Alveola Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 dupa stop, jante si furca spate...mai mult spre f3 de fapte posibil sa fie un f2 (dupa stop) cu carene de f3 Sper ca riderul e ok. Cat despre modelul motocicletei este cbr600 F3 anii 95-96 (97-98 stopul are alta forma) Tocmai ce voiam sa spun si eu asta: e F3 dupa carene, din 95-96 dupa stop, care s-a pastrat in primii doi ani impreuna cu codita de F2 pe F3. Cu toate astea, nu vad ce legatura are cu dinamica accidentului, cu starea riderului si cu ce am putea invata din asta, in afara ca printre noi exista o gramada de cr3tini care rad in loc macar sa se abtina. Mi-ar fi rusine sa va cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Sper ca riderul e ok. Cat despre modelul motocicletei este cbr600 F3 anii 95-96 (97-98 stopul are alta forma) Hello, ar trebui sa-ti dau un premiu ca ai ghicit ... kiar era o honda din 95-96 botezata Bestiutza ... Am auzit a ma barfiti si am zis sa trag cu okiul la ce se zice pe aici . Motorul era akiziti "veke" de o luna jumate si singurul lucru care imi placea, dar se pare ca tanti cu matizu o fi crezut ca i-a dat ma'sa prioritate pe toate strazile. Sambata pe la 16:25 ma intorceam de la Mall Baneasa, am trecut calea ferata si mi-am vazut de drum linistita. Cand ma apropiam de intersectia cu Fabrica de Glucoza am vazut'o pe idioata ca e nehotarata si se uita numai dreapta(vroia sa faca stanga sa intre pe Soseaua Petriscani), am redus putin viteza (mergand pe banda a 2-a) ea deja incepuse sa intre in intersectie cu viteza redusa (fara a se asigura), am claxonat de cateva ori si am crezut ca ii atrag atentia, dar nimic femeia s-a bagat si pe banda a 2-a cand deja mai aveam cam 10 m pana la ea sau iar mai putin ca nu imi aduc aminte bine. Am apasat claxonul si frana si "am facut poc" . Nu'mi amintesc decat ca incepuse sa se incline motorul, dar nu am mai apucat sa ating pamantul ca am busit'o in aripa si usa din fatza stanga . impactul cred ca a fost aproximativ frontal intorcandu'se dreapta. Din momentul in care am franat si pana la spital am avut impresia ca a trecut 1 minut. La spitam am inceput sa-mi revin mai bine si sa plang dupa Bestiutza . Sunat intreaga si fara oase rupte , doar ca de cateva zile mi s-a umflat piciorul drept la glezna, am o bibitza in genunki, una pe la bazin si multe vanatai mari si negre . Motorul are frurca stramba, cadrul indoit, far si bord spart, carene sparte si crapate .... bla bla bla ... apropo e de vanzare ca vreau un F4 . Astept oferte ... Asfalt uscat si sa nu aveti parte de soferi inapti Apropo .. numarul motorului era B-87-JNS dar nu se vedea bine de jeg . Sau poate n-are net acasa Am net pisi dar nu am stiut ca sunt subiect de discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padr3 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Hello, ar trebui sa-ti dau un premiu ca ai ghicit ... kiar era o honda din 95-96 botezata Bestiutza ...Am auzit a ma barfiti si am zis sa trag cu okiul la ce se zice pe aici . Motorul era akiziti "veke" de o luna jumate si singurul lucru care imi placea, dar se pare ca tanti cu matizu o fi crezut ca i-a dat ma'sa prioritate pe toate strazile. Sambata pe la 16:25 ma intorceam de la Mall Baneasa, am trecut calea ferata si mi-am vazut de drum linistita. Cand ma apropiam de intersectia cu Fabrica de Glucoza am vazut'o pe idioata ca e nehotarata si se uita numai dreapta(vroia sa faca stanga sa intre pe Soseaua Petriscani), am redus putin viteza (mergand pe banda a 2-a) ea deja incepuse sa intre in intersectie cu viteza redusa (fara a se asigura), am claxonat de cateva ori si am crezut ca ii atrag atentia, dar nimic femeia s-a bagat si pe banda a 2-a cand deja mai aveam cam 10 m pana la ea sau iar mai putin ca nu imi aduc aminte bine. Am apasat claxonul si frana si "am facut poc" . Nu'mi amintesc decat ca incepuse sa se incline motorul, dar nu am mai apucat sa ating pamantul ca am busit'o in aripa si usa din fatza stanga . impactul cred ca a fost aproximativ frontal intorcandu'se dreapta. Din momentul in care am franat si pana la spital am avut impresia ca a trecut 1 minut. La spitam am inceput sa-mi revin mai bine si sa plang dupa Bestiutza . Sunat intreaga si fara oase rupte , doar ca de cateva zile mi s-a umflat piciorul drept la glezna, am o bibitza in genunki, una pe la bazin si multe vanatai mari si negre . Motorul are frurca stramba, cadrul indoit, far si bord spart, carene sparte si crapate .... bla bla bla ... apropo e de vanzare ca vreau un F4 . Astept oferte ... Asfalt uscat si sa nu aveti parte de soferi inapti Apropo .. numarul motorului era B-87-JNS dar nu se vedea bine de jeg . Am net pisi dar nu am stiut ca sunt subiect de discutie Pai si daca e cadrul indoit cam cat vrei sa iei pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Pai si daca e cadrul indoit cam cat vrei sa iei pe ea? pai cadrul e indoit de la crashpad-uri si s-a cam deplasat si coditza nu mai e pe linie m=am informat si cica imi iau 1000-1500e .. ar fi bine sincer mai ramame de vazut ce imi da asigurarea avand in vedere si faptul ca are 12 ani vekime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StanciuC Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Cool girl ! Cat de natural si fara patima povesteste, parca nu ea ar fi fost victima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Cool girl ! Cat de natural si fara patima povesteste, parca nu ea ar fi fost victima. ca sa fiti mai siguri ca sunt eu uite pagina de hi5 unde am poze http://bubulina69.hi5.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 buna...eu sunt "accident fundata" e amuzant ca ne cheama la fel.... mobra mea era k8 ... se pare ca o sa ies in mare pierdere la dauna totala data de asirom. fizic sunt bine. psihic: vreau alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 buna...eu sunt "accident fundata" e amuzant ca ne cheama la fel.... mobra mea era k8 ... se pare ca o sa ies in mare pierdere la dauna totala data de asirom. fizic sunt bine. psihic: vreau alt motor. uff.. luni ajung si eu la asigurari (asiban), deja m-am informat si as cam vrea banii pe reparatie ptr ca la dauna totala o sa iau fix mai nimic . tu zici ca fizic esti bine, intr-un fel si eu doar ca am o mare colectie de vanatai ), dar vreau alt moto de preferabil un r6 . P.S. stie careva cam in cat timp se dau banii de la asigurari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIB Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 in principiu cei de la asigurari dau banii cam la 2 saplt dupa finalizarea dosarului ,am terecut prin asa ceva insa la tine cred ca va fi vorba de o valuare foarte mica ,dar totusi nu descuraja bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StanciuC Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Alinuta, nu e un pic cam brusca trecerea de la f3 la r6? Ca sa nu mai vorbim de pret. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Alinuta, nu e un pic cam brusca trecerea de la f3 la r6? Ca sa nu mai vorbim de pret. .. Ce libidinios e Stanciu asta. Si mai bea si din pahare de unica folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 buna, daca furca nu mai poate fi indreptata si nu o mai folosesti, as vrea sa imi zici un pret pt ea, o cumpar eu. am nevoie de ea asa cum este. astept raspuns pe PM. insanatosire grabnica. Hello, ar trebui sa-ti dau un premiu ca ai ghicit ... kiar era o honda din 95-96 botezata Bestiutza ...Am auzit a ma barfiti si am zis sa trag cu okiul la ce se zice pe aici . Motorul era akiziti "veke" de o luna jumate si singurul lucru care imi placea, dar se pare ca tanti cu matizu o fi crezut ca i-a dat ma'sa prioritate pe toate strazile. Sambata pe la 16:25 ma intorceam de la Mall Baneasa, am trecut calea ferata si mi-am vazut de drum linistita. Cand ma apropiam de intersectia cu Fabrica de Glucoza am vazut'o pe idioata ca e nehotarata si se uita numai dreapta(vroia sa faca stanga sa intre pe Soseaua Petriscani), am redus putin viteza (mergand pe banda a 2-a) ea deja incepuse sa intre in intersectie cu viteza redusa (fara a se asigura), am claxonat de cateva ori si am crezut ca ii atrag atentia, dar nimic femeia s-a bagat si pe banda a 2-a cand deja mai aveam cam 10 m pana la ea sau iar mai putin ca nu imi aduc aminte bine. Am apasat claxonul si frana si "am facut poc" . Nu'mi amintesc decat ca incepuse sa se incline motorul, dar nu am mai apucat sa ating pamantul ca am busit'o in aripa si usa din fatza stanga . impactul cred ca a fost aproximativ frontal intorcandu'se dreapta. Din momentul in care am franat si pana la spital am avut impresia ca a trecut 1 minut. La spitam am inceput sa-mi revin mai bine si sa plang dupa Bestiutza . Sunat intreaga si fara oase rupte , doar ca de cateva zile mi s-a umflat piciorul drept la glezna, am o bibitza in genunki, una pe la bazin si multe vanatai mari si negre . Motorul are frurca stramba, cadrul indoit, far si bord spart, carene sparte si crapate .... bla bla bla ... apropo e de vanzare ca vreau un F4 . Astept oferte ... Asfalt uscat si sa nu aveti parte de soferi inapti Apropo .. numarul motorului era B-87-JNS dar nu se vedea bine de jeg . Am net pisi dar nu am stiut ca sunt subiect de discutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
L-I-V Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 incep manariile pt casco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Alinuta, nu e un pic cam brusca trecerea de la f3 la r6? Ca sa nu mai vorbim de pret. .. Crezi tu ? am dat o tura cu un r6 mi s-a parut usor de manevrat si poate mult mai usor ca motor decat ce aveam eu. Am inteles ca ea ar fi mai nervoasa de la 7 mii de turatii si cum eu nu sunt genul vitezoman cred ca m-as descurca. Si de pret n-ar fi prob am gasit 2 r6 din 2000 una e 2800e neanscrisa si cealalta tot cam asa dar posibil sa mai lase la pret si e inscrisa. Eu zic ca e afacere buna si in plus am mai vazut fete pe r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 insanatosire grabnica si cat mai repede in sa! o sa ai ceva belele cu asigurarile, citeste pe la "legislatie acte vama" ce ai de facut si cum or sa-ti calculeze dauna si vezi ce "arme" poti folosi impotriva lor. cat depre R6, depinde numai de tine cat de calculata esti si daca poti sau nu stapani asa ceva, si mai ales sa nu cedezi tentatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 pai cadrul e indoit de la crashpad-uri De curiozitate, erau/sunt de firma (daca da, ce firma) sau manufacturate ? Ca am avut niste contre cu unii ce se incapataneaza sa puna suruburi de otel cat mai dur la buloane facute pe genunchi In rest, legat de accident: cand vezi ca-i nehotarat celalalt participant la trafic, de ce nu franezi/opresti pana trece ? Ca daca ai avut timp sa o vezi ca intra, ca sta numai cu capul in dreapta, ca se baga in continuare ca vaca, inseamna ca aveai timp arhisuficient sa franezi din prima si sa te opresti. Daca alegi varianta "sunt pe drum cu prioritate, claxonez sa ma auda si sa se dea la o parte, dar franez in ultima secunda" ajungi la din astea. Si sincer nu arati atat de bine cu ghipsul ala si pe mobra facuta varza Sanatate si grija pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 De curiozitate, erau/sunt de firma (daca da, ce firma) sau manufacturate ? Ca am avut niste contre cu unii ce se incapataneaza sa puna suruburi de otel cat mai dur la buloane facute pe genunchi In rest, legat de accident: cand vezi ca-i nehotarat celalalt participant la trafic, de ce nu franezi/opresti pana trece ? Ca daca ai avut timp sa o vezi ca intra, ca sta numai cu capul in dreapta, ca se baga in continuare ca vaca, inseamna ca aveai timp arhisuficient sa franezi din prima si sa te opresti. Daca alegi varianta "sunt pe drum cu prioritate, claxonez sa ma auda si sa se dea la o parte, dar franez in ultima secunda" ajungi la din astea. Si sincer nu arati atat de bine cu ghipsul ala si pe mobra facuta varza Sanatate si grija pe viitor. N'am idee ce firma erau, ideea e ca sunt si nu sunt bune (din cauza lor s-a indoit cadrul). Si ala nu era ghips, erau doar fase care sa imi tina mana nemisata ca am avut impactul pe partea aia si ma durea. Trebuia sa il tin 10 zile dar nu am rezistat decat 2 . mana ma supara mai putin acum dar mi s-a intins o mare vanataie pana in talpa ... acum 3 zile aveam piciorul cat un butuc:D, de 2 zile stau numai pe canapea cu piciorul pe perne de frica sa nu se mai faca cat casa... oricum pana imi trec bubele sper la alt moto PS greseala mea e ca am prea mare incredere in oameni, nu credeam a aia e asa proasta si eram soto ca o sa se uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 De curiozitate, erau/sunt de firma (daca da, ce firma) sau manufacturate ? Ca am avut niste contre cu unii ce se incapataneaza sa puna suruburi de otel cat mai dur la buloane facute pe genunchi In rest, legat de accident: cand vezi ca-i nehotarat celalalt participant la trafic, de ce nu franezi/opresti pana trece ? Ca daca ai avut timp sa o vezi ca intra, ca sta numai cu capul in dreapta, ca se baga in continuare ca vaca, inseamna ca aveai timp arhisuficient sa franezi din prima si sa te opresti. Daca alegi varianta "sunt pe drum cu prioritate, claxonez sa ma auda si sa se dea la o parte, dar franez in ultima secunda" ajungi la din astea. Si sincer nu arati atat de bine cu ghipsul ala si pe mobra facuta varza Sanatate si grija pe viitor. N'am idee ce firma erau, ideea e ca sunt si nu sunt bune (din cauza lor s-a indoit cadrul). Si ala nu era ghips, erau doar fase care sa imi tina mana nemisata ca am avut impactul pe partea aia si ma durea. Trebuia sa il tin 10 zile dar nu am rezistat decat 2 . mana ma supara mai putin acum dar mi s-a intins o mare vanataie pana in talpa ... acum 3 zile aveam piciorul cat un butuc:D, de 2 zile stau numai pe canapea cu piciorul pe perne de frica sa nu se mai faca cat casa... oricum pana imi trec bubele sper la alt moto PS greseala mea e ca am prea mare incredere in oameni, nu credeam a aia e asa proasta si eram soto ca o sa se uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 De curiozitate, erau/sunt de firma (daca da, ce firma) sau manufacturate ? Ca am avut niste contre cu unii ce se incapataneaza sa puna suruburi de otel cat mai dur la buloane facute pe genunchi In rest, legat de accident: cand vezi ca-i nehotarat celalalt participant la trafic, de ce nu franezi/opresti pana trece ? Ca daca ai avut timp sa o vezi ca intra, ca sta numai cu capul in dreapta, ca se baga in continuare ca vaca, inseamna ca aveai timp arhisuficient sa franezi din prima si sa te opresti. Daca alegi varianta "sunt pe drum cu prioritate, claxonez sa ma auda si sa se dea la o parte, dar franez in ultima secunda" ajungi la din astea. Si sincer nu arati atat de bine cu ghipsul ala si pe mobra facuta varza Sanatate si grija pe viitor. N'am idee ce firma erau, ideea e ca sunt si nu sunt bune (din cauza lor s-a indoit cadrul). Si ala nu era ghips, erau doar fase care sa imi tina mana nemisata ca am avut impactul pe partea aia si ma durea. Trebuia sa il tin 10 zile dar nu am rezistat decat 2 . mana ma supara mai putin acum dar mi s-a intins o mare vanataie pana in talpa ... acum 3 zile aveam piciorul cat un butuc:D, de 2 zile stau numai pe canapea cu piciorul pe perne de frica sa nu se mai faca cat casa... oricum pana imi trec bubele sper la alt moto PS greseala mea e ca am prea mare incredere in oameni, nu credeam a aia e asa proasta si eram soto ca o sa se uite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 mana ma supara mai putin acum dar mi s-a intins o mare vanataie pana in talpa ... acum 3 zile aveam piciorul cat un butuc:D, de 2 zile stau numai pe canapea cu piciorul pe perne de frica sa nu se mai faca cat casa... Burov sau Burovin parca ii zice leacului. Bagi la frigider o sticla de apa in care ai amestecat asa ceva. Cand e rece inmoi un prosop/tricou in solutie si il infasori in jurul gleznei. Stiu c-am stat 2 saptamani acasa cu ambele glezne umflate, mergeam dea busilea prin casa . Apropo, ziceai ca ai motorul de 1,5 luni, inainte ai mai avut ceva? De asemenea, nu ai zis ce echipament aveai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 daca nu te-ai descurcat cu asta sa pui frana cand era cazul siiigur o sa te descurci cu ceva mai nervos. asteptam next topic la accidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Burov sau Burovin parca ii zice leacului. Bagi la frigider o sticla de apa in care ai amestecat asa ceva. Cand e rece inmoi un prosop/tricou in solutie si il infasori in jurul gleznei. Stiu c-am stat 2 saptamani acasa cu ambele glezne umflate, mergeam dea busilea prin casa . Apropo, ziceai ca ai motorul de 1,5 luni, inainte ai mai avut ceva? De asemenea, nu ai zis ce echipament aveai. O sa ma injurati si stiu ca sunt inconstienta .. mai bine intreaba-ma ce ekipament nu aveam ... Sambata am avut accidentul si marti mi-a venit casca si protectiile... care erau comantade de o luna.. Aveam o casca luata cu imprumut ... si cam atat Asta era primul meu motor.. si dupa asta am asteptat 2 luni ca incepusem sa disper ... l-am dorit prea tare si n-am avut parte de el daca nu te-ai descurcat cu asta sa pui frana cand era cazul siiigur o sa te descurci cu ceva mai nervos. asteptam next topic la accidente. Am o vaga pesimtire mi s-a rupt frana de cat de tare am apasat'o... si nu eu trebuia sa ma descurc cu motorul .. ci soferii sa se descurce si cu motorciletele in trafic... pana una alta adevarat cu omu invizibil... nu te vede nimeni asa ca mai bine fii atent sa-i vezi tu pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 zurlia, incearca sa le faci si tu pe toate treptat, si eventual intr-o alta ordine...ma refer la echipament si apoi la moto. e o pasiune frumoasa si e pacat sa te lasi de ea, dar tre sa stii in ce te bagi. nu a fost numai vina matizului, avand in vedere ca ai avut destul timp sa claxonezi de cateva ori si ca ai si vazut ca nu era atnt soferul... cine crezi ca sufera mai mult soferul ca i-ai stricat tabla sau tu? e pacat sa te grabesti...parerea mea. r6 e o bestie de motor ...atat la cum arata cat si la ce stie sa faca...esti sigura ca asta vrei acum?? numai bine si insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 si nu eu trebuia sa ma descurc cu motorul .. ci soferii sa se descurce si cu motorciletele in trafic... tu trebuia sa te descurci cu motorul pentru ca, de obicei, conservarii ies nevatamati din astfel de accidente. succes data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlia69 Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 zurlia, incearca sa le faci si tu pe toate treptat, si eventual intr-o alta ordine...ma refer la echipament si apoi la moto.e o pasiune frumoasa si e pacat sa te lasi de ea, dar tre sa stii in ce te bagi. nu a fost numai vina matizului, avand in vedere ca ai avut destul timp sa claxonezi de cateva ori si ca ai si vazut ca nu era atnt soferul... cine crezi ca sufera mai mult soferul ca i-ai stricat tabla sau tu? e pacat sa te grabesti...parerea mea. r6 e o bestie de motor ...atat la cum arata cat si la ce stie sa faca...esti sigura ca asta vrei acum?? numai bine si insanatosire grabnica Off... v-as fi explicat eu cum a fost treaba cu inscrisul la scoala, luarea permisului, cautarea motorului .... mai ales a ekipamentului .. cred ca m-ati intelege ... mai pe scurt va zic doar ca omu meu e genul de persoana careia ii place sa faca lucrurile pe dos .. si eu vreau nu vreau tre' sa ma conformez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.