. De data asta nu mai am de gand sa cotizez 4 bulioane la Bavaria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Operationea asta de schimbare a simeringului e extrem de simpla. Dai roata jos, bagi o surubelnita cu grija intre grup si partea dinspre interior a simeringului si il dai afara. Dupa care il pui pe celalalt cu grija sa intre uniform si ai scapat de tura la Bavaria ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Corect. Vedeam undeva pe ukgser ca este recomandat sa dai o privire la rulmentul mare de pe finala in caz ca vrei sa faci o excursie lunga. Insa ca sa verifici trebuie sa dai simeringul jos. Ocazie cu care-l si schimbi. Calul meu este pus la iernat.Vant,ploaie si ceata in fiecare dimineata. De rahat. Nici nu mai sunt la prima tinerete. 15k ajung anul asta. Poate fac mai multi la nu desi nu prea ma afecteaza. Folosesc masina 4 luni pe an. In primavara as vrea sa ma uit la rulmentul ala mic,cu role de la finala. De fapt cred ca am sa o duc la garaj pentru ca am observat ca este foarte greu de scos. Simt o vibratie in scarite la viteze mici in curbe cu ambreiajul tras. Ar mai fi o explicatie insa pana nu dau jos tot shaftul nu pot zice sigur. Editat Noiembrie 9, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Poate sa fie cretele de la cauciucuri, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Ar putea insa asta ar trebui sa se simta si fara ambreiajul tras. Am observat ca umbland la suspensie se atenueaza efectul.Daca suspensia este mai hard atunci e mai OK. Asta ma face sa ma gandesc la aia doi rulmenti de pe swingarm de care vorbeam noi odata. Mesaj completat Ia uitati aicea ce a gasit prietenul nostru Dan Cata : pompa de benzina la pret normal pentru caii nostri. E bine de stiut. Editat Noiembrie 9, 2009 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Ar putea insa asta ar trebui sa se simta si fara ambreiajul tras. Am observat ca umbland la suspensie se atenueaza efectul.Daca suspensia este mai hard atunci e mai OK. Asta ma face sa ma gandesc la aia doi rulmenti de pe swingarm de care vorbeam noi odata.Mesaj completat Ia uitati aicea ce a gasit prietenul nostru Dan Cata : pompa de benzina la pret normal pentru caii nostri. E bine de stiut. Sau la rulmentul de la Paralever. Am inteles ca ala s-ar cam duce la 60.000km. Al meu e inca ok. Si bravos, Dane. S-ar putea sa am si eu nevoie in curand de pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) Adevarul e ca pentru calatorii lungi, poti adauga o pompa de benzina de rezerva, langa semeringu de la roata spate; cu trusa de imbusuri a motorului originala, poti sa o schimbi pe drum, si la cat costa pompa... chiar nu ii asa de scumpa. Daca vreodata desfaceti placa de la rezervor, trebuie avut grija doar la garnitura aia mare dintre placa metalica si rezervorul propriu-zis; daca sta prea mult timp afara, se largeste si nu o mai fixezi pana-i sula la loc. Poate fi si schimbata, da nu ii musai. Si la BMW ii 20 RON, poate echivalentu de la SKF ii si mai ieftin. Editat Noiembrie 9, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Pai si tu cum ai facut? Ai pus alt o-ring sau il ai p-ala vechi?. Citeam la manualu' de service ca trebe unu' nou. Poate din cauza asta,ca se largeste ala de-i scos. Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Pai si tu cum ai facut? Ai pus alt o-ring sau il ai p-ala vechi?. Citeam la manualu' de service ca trebe unu' nou. Poate din cauza asta,ca se largeste ala de-i scos. Zic si eu. ii destul de ciudat; l-am pus pe ala vechi, ca s-o potrivit; ala ce era pe rezervor s-o deformat destul de rau dupa o zi de stat la aer; banuiesc ca dupa juma de an, isi va reveni la forma initiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Power slide ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Frumos ! Numai ca e cam "tricky" pe iarba... Macar cazi pe moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Power slide ... ce gume erau alea, Heidenau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 ce gume erau alea, Heidenau? Heidenau K60 spate si TKC80 fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) Si cum merge combinatia? Cat ai dat? Si eu ma gandeam la combinatia asta Btw, foarte misto slide-urile. Eu n-am avut tupeu sa le fac cu autobuzul Editat Noiembrie 11, 2009 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Si cum merge combinatia? Cat ai dat? Si eu ma gandeam la combinatia asta Btw, foarte misto slide-urile. Eu n-am avut tupeu sa le fac cu autobuzul Pai... K60-ul l-am luat de la Maxiscooter (in jur de 350RON - mi-au dat si un discount si s-au miscat repede cu comanda) si TKC-ul il aveam in garaj. Ramasese de la Freewind pe care nu am avut "curajul" sa il pun. Oricum dupa ce am montat K60-ul pe spate mi s-a parut firesc sa montez si TKC-ul ca Tourance-ul nu dadea bine Am facut cateva ture cu ele si in afara de "zornaitul" pe asfalt nu le gasesc nici un defect. Am intrat si in curbe destul de tare si nu am avut probleme. Off-road e distractie mai ales la urcat dealuri, simt ca prinde. Pe pamant moale s-a incarcat fata si am reusit sa blochez roata dupa 100 de metri. Ma gandesc sa scot aripa fata sau sa vad daca pot sa o ridic cumva... Slide-urile le-am invatat in ziua aia si a fost usor, inclinam un pic motorul spre dreapta si trageam de gaz... am incercat si cu F650-ul dar nu am reusit (probabil ca trebuia sa dau mai mult gaz). Cand incepe sa patineze spatele ghidonul ramane in aceiasi pozitie dar restul motorului se deplaseaza in partea opusa si incerci sa ramai in echilibru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 aripa fata nu prea vad cum poti sa o ridici mai sus, de vreme ce e prinsa sub puntea ce tine rotula si furcile; eventual sa renunti la ea Mesaj completat Cateva poze/proiecte zic eu cel putin interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.