pasbogdan Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Intra la sectiunea service/manuale reparatii/oferte si prin ultimile pagini gasesti niste linkuri care gem de informatie. Il listezi si te apuci de desfacut.Masori discurile de ambreaj(cele metalice si cele cu ferodou) si compari cu ce zice producatorul,masori arcurile de la ambreaj si compari.Verifici rulmentul de presiune de la ambreaj.Verifici uzurile si constati decesele(pinioane,sincroane,rulmenti etc.) Musai o sa iti trebuiasca un set complet de garnituri.Poti comanda si separat in caz ca "mai salvezi"din ele.Dar daca rupi una la montaj,mai astepti 1 saptamana/luna/an/deceniu dupa piese??? Te inarmezi cu BANI si cu RABDARE si le comanzi...de unde?Afla cine aduce piese de husqvarna(cine este dealer)sau ia la rand comunitatea clujeana(sebi,km453 etc). Downloadeaza un manual de reparatie si cu siguranta vei afla si ce fel de garnitura iti trebuie la cilindru. Verifica TOT:ambielaj(cote si rulmenti),biela(joc pe ambielaj si joc la bolt),piston si cilindru,segmenti,pompa de apa,simeringuri pompa de apa....pfuaiii....ii mult. Carburatorul:gasesti in manual specificatiile tehnice si verifici duze,plutitor,nivel,reglaj amestec etc. MARE ATENTIE la cum identifici motorul,cauta pe google si vezi exact de care qusqvarna este.Macar motorul vezi de care este. Si in final,o sa ai investiti niste bani intr-o motocicleta,care...nu se va vinde veci cu pretul bagat in ea.Insa vei fi doxa in husqvarna(cum sunt eu in ktm) si vei fi un adevarat pasionat(de cautat piese si de lopatat bani ) Uite cam cum arata manualul de ktm.Nu ai cum sa nu te descurci.Insa mare atentie:SUBLER,MICROMETRU,LERA....altfel muncesti degeaba. Mult succes. Sa nu te sperii.O sa ai niste caderi de calciu cand o sa auzi spre exemplu ca o parte a clapetei de acceleratie la ktm(clapeta este pe role,urca si coboara,nu este nici acel cilindru,nici acea"moneda"care este prinsa pe un ax)costa nici mai mult nici mai putin de 600 RON. O sa iti fac cunostinta cu un magazin de oringuri care au tot.Asa ca te certi cu nea meserie de acolo,care nu iti da sublerul sa masori,dar nici el nu stie ce vrei tu sa masori deci nu stie ce vrei deci injura.DAR reparatia se face cu 10 RON. Iarasi mult succes!!! cutie_ktm.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 mersi si toate bune!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yzulyka Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Mult succes. Sa nu te sperii.O sa ai niste caderi de calciu cand o sa auzi spre exemplu ca o parte a clapetei de acceleratie la ktm(clapeta este pe role,urca si coboara,nu este nici acel cilindru,nici acea"moneda"care este prinsa pe un ax)costa nici mai mult nici mai putin de 600 RON. O sa iti fac cunostinta cu un magazin de oringuri care au tot.Asa ca te certi cu nea meserie de acolo,care nu iti da sublerul sa masori,dar nici el nu stie ce vrei tu sa masori deci nu stie ce vrei deci injura.DAR reparatia se face cu 10 RON. Iarasi mult succes!!! Bogdane,cat de greu era sa scrii:..@ yzulyka,sa nu se mai oboseasca lumea sa citeasca..nu de alta,dar si eu,dupa ce am citit juma' de post,mi-am dat seama ca mie-mi suna postul tau.. Oricum,merci dfe sfaturi si de timpul acordat. P.S..vezi ce ghinion ai avut ca nu ai luat-o de la mine,ca asa s-a stricat la mine.. PPS: ce bine era de ti-o vindeam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasbogdan Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 nu am scris@yzu fiindca m-am apucat de scris exact dupa un post de-al tau,si intre timp au postat si altii (asta ar fi scuza ) Zici ca s-a stricat la tine....de parca ar fi fost buna cand voiai sa mi-o vinzi Daca ai chef(desi nu cred)putem face o claca la motorul ala,dar numai dupa ce downloadezi un manual de reparatie. Sers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macicasan Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 care sunt avantajele discurilor de frana wave fata de normale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasbogdan Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Unii zic ca:data fiind suprafata "in valuri"a discului,pe perioada franarii zona mai lata a discului franeaza mai tare,zona ingusta mai putin aparand un fenomen gen ABS. Altii zic ca:discuri sport,furtune sport,scarite sport,manere sport,radiatoare sport,CREIER SPORT,adica se vand bine pe aceasta strategie de mkt,doar 2% dintre cumparatori le folosesc pentru adevaratele valente sport,sau chiar au nevoie de aceste valente sportive... Altii ce zic? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macicasan Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Unii zic ca:data fiind suprafata "in valuri"a discului,pe perioada franarii zona mai lata a discului franeaza mai tare,zona ingusta mai putin aparand un fenomen gen ABS.Altii zic ca:discuri sport,furtune sport,scarite sport,manere sport,radiatoare sport,CREIER SPORT,adica se vand bine pe aceasta strategie de mkt,doar 2% dintre cumparatori le folosesc pentru adevaratele valente sport,sau chiar au nevoie de aceste valente sportive... Altii ce zic? saru'mana. da nu-i si racirea mai eficienta si molu' ramane mai greu prins? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Salut, Am nevoie sa imprumut ceva unealta ca sa pot sa imi bat 4 nituri, trebuie sa aiba diametrul exterior de 5 mm si scobitura inauntru de ~ 3.5mm. Arata cam ca asta: Daca are careva asa ceva si imi poate imprumuta, fac o bere, doua; m-ar salva de la o gramada de munca daca ar fii sa imi fac eu una. Cele bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilohertz Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 cine imi zice din ce cauza se ineaca motorul foarte des si de unde se regleaza amestecul de benzina? Este vb de un Suzuki GSX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmotion Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 salutare la toata lumea, am si o problema care imi creste tensiunea a doua oara la inceputul acestui sezon si anume: am luat niste semnalizatoare cu leduri , care dupa ce le-am l;egat bine si tot se aprindeau da nu clipeau, noh dupa ceva parlamentari am ajuns la ideea ca imi trebuie un releu de semnalizare pentru leduri(electric),noh dupa ce l-am procurat le-am montat again si tot asa legate calumea cu releu asta tot nu clipesc care poate fi cauza? as prefera sfaturi concrete nu de genul ca hai la mine cu motorul ca til fac ca nu ma misc cu el din garaj multumesc anticipat si imi cer scuze pentru eventuale erori de exprimare si alte asemenea, sunt cam nervos pe situatie si .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmotion Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 e interesant ca releul care l-am luat pentru leduri nu intrerupe deloc spre deosebire de celalalt la care daca ii pun inca un consumator intrerupe, sa fie defect releul cel nou? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 e interesant ca releul care l-am luat pentru leduri nu intrerupe deloc spre deosebire de celalalt la care daca ii pun inca un consumator intrerupe, sa fie defect releul cel nou? foloseste releul vechi (pp ca iti functioneaza corect cu becuri la el in loc de leduri) apoi pune 4 rezistente de 21W care le gasesti pe louis si o sa iti mearga sigur!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmotion Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 ideea e ca daca tot am luat un releu de semnalizare cu leduri(tot de pe louis) ma gandesc ca e ma isimplu decat cu rezitente, mi se pare aiurea insa ca nu merge nici asa...oricum multam de idee si implicare,pe la care va mai trece ceva prin cap is deschis la idei.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seth MOTORS Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Lasa motorul in garaj. Ia semnalizarile si releele si vino pana la Seth MOTORS. Da un telefon inainte sa vezi daca e electronistul acolo 0264-267437. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmotion Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 ii ok atunci ,daca nu gasesc o solutie asa voi face, mersi de implicare.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 unde as putea gasi in cluj bec de semnalizare de 21W???? in V benzinarie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 problema ii ca au doar de 6W maxim 12W, de 21W nici la unele magazine de piese auto nu s-a auzit. intrebam daca stie careva un magazin unde se comercializeaza becuri, poate acolo am sansa sa gasesc ceva similiar, daca nu...powla mea, schimb semnalizatoarele na stai linistit, in mol-ul din zorilor am luat becuri de 21W pentru a mea, veneau cate doua in pachet si or fost 5 ron. in cel mai rau caz, vezi ca alea de 10W au soclul ca si cele de 21W, eu am pus de 21 in semnale de 10 si au mers la fix; nici nu se topeste/incalzeste, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 no maine o sa am duc sa vad, poate poate. da ar mai fi o chestie, am incercat cu un bec de 6W, si nu o mers nimica...oare sa fie si din instalatie??? sorry da in domeniul electric nu ma prea pricep asa de bine....ce zici? nu cred ca ii nimic din instalatie, din moment ce cu becuri de 21 iti merge normal si palpaie normal, doar releul nu ii pentru becuri de 6w, puterea ii prea mica; mai era cineva aici la cluj care parca tot pe topicul asta o postat ca nu ii merge semnalizarea cu leduri in loc de bec normal, pare sa fie aceeasi problema, consum prea mic de putere, pune becuri de 21 si sigur o sa mearga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mishu_dark Posted March 31, 2009 Share Posted March 31, 2009 nu cred ca ii nimic din instalatie, din moment ce cu becuri de 21 iti merge normal si palpaie normal, doar releul nu ii pentru becuri de 6w, puterea ii prea mica; mai era cineva aici la cluj care parca tot pe topicul asta o postat ca nu ii merge semnalizarea cu leduri in loc de bec normal, pare sa fie aceeasi problema, consum prea mic de putere, pune becuri de 21 si sigur o sa mearga. am patit-o si eu exact cum spune dan cu becuri de 21 sigur trebuie sa mearga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulea2 Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 no maine o sa am duc sa vad, poate poate. da ar mai fi o chestie, am incercat cu un bec de 6W, si nu o mers nimica...oare sa fie si din instalatie??? sorry da in domeniul electric nu ma prea pricep asa de bine....ce zici? La 6W (sau la LED-uri) releul de semnalizare nu misca, el crede ca becul e ars si in general sta aprinsa permanent semnalizarea. Trebe pusa o rezistenta de 7-10 ohmi in paralel cu becul (daca folosesti bec de 6W sau LED-uri). Am facut eu la Harley chestia asta cind mi-am schimbat semnalizarile spate cu dealea cu LED-uri. Mai am rezistente deastea (trebe sa fie si de ceva putere mai mare), da un telefon si rezolvam cumva, ca nu-i prea fain sa te plimbi fara semnalizare. Asta daca ai ceva loc pe unde sa le pui, ca-s cam cit jumate de creion/pix. Daca iti faci modificarea, dupaia poti folosi becuri de 6W (care se gasesc pe toate gardurile), sau poti pune leduri inauntru (ledurile nu prea mai au moarte, dar costa ceva mai mult decit becurile de 5 RON). Zulea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 (edited) pai la mine becurile is de 21W, unu s-a ars si am incercat cu unu de 6W, da nema...oricum pana acuma nu am ajuns sa ma duc sa-mi cumpar unul nou de 21W. Sigur merge cu ala de 21W, ca doara ala pe fata merge, atata numai ca palpaie mai intens decat pana acuma. da acuma mai am o intrebare la cei ce se pricep mai bine in ale circuitelor electrice. vreau sa imi fac sa lumineze tot timpul becurile de semnalizare, iar cand semnalizez sa inceapa sa palpaie. Ceva de genu ca pe masinile si motocicletele din america. Precizez ca nu am chef sa pun becuri cu filament dublu, ca alea chiar se vad greu mai ales cand se semnalizeaza, plus ca pentru alea trebuie sa schimb cred si semnalizatoarele in sine ca ale mele is micute. na bun, acuma vedeti ce vreu, stiti careva cat de dificila ii operatiunea, cat m-ar costa (ce-i peste 150RON ii deja mult), si daca ar fi posibila??? Vezi cuki ca in primul rind ii ilegal! trebuie omologare! Daca totusi vrei sa o faci, este foarte simplu. Iti fac eu schema electrica pe un colt de masa la pub daca vii intr-o joi. Sau cu 120 roni e bine ? daca vrei sa te rezolv eu. Edited April 1, 2009 by Galen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smakalan Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 are cineva idee unde as putea sa imi fac schimbul de ulei maine sau poimaine(1-2 mai) ? am ulei si filtru dar nu am colier pt scos filtrul, nici vas in care sa scot uleiul si nici unde sa il arunc, deci, nu ma mai complic. daca stiti pe cineva sau vreun service care e deschis in astea 2 zile, ziceti multumesc si distractie faina de 1 mai tuturor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radoo_cj Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 cam la orice magazin de piese auto ar trebui sa aiba , dar sa intrebi cand cumperi daca e gata diluat sau mai trebuie adaugata apa distilata, pt ca e de mai multe feluri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galen Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 intrebare de 100 de puncte, sa nu ma apuc sa umblu teleleu prin oras... stie careva unde gasesc niste acid pentru baterie??? o scazut mult nivelul la bateria si as vrea sa o salvez vara asta, pana se mai strag niste bani in pusculita si sa cumpar una noua... merci Acid pui numai daca ai avut pierderi (s-a rasturnat de exemplu motorul) Altfel nu se completeaza decit cu apa distilata!, oricit de mult lipseste, apa se evapora in mod normal, acidul ramine pe loc. Daca ai completat cu acid ai sulfatat instant acumulatorul, poti sa-l arunci. Daca adaugi apa distilata si tot nu merge poti sa-l arunci linistit, e deja mort. Apa distilata, la orice auto-moto. Oricum verifica si incarcarea, poate e dus releul si "fierbe" acumulatorul. In acest caz le schimbi pe amindoua pentru ca acumulatorul s-a sulfatat si e mort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick_M Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Eu zic sa mergi la baietii de pe ciobanului la rombat si pt 5 lei iti masoara bateria, incarcarea. Am fost cu bateria mea si era goala. Mi-au spus ca degeaba o completez, pilele din ea fiind gata. Mai bine stii un lucru decat sa cumperi acid pt o baterie moarta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.