Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 (editat) Mică problemă la un 1100 GS din 1994: pornește foarte greu, ajutat de baterie auto și de spray. Dacă pornește, uneori nu tine relantiul. Am schimbat așa: ulei, ambele filtre, curățat bujii (ceva mă face să cred că și ele ar fi vinovate), curățat injectoare, montat furtunuri noi la rezervor. Benzină este, dar cam veche, va fi golit rezervorul și pus gaz proaspăt. Înainte să schimb uleiul a pornit foarte greu, azi nu am mai chinuit electromotorul. Scânteie dă, presiune in injectoare este. Bateria însă se descarcă destul de repede, am impresia că și asta influențează pornirea. Aveți vreo idee? Și încă ceva: omul mi-a adus un arculet, căzut, zice el, de la clapeta cilindrului 2. E un arc lung de cca 8 cm, diametru de vreo 4 mm. Unde se agață respectivul arc? Editat Mai 20, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Schimba benzina si vezi cum face dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 (editat) A mers ok la relanti când am încălzit uleiul, înainte de schimb. Na, motoretă cu personalitate: pornește doar dacă vrea boxerul ei. Proprietarul spune că a pornit-o astă iarnă, lejer. Eu cred că e combinația: benzină-bujii-baterie. Dacă e cu senzorul Hall, e groasă. Editat Mai 20, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Dacă ar fi holul n-ar porni deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Recepționat. Dau de veste dacă rezolv ceva, dar parcă i-aș recomanda omului niște bujii. E musai cu doi electrozi sau merge mai ok cu Iridium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2020 Admin Share Postat Mai 21, 2020 Nu trebuie iridium. Cauta NGK sau altceva, nu Bosch. Paradoxal, deși Bosch este de prim montaj, nu se simte bine cu ele. Legat de pornire, se aude pompa de benzină când pui contactul? Mai cad și astea. Ar trebui schimbat și filtrul de benzină din rezervor, deși nu are treabă cu pornirea, dar poate duce la un mers defectuos și în final la defectarea pompei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 21, 2020 Share Postat Mai 21, 2020 Da, pompa sună bine, este presiune pe furtunuri (testat). Bujii are NGK, dar am uitat să le pozez când le-am scos. Încerc mâine să demontez pompa și cu ocazia asta văd și ce-i în rezervor. Legat de arculețul ăla, unde e locul lui, că pare a fi de la clapeta cilindrului 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Eu am pățit ca mergea... si pe urma nu a mai mers...a venit Dan pe la mine.. a pornit... nu a mai pornit.. era senzorul Hall Din ce am mai citit se duc drecu firele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Azi vin bujiile și filtrul de benzină. Wish me luck! Benzină scot din mobra mea. Anunț ce-am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Acum 20 minute, mishu_dark a spus: Eu am pățit ca mergea... si pe urma nu a mai mers...a venit Dan pe la mine.. a pornit... nu a mai pornit.. era senzorul Hall Din ce am mai citit se duc drecu firele Eu am spalat mobra si nu a mai pornit. Il sun pe Dan si ii spun ca nu mai porneste la care el...ai spalat-o,nu? Dupa ce mi-a schimbat senzorii Hall nu am mai avut probleme . In alta ordine de idei, am luat parbrizul recomandat de colegi(multumesc pe aceasta cale!), ZTechnik , adica asta :https://www.louis.eu/artikel/z-technik-v-stream-windshield/10006410 Dupa 100 km pot sa spun ca sunt super multumit.Turbioanele din umeri au disparut, liniste si pace. M-a sunat pe intercom cineva si eram cu viziera deschisa pe la 130, ma auzea si il auzeam perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 26, 2020 Share Postat Mai 26, 2020 Au venit piesele. Care e turul, conducta de sus? E conducta de jos. . Mergeee! A înviat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 (editat) Ză reânviem topicul că îndată face anul... Cu apărătorile colegului ZigZag nu m-am putut pricopsi, așa că am mișcat mâinile lenevite, mai mult mașina.. până am procurat Inox, Covor cauciucat cu insertie, Burghie HSS G/R și niscai idei(idiotenie poate nu..). De data asta preșurile nu vor mai fi prinse riscant de fereastra cilindrului, ci direct de crashbarul Hepko Becker, iar lamelei de jos i se va permite mobilitate. ZZ posibil sa fie și Top. Vă aștept părerile, poate aduc îmbunătățiri. Ups am uitat! că încă am la copertă RTul si nici nu l-am pus pe anunțuri, da-este de vânzare... Presurile sunt pt noua achiziție GS1150 Editat Februarie 17, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Nu inteleg ce era riscant la cum le-au prins cei de la Wunderlich, da pana la urma putin conteaza, tu sa fii multumit. Am avut asa ceva pe gsa, o investitie foarte buna, si-au meritat banii din plin. Recomand si extensia la aripa fata si aparatoare spate. Am scapat de mult jeg dupa ce am montat treburile astea. Eu le-am luat de la wunderlich, dar se pot face si acasa daca ai cu ce. Mi-a placut mult 1150 gsa, o motocicleta super faina, s-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Da Gabishor, super fain Adv tau, felicitări lui Ish pt achiziție! Nu am GSA ci numai GS, dar VREAAAAAAU PARBRIZUL ca pe moto tău!!! Cat despre prinderea presurilor, asa am socotit eu... Sa menajez corpul cilindrilor din alu/filetele M6, motorul sa își vadă de sănătatea lui... Pt asta ma voi prinde de crashbar. Are si motoreta mea prelungirea aripii față Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 17, 2021 Share Postat Februarie 17, 2021 Vezi dacă găsești aici ce îți place, urmează să dau o nouă comandă pentru un 1200LT și nu ar strica să împărțim transportul (20 euro + comision interbancar, vreo 6-10 lei). Nu-s la prima comandă. Dacă te interesează pe tine (sau altcineva), lasă vorbă, deja s-a obișnuit polonezul cu mine. https://www.mgg.com.pl/eng/index.html?fbclid=IwAR198Q1HP5Gm29FuFl0N5htAzKy0AkSMPomy3hbIY75NX4bffjP6FsazH6I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Da Lucian! Intereseaza-te, poate polonezul (contra cost notmal) sa imi dea întăriturile suplimentare contra vant si suportii pt evazare - cei laterali? Am GS dar banuiesc ca trebuie ceva adaptat pt GSA. Daca ma pot prinde la a mea pt montajul astuia, atunci asta mare il vreau pt ca nu fac off-road. Orientativ am atasat poza cu genul de cadru si se vede si evazarea prinderilor. Intreb de suplimentare, pt ca parbrizul polonez este si el mare, dar.. 4mm. Fata de Givi 5mm ori unele asa mari chiar de 6. Editat Februarie 18, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Dacă îmi scrii în engleză textul respectiv, aflăm cât de curând. Dă-mi link cu ce te interesează și scrie cerința, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Dragos, ce ai postat tu acolo e un 1150 GSA cu parbriz de ztechnik. Parbrizu ala e f mare, are 58 cm inaltime si fara cadru ala nu-l poti monta. Esti sigur ca vrei ceva atat de mare? Ca idee, eu am aproape 2m si am pus pe 1200 tot ztechnik, cel mai mare (are 59 cm), dar 1200-le are deja cadrul respectiv. De ce nu mergi pe varianta pentru GS de la Ztechnik? AI doua variante de 46 si 51 cm inaltime. Poti monta si parbrizul stock de pe gsa, dar ai nevoie de distantierele alea stanga/dreapta si daca aduni pretul la distantiere si parbrizul de gsa, e posibil sa te apropii de pretul unui ztechnik nou (in jur de 200 euro). Editat Februarie 18, 2021 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 (editat) Multumesc mult Gabyshor, venind de pe RT.. vreau inca acea liniste de parbriz lat. De asta tot ma gandeam la parbrizul de GSA. Nu imi dau bine seama din poza cu moto galbena, daca jos parbrizul are si evazare ori numai prelungire. Asa da, as elimina necesitatea distantierelor.. Editat Februarie 18, 2021 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 N-o sa ai niciodata pe GS aceeasi protectie ca pe RT, trebuie sa te obisnuiesti cu ideea. Cel mare are height 51 cm, width 47 cm si cel mai mic height 46 cm, width 46 cm. Masoara si tu ce ai acuma si vezi daca te ajuta sau nu. Cauta si review-uri pe net, ca sunt destule. N-am exeprienta cu astea, dar mai ai variante si de la Givi, Vario Screen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Multumesc Gabyshor, consideri ca pt 1,86 cel mare de 51 ar fi prea mare? Si ia sa vedem ce a iesit cu aparatorile. Astept ochii critici dar constructivi. Inclusiv Dan Cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Eu zic că bavetele alea perturbă răcirea cilindrilor. Dar ce știu eu, posesor de mobră la care nu se pun atâtea extensii, prelungiri, apărători... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Nu stiu ce sa zic John, am avut ceva ani varianta de la Wunderlich, inclusiv mers pe cod rosu de canicula prin Grecia, trafic bara la bara prin Atena in mijlocul verii si n-am simtit nici o diferenta... Dragos, cel de 51 nu cred ca e prea mare, dar tu stii cel mai bine cat iti trebuie. Ca idee ai masurat de cat e al tau? Si ai facut ceva km cu motoru in configuratia stock? Critic as zice ca arata urat cum sunt prinse de crash bar. Pe de alta parte, sunt convins ca ale tale sunt mult mai grele decat cele de la Wunderlich si poate nu era bun pentru tine acelasi sistem de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Februarie 18, 2021 Share Postat Februarie 18, 2021 Multumesc MULT pt opinii. Nu ma tem de racire, daca e sa ne gandim la carenele RTului, ce sa mai zicem? Da, posibil sunt mai grele fiind si mai mari, de asta le-am prins de crashbar. Am mers anul trecut vreo 3000km. Nu mai vreau sa fiu cu picioarele leoarcă. Parca as ascunde diagonalele sub cilindrii, dar chiar in față? Tot nu. Si da, parbrizul stock este o gluma proastă 6pt cei peste 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 19, 2021 Share Postat Februarie 19, 2021 @TeDy'M , ai fost la Piatra Neamt si ai probat GS-ul meu care avea parbrizul Ztechnik, cel de 46x46... Nu ti-ai facut o idee atunci? Din punctul meu de vedere merita toti banii (si nu e chiar ieftin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.