szocspeti Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. motocicleta nu am trantit-o ...inca... incarcarea nu am verificat ce-i drept, pentru ca m-am uitat la acumulator si am vazut ca ii din 2005 luna 4, deci are fix 4 ani. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) azi o merg un pic pe la niste piese auto cu codul respectiv in mana, si sper sa gasesc ceva, daca nu...incerc sa bag un densimetru in acumulator (orificiile is asa de mici, sper sa intre) si sa vad exact ce si cum. nu am crezut ca o sa fie chiar asa de complicat, ma gandesc chiar sa imi bag picioarele si sa iau altu nou...scump nu poate fi gasesti acumulatori moto autohtone noi pe la 130-150roni! nu are rost sa te complici cu reumplut, etc.. nu te dai un weekend pe mesesh, si hoppa: ai baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. motocicleta nu am trantit-o ...inca... incarcarea nu am verificat ce-i drept, pentru ca m-am uitat la acumulator si am vazut ca ii din 2005 luna 4, deci are fix 4 ani. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) azi o merg un pic pe la niste piese auto cu codul respectiv in mana, si sper sa gasesc ceva, daca nu...incerc sa bag un densimetru in acumulator (orificiile is asa de mici, sper sa intre) si sa vad exact ce si cum. nu am crezut ca o sa fie chiar asa de complicat, ma gandesc chiar sa imi bag picioarele si sa iau altu nou...scump nu poate fi Asa ceva nu exista. Toate acumulatoarele cu plumb pe baza de electrolit lichid se completeaza cu apa distilata. Vezi poate ai tradus gresit, incearca cu Google . Ma tem insa ca tu ai acumulator cu gel unde nu ai ce sa mai introduci. Ala il arunci pur si simplu si iti iei altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_rebelbiker Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 intrebare de 100 de puncte, sa nu ma apuc sa umblu teleleu prin oras... stie careva unde gasesc niste acid pentru baterie??? o scazut mult nivelul la bateria si as vrea sa o salvez vara asta, pana se mai strag niste bani in pusculita si sa cumpar una noua... merci Se complecteaza cu apa distilata,acidul nu se evapora deci ramine in baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 (editat) acumulatorul nu ii puscat, invarte inca bine merci...dar trebuie sa fie super atent cum lucrez cu socu sau acceleratia la pornire, ca deja ii slab si daca nu nimeresc din prima mai invarte motoru de cateva ori si isi gata puterea. legat de apa distilata, scrie mare pe el sa nu completez cu apa, ci numai cu acid care sa aiba un anume cod sau specificatie (la acid chiar nu ma pricep inca) Am eu niste acid pt baterie. Daca iti trebuie putin te ajut cu placere; mai am vreo 0,2 l cred; ar trebui sa-ti fie suf. Iar in ce priveste teoria cu pus apa distilata sau acid sincer nu stiu exact cum ar trebui; oricum am de ambele daca iti trebuie. Acidul il am de la un var mecanic ce repara masini de vreo 20 de ani. Daca bateriile s-ar completa doar cu apa distilata n-ar avea la ce sa mai cumpere acid pt baterie, nu? Si btw am si eu aceeasi problema ca tine; daca n-o pornesc din prima n-o mai pornesc. Si are obiceiul sa nu porneasca tot cand am > nevoie de ea, afurisita. Abia acum am vazut data postului.. sorry.. probabil ti-ai rezolvat problema intre timp.. daca n-ai rezolvat da-mi un PM si te ajut. Numa' bine! Editat Mai 25, 2009 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Am eu niste acid pt baterie. Daca iti trebuie putin te ajut cu placere; mai am vreo 0,2 l cred; ar trebui sa-ti fie suf. Iar in ce priveste teoria cu pus apa distilata sau acid sincer nu stiu exact cum ar trebui; oricum am de ambele daca iti trebuie. Acidul il am de la un var mecanic ce repara masini de vreo 20 de ani. Daca bateriile s-ar completa doar cu apa distilata n-ar avea la ce sa mai cumpere acid pt baterie, nu?Si btw am si eu aceeasi problema ca tine; daca n-o pornesc din prima n-o mai pornesc. Si are obiceiul sa nu porneasca tot cand am > nevoie de ea, afurisita. Abia acum am vazut data postului.. sorry.. probabil ti-ai rezolvat problema intre timp.. daca n-ai rezolvat da-mi un PM si te ajut. Numa' bine! daca iti gasesti mobra rasturnata si o curs tot din ea si vrei sa iti recuperezi bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 daca iti gasesti mobra rasturnata si o curs tot din ea si vrei sa iti recuperezi bateria? Varul meu repara DOAR MASINI. Nu cred ca pana acum a ajuns la el vreo masina care s-a dat peste cap. Si btw se recomanda la incarcarea unei baterii s-o tii intr-o zona bine ventilata; daca ar iesi doar aburi pe la supapa bateriei n-ar fi nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
netrox Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Pentru reglarea amestecului de aer/benzina , de ce trebuie sa tin cont ? cand stiu ca e amestecul bun ? am nevoie de ceva aparat pentru verificare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Pentru reglarea amestecului de aer/benzina , de ce trebuie sa tin cont ? cand stiu ca e amestecul bun ? am nevoie de ceva aparat pentru verificare ? culoarea bujiei si daca iti indica in manual noxele, masori la un service auto cantitatea de CO/m cub. Mesaj completat Am de desfacut o piulita care arata ca si asta: Ea sta aici, deci e destul de greu de ajuns la ea cu uneltele uzuale Acuma, trebuie sa imi fac o unealta ca si asta: ca sa o pot baga asa: ca sa pot scoate piulita aia. Dimensiunile sunt: diametru exterior: 63,2 mm diametru interior: 51,2 mm lungime: 60 mm dintii: 6x6 mm. Acuma, am acces la un strung, dar nu stiu cat de mult ajuta strungu la problema asta... Cred ca freza era cea mai potrvita. Se pare ca dupa ce o fac, trebuie sa o incalzesc si sa o racesc imediat in ulei, ca sa fie rezistenta, sa nu se rupa dintii cand incerc sa desfac. Aveti careva ceva idee despre cum o pot face? Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata Dan Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 up |^| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harry louis Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Stii un electrician bun care sa-mi faca masuratorile cum trebe? Daca da da-mi un PM sa nu iscam iar discutii inutile pe forum . Mersi de raspunsuri. nu ai masa la motor sau cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 nu ai masa la motor sau cadru din 9-11 08 cred ca o rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcustoms Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 din 9-11 08 cred ca o rezolvat problema salut daca vrei sa iti faci scula aia mai simplu ia o teava de dimensiunea piulitei speciale, cu perete mai gros, decupeazo intrun capat cu 4 picioruse, sa potriveasca in piulita iar in capatul celalalt dai o gaura prin teala dintr-un capat in altul si bagi o tija de fier. eftin, rapid si garantat succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Salut. Mi se tot ard instant sigurantele, iar din aceasta cauza motorul e la pamant cu electricitatea. Banuiesc ca face vreun scurt pe undeva. Cum pot afla unde sau e cineva dispus sa verifice instalatia...contra cost sau orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Februarie 23, 2010 Autor Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) vezi daca sigurantele sant bine calibrate ( A),daca ai scurt sigurantele se ard instant ...nu din cand in cand...,vizualizeaza cu ochii instalatia sa nu fie frecata izolatia vreunui conductor pe undeva pe undeva ,asta pt inceput .m-as uita da nu am timp.uitate si in soclurile de la semnalizari ,frana ,stop ,far sa nu fie ceva pe acolo . Editat Februarie 23, 2010 de alexandru1771 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Am nevoie de niste sfaturi in legatura cu lipirea carenelor. Am doua carene mici ca dimensiuni, una e rupta in doua, din cealalta lipseste o bucata de cca 5 cm patrati. Ce solutii sunt pt remedierea lor? Am gasit produse Teroson, dar nu imi este in clar cum se folosesc. Pt bucata lipsa cred ca am nevoie si de fibra, corect? A mai lucrat cineva cu astfel de produse, stiti cum se folosesc? De unde pot sa imi cumpar? Un magazin, ceva? Am fost pe fabricii 11, partener Loctite ...si oamenii aia m-au bagat in ceata totala Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Yzu, poti sa mergi la Seth Motors, Madar ti-l face ca nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Yzu, poti sa mergi la Seth Motors, Madar ti-l face ca nou Stiu, dar cateodata mai simt nevoia sa mesteresc si eu. Mi-au zis ca mi-l fac ei...dar, na', parca as mazgalii si io putin. Daca nu-mi iese...tot la Madar ajung Codita spate tot el mi-a facut-o si a iesit k noua. P.S Am fost de n ori la Seth...si sper ca am petrecut timp cat sa fi prins smecheria cu lipitu plasticului . Dar sa nu ii spui, ca vreau sa ii fac concurenta Te salut! Editat Martie 30, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukydjebel Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Buna am un suzuky dr 600 si cand se incalzeste motoru se tureaza cam mult si mai ales cand e pe liber incepe sa se tureze.....ce ar putea sa aiba? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightfox Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Buna am un suzuky dr 600 si cand se incalzeste motoru se tureaza cam mult si mai ales cand e pe liber incepe sa se tureze.....ce ar putea sa aiba? mersi ai incercat sa ii reglezi relanti-ul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukydjebel Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Da dar cand e motorul rece merge bine,doar cand se incalzeste atunci face asa..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rizla Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 nu va mai chinuiti sa reparati motoretele daca nu va pricepeti si probabil sa le stricati si mai mult decat sunt. Duceti-le la specialistii care stiu ce fac, sunt interesati ca reparatia sa fie bine facuta din cauza garantiei acordate si totodata a reclamei care si-o fac odata cu o lucrare buna si un client multumit. Pretul reparatiei la un service specializat poate ca este mult mai mic decat costurile reparatiei tot la un service dupa ce ti-ai bagat mana la creatie si ai stricat grav motoreta. Recomand Mechatronics. Acolo multe motorete declarate de unii decedate, si-au recapatat "suflul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Neacsu Postat Ianuarie 14, 2017 Share Postat Ianuarie 14, 2017 Salut, am niste probleme cu scuterul. Nu da scanteie, si nu stiu ce sa ii fac. Ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 14, 2017 Share Postat Ianuarie 14, 2017 https://www.google.ro/search?q=site:motociclism.ro+nu+porneste&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&ei=OFB6WJXiGsGEgAaasITwDQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanielc Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 Salut, as avea nevoie de o recomandare pentru un service unde as putea sa-mi fac o revizie generala inainte de sezon si schimb de ulei/ filtre (le am cumparate). Pe cat posibil as prefera sa fie cat de repede, ca se face vreme buna. Am incercat la COC Motors dar prima zi libera e in 4 aprilie, nu pot astepta pana atunci si nici nu vreau sa ma duc mult cu ea asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Vorbeste cu fairplaybiker,el te poate ajutaNu e service da se pricepe la motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.