Sari la conținut

Putere maxima reala!


pepsi
 Share

Postări Recomandate

da, cu 20 ar trebui sa prinzi viteza ceva mai mare.

 

Tu ai zis ca l-ai luat cu ambreiajul tuflit...cat crezi ca o sa mai aiba viata daca fostul a forjat ambreiajul (probabil era incepator). Hai sa zicem ca setul motor se schimba cu 2 milioane, dar cand incepi sa ai probleme cu cutia tre sa cauti motor de rezerva.->te costa de te usuca sa faci reparatii pe un motor forjat.

 

Ca si curiozitate cat ulei bagi in benzina, in raport sau procente.??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

numa intrebam cum drak merg unele cu motor mai mare mai incet ca etz-ul, citeste si tu mai atent topicu :unsure:

 

226486[/snapback]

pai raspuns simplu si la obiect:

la comuniste exista motociclete de plimbare si motociclete de munca.

Pt plimbare sunt cele de capacitate micasi eventual medie, pt munca cele mari (boxere, ijuri)

astea de munca au fost facute sa traga pe drumuri de tara cu 3 rusi umflati pe ele.

la noi erau folosite la furat. pe un ij 56 cu atas incapeau peste 700 kile de grau

viteza nu interesa pe nimeni :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum are 5% ca ii in rodaj, inca, iti dai seama cu cat am umblat cu ea :rusinica:

avea butucu de ambreiaj uzat la conul ala, care l-am si schimbat 600.000, ferodourile (placutele alea rotunzi :unsure: is nus uzate deloc ) setul ii nou nout, cutia ma gandesc ca e buna, ca intra usor si nu sare din viteze...

ce am mai schimbat la ea o fost lantu 400.000 platina (gratis), cama (260.000) cablu de soc si ambreiaj (tot gratis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal!cu toate ca-s nou pe forum,observ ca vi se pare ca 130 km/h este o vit mare pt un ij,chiar daca e planeta;eu am un jupiter si ma pot ''lauda'' ca merg cu el cu 140 cand am chef,iar vit de croaziera e de 100-120 la ora.Sincer,cred ca cea mai rapida 'comunista'e jawa dar in comparatie cu iju e mai defectuoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

gresit! ijul e mai rapid si mai defectuos iar jawa e mai lenesa contrar legendelor care spun ca e "nervoasa" si e mai fiabila! in schimb nu e la fel de usor de reparat ca ijul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord ca nu e la fel de usor de reparat...dar cred ca faci o greseala:cu toate ca are un demaraj mai bun,ijul nu se compara la viteza cu o jawa,iar mie,nu mi se deregleaza avansurile,pe cand la prietenii cu jawe pot spune cu mana pe inima ca la maxim 500 km trebuie sa le regleze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu cu jawa buna (crede-ma ca stiu sa repar un motor in 2t, uita-te sub nick-ul meu sa vezi cate am) am facut un jupiter tot bun la demaraj dar nu cu mult! in schimb cu jupiter 4 meu prind 140 cand mi se scoala mie si i-am dat si mai mult de 140 (nu stiu cat ca deh, vitezometrul se opreste acolo) in schimb cu jawa o singura data am prins 155 cu foooooarte mare greutate si m-am lasat la mana mea! oricum ij rulez in comparatie cu jawa! si spun asta pentru ca am si ij si jawa, nu ca sunt posesor de ij si atat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai da totus ETZ-ul rulez :unsure: mai ales dak ai cateva modificari la ea,(ca in semnatura mea :rusinica:) ) ii si fiabil si si rapid... si din cate am vazut pe bikeshop is si mai ieftine decat jawele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat.... probabil ca mintea mea ocoleste automat asemenea preturi :rusinica:

dar din cate stiu, jawa-urile sunt cam la acelasi pret cu planeta5-urile, pe la 400-500E. mz-urile sunt pe la 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut in piata de saptamana asta jawa cu 25 milioane, cu casetofon autoreverse si spoiler inox cica.... Ala-i tuning baieti. Daca as avea wu distractia aia as baga ulei 10% sa afum orasul si cu muzica la maxim pe ceva manele puturoase....senzatie ce mai?!...sa nu mai pomenim ca spoilerul mareste downforce-ul de decoleaza jaweta nu alta :unsure: :bounce: :bounce:... daca vreti va dau numarul de telefon :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut in piata de saptamana asta jawa cu 25 milioane, cu casetofon autoreverse si spoiler inox cica.... Ala-i tuning baieti. Daca as avea wu distractia aia as baga ulei 10% sa afum orasul si cu muzica la maxim pe ceva manele puturoase....senzatie ce mai?!...sa nu mai pomenim ca spoilerul mareste downforce-ul de decoleaza jaweta nu alta  ... daca vreti va dau numarul de telefon

:bounce: :bounce: :crack:

 

ma bogdiv, mam dat cu motor fix ca al tau, ES 175, merea de numa si avea 43 de ani, :rusinica: sa mor io asa trage de numa bine ca no avut kilometraj :baldy: , asa de greu merea maneta de ambreiaj ca dupa 3 schimbari nu lam mai putut trage si schimbam fara, mo durut antebratu toata ziua

:unsure:

 

io am vazt ETZ cu acumulator de maina legat pe sa, si in loc de far un reflector, amama ala da tuning :drink:)

inca una:

post-6144-1124736437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dubios ii vehiculul... :rusinica: :unsure:

 

Cu unul de ala ai fi mai ceva decat cu Enzo Ferrari...ring ding ding si de-alea...poate se mai si ridica tricicleta pe rotile din spate sa sperii populatia.

 

Probabil ca avea respectivul probleme cu ambreiajul ca la subsemnatu' merge lin. Numai cand il tragi pana la fund simti o oarecare greutate (cand stationezi si debraiezi)....ce-i drept ca la fostul ES de 2.50 pe care l-am avut era tare ambreiajul ca piatra, dar la ala multe nu mergeau cum trebuie....

ES-urile oricum au ambreiajul mai tare ca ETZ-urile sau ca TS-urile, dar multa lume e de acord ca acest model este mai fiabil comparativ cu celelalte din gama MZ (...43 de ani sunt dovada..). Sa vedem ce are ETZ-ul de zis dupa 40+ de ani de la fabricatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ES RULZ!!! :rusinica: :unsure: :bounce: :crack: :drink: :baldy: :wink:

 

Acum serios,mi-am luat ES si fiindca imi place modelul da si fiindca in banii in care iti iei un ES k-lumea cu tot original sau chopperit fain iti iei un ETZ care il aduci acasa cu roaba. In prima faza ma gandeam la ETZ da am gasit niste jeoarse pe care cereau proprietarii 650-700 E si care mai aveau defecte "ascunse" (urme de cazaturi, cadru indoit -.tragea intr-o parte, vopsele proaspete, ambreiaje tari care nu mai reveneau, zgomote de rulmenti) pe langa celebrele "motoare recent facute" si fazele de genu "am luat motorul de la vecinu si nu l-am transcris ca nu am avut timp, da nu ii problema". Daca gaseam un ETZ bun nu stateam pe ganduri dar din cat am vazut multi abuzeaza de aceste motoare dintr-un motiv sau altul. Oricum dintre comuniste doar 2 marci imi plac, si anume MZ si Simson, dar Simsonurile is cu probleme mult mai mari decat MZ-urile din cauza lipsei acute de piese.

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...