knox Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 gsx600f din 2001 -> daca ascult motorul atent in mers, aud un tac tac tac. bate ceva... mobra merge finutz daca schimb la 4000 de ture .. dupa 4 mii vibreaza ghidonul si rezervorul inferfnal si nu mai trage ca odinioara ce sa-i fac ce sa-i fac ? e posibil sa-i fi sarit un tachete de la motor? (mentionez ca am avut o tranta destul de urata cu ea.. si de atunci au inceput simptomele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 (editat) gsx600f din 2001 -> daca ascult motorul atent in mers, aud un tac tac tac. bate ceva... mobra merge finutz daca schimb la 4000 de ture .. dupa 4 mii vibreaza ghidonul si rezervorul inferfnal si nu mai trage ca odinioara ce sa-i fac ce sa-i fac ? e posibil sa-i fi sarit un tachete de la motor? (mentionez ca am avut o tranta destul de urata cu ea.. si de atunci au inceput simptomele) Pe partea stinga ai avut trinta?Ai spart capacul la alternator?Daca da ,atunci cred ca ai strimbat volanta,,sau alternatorul sau mai rau capul vibrokenului! Tacheti nu au cum sa sara! Editat August 3, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 gsx600f din 2001 -> daca ascult motorul atent in mers, aud un tac tac tac. bate ceva... mobra merge finutz daca schimb la 4000 de ture .. dupa 4 mii vibreaza ghidonul si rezervorul inferfnal si nu mai trage ca odinioara ce sa-i fac ce sa-i fac ? e posibil sa-i fi sarit un tachete de la motor? (mentionez ca am avut o tranta destul de urata cu ea.. si de atunci au inceput simptomele) Ma-ndoiesc ca de la tranta nu merge... ar trebui sa sune mai bine motorul cu fiecare tranta... btw, ce sunt aia tacheti? ca eu nu am acasa si vreau sa imi cumpar. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 poate nu ai un ulei corespunzator..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 3, 2008 Share Postat August 3, 2008 poate nu ai un ulei corespunzator..... mah intradevar conteaza uleiul, dar in asa hal nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 4, 2008 Autor Share Postat August 4, 2008 (editat) Pe partea stinga ai avut trinta?Ai spart capacul la alternator?Daca da ,atunci cred ca ai strimbat volanta,,sau alternatorul sau mai rau capul vibrokenului!Tacheti nu au cum sa sara! nu am avut pe stanga ci pe dreapta.. a avut ghidon indoit, manere, carene... dar cadrul si motorul nu au avut nici o zgarietura am avut in tinerete o dacie si cand mi-a sarit un tachete... tot cam la fel se auzea taca-taca-ul, ma gandeam ca si la moto o fi la fel ca tot pe carburatie e... atunci de la ce masa poate fi taca-taca-ul ala? btw, ce sunt aia tacheti? ca eu nu am acasa si vreau sa imi cumpar. ) http://dexonline.ro/search.php?cuv=tachet bdw: ce e ala vibroken glumeam Editat August 4, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Ma mir sa ai tacheti...pastile sigur ai...posibil de acolo. Daca e pe carburatie, fa o sincronizare...curata filtru de aer...si vezi apoi cum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 daca ai pastile, e posibil sa ai taca taca de la pastile... ai ascultat la relanti sau cand e motorul neincalzit??Se aude la fel? daca mergi cu a 2-a si turezi mai tare zgomotul se intensifică?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat August 4, 2008 Autor Share Postat August 4, 2008 (editat) Ma mir sa ai tacheti...pastile sigur ai...posibil de acolo. Daca e pe carburatie, fa o sincronizare...curata filtru de aer...si vezi apoi cum merge. miercuri sunt programat sa un service sa-i fac carburatia .. sa vedem ce zice si mecanicu ala daca ai pastile, e posibil sa ai taca taca de la pastile... ai ascultat la relanti sau cand e motorul neincalzit??Se aude la fel? daca mergi cu a 2-a si turezi mai tare zgomotul se intensifică?? taca-taca-ul ala se intensifica in fc de cat de turat e motorul (la cald). in orice viteza ar fi, pana in 4000 de ture motorul merge lin. dupa 4000 vibreaza foarte urat. asa ca prin oras ajung la 80 la ora in a 5-a ca sa merg lin (sa tot schimbi la 4000) Editat August 4, 2008 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Eu am patit la fel ca tine...dar era de la carburatie, erau desincronizate rau de tot. Acum nu stiu daca aceeasi chestie e si la tine. Bataia aia e ascutita sau mai groasa? Daca e ascutita - poate sa fie de la vreo supapa ( pastila este muci ), poate sa fie si de la o galerie care este putin slabita...ca am avut eu asa ceva si am strans suruburile bine si nu s-a mai auzit neam. Poate sa fie si de la ulei - i-ai pus mai vascos?...etc...o gramada de chestii se pot intampla acolo...oricum sa revii cu detalii dupa ce o faci. Editat August 4, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fox32 Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Poate s-au tocit cauciucurile alea de care se prinde motorul pe cadru si de aia vibreaza asa, sau s-au deteriorat in urma impactului ( imi scapa denumirea lor acum)sau sa fie vreo galerie slaba cum a precizat si cineva mai sus..bafta la reparatii! P.s. mi-am adus aminte...bucse parca se numesc. Editat August 4, 2008 de Fox32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.