andrei belcic Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Desfacut si curatat. De preferabil la specialist. Furca de WR e o furca cu intretinere regulata. Nu ca cea de la XT care "merge si asa". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) Am nevoie de o parere: vreau sa modific arcul de la Kawasaki, sa pun un arc de enduro. Pot sa gasesc unul care sa se potriveasca? Pe spate vreau sa achizitionez o janta pe 18. Ar merge facute aceste modificari? (KX250F 2008) M-am tot gandit sa achizitionez o alta motocicleta (de enduro), dar pentru ca in sfarsit am facut-o asa cum mi-am dorit pe asta, stiu ca e pupata in...(dos), nu ma pot hotari odata sa o dau pe mica "broasca". Cand sa trec la fapte imi pleaca tastatura de sub degete. Varianta castigatoare e sa fac aceste modificari daca se pot face. Multumesc. Editat Octombrie 22, 2012 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Am nevoie de o parere: vreau sa modific arcul de la Kawasaki, sa pun un arc de enduro. Pot sa gasesc unul care sa se potriveasca? Pe spate vreau sa achizitionez o janta pe 18. Ar merge facute aceste modificari? (KX250F 2008) M-am tot gandit sa achizitionez o alta motocicleta (de enduro), dar pentru ca in sfarsit am facut-o asa cum mi-am dorit pe asta, stiu ca e pupata in...(dos), nu ma pot hotari odata sa o dau pe mica "broasca". Cand sa trec la fapte imi pleaca tastatura de sub degete. Varianta castigatoare e sa fac aceste modificari daca se pot face. Multumesc. am kx250f din 2009. mi-am pus roata de 18 pe spate si acum e la mecanic pentru tunat suspensia. din ce banui eu, sa schimbi doar arcul nu e suficient, dar nu e o parere avizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 (editat) Cand pierzi contactul cu solul si nu mai ai siguranta in directie, adica spre ex. pe urcare iti sare roata fata din pietrele mai mari, ce si cum trebuie reglat? Eu am rebound-ul le sfert spre moale si compresia la jumatate. Cauciucurile le tin cam la 1,2 atmosfere. Editat Octombrie 23, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 ai arcurile ptr greutatea ta? asta e prima intrebare... apoi despre rebound.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 23, 2012 Share Postat Octombrie 23, 2012 Pai eu am vreo 95kg iar arcurile sunt din fabrica, bmw xchallenge. Habar n-am pentru ce greutate le-au gandit aia. Mai bine zi-mi ce-i cu rebound-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 (editat) banuiesc ca ai un manual... ce scrie acolo? ca banuiesc ca nu scrie sa ai rebound-ul la sfert... http://www.youtube.com/watch?v=urgx3ndBj2U filmul asta ( de fapt seria asta) e ptr mine prima chestie care trebuie facuta la suspensie Editat Octombrie 24, 2012 de stilgar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 In manual imi da setarile standard, adica la jumate. Atat. O sa incerc si varianta standard sa vedem ce si cum. De schimbat arcuri nu schimb ca nu vreau sa mai bag alti bani. Mai degraba ma apuc de slabit sa ajung macar la un 85. Merci pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 ce inseamna alti bani?? nu pot sa exprim in cuvinte ce mare diferenta a facut in cazul meu (100kg) schimbarea arcurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Salutare tuturor...mi-am luat un drz 400s din 2007 si acum ma confrunt cu o problema. Problema arcurilor... ideea sta asa: Cand am lut motocicleta avea arcurile pe mediu pt ca a fost condusa de o fata. Acum cand m-am dat eu prima oara nu mi-a placut deoarece eram cu tot piciorul pe pamant si indoit un pic(eu avand 1.93 si 120kg cu echipament cu tot) si am zis sa ma duc cu ea la baietii de la rams sa ma ajute cu treaba asta... primul lucru care l-au facut a fost sa ma intrebe daca am arcurile stoc(ceea ce chiar sunt). Motocicleta acum ae suspensiile intarite la maxim si ridicata incat sa ajung cu varfurile pe pamant. Intrebarea mea este...Daca imi iau arcuri pt greutatea mea cu ce ar fi mai diferita fata de ea asa cum este cu arcurile pretensionate la maxim? O sa fie mai elastica pe denivelari si etc? deoarece acum cam ma loveste destul de tare in incheieturi si in maini dar totdata daca trec peste un bustean si seaua revine mai in forta de ma loveste la OO ) si intrebarea numarul 2... daca nu am acum bani si de fata si de spate (ca ma duce pe undeva pe la vreo 200-250 euro setul fata spate) pot sa iau decat fata sa o montez fara sa fie vreo problema la spate sau sa iau spatele? Multam mult si astept niste raspunsuri va rog. Week end placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 asa....sa incepem cu inceputul!! motocicleta ta nu putea sa aiba arcurile pe mediu....arcurile sunt arcuri...facute pentru o anumita greutate ..si atat!! probabil erau coborate amortizoarele si reglata compresia si revenirea pe mediu..poate chiar soft!! suspensia in principiu nu poate fi nici coborata nici ridicata decat cu maxim 10mm la furca...altfel faci totul varza!! .... sa revenim la greutatea ta... in principiu ( vorbesc in cunostiinta de cauza doar de ktm ..probabil e valabil si la alte marci ) mobra vine de serie cu arcuri de 75-85 kg,,, in greutatea asta putini oameni se inscriu adaugand si echipamentul care are 12-13 kg!! daca o sa-ti iei arcuri pe greutatea ta...o sa ai o cu totul alta motocicleta!! eu cand mi-am luat arcuri de 95-105 kg...am crezut ca cineva mi-a crescut si puterea motorului.,....aderenta e alta...stabilitatea e alta...urcarile sunt altfel..si cel mai grav o sa simti la coborari si frane!! arcurile pretensionate la maxim...nu mai lucreaza mai deloc...nu te ajuta cu nimic!! bine...daca treci peste un bustean mare...foarte tare....saua o sa-ti dea rau peste poponeata orice arcuri ai avea! ..... poti sa-ti iei intai fata ...si apoi spatele...nu-i mare belea...dar ideal ar fi sa le iei pe toate odata! am vazut ca arcurile de la k-tech sunt sub 100 e fata si tot cam atat spatele!!...cam 190 euro la pachet! oricum...pt 120 kg..tre sa bugetezi si un revalving..pt ca arcurile n-o sa fie suficiente!! .. si repet....o sa ai alta mobra!! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) octavius... poate ar fi ok daca mi-ai explica si mie te rog , revalvingul asta ce este ) Unde gasesc pt un 07 drz 400s arcurile astea de la k-tech? ca am gasit ceva dar nu stiu ce coduri imi trebuie. Daca ma poti ajuta si cu asta dau un cico oricum cred ca sunt dator deja cu unul la tine:)) Editat Octombrie 27, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 octavius... poate ar fi ok daca mi-ai explica si mie te rog , revalvingul asta ce este ) Unde gasesc pt un 07 drz 400s arcurile astea de la k-tech? ca am gasit ceva dar nu stiu ce coduri imi trebuie. Daca ma poti ajuta si cu asta dau un cico oricum cred ca sunt dator deja cu unul la tine:)) Daca iti place DRZ400S si crezi ca se potriveste la stilul de enduro pe care-l faci si vrei sa il pastrezi o perioada, merita sa bagi banii in suspensie, altfel nu prea. Zic asta ca parca am vazut ca vrei sa-l vinzi si sa-ti iei motor de hard enduro. Mai bine tine banii si investeste-i in suspensia noului motor. La kilele tale e musai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 octavius... poate ar fi ok daca mi-ai explica si mie te rog , revalvingul asta ce este ) Unde gasesc pt un 07 drz 400s arcurile astea de la k-tech? ca am gasit ceva dar nu stiu ce coduri imi trebuie. Daca ma poti ajuta si cu asta dau un cico oricum cred ca sunt dator deja cu unul la tine:)) Ti-am trimis mesaj privat. Te pot ajuta cu componente K-Tech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 am vazut ca arcurile de la k-tech sunt sub 100 e fata si tot cam atat spatele!! Vad ca pentru BMW au doar modelul S1000RR Unde as mai putea sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) Cazy m-am gandit si la asta, dar am zis totusi sa ii dau un mesaj lui mexykanu ca daca nu reusesc sao dau in curand macar sa merg si eu cum trebuie cu ea nu sa ma rup in 2 ) Oricum eu eram curios daca un drz poate face ce face un wr, ca in capul meu este ca poate face drz-ul ce face wr-ul dar in mai mult timp. Nu vreau sa vb prostii dar asta e in capul meu acum ) http://www.youtube.com/watch?v=cJuAPn4R_VY ma uitam la baietii astia si cam ce fac ei vreau si eu, parca mai mult de atat nici nu mai am varsta si nici kg necesare ), iar ce fac baietii astia oricat de mult mi-as dori nu cred ca o sa pot ajunge sa fac vreodata Editat Octombrie 28, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @alecs_1000rr Inteleg ca ai 31 de ani... Exista multe motive pentru care baietii din acel clip fac ce fac. Unu dintre ele este ca se dau cand unde si cat apuca, iar altul ca au mobrele potrivite ptr ceea ce fac. Daca ai avea 18 ani ar fi ceva sa incerci cu drz-ul sa mergi asa. Dar ai 31 si cat de curand 32 si mai tanar nu te faci. Eu stiu oameni carre s-au apucat la varsta ta si care merg asa si chiar mai bine. DRZ -ul nu te va ajuta in veci sa fi agil si nu-ti va cruta forta niciodata. Uite un calcul ipotetic : daca ptr a ajunge la acel nivel pe care ti-l doresti trebuie sa ridici motorul de jos de 1000 de ori si diferenta de greutate e de 20-30 kg fata de o motocicleta potrivita inseamna ca tu vei ridica suplimentar peste 20.000 kg. dar cum lucrurile nu progreseaza liniar ci au ca grafic o curba, gandestete ca tu poti ridica doar 5000 kg pe iesire fa tu calculul sa vezi cat iti lungeste doar greutatea curba de invatare. Tot in filmuletul pus de mine la capitolul suspensii ing. de la WP zice asa : ptr fiecare sport exista o motocicleta specializata, cand incerci sa le amesteci lucrurile devin aiurea, chiar periculoase DRZ-ul, desi o motocicleta superba, este mult prea vaga in domeniul de utilizare proiectat de fabricant pt a putea acoperii in mod eficient situatille specifice caracteristice unei activitatii specializate cum este enduro. N-a ca am scos o fraza pompoasa ca sa zic ca de fapt la enduro adevarat daca n-ai 18 ani DRZ-ul e varza, prea greu, fara suspensii adecvate, prea putin manevrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 stiu, suplimentar, superb, situatii, specifice, specializat, suspensii.... sa-mi fuck una!!...desi eu sper ca doua!! dragos....e clar ca ai ajuns cu alfabetul foarte aproape de limita!!!! ... pe de alta parte ....omul are perfecta dreptate....evident din punctul lui ( si din fericire si al meu ) de vedere!! daca vrei sa progresezi rapid ( indiferent de varsta.. )..trebuie sa-ti iei o mobra adecvata si sa-ti "cumperi" si niste prieteni seriosi!! din pacate...la inceput, eu n-am facut asta...m-am dat cu dr, xr, crf...si pot sa pun aici si exc 525....m-am distrat evident...am urcat munti..am baut beri...dar...in afara de poteca viteza...n-am invatat mare lucru! ce fac oamenii aia...nu e extraordinar...nimic tehnic sau foarte dificil...ai putea sa faci asta in cateva luni...!! daca alegi gresit mobra si prietenii...o sa-ti ia ani...cum s-a intamplat la mine!! asa ca...bafta la algere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) cum am spus...ce fac baietii cu katemeurile este frumos dar parca nu mai este de mine... zic si eu acum. chiar daca as putea sa ajung la niv ala nu cred ca as vrea sa le invat in cateva luni pt ca la asta ar insemna sa fortez mai mult decat pot eu mom si nu prea vreau sa risc vreo mana sau un picior rupt... mai bine mai incet ca e mai dragut ) oricum vedem cum decurg lucrurile si o sa iau deciziile din mers. Acum ma gandesc serios daca sa imi iau arcurile la drz sau sa pun banii deoparte pt ceva potrivit... partea mai nasoala e ca nu prea vrea lumea schimburi desi mai pot adauga vreo 500 euro peste mobra mea pt un pur sange enduro. P.S. - am gasit un tm racing en 250 din 2007 si ma gandeam sa imi iau...voi ce ziceti, ar fi potrivit? Editat Octombrie 29, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 scade valoarea mult la revanzare... adica se da greu. asta inseamna ca ar trebui luat pe bani putini. Din cate stiu marca e una buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 acum deja sunt in dubii mai ales ca m-am uitat pe net dupa piese... in afara de placute si rulmenti nu gasesti absolut nimic la el ...cred ca o sa ii zic pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) @ alex m-am uitat si la fimuletu ce l-ai pus la "poze din iesirile enduro" si dupa cum zici si tu se vede clar ca esti incepator pt ca traseul pe care l-ai facut n-ar trebui sa ridice probleme nici unui v-strom de 1000. in primul film de l-ai pus aici se vede clar ca experienta riderului face dr-z-ul mai "agil" decat exc-ul 300 deci pana la un anumit punct tine de om nu de motocicleta. in al ii-lea film dr-z-ul nici n-are ce cauta acolo pt ca nu o sa te lase sa inveti sa faci aia. dr-z-ul n-o sa faca niciodata enduro cum face wr-ul pt ca nici n-a fost fabricat sa se compare chiar daca pe you tube gasesti sute de filme "dr-z vs xyz" in care fie sunt trasee fara grad de dificultate fie rideri de experienta diferita. multi fac reclama mincinoasa ca bmw-ul de exemplu care ii da lu Pfiffer o "stradala" sa faca cu ea enduro de n-o sa faca niciodata un amator cu nicio motocicleta dedicata hard enduro. daca iti place asa mult prin padure ia-ti ceva dedicat pt ca, calculul cu greutatea de mai sus(si nu numai) este adevarat. o motocicleta mai usoara si cu suspensii/ciclistica mai performante te ajuta sa progresezi mai repede sau cel putin sa faca iesirile enduro mai placute. de exemplu, acolo unde ai culcat motorul daca aveai ceva cu 20-30 de kile mai usor poate reusai sa-l tii. oboseala scade mult simtutile necesare conducerii motcicletei. cand ti-am recomandat dr-z-ul tu vroiai plimbari prin padure si pe sosea acum se pare ca stii ce vrei. @ alex si inca ceva... am desfiletat cu 10 mm piulitele ce tensioneaza arcul de la suspensia spate ca sa poate ajunge fata cu picioarele la pamant. deci daca n-ai facut-o poti compresa arcul cu 20 mm. cred ca e destul de important Editat Octombrie 29, 2012 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 Pai tocmai asta e... acum chiar mi-am dat seama ce vreau pt ca am observat ca este ceva ce imi place mult dar nu prea ma ajuta motoreta ) cum am scris si mai sus motocicleta acum are arcurile intarite la maxim si totul e intarit la maxim sa fie cat de cat buna pt mine. Toate au fost facute la service. Cazaturile isi au si ele farmecul lor...main asol acolo ca nu am avut pe ce sa pun piciorul si am pus in gol de aia am cazut , dar nu asta e problema... o sa vad ce si cum fac poate reusesc sa o dau si sa imi iau ceva adecvat pt ceea ce vreau eu sa fac(mai usor si mai puternic). Acum sa vedem daca reusesc sa o dau sau macar sa fac schimb cu ceva ce imi doresc. M-am gandit mai bine si nu mai bag banii in suspensii, ii tin si incerc sa imi iau ceva pe masura.Dupa o sa investesc in suspensii pana atunci trec pe pauza achizitiile( desi au fost facute cateva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazo72 Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Cazy m-am gandit si la asta, dar am zis totusi sa ii dau un mesaj lui mexykanu ca daca nu reusesc sao dau in curand macar sa merg si eu cum trebuie cu ea nu sa ma rup in 2 ) Oricum eu eram curios daca un drz poate face ce face un wr, ca in capul meu este ca poate face drz-ul ce face wr-ul dar in mai mult timp. Nu vreau sa vb prostii dar asta e in capul meu acum ) http://www.youtube.com/watch?v=cJuAPn4R_VY ma uitam la baietii astia si cam ce fac ei vreau si eu, parca mai mult de atat nici nu mai am varsta si nici kg necesare ), http://www.youtube.com/watch?v=SKmtL7illTc&feature=player_embedded iar ce fac baietii astia oricat de mult mi-as dori nu cred ca o sa pot ajunge sa fac vreodata Gladiatorii de la Pancota, jud Arad! Bravoooo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 pana una alta eu tot sunt pe dinafara cu ceea ce inseamna revalving... ce imi trebuie pt a face asa ceva la mobra mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.