ness26 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 http://www.youtube.com/user/rideroftheweek#p/u/31/siSIue3IWeI Operatie pe care orice endurist ar trebui sa stie sa o faca (pentru o buna functionare a furcii), dupa fiecare montare a rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 mi-am schimbat singur semeringurile de ulei si uleiul din furca, culoarea uleiului vechi era dubioasa, dar e bine ca nu am gasit nimic ruginit, blocat pe acolo. nu stiu cum sa fac cu amortzorul spate, se gaseste chit de reparatie si-l pot face in atelierul propriu sau trebuie sa-l trimit la un service specializat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Pt KTM (nu cunosc la CBR si MT) trebuie dispozitiv de aerisire, mult ulei de amortizor, azot la presiune mare si supapa pt bagarea azotului. Nu cred ca le ai acasa. Asa ca du-te la service. Kit de reparatie se gaseste (simeringuri, bucsi). Dar aerisirea si azotul sunt o problema pt depanarea acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 mi-am schimbat singur semeringurile de ulei si uleiul din furca, culoarea uleiului vechi era dubioasa, dar e bine ca nu am gasit nimic ruginit, blocat pe acolo. nu stiu cum sa fac cu amortzorul spate, se gaseste chit de reparatie si-l pot face in atelierul propriu sau trebuie sa-l trimit la un service specializat? Apeleaza cu incredere la ness26( Ovidiu). E doctor docent in suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 http://www.gostar-racing.com/information/motorcycle_suspension_set-up.htm Lectura placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Schimb arcuri fata spate de KTM. Ofer doua variante: 1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament 2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an Tel 075615759 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Schimb arcuri fata spate de KTM. Ofer doua variante: 1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament 2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an Tel 075615759 nai cumva de 85-95 kg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 nai cumva de 85-95 kg ? nu am, numai 95-105 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 (editat) Schimb arcuri fata spate de KTM. Ofer doua variante: 1.Arcuri pt piloti de peste 100 kg cu tot cu echipament 2.Arcuri pt piloti de 65-75 kg cu tot cu echipament Doresc arcuri de serie care sunt pt un pilot de 75-85 kg cu tot cu echipament, preferabil de pe exc 2007 sau sx indiferent de an Tel 075615759 Nu e complet nr de tel. Doresc sa fac eu schimbul. Da-mi nr de tel corect sau suna-ma la 0758107303 Editat Octombrie 15, 2011 de ness26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 schimb si eu arcuri fata/spate stock (75-85) de pe un exc 300 din 2008 cu unele de 85-95 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 dau si eu 7 kile in plus celor care vor sa schimbe arcul si sunt prea slabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
namaste Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Am un arc 70-260 de pe un lc4 adventure. Imi trebuie un arc mai tare, pentru ca am pus amortizorul pe o moto mult mai grea. Daca te intereseaza anunta-ma. Andrei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 stie cineva unde pot gasi manual de reparatie pt WP 48mm? stie cineva unde pot gasi manual de reparatie pt WP 48mm? si eventual de unde pot loa semeringuri de furca SKF schimb si eu arcuri fata/spate stock (75-85) de pe un exc 300 din 2008 cu unele de 85-95 kg sau 95-105 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 3, 2012 Share Postat Februarie 3, 2012 care sunt notatiile si unde le gasesc scrise pe arcuri pt a stii pentru ce greutate sunt arcurile de pe motorul meu? pentru suspensia spate tot asa exista arcuri pentru diferite kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Pasiunea ta pentru enduro se masoara in grija pe care o ai pentru motorul tau. Suspensia e partea cea mai delicata si importanta dintr-un motor, care iti confera siguranta de a face ceea ce doresti cu minim de efort si de risc. Tocmai de aceea suspensiile, atat cele de fata cat si cele de spate, trebuiesc servisate in mod regulat si intretinute cu mare grija. Asa cum schimbi uleiul in motor, si cel din suspensii trebuie schimbat dupa un anume nr de ore de functionare. Cel din suspensia spate, pe langa stresul datorat supraincalzirii din timpul functionarii, e ''contaminat'' si de azotul din separator. Azot care in ciuda o-ring-ului reuseste sa treaca in corpul amortizorului tinand cont de solicitarile la care este supus. Asadar, daca motorul tau iti da senzatia ca nu te asculta in traiectoria pe care tu incerci sa i-o imprimi, iti da senzatia de instabilitate in franare sau pe coborare, pe teren accidentat e de nestapanit cu siguranta ceva nu functioneaza la sistemul de suspensie. Daca aveti dificultati in a face sa functioneze suspensiile motocicletei, expuneti-le aici, si sa incercam impreuna sa le rezolvam. Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 tocmai s-a anuntat gama de ktm pentru 2013, linia 6 days vine cu furca tip cartus inchis, cu 4 camere (!!!) cu schimb de ulei mai facil si cu reglaj compresie pe o jamba, respectiv revenire pe a 2 a jamba. opinii de la experti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 la o iesire pe offroad mi-a iesit unu in cale cu un jeep si m-am infipt in el in bara lui cu furca mea , mai exact amortizorul drept si prin urmare papucu de la jug sub jug nu stiu cum se numeste mai exact...sub de mijlocul lui sa cam turtit umpic inauntru si cand amortizeaza pana acolo se blocheaza si nu mai revine exista vreo posibilitate de a repara sau trebuie schimbat ''chestia'' de sub jug...astept opini multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 se repara doar prin inlocuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 se repara doar prin inlocuire aia da , ma gandeam ca se poate cumva dar asta e ....mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghita21 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 salutare am achizitionat si eu de curand un kawasaki kl650 tengai si suspensia spate este moale am citit pe telescop ca este cu gaz se poate baga gaz in ea sau trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 salutare am achizitionat si eu de curand un kawasaki kl650 tengai si suspensia spate este moale am citit pe telescop ca este cu gaz se poate baga gaz in ea sau trebuie schimbat? Moale / tare - treaba de arc, nu de amortizor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghita21 Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 eu cred ca este defect amortizoru ca merge ca barca se leangana si nu se simte ca amortizoru sa faca ceva numai in arc sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
muZiKie Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Am si eu nevoie de un etrier fata pt o honda crf 250r 2005. Daca este cineva care are, rog sa sune la 0730 080 002. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Septembrie 2, 2012 Share Postat Septembrie 2, 2012 eu cred ca este defect amortizoru ca merge ca barca se leangana si nu se simte ca amortizoru sa faca ceva numai in arc sta Daca se comporta asa e amortizorul de vina, a ramas fara ulei, probabil a curs, ar trebui sa fie urme de ulei pe tamponul capat cursa. In principiu se poate repara, de cat e axul cromat al telescopului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Salutare! am si eu o furca de wr pe xt-ul meu. Care ar fi baiul ca numai revine cum trebuie, adica dupa o franare ramana o portiune comprimata, apoi la accelerare isi revine. Aveti idee? Mentionez ca nu am umblat la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.